Σελίδες

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Η τελετή πίσω από τον καθρέφτη!!


Νομίζετε ότι είναι εύκολο να είσαι διάσημος star; Ή να είσαι ανερχόμενο αστέρι που επιθυμεί να ασχολείται ο φακός στο μέλλον περισσότερο μαζί του; Όχι βέβαια!
Και όλα αυτά τα λαμπερά ονόματα, που στον κόσμο δείχνουν ότι ζουν ζωή χαρισάμενη, πληρώνουν καθημερινά ακριβά, την προσπάθεια να δείχνουν τέλειοι εξωτερικά.
Να δείχνουν ότι διαφέρουν από τους απλούς ανθρώπους, που σε ανάλογη περίσταση, όπως είναι η πολύωρη παρουσία σε μια απονομή βραβείων Όσκαρ, θα ίδρωναν, θα κούτσαιναν από την κούραση, και μέσα σε μία με δύο ώρες κάτω από το φακό, θα παρέδιδαν το πνεύμα και το σώμα, ή θα ήταν στο ''τσακ'',  να το παραδώσουν.
Ο αγώνας είναι πολύπλευρος και διαφόρων κατηγοριών.
Όπως μας λέει ένα άρθρο της εφημερίδας, οι πρώτες προσπάθειες γίνονται καιρό πριν, για να εξασφαλιστεί κάποια πρόσκληση.
''Αγώνας για την απόκτηση των πολυπόθητων προσκλήσεων, μυστικά ομορφιάς, κανόνες ταξιθεσίας, ακριβά φορέματα, πολύτιμα κοσμήματα και πάρτι για VIP καλεσμένους συνθέτουν τα συχνά δαιδαλώδη παρασκήνια της πιο λαμπερής κινηματογραφικής γιορτής στον πλανήτη.
 Ένα μόλις εικοσιτετράωρο πριν από την 84η απονομή των κινηματογραφικών βραβείων, αρκετοί είναι αυτοί που δηλώνουν πρόθυμοι να δώσουν μια μικρή περιουσία για να πάρουν στα χέρια τους την πρόσκληση που θα ανοίξει τις πόρτες του Kodak Theater, του θεάτρου δηλαδή που τα τελευταία έντεκα χρόνια φιλοξενεί τα Academy Awards και που σύντομα αναμένεται να αλλάξει ονομασία εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εταιρεία σπόνσορας του. Τυχεροί όμως θεατές θα είναι όπως πάντα λίγοι και καλοί. Ή αλλιώς λίγοι και τυχεροί, αφού πέρα από τα μέλη της Ακαδημίας - περίπου 1.500 στον αριθμό - που έχουν έτσι και αλλιώς το δικαίωμα να παραβρεθούν στο τριών χιλιάδων θέσεων Kodak Theater, οι υπόλοιποι θα πρέπει να προσπαθήσουν αρκετά σκληρά και επίμονα για να επιτύχουν τον στόχο τους.
Οι υποψήφιοι για βραβεία Όσκαρ με τους συνοδούς τους και περιορισμένος αριθμός εργαζομένων στις εταιρείες παραγωγής και στα κινηματογραφικά στούντιο έχουν εξασφαλισμένη την είσοδό τους από την ώρα που η Ακαδημία έχει φροντίσει να τους στείλει μερικές εβδομάδες πριν από την τελετή απονομής τις απαραίτητες προσκλήσεις.
Για όσους βέβαια δεν ανήκουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες, και πάλι, υπάρχουν λύσεις και μάλιστα ανέξοδες.''
Μάλιστα! Υπάρχουν άτομα που ''κόβουν φλέβες'', για να παραστούν έστω και σαν κομπάρσοι, στο συγκεκριμένο χώρο, την συγκεκριμένη μέρα.
'' Μια από αυτές είναι η λύση του αντικαταστάτη, του ανθρώπου δηλαδή που θα τρέξει στη θέση τού βραβευμένου ηθοποιού την ώρα της απονομής του βραβείου για να μη δείχνουν κενά τα τηλεοπτικά πλάνα. Το μόνο που χρειάζεται είναι η έγκαιρη δήλωση συμμετοχής από τον ενδιαφερόμενο στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης και η αποστολή του βιογραφικού του συνοδευόμενο από συστατική επιστολή και πρόσφατη φωτογραφία του. Σε περίπτωση που τελικά γίνει δεκτός, θα πρέπει να λάβει υπόψη του βασικούς κανόνες καλής συμπεριφοράς: δεν μιλάμε στους ηθοποιούς που κάθονται δίπλα μας, δεν χαιρετάμε την κάμερα, σηκωνόμαστε διακριτικά όταν επιστρέψει στη θέση του ο νικητής που αντικαταστήσαμε. Εναλλακτική λύση για όσους θέλουν να ζήσουν τον παλμό του κόκκινου χαλιού είναι ο ρόλος του «μπλίτσερ», του ατόμου δηλαδή που στέκεται μαζί με τους υπόλοιπους θεατές πίσω από τα προστατευτικά κιγκλιδώματα και παρακολουθεί τους σελέμπριτις να κατεβαίνουν από τις λιμουζίνες κατευθυνόμενοι προς τον χώρο όπου πραγματοποιείται η εκδήλωση.''
Και δεν είναι μικρό το ποσοστό των ανθρώπων, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος, θρησκείας, ηλικίας, που κάνουν τα πάντα για να νοιώσουν διάσημοι, έστω, για δύο λεπτά της ζωής τους.
Για να μπορούν να λένε στους φίλους και γνωστούς ότι τους έδειξε ο φακός, ότι ήταν σπουδαίοι αυτά τα δύο λεπτά, και με την ελπίδα ότι θα τους ανοίξει κάποια πορτούλα, για το δρόμο της φήμης και του χρήματος....
Οι διάσημοι κάνουν πολλά για το ίματζ τους! Και οι σπόνσορες παντός είδους,.. για τη διαφήμιση τους.
''Στο κατάμεστο Kodak Theater, τα βλέμματα δεν τραβούν τόσο οι ταινίες όσο τα φορέματα και τα κοσμήματα που φορούν οι πρωταγωνιστές της βραδιάς. Δεδομένου ότι τα κομμάτια υψηλής ραπτικής με τα οποία οι ηθοποιοί επιλέγουν να εμφανιστούν είναι κατά κύριο λόγο δανεισμένα για λόγους οικονομίας και φυσικά διαφήμισης, οι στυλίστες αναλαμβάνουν τον δύσκολο ρόλο του διαμεσολαβητή ανάμεσα στους σταρ και τους γνωστούς οίκους μόδας. Στην περίπτωση βέβαια των πρωτοκλασάτων αστέρων -Αντζελίνα Τζολί, Μπραντ Πιτ, Νικόλ Κίντμαν - τα πράγματα είναι διαφορετικά αφού οι ίδιοι οι ηθοποιοί συχνά απαιτούν από τους σχεδιαστές μόδας να τους ντύσουν κατ' αποκλειστικότητα, αφήνοντας τους άλλους - λιγότερο διάσημους - ενδιαφερομένους στην ουρά για την επόμενη απονομή βραβείων.
Ειδικοί ποδίατροι για τις γόβες, ενέσεις μπότοξ για τον ιδρώτα.
Τα κοσμήματα που συνοδεύουν τα φορέματα υψηλής ραπτικής παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο στη συνολική παρουσία των αστέρων του Χόλιγουντ. Επειδή όμως συχνά κοστίζουν πολλές χιλιάδες δολάρια - αν όχι εκατομμύρια - δεν είναι λίγοι οι κοσμηματοπώλες που πριν τα βγάλουν από τις θήκες τους για χάρη της μεγάλης βραδιάς τα έχουν ήδη ασφαλίσει. Το πιο ακριβό κόσμημα που έχει φορεθεί μέχρι στιγμής στην τελετή απονομής των Οσκαρ - αξίας είκοσι εκατομμυρίων δολαρίων - ήταν ένα κολιέ διακοσμημένο με μπλε διαμάντι δεκαπέντε καρατίων, το οποίο φόρεσε το 1998 η Γκλόρια Στιούαρτ, υποψήφια για το βραβείο καλύτερου υποστηρικτικού ηθοποιού στην ταινία «Τιτανικός». Τα χνάρια της φαίνεται πως ακολούθησαν λίγα χρόνια μετά η ηθοποιός Έϊμι Άνταμς, η οποία εμφανίστηκε με διαμαντένιο περιδέραιο του οίκου Καρτιέ αξίας ενάμιση εκατομμυρίου δολαρίων, και η Αν Χάθαγουεϊ η οποία «δανείστηκε» ένα διαμαντένιο κολιέ Tiffany ενενήντα τεσσάρων καρατίων, αξίας περίπου δέκα εκατομμυρίων δολαρίων.
Βασικό συστατικό επιτυχίας της βραδιάς είναι η εκθαμβωτική εμφάνιση των καλεσμένων. Και όχι άδικα, αν σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να ανοίξει πόρτες για συνεργασία με καταξιωμένους σκηνοθέτες, εταιρείες παραγωγής και γνωστούς οίκους μόδας. Τα «όπλα» των ειδικών είναι πολλά και σε αρκετές περιπτώσεις πέρα από κάθε φαντασία. Η Σούζαν Λέβιν, για παράδειγμα, εξειδικευμένη ποδίατρος στο Χόλιγουντ, είναι ο άνθρωπος που εμπιστεύονται πολλές ηθοποιοί για τη δημιουργία ενός έξτρα μαξιλαριού από τζελ κάτω από τα πέλματά τους, το οποίο θα τις βοηθήσει να αντέξουν την πολύωρη ορθοστασία στο κόκκινο χαλί και τον πόνο από τις ψηλοτάκουνες γόβες.
Για όσους αποφεύγουν τις επώδυνες δοκιμασίες, εναλλακτικές λύσεις δίνει η Σόνια Ντακάρ. Η ειδική δερματολόγος και ιδιοκτήτρια της ασφυκτικά γεμάτης κλινικής στο Μπέβερλι Χιλς, την οποία επισκέπτεται κάθε χρόνο τέτοια εποχή η Μαντόνα για να κάνει απολέπιση προσώπου με τη χρήση διαμαντιών. Ο ιδρώτας, από την άλλη, ο μεγαλύτερος εχθρός κάθε σταρ σε τόσο αγχωτικές εκδηλώσεις, βρήκε τον μάστορα του από τις ενέσεις μπότοξ, η χρήση των οποίων δεν περιορίζεται μόνο στο μέτωπο των ηθοποιών για να δείχνουν πιο νέοι. Οι μασχάλες και οι παλάμες είναι οι νέες περιοχές στις οποίες εφαρμόζονται οι ενέσεις με σκοπό τη μείωση - αν όχι την πλήρη εξάλειψη της εφίδρωσης - για τις ώρες που διαρκεί η τελετή.
Τα πάρτι που ακολουθούν την απονομή των κινηματογραφικών βραβείων θεωρούνται από πολλούς πιο λαμπερά ακόμα και από την ίδια την τελετή. Λίγο οι κερδισμένοι υποψήφιοι που πάνε ανακουφισμένοι πλέον να γιορτάσουν την επιτυχία τους, λίγο η δυσκολία τού να αποκτήσει κανείς την πολυπόθητη πρόσκληση που θα τον βάλει έστω και για λίγο στους κύκλους του Χόλιγουντ καθιστούν το καθιερωμένο πάρτι του αμερικανικού περιοδικού «Vanity Fair» το πιο γνωστό και ταυτόχρονα το πιο επιθυμητό απ' όσα διεξάγονται μετά την απονομή. Τομ Χανκς, Μάρτιν Σκορτσέζε, Ρούπερτ Μέρντοκ, Τζένιφερ Λόπεζ και Γκουίνεθ Πάλτροου είναι λίγοι μόνο από τους αστέρες για λογαριασμό των οποίων είκοσι άτομα δουλεύουν πυρετωδώς πριν από το μεγάλο γεγονός για να ετοιμάσουν στην εντέλεια το αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων πάρτι.
Βασικό κίνητρο για να παραβρεθούν οι ηθοποιοί πρώτης γραμμής στις εκδηλώσεις που ακολουθούν αποτελούν, σύμφωνα με τους κακοθελητές, τα λεγόμενα Goody Bags ή αλλιώς οι τσάντες με τα καλούδια. Και όταν μιλάμε για καλούδια εννοούμε οργανωμένο σαφάρι στην Αφρική για 16 άτομα αξίας τριάντα χιλιάδων δολαρίων, ταξίδια στο Μόντε Κάρλο, τη Ζανζιβάρη και την Καραϊβική, διαμάντια και κοσμήματα με αξία που συχνά ξεπερνά τις πενήντα χιλιάδες δολάρια ή ακόμα και ελληνικά προϊόντα, όπως μπουκάλια εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου από την Καλαμάτα και τη Σητεία, τα οποία παρήγγειλαν το 2007 και το 2009 οι διοργανωτές φιλανθρωπικής εκδήλωσης από την ελληνική εταιρεία Γαία για λογαριασμό τριακοσίων VIP καλεσμένων τους.''
Και φυσικά τίποτα δεν είναι ρόδινο, αφού όλοι αυτοί, για να καθίσουν στις θέσεις τους, πρέπει ο ταξιθέτης να γνωρίζει, ποιος χώρισε με ποιον, ποιοι δεν μιλιούνται μεταξύ τους, ποιοι είναι ''αντίπαλοι'', κ.λ.π.
''Οι πρώτοι καλεσμένοι καταφθάνουν στο Kodak Theater γύρω στις 15.30. Μέχρι τις 17.30 θα πρέπει όλοι ανεξαιρέτως να βρίσκονται στις θέσεις τους, οι οποίες μόνο τυχαία δεν έχουν επιλεχθεί: «Είναι σαν να οργανώνεις το τραπέζι του γάμου με συγγενείς που δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους» εκμυστηρεύτηκε σε παλαιότερη συνέντευξή του ο Ότο Σποέρι, υπεύθυνος ταξιθεσίας στην εκδήλωση για μια εικοσαετία. Πώς γίνεται όμως ο καθορισμός και η διανομή των θέσεων; Με αυστηρούς κανόνες που αν δεν τηρηθούν ευλαβικά μπορούν εύκολα να οδηγήσουν σε παρεξηγήσεις. Ένας από τους βασικούς κανόνες ταξιθεσίας ορίζει πως δυο υποψήφιοι για το ίδιο βραβείο δεν κάθονται σε κοντινές θέσεις, για να μην τραβήξει η κάμερα τις γκριμάτσες αποδοκιμασίας του «χαμένου» υποψηφίου. Επιπλέον, σε καμία περίπτωση δεν κάθονται στην ίδια πτέρυγα πρώην ζευγάρια της σόουμπιζ ή τηλεοπτικοί αστέρες που δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους. Έχοντας λάβει τους παραπάνω περιορισμούς κατά νου, ο υπεύθυνος ταξιθεσίας στο τελικό στάδιο καθορισμού των θέσεων φροντίζει οι υποψήφιοι να κάθονται απαραιτήτως στις μπροστινές σειρές του θεάτρου και κοντά στους διαδρόμους ώστε, αν χρειαστεί, να σηκωθούν άμεσα για να παραλάβουν το αγαλματίδιο της νίκης.''
Ότι γυαλίζει υπερβολικά, πιθανότατα δεν είναι χρυσό, ούτε και το ιδανικό!
Βαρύς και μοναχικός στην ουσία ο δρόμος της φήμης!
Αξίζει άραγε το τίμημα; Σίγουρα για να ανήκεις στο star-system πρέπει να είσαι από ειδική πάστα φτιαγμένος! Να γνωρίζεις τα ''θέλω'' σου, και να ξέρεις πόσα είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις γι' αυτά!
Αυτός είναι ένας άλλος κόσμος, που συσσωρεύει χρήμα, μακριά από την ζωή του απλού πολίτη που παλεύει για ένα μισθουλάκο, και για να έχει ένα πιάτο φαγητό στο τραπέζι του!

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Xτύπημα κατά παραγγελία στην Αρχαία Ολυμπία;;;


Οι αρχές υποστηρίζουν ότι όπως προκύπτει από την κατάθεση της αρχαιοφύλακα και την παρακολούθηση του κλειστού κυκλώματος του Μουσείου, οι δράστες με τις μάσκες και τα Καλάσνικοφ έψαχναν συγκεκριμένα κομμάτια που όμως δεν ήταν σ' αυτό το Μουσείο.
Η Πανελλήνια Ένωση υπαλλήλων φυλάξεως αρχαιοτήτων καταγγέλλει την έλλειψη προσωπικού λόγω της οικονομικής κρίσης και μάλιστα,  κάνει λόγο για 1.200 οργανικές θέσεις αρχαιοφυλάκων σε όλην την Ελλάδα που μένουν κενές, ενώ περίπου 130 φύλακες συνταξιοδοτήθηκαν στο τέλος του 2011, προκειμένου να εξαιρεθούν από το μέτρο της εφεδρείας. Και φυσικά λένε, δεν προβλέπεται ούτε η πρόσληψη συμβασιούχων για τη φύλαξη των Μουσείων.
Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων του υπουργείου Πολιτισμού εκτός των άλλων που αφορούν τους φύλακες και τη φύλαξη των Μουσείων, θυμίζει στην κ. Μέρκελ ότι στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας εκπαιδεύτηκαν εκατοντάδες Γερμανοί αρχαιολόγοι στο πλαίσιο της παραχώρησης και συνεργασίας που έχει το ελληνικό κράτος με τις ξένες αρχαιολογικές σχολές, τονίζοντας ότι η συνέχιση της πιεστικής της πολιτικής οδηγεί στην απώλεια και κλοπή της πολιτιστικής κληρονομιάς. 
Να θυμίσουμε ότι η κλοπή έγινε το πρωί στις 7:30 της Παρασκευής, και αφού ακινητοποίησαν τη φύλακα, που ήταν η μοναδική που ήταν στην ώρα της,- ο άλλος φύλακας ήλθε μετά τη ληστεία ενώ ο τρίτος έλειπε σε άδεια-με μάσκες κρατώντας Καλάσνικοφ,  της  ζήτησαν συγκεκριμένα αντικείμενα που δεν υπήρχαν όμως στο Μουσείο.

Στη συνέχεια, αφού την έδεσαν και τη φίμωσαν έσπασαν τις προθήκες και έφυγαν αφού πήραν όσα περισσότερα πολύτιμα αντικείμενα μπορούσαν να μεταφέρουν.

Οι δράστες αφαίρεσαν από πέντε προθήκες του Μουσείου περίπου 65 μικρά χάλκινα και πήλινα αντικείμενα μεγάλης αξίας, καθώς και ένα χρυσό δαχτυλίδι, που απεικονίζουν την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων.

Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί με τι μέσο διέφυγαν οι ληστές, αλλά εκτιμάται ότι είχαν κάποιο όχημα κοντά στο μουσείο.
Φυσικά η είδηση μεταδόθηκε από όλα τα διεθνή ΜΜΕ, και μάλιστα ορισμένα με έκτακτη είδηση. Η είδηση των ξένων ειδησεογραφικών δικτύων περιλαμβάνει και την παραίτηση του κ. Γερουλάνου.
Οι έρευνες της αστυνομίας συνεχίζονται εντατικά, ενώ συμμετέχει εκ μέρους του ΓΕΕΘΑ, και ένα ελικόπτερο super puma. πηγή
Δεν ισοπεδώνουμε λοιπόν, ούτε ξεπουλάμε τη χώρα μας; Η αδιαφορία μας πρέπει να είναι τόσο μεγάλη;
Τα σκληρά μέτρα δεν πρέπει να έχουν όρια, όσον αφορά τους χαμηλόμισθους και τους άνεργους ,  τους χαμηλοσυνταξιούχους, τον ιστορικό και φυσικό μας πλούτο, όσους διασφαλίζουν τα αρχαία μας; Πότε περιμένουμε να ξυπνήσουμε;
Όταν έρθει ένα πρωινό, που ανοίγοντας τα μάτια θα τα έχουμε χάσει όλα, τότε τι θα κάνουμε; Θα ψάχνουμε ως συνήθως το ποιος έχει την ευθύνη; Γιατί;... τι έχουμε κάνει μέχρι τώρα, σε όλους όσους, μας έφεραν σε αυτή την τραγική θέση, ξεπούλησαν την χώρα και την εθνική της κυριαρχία, ξεπούλησαν την ιστορία μας και τις ρίζες μας, εξευτέλισαν τον Ελληνικό λαό και την Ελληνική ιδέα και μας έδωσαν ''βορά'', στα ξένα αρπακτικά όρνεα;
Νισάφι πια....έλεος.....ξυπνάτε και κάντε κάτι ουσιαστικό,....όχι τις βλακείες που τάζετε συνέχεια...αλλά πράξεις ουσίας, που δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για αυτή τη χώρα, που γέννησε τον πολιτισμό, για αυτή τη χώρα που γέννησε το πνεύμα, για αυτή τη χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία....!!!!
ΕΛΕΟΣ!!!!

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Εγώ ο υπηρέτης, που υποκλίνομαι!....


Υποκλίνομαι! 
Υποκλίνομαι σε ένα σύστημα, που με ταΐζει λόγια και ιδέες, χρόνια και χρόνια, ενώ οι πράξεις είναι αντίθετες, φτωχές και βρώμικες....κι εγώ;.. πρόβατο στη σφαγή....
Υποκλίνομαι στις ιδέες που φοράνε ρούχα σε όλα τα χρώματα, και που είναι σταθερές εδώ και δεκαετίες....κι εγώ;... πρόβατο στη σφαγή...
Υποκλίνομαι σε βαρύγδουπες δηλώσεις, που μου υπόσχονται το ''ξεμασκάρεμα'', λες και δεν είχαν στο παρελθόν όλοι τους την ευκαιρία, όταν οι μασκαράδες βολεύουν το ίδιο το πλουμιστό σύστημα από τότε που θυμάμαι τον κόσμο....κι εγώ;... πρόβατο στη σφαγή...
Υποκλίνομαι στο κάθε κοστούμι, στην κάθε γραβάτα, στο κάθε ταγέρ, που με χαμόγελο σμιλεμένο στα χείλια, μου τάζει από τον καιρό των προπάππων μας, ένα καλύτερο αύριο, αρκεί να υπομένω το βαρύ και απαίσιο σήμερα, αγνοώντας και ρίχνοντας στη λήθη, το παραδειγματικό χθες. Υποκλίνομαι σε άτομα που έχουν αναλώσει, ώρες και ώρες  μπροστά στον καθρέφτη τους, κάνοντας πρόβα σε διάφορες εκφράσεις του προσώπου, ώστε να συνοδεύουν τις δηλώσεις αυτές και με το ανάλογο συναισθηματικό background....κι εγώ;.. πρόβατο στη σφαγή....
Η κουκούλα,...πόσο εξυπηρετική είναι αλήθεια!... Σπέρνει τρόμο, και   πνίγει την κάθε διαμαρτυρία, ώστε να μπορούν να γίνονται πράξη τα μεγαλεπήβολα σχέδια ενός εξευτελισμού χωρίς όρια.
Καταστρέφει την περιουσία και τη δουλειά χιλιάδων ατόμων, ώστε να μπορέσει να δείξει ότι υπάρχουν υποψήφιοι ηγέτες που νοιάζονται και που υπόσχονται ότι αυτοί, δεν θα μας δώσουν αφορμή για   παράπονα και αντίδραση. 
Δημιουργεί χάος, γιατί βολεύει αυτούς που θέλουν να αυξήσουν τη δύναμη τους, και σε καθεστώς ηρεμίας αυτό δεν είναι εφικτό.
Βολεύει όλα τα χρώματα και όλες τις ηγεσίες με τις στρατιές τους. 
Κι εγώ, .... ο ''υπηρέτης'', ο δουλοπρεπής, εγώ που θρέφω την ελπίδα μου αιώνες τώρα με μπαμπακένια όνειρα, πηγαίνω...μια από δω και μια από εκεί. 
Κοιτάζω τη βιτρίνα με τις παραταγμένες κοκότες, και προσποιούμαι ότι σκέφτομαι, ότι προβληματίζομαι, ότι έχω παραδειγματιστεί και δεν θα επαναλάβω τα λάθη του παρελθόντος. Και κοιτάζω ποια κοκότα θα μου τάξει μεγαλύτερη απόλαυση, ποια έχει το καλύτερο αμπαλάζ, ποια θα μου χαρίσει την ψευδαίσθηση την φτηνής ευτυχίας....και την ώρα της κρίσης,   παρότι έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου, ότι δεν θα ανεχθώ να με αντιμετωπίζουν πλέον σαν νοητικά καθυστερημένο, επιλέγω πέφτοντας με τα μούτρα, σαν τον πεινασμένο για αγοραίο έρωτα, νοιώθοντας αφέντης για ένα μισάωρο. Και μετά μένω στα κρύα του λουτρού, αφού η κοκότα μου, πάει στον επόμενο πελάτη, χρεώνοντας μου κιόλας,   τον λογαριασμό του.
Και καίγονται, τα κτίρια μας και η ιστορία μας, καίγονται τα μαγαζιά μας και το ψωμί μας, καίγονται τα όνειρα και οι ελπίδες μας.


  Κι εγώ ο απελπισμένος, ο απογοητευμένος, ο οργισμένος πολίτης, πάντα ονειροπαρμένος, δηλώνοντας ότι πήρα το μάθημα μου, ότι ξέρω πως τίποτα και κανείς τους δεν μου κάνει, γιατί δεν φροντίζει για μένα, φροντίζει για την καρέκλα του και την καρέκλα τους, για την δόξα του και την δόξα τους, για την κονόμα του και την κονόμα τους, για την απληστία του και την απληστία τους, δηλώνω ότι τώρα ξέρω, δεν θα είμαι πια υπηρέτης, θα φροντίσω για την πάρτη του Ελληνικού λαού, για την πάρτη της Ελληνικής θέσης, για την ιστορία μου, τις ρίζες μου, τις παραδόσεις μου και τη χώρα μου.
Για τα δικαιώματα μου που καταπατήθηκαν, για την αξιοπρέπεια μου που εξευτελίστηκε, για το δικαίωμα μου να είμαι ένας υπερήφανος Έλληνας, όπως αρμόζει να είμαι.
Γι' αυτό δεν θα υποκλίνομαι στη σταθερότητα της βρόμικης, άπονης και υποκριτικής θέσης τους, θα επιλέξω να τιμωρήσω τις επιλογές τους και την προσπάθεια τους να μου στερήσουν το δικαίωμα της επιλογής, θα τους τιμωρήσω για την καταπάτηση κάθε συνταγματικού νόμου, και θα δείξω επιτέλους την ανθρωπιά μου και την ποιότητα του χαρακτήρα μου, την ανωτερότητα της σκέψης μου. Όχι άλλα ψέματα, όχι άλλα φαγοπότια σε ξένα τραπέζια, τέρμα στην χρόνια εξαπάτηση και διαφθορά που έχει καταντήσει γάγγραινα, θα φερθώ με τέτοιο τρόπο, .....ώστε  μετά θα έχω κάθε λόγο, να  σταθώ μπροστά στον καθρέφτη,.....και να υποκλιθώ στον εαυτό μου!....όπως μου αρμόζει να κάνω.