Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

''Φωτο - Συγγραφική Σκυτάλη'' # 1 / Ήχος στο πλακόστρωτο...



η εικόνα είναι από εδώ



Το ελαφρύ αεράκι περνούσε ανάμεσα από τα άνθη της γλυσίνιας σκορπώντας τη μυρωδάτη αύρα στο γραφικό σοκάκι.

 Όλοι   κάθονταν   σαν μάρμαρο που περιμένει να σκαλιστεί για να πάρει ζωή. Γιατί ήξεραν, πως κάθε μέρα  τέτοια ώρα,  μπροστά από τα γραφικά κτίσματα με τις χρωματιστές πόρτες, τα αραδιασμένα τραπεζάκια με τους ντόπιους  που έπιναν ουζάκι και έπαιζαν το τάβλι τους,  θα   περνούσε ο Θεός  με τη μορφή αιθέριας ύπαρξης που ταλάνιζε τα όνειρα τους , μήνες τώρα. Τα ποτήρια έμεναν μετέωρα και τα ζάρια δεν έριχναν ποτέ τις πολυπόθητες εξάρες. Όλα σταματούσαν να αναπνέουν στη θωριά της.

Τα κεφάλια γύρισαν στο άκουσμα του ήχου των τακουνιών στο πλακόστρωτο, ,σαν προπομπός υπόσχεσης  στο θεατή.

Μάτια χαμηλά και μακριά τσίνορα που τα σκίαζαν. Χείλη σαρκώδη   και παρακάτω το τέλειο περίγραμμα του καλυμμένου μπούστου,   έπλαθε εικόνες ηδονής. Κι η λυγερή μέση, παρέπεμπε με τη σειρά της   σε τορνευτούς γοφούς.   Γάμπες   που τονίζονταν υπέροχα από τις χαμηλές γόβες και από τον  ρυθμικό χορό της μακριάς πιέτας.

Αυτή ήταν η Λυδία, μια Θεά για τους άντρες   και πηγή ζήλιας για τις   γυναίκες , που αποτελούσαν  καλό αγωγό του κουτσομπολιού που εξαπλώνει τη κάλπικη φήμη με τη χροιά της αλήθειας και τη σκιά της αμφιβολίας.

Για εκείνην όμως δεν ήταν έτσι. Την ομορφιά της την ένοιωθε βάρος . Μόνο δυστυχία της έφερε. Αυτή γέννησε τον πόθο στον ίδιο της τον γαμπρό, και την έκανε να πάρει το καβαλέτο της και τα πινέλα της και να αλλάξει τόπο.

 Μα πουθενά δεν στέριωνε. Όπου πήγε οι γυναίκες την ζήλεψαν και οι άντρες σκοτώνονταν να της γίνουν αρεστοί και να την ευχαριστήσουν.  Κανείς δεν έδειξε ενδιαφέρον για εκείνην σαν άνθρωπο. Για το τι έκρυβε η καρδιά της και τι πόνοι την βασάνιζαν. Όλοι στέκονταν μόνο σε αυτήν την ομορφιά, και οι πιο πολλοί θεωρούσαν πλαστή την αξιοπρεπή συμπεριφορά της  Στο πέρασμα της ως συνήθως ξεσηκωνόταν ένας ψίθυρος που πονούσε τα αυτιά της.

Καθημερινά πήγαινε να ζωγραφίσει, μα σήμερα γύριζε από την  εκκλησία. Την είχε καλέσει ο παππάς για τα συμβάντα της χθεσινής μέρας.
 Ο  σπιτονοικοκύρης της,  ένα κλασσικό δείγμα ανδρός, από αυτούς που το παίζουν κυρίαρχοι και αφέντες στο σπίτι τους, πιάστηκε στα πράσα από τον γιο του, την ώρα που η Λυδία του πλήρωνε το νοίκι, να της κάνει ξεδιάντροπα κομπλιμέντα, θεωρώντας κι αυτός όπως τόσοι, πως ήταν περιζήτητος καημός κάθε γυναίκας που έβαζε στο μάτι, σαν ένας τέλειος εραστής. Ο καβγάς που ξέσπασε ανάμεσα στον γιο και τον πατέρα, όχι γιατί ο γιος ήταν πιο ηθικός, αλλά γιατί είχε τις ίδιες βλέψεις, ήταν φοβερός. Η σπιτονοικοκυρά μπήκε γρήγορα στο νόημα και αφού την είπε πρόστυχη  ζήτησε από τον παππά να την διώξει από το αμόλυντο νησί τους.

Ο παππάς ήταν ο μόνος που άκουσε τον καημό μιας γυναίκας, που δεν αποζήτησε να την βλέπουν σαν σκεύος ηδονής όπου πήγαινε. Μιας γυναίκας που απογοητευμένη για μια ακόμα φορά θα άλλαζε τόπο, μέχρι να μάθουν οι άνθρωποι πως η επιφάνεια δεν είναι το σημαντικό αλλά αυτό που κρύβουμε στην ψυχή μας.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου και η ιστορία που μου ενέπνευσε η εικόνα της Κλαυδίας.

                              #####################################



πηγή εικόνας εδώ

Αυτή είναι η εικόνα που επέλεξα εγώ για να εμπνευστεί ο Γιάννης  που είναι ο επόμενος παίχτης.
Τη διάλεξα γιατί πιστεύω πως τα νουαρίστικα του αρέσουν. Έχει διορία μια εβδομάδα, μετρώντας από σήμερα. Σας ευχαριστώ!

45 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαίρη
    Και επίσημα πήρε πνοή το παιχνίδι σου / το παιχνίδι μας
    Πολύ ωραία η ιστορία σου εμπνευσμένη από την όμορφη εικόνα {με το αγαπημένο μου χρώμα,το λιλά}
    Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου, αλλά νομίζω τέλειωσε χωρίς τέλος
    περίμενα και συνέχεια να δω τι απέγινε
    χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε μου άρεσε η ιστορία σου
    Αντε να δούμε ο επόμενος παίκτης τι ιστορία θα γράψει βάση την εικόνα σου
    {τι σημαίνει νουαρίστικα;}
    φιλούθκια και καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου. Αντίθετα εγώ πιστεύω πως τέλος δεν υπάρχει όσο οι άνθρωποι κρίνουν μόνο την επιφάνεια και επιλέγουν πολλές φορές βάσει αυτής. Και η ηρωίδα περίμενε να δουν κάτι άλλο πέρα από την ομορφιά της. Όμως τραβούσε σαν μαγνήτης την ευτελή συμπεριφορά των ανθρώπων.
      Όσο για το νουαρίστικα είναι τσαχπίνικα το νουάρ που σημαίνει μαύρο στα γαλλικά. Και συνήθως αναφέρεται στα έργα αστυνομικού μυστηρίου ή με σκοτεινή πλοκή. Ο Γιάννης τα ξέρει καλύτερα.
      Να είσαι καλά πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Ου έτσι όπως το έγραψες , εσύγχυσες με, ενόμιζα ήταν λέξη ελληνική. Λεω και γω δεν ξανάκουσα έτσι λέξη χαχα
      Ευχαριστώ που μου εξήγησες
      Κι εσύ να σαι καλά
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    3. Παρέλειψα να σου πω για το ότι ήθελες τη συνέχεια. Θα μπορούσα να τη συνεχίσω με μια ωραία πλοκή, αλλά μη ξεχνάμε πως οι λέξεις πρέπει να είναι έως 500. Γι' αυτό και η μορφή του κειμένου. Τι να κάνουμε έχουμε και κανόνες παιχνιδιού χαχα. Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Ευτυχώς που μου το εθύμισες
      Εξέχασα το τούτο ,ότι έχουμε όριο λέξεων

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή Μαίρη και είσαι γρήγορη βλέπω. Δε μου λες μια απορία θα μου λύσεις; Οι ημέρες που περίσσεψαν από τη βδομάδα που είχες ως διορία να τις προσθέσω στη δική μου εβδομάδα; Για καλό και κακό!!! χιχιχιχιχι
    Σοβαρά τώρα η ιστορία σου είναι όμορφη και διδακτική και καλογραμμένη.
    Τι κάνει η κάθε γυναίκα για να γίνει όμορφη και όμως για πολλές η απόλυτη ομορφιά είναι βάσανο σίγουρα. Τι κακό όμως και με τον κόσμο να θεωρεί μια συγχρονη όμορφη γυναίκα μια εύκολη λεία...τι κακό!!
    Αλλά ότι η κοινωνία μας κοιτάζει μόνο την επιφάνεια του ατόμου είναι γεγονός και ωραία το έθιξες.
    Κρίμα που η Λυδία σου αναγκαζόταν να αλλάζει τόπους συνεχώς. Τι κρίμα!!!
    Καλή συνέχεια και καλό Σ/Κο
    Φιλιά πόλλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Άννα μας! Ωραία εικόνα γρήγορη έμπνευση. Θα ήθελες να προστίθενται οι ημέρες ε; Αμ δε!... Το έχω συναντήσει αυτό Άννα μου πολλές φορές και παντού! Ο περισσότερος κόσμος αντιμετωπίζει ευνοϊκά την ομορφιά ο καθένας για τους δικούς του λόγους, χωρίς να εξετάσει αν αξίζει την εύνοια, ή αν κάποιος άλλος λιγότερο προικισμένος από τη φύση αξίζει παραπάνω. Αυτός είναι ο κόσμος κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Καλή συνέχεια και σε σένα πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη μου,
    "Κρεμασμένοι" είμαστε για την ...ΠΡΕΜΙΕΡΑ του δρώμενου....! πως και πως περιμέναμε για το εναρκτήριο λάκτισμα. Και να που ξεκινάει και τρέχει.
    Καλό ξεκίνημα λοιπόν και καλοτάξιδο...!

    Η Πρώτη εντύπωση είναι πραγματικά πάνω από κάθε προσδοκία. Και αυτό γιατί:
    Η Πανέμορφη εμπνευσμένη φωτογραφία της Κλαυδίας οδήγησε σε μια εξ ίσου πανέμορφη δική σου έμπνευση να αφήσεις τη σκέψη σου να ταξιδέψει μέσα στους συνειρμούς της όπως αυτοί έβγαιναν στον λογισμό σου.
    Να λοιπόν η Λυδία. Μία χυμώδης γυναίκα, ένα αισθησιακό πρότυπο, ξέρεις ότι λατρεύω αυτόν τον χαρακτήρα σεναριακά γιατί σου δίνει τη δυνατότητα να "παίξεις" σε πολλά πεδία.
    Αυτή ήταν η ιστορία λοιπόν της Λυδίας. Μιας γυναίκας που δεν είχε το δικαίωμα της ομορφιάς και της χάρης της. Και που δεν ζήτησε η ίδια να παίξει με τη φωτιά, να προκαλέσει.
    Αφήνει μια μελαγχολία το κλείσιμο, μια πίκρα. Λογικό, ανθρώπινο.
    Πολύ ωραία ιστορία και έμπνευση.
    Και έρχεται η φωτογραφική σου σκυτάλη σε μένα.....!!!!
    Εδώ να δεις.....!!!!
    Εντάξει....! πιο "βολική" φωτογραφία σε μεγάλο μέρος από τα πρότυπά μου δεν θα μπορούσες να βρεις.
    Ελπίζω να μπορέσω να ανταποκριθώ ειλικρινά.
    Σε ευχαριστούμε Μαίρη μου για το νέο φωτεινό όμορφο αυτό ξεκίνημα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλησπέρα χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου και πραγματικά η ομορφιά της εικόνας αυτό μου ενέπνευσε. Επίσης χαίρομαι που συνέλαβες ακριβώς τον τύπο της ηρωίδας. Όσο για την εικόνα σου είχα διαλέξει άλλη αρχικά αλλά είπα να βάλω πιο στρωτά στο πρώτο βάπτισμα. Πιστεύω πως θα διασκεδάσουμε αρκετά με αυτό το παιχνίδι. Κάνω πρόβλεψη. Και ελπίζω να καθιερωθεί. Στην πορεία μπορεί και να εξελιχθεί χαχα . Σου έστειλα την εικόνα σου και στο email σου. Καλό βράδυ και καλή έμπνευση!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφη η φωτογραφία της Κλαύδιας και εκπληκτική η ιστορία σου, Μαίρη μου (μου θύμισε λιγάκι από Μιλένα). Ναι, η φωτογραφία που επέλεξες για το Γιάννη είναι ιδανική. Άλλωστε και ο ίδιος το ομολογεί! Περιμένουμε λοιπόν τη συνέχεια της φωτοσυγγραφικής σκυτάλης. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μία μου χαίρομαι που σου άρεσε! Μόνο που η Μιλένα έγινε πόρνη από ανάγκη και πείνα αν θυμάμαι καλά. Πιστεύω πως ο Γιάννης θα τα πάει καλά με την εικόνα του. Ανάμενε την δική σου σειρά χαχα Πολλά φιλιά καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η ιστορία σου Μαίρη μου.
    Περνούσε ολοζώντανη μπροστά μας κι ακούγαμε τα τακούνια της στο σοκάκι .
    Ίσως κρίνουμε λάθος, γιατί δεν είναι λίγες αυτές που χρησιμοποιούν την ομορφιά τους για να πετύχουν το σκοπό τους .
    Κρίμα που θα αναγκαστεί πάλι να αλλάξει τόπο.
    Καλή αρχή λοιπόν .
    Τέλεια και η φώτο που διάλεξες για τον Γιάννη.
    Ήδη το έγραψε κιόλας 😂😂😂
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλησπέρα χαίρομαι που μου λες πως το έζησες τόσο, γιατί αυτό επεδίωκα μια και το ζούσα όσο το έγραφα. Πολλά που συμβαίνουν είναι κρίμα μια και επιλέγουν οι άνθρωποι συχνά συμπεριφορές που δεν τους τιμούν. Πιστεύω πως ο Γιάννης θα μας κάνει να απολαύσουμε ακόμα πιο πολύ.Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. Καλή μας αρχή!! Εξαιρετική η φωτογραφική επιλογή και ενώ θα μπορούσε να σε οδηγήσει σε πολλά και διαφορετικά μονοπάτια, εσύ επέλεξες ένα δύσκολο δρόμο! Μπράβο σου Μαίρη μου και για τον επίλογο.. Ανυπομονούμε για την συνέχεια από τον Γιάννη μας, πραγματικά πιο ταιριαστή εικόνα δεν γινόταν! 👌😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα άλλα μονοπάτια δεν με τραβούσαν τόσο όσο αυτό που πήρα. Μου άρεσε σαν ιδέα να θίξω κάτι που το έχω συναντήσει σε πολλούς! Όσο για τον Γιάννη περιμένω κι εγώ με αγωνία! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα φίλη μου, διαβάζοντας την ιστορία σου είδα να παίρνει μορφή μπροστά μου το ..όμορφο θελκτικό θηλυκό που μου έφερε στο νου μορφές γυναικείες από ελληνικές ασπρόμαυρες ταινίες σε σοκάκια και πονηρές γειτονιές. Μου περιέγραψε ανδρικές αιώνιες επιθυμίες, συναισθήματα και χαρακτήρες εγκλωβισμένους σε αστικά "πρέπει".Υπέροχο κείμενο με κάνει να ..τρέμω από τώρα για το τι θα γράψω εγώ η..σιτεμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το Θηλυκό Αχτίδα μου μπορεί να υπάρξει παντού σε πολλά σενάρια όπως σωστά έθιξε και ο Γιάννης παραπάνω. Όσο για το ''σιτεμένη'' δεν συμφωνώ εγώ μόνο μεστωμένη θα σε έλεγα από τον πλούτο των εμπειριών και των συναισθημάτων σου κορίτσι μου! Κι όσο για το τι θα γράψεις άσε την καρδούλα σου και την εικόνα να σου πουν και θα μας εκπλήξεις είμαι σίγουρη! Φιλιά μάτια μου!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου καλημέρα
    Δυναμικά έκανες πρεμιέρα με την υπέροχη ιστορία σου θίγοντας ένα σοβαρό κοινωνικό θέμα.
    Πολλές φορές μένουμε στην επιφάνεια και δεν μπαίνουμε στον κόπο να γνωρίσουμε έναν άνθρωπο. Ωστόσο και η φυγή δεν είναι λύση.
    Εξίσου ωραία και η φωτογραφία που επέλεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλησπέρα! Αυτή η ''επιφάνεια'' μας τρώει. Πόσοι και πόσοι δεν νοιάζονται μόνο επιφανειακά για τα πάντα χωρίς να αντιλαμβάνονται πως σκάβοντας παρακάτω μπορεί να ανακαλύψουν έγκαιρα πως έπρεπε να αλλάξουν δρόμο, ή να βρουν χρυσάφι που θα το έχαναν αν δεν έσκαβαν. Σ' ευχαριστώ να είσαι καλά καλή μας διασκέδαση!

      Διαγραφή
  9. Μαίρη μου ξεκινήσαμε λοιπόν!
    Θα έλεγα καλή αρχή μα άρχισε ήδη, και καλύτερα, έχω την αίσθηση, πως δεν θα μπορούσε να αρχίσει!
    Θα έλεγα καλή συνέχεια, μα και αυτήν την θεωρώ πως είναι δεδομένη!
    Θα πω λοιπόν, καλή ανάγνωση και καλή περιήγηση στα μονοπάτια της φαντασίας όλων όσων συμμετέχουν σ' αυτό το υπέροχο δρώμενό σου!
    Όμορφη ιστορία η ιστορία σου, όμορφες περιγραφές και πλούσια δοσμένες! Ξέρω κι εγώ κάποιους ανθρώπους που κουβαλούν την ομορφιά τους σα να ΄ναι κατάρα και μπήκα στο πνεύμα σου πολύ εύκολα...
    Η σκυτάλη στον διαδικτυακό μας φίλο Γιάννη τώρα!
    Καλή του έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ζωή μου πιστεύω κι εγώ πως αρχίσαμε καλά και πως η συνέχεια θα μας αρέσει ακόμα πιο πολύ! Περιμένοντας όλους σας λοιπόν με ευχαρίστηση σου στέλνω πολλά φιλιά! Σ' ευχαριστώ καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  10. Ότι θα χρησιμοποιούσες μια άκρως "τουριστική" φωτογραφία, για να ξεδιπλώσεις μια ανθρώπινη & συγκινητική ιστορία, ούτε που το φανταζόμουν Μαίρη μου. Μπράβο σου! Η υποκρισία και τα κοινωνικά στερεότυπα, περιγράφονται γλαφυρά στο μικρό σου διήγημα. Και δεν θα ήθελα άλλο τέλος, πέρα απ' αυτό που έδωσες. Το μήνυμά σου ελήφθη.
    Καλή συνέχεια στον Γιάννη τώρα. Με την πάσα που του έδωσες, περιμένω με αγωνία τη δική του πλοκή, έτσι όπως πολύ καλά ξέρει να σκηνοθετεί τους χαρακτήρες του και να μας χαρίζει μικρά διαμάντια.
    Καλό σαββατοκύριακο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκέφτηκα να γράψω για τον τουρισμό αλλά με έχουν προλάβει χιλιάδες άλλοι. Οπότε;.... Σ' ευχαριστώ Μαρία μου κι εγώ θεώρησα πως αυτό το τέλος της έπρεπε. Χαίρομαι που σου άρεσε να είσαι καλά Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλή αρχή Μαίρη μου!!!Πρώτα απ'όλα λατρεψα την εικόνα....Πάρα πολύ όμορφη η ιστορία σου με άγγιξε την ένιωσα στο πετσί μου!!!πολλά μηνύματα με πολλούς αποδέκτες!!!!περιμένω με αγωνία την ιστορία του Γιάννη!!να σαι καλά!!!
    Καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα καλησπέρα! Ας είναι καλά η Κλαυδία για την όμορφη εικόνα και σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου! Κι εγώ έχω αγωνία όχι μόνο για την ιστορία αλλά και τι εικόνα θα διαλέξει για τον επόμενο. χαχα Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τη Μαλένα έφερα στο νου κι εγώ...οι άντρες να την ποθούν οι γυναίκες να τη μισούν χωρίς λόγο, παρά μόνο γιατί οι άντρες τους είναι γουρούνια!
    Καταπληκτικά ξεδίπλωσες όλη την υποκρισία μιας ηλίθιας κοινωνίας.
    Και η φωτογραφία που σου έδωσε την έμπνευση υπέροχη!
    Όπως υπέροχη είναι και η φωτογραφία που δίνεις μαζί με τη σκυτάλη στον Γιάννη!
    Καλή μας αρχή!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δυστυχώς η ηθική αυτής της κοινωνίας είναι καλουπαρισμένη με τα γούστα του καθενός. Πολύ λυπηρό! Σ' ευχαριστώ Μαράκι μου περιμένω εναγωνίως τη συνέχεια! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πώς μια γλυσίνα και ο ήχος τακουνιών σ΄ ένα δρομάκι γέννησε μια πονεμένη ιστορία που όμως δεν φαντάζει καθόλου απίθανη!
    Και αλίμονο αν όλες οι όμορφες γυναίκες είχαν τη τύχη αυτής της ηρωίδας!
    Πολύ δυναμικά ξεκίνησε το νέο παιχνίδι- δρώμενο και μπράβο Μαίρη μου, για το δυνατό σου κείμενο!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό Σαββατιάτικο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου πιστεύω πως και η συνέχεια θα είναι εξίσου και ίσως ακόμα πιο δυναμική και αγωνιώ! Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου καλή συνέχεια και σε σένα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Είχα την περιέργεια να δώ τί έμπνευση θα είχες βάσει της ωραίας φωτογραφίας της Κλαυδίας. Κι εσύ τα κατάφερες και έθιξες ένα τόσο σημαντικό κοινωνικό πρόβλημα. Δυστυχώς το ότι 'το ράσο δεν κάνει τον παπά' είναι πολλοί που δεν εννοούν να το καταλάβουν.
    Πολύ μου αρέσει και η δική σου φωτογραφία!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου ευχαριστώ χαίρομαι αφάνταστα που απολαύσατε την προσπάθεια μου και έχω το προαίσθημα πως και παρακάτω θα μας αρέσει ακόμα πιο πολύ! Να είσαι καλά και να έχεις όμορφη εβδομάδα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Πόσο γλαφυρά εδωσες τις εικονες στην ιστορια σου Μαιρη μου.. ο ηχος του τακουνιού..στο πλακοστρωτο.. τα αντρικα βλεματα η ομορφια της ηρωίδας σου.. και ποσο μενουν στην επιφανεια οι ανθρωποι..όταν να κρίνουν δυστηχώς ο χαρακτηρας δεν φαινεται ..
    Θα μπορουσε να ήταν αληθινή ιστορία...πολύ δυναταξεκινησε το δρωμενο μπραβο Μαιρη μου..
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. καλες αποκριες φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσε να ήταν και πιστεύω πως υπάρχουν τέτοια άτομα και σίγουρα υπάρχουν φτηνοί άνθρωποι. Σ' ευχαριστώ Ρούλα και να ετοιμάζεσαι για τη σειρά σου χαχα Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  16. Καλή αρχή, σε αυτό το όμορφο δρώμενο.
    Τι όμορφη ιστορία έπλασες Μαίρη μου. Για εμένα δεν πρέπει να κρίνουμε πριν μάθουμε έναν άνθρωπο. Υπάρχουν πολλές γυναίκες που χρησιμοποιούν οι ίδιες τον εαυτό τους και τα εξωτερικά προσόντα τους για να πετύχουν τους σκοπούς τους, υπάρχουν κι άλλες που ούτε καν το σκέφτονται και όμως τους συμβαίνει, σαν την ηρωίδα σου.
    Ανυπομονώ να δω τι ιστορία θα γράψει ο Γιάννης με την όμορφη εικόνα που διάλεξες! :)
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου καλησπέρα! Έχεις απόλυτο δίκιο! Ποτέ δεν πρέπει να κρίνουμε από την επιφάνεια. Και σίγουρα υπάρχουν γυναίκες που βάζουν τον εαυτό τους προς ενοικίαση ή πώληση που σημαίνει ανύπαρκτος αυτοσεβασμός. Σ' ευχαριστώ πολύ και αναμένουμε τον Γιάννη πλέον! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Καλό ποδαρικό στο δρώμενο έκανε η πανέμορφη ηρωϊδα σου , που το χτύπημα των τακουνιών της στο πλακόστρωτο, το έκανες με τη δυνατή περιγραφή σου, να αντηχεί στ΄αυτιά του αναγνώστη.....Τη χάρηκα την ιστορία σου , δοσμένη τόσο γλαφυρά , αποτύπωσε με θαυμαστή ακρίβεια τα συναισθήματα, τις αντιδράσεις και τις βαθύτερες σκέψεις μιάς μοναχικής όμορφης γυναίκας και του κοινωνικού της περίγυρου....και όλα αυτά τα τοποθέτησες τόσο τέλεια, στο πανέμορφο σοκάκι που το σκιάζουνε οι μωβ γλυσίνιες .....χαίρομαι που η φωτό που επέλεξα, σου έδωσε την έμπνευση να μας χαρίσεις αυτό το εξαιρετικό κείμενο !!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου η εικόνα σου έκανε καλή δουλειά και με ενέπνευσε! Χαίρομαι που σου άρεσε και φάνηκα αντάξια της επιλογής σου! Σ' ευχαριστώ να είσαι καλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Μαίρη!
    Άνοιξες με με μια καλογραμμένη ιστορία το δρώμενό μας!
    Πραγματικά πολύ ωραία δοσμένη!
    Καλή συνέχεια να έχουμε!
    Εξαιρετική η επιλογή εικόνας για τον Γιάννη μας ! :)
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αριστέα μου πιστεύω πως η συνέχεια θα μας κάνει να απολαύσουμε ακόμα πιο πολύ! Να είσαι καλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Βρε τη Λυδία. Σα να λέμε η Μαλένα στα πλακόστρωτα της Μολύβου. Σα τους βλέπω όλους τους μπαρμπάδες να ξεροκαταπίνουν. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Χριστίνα μας! Ναι έχεις δίκιο κάπως έτσι τους σκέφτομαι κι εγώ.
      Να είσαι καλά και μη χάνεσαι θα έρθει η σειρά σου χαχα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Πόσο αληθινή η ιστορία σου, Μαίρη! Και μου άρεσε η οπτική σου. Συνήθως, κατηγορούμε τις γυναίκες πως εκμεταλλεύονται την εμφάνισή τους για να πετύχουν, όμως ξεχνάμε πως κάποιοι άντρες όχι μόνο είναι πρόθυμοι να "προωθήσουν" την ομορφιά κι όχι την αξία, αλλά και να την καταστρέψουν, όταν δεν ανταποκρίνεται στις επιθυμίες τους. Από κοντά, βέβαια, και κάποιες γυναίκες, δεμένες στο άρμα των αντρών...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να δείξω και την πλευρά αυτή. Πώς κάποια άτομα δέχονται συμπεριφορά που δεν την επιζητούν μόνο και μόνο επειδή βάσει της εμφάνισης τους κατηγοριοποιούν. Όσο για το δεμένες στο άρμα των αντρών ναι έχεις δίκιο εκατομμύρια γυναίκες άγονται και φέρονται από τους άντρες. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Ξέρω είμαι αδικαιολόγητη.
    Ξέρω πως άργησα να περάσω, αλλά το είχα μέρες στο νου.
    Δυστυχώς όμως τρέχω και δεν φτάνω!

    Όμορφη η ιστορία σου, βέβαια η κατάληξη είναι πικρή αφού αναγκάζεται να εγκαταλείψει τον τόπο, αλλά μου άρεσε ιδιαίτερα η οπτική γωνία που είδες το θέμα. Είναι κάτι που νομίζω μαστίζει στην εποχή μας, δυστυχώς βιαζόμαστε πολύ να κρίνουμε χωρίς ουσιαστικά να ξέρουμε τίποτα.

    Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με πειράζει αυτό κορίτσι μου. Για όνομα του Θεού όλοι πολλές φορές μπλέκουμε ή δεν έχουμε διάθεση. Φυσιολογικό είναι και τίποτα δεν είναι καταναγκασμός. Όταν έρθει η σειρά σου όμως σε θέλω απίκο. χαχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Το να κρίνουμε δυστυχώς μας έχει γίνει δεύτερη φύση. Και η κρίση δεν πειράζει είμαστε σκεπτόμενοι και κρίνουμε. Το να κρίνουμε μη σκεπτόμενοι πειράζει. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή