Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Σαν Φοίνικας…










Ήρθε ο ήλιος κι έσταξε
στάλες φωτός στα μάτια μου.
Απλόχερα μικρούλα ζεστασιά
 μου αγκαλιάζει το κορμί
 μου απαλύνει τις αισθήσεις .
Ριπές ανέμου αλύπητα χτυπούν.
 Ένοιωσα ένα τρεμούλιασμα.
Ζέστη και κρύο πάλευαν, 
μα ο άνεμος στο θρόνο.
Μάταιο είναι να ποθώ
ο ήλιος να νικήσει.
 Και πέρα στον ορίζοντα
έστρεψα τη ματιά μου.
Σαν κάλεσμα μου φάνηκε
και μια φυγής ανάγκη.
Να πιεστεί το βήμα μου
αργά να ξεμακρύνει
Για να κρατήσει απόσταση
απ’ όσα με πονούσαν.
Απ’ όλα όσα με πίκραναν
και  γέννησαν οδύνη.
Σαν ξάφνου να γιγάντωσε
η πρότερη η θλίψη
μα η μουσική του ορίζοντα
 ενίκησε τη μνήμη.

Κι ήρθες και στάθηκες σιμά.
Μου ‘πες να περιμένω.
Και εκεί σε μια μικρή γωνιά
εσκάλισες το χώμα.
Μικρούλη σπόρο της χαράς
φύτεψες να ριζώσει.
Πότισες με της πρωινής δροσιάς
λίγες δροσοσταλίδες
Που όμως ήταν αρκετές
η ελπίδα να βλαστήσει.
Με κοίταξες και μου έπιασες
δειλά – δειλά το χέρι.
Έσταξες άλλες δυο σταλιές
Και μου’ πες να προσέξω.
Δύο σταλιές σαν ενωθούν
Γίνονται αμέσως μία.
Ανάσανα..
Γιγάντωσα..
Γεννήθηκα απ’ τις στάχτες!

        

                              ..............................................////.......................................

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 14ο Επετειακό Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας

Καλή χρονιά σε όλους! Υγεία, αγάπη και ευημερία για το 2017

14 σχόλια:

  1. Δυο σταλιές σαν ενωθούν
    γίνονται αμέσως μία!

    Μαίρη μου, μπράβο για την υπέροχη συμμετοχή σου που πήγε πάρα πάρα πολύ καλά!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου και τη στήριξή σου στο Συμπόσιο!
    Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι και μια δυνατή και όμορφη χρονιά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον όμορφο επίλογο σου αυτής της χρονιάς, τον τόσο γλαφυρό και δημιουργικό! Το 2017 να μας βρει με υγεία, ευημερία και δημιουργικότητα περισσότερη! Αγάπη και Ειρήνη για όλους!! Καλή Χρονιά σου εύχομαι!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή, κορίτσι μου!
    Πολύ χαίρομαι που δυσκολεύομαι πιο να πρωτο-επιλέξω! Αυτό σημαίνει πως έχω γνωρίσει πολλά υπέροχα πλάσματα "εδώ μέσα"!
    Συνέχισε, Μαιρούλα!
    Καλή χρονιά να έχουμε! Υγεία και όοοοοοο,τι γεμίζει την ψυχούλα σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα χρόνια πολλά ματάκια μου πάντα με τα όμορφα καλοσυνάτα σχόλια σου!
      Τα υπέροχα πλάσματα γνωρίζουν αδελφές ψυχές. Είναι άγραφος νόμος!Είσαι εσύ υπέροχη και τραβάς την συμπάθεια κορίτσι μου! Να είσαι καλά και σου εύχομαι ολόψυχα η καινούργια χρονιά να σου φέρει ό,τι ποθείς! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και τις καλύτερες ευχές μου για τη νέα χρονιά!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, να είστε όλοι καλά με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τη νίκη σου! Πάντα μας δημιουργείς υπέροχα συναισθήματα με τη ζεστή γραφή σου! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και ό,τι και όσους αγαπάς! Να σου φέρει η καινούργια χρονιά πιο πολλή αγάπη, ευημερία και πάντα υγεία!

      Διαγραφή
  4. Μαίρη μου, πόσο απαραίτητο το μήνυμα της συμμετοχής σου! Και πόπ ταιριαστό με τις μέρες! Μπράβο σου!
    Εύχομαι καλή χρονιά, δημιουργική και χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου να είσαι καλά! Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα εύχομαι με μια καινούργια χρονιά που να κάνει κρότο μόνο από χαρμόσυνα συμβάντα για σένα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο! Το λάτρεψα! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Πάντα αξιόλογη!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι. Ό,τι επιθυμείς να το φέρει το 2017!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι μου και να σου φέρει το 2017 ό,τι σου στέρησε το 2016. Χαρά και υγεία και αγάπη, πολλή πολλή αγάπη και πολλή πολλή χαρά και υγεία! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλή Χρονιά Μαίρη μου.
    Πόσο σας θαυμάζω εσάς που γράφετε ποιήματα!
    Τόσο όμορφα βαλμενες οι λέξεις, σε κάνουν να βλέπεις εικόνες. Τώρα διαβάζω τις συμμετοχές, δυστυχώς δεν πρόλαβα να ψηφίσω.
    Μακάρι να ξαναγεννιόμαστε από τις στάχτες σαν τον Φοίνικα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ο πλούτος στην ψυχή είναι ανεκτίμητος και υπερέχει όλων! Κι αυτό το έχεις! Αυτός είναι που αξίζει τον θαυμασμό! Να έχεις μια υπέροχη χρονιά και απέραντη χαρά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Η αναγέννηση από τις στάχτες είναι πάντα το ζητούμενο...
    Το ίδιο θα ευχηθώ για όλους μας για την καινούργια χρονιά!
    Πολλά φιλιά και καλή σου χρονιά Μαίρη μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όλοι θέλουμε να αναγεννηθούμε και ως ένα σημείο είναι στο χέρι μας νομίζω! Μα η συνήθεια είναι άτιμο πράγμα τις πιο πολλές φορές! Κάτω οι κακιές συνήθειες λοιπόν για τη νέα χρονιά συν όλα τα άλλα υγεία και ευτυχία, αγάπη και ευημερία! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή