Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022

Δρώμενα - Συνέχεια!

 Λοιπόν η απόφαση πάρθηκε! 

Από αύριο ημέρα Παρασκευή 18/2/2022 , ξεκινάει το καινούργιο μας δρώμενο, ''Μια εικόνα έξι λέξεις #1'', μια και σκέφτηκα όπως θα διαπιστώσετε πως είναι πιο επίκαιρο. 

Παρακάτω το λογότυπο του!


Έχω επιλέξει μια εικόνα από το pinterest. Αυτήν:


Και επίσης έχω επιλέξει 6 λέξεις, τις οποίες θα συμπεριλάβετε στο κείμενο ή στο ποίημα σας που δεν θα υπερβαίνει  τις 500 λέξεις, όπως εσείς μου υποδείξατε.

Και μην ακούσω γκρίνια ότι δεν σας φτάνουν, γιατί δεν θα φταίω να σας θυμίσω πως οι περισσότεροι δεν θέλατε τις μεγαλόψυχες 700 που έδινα χαχαχα!

Οι λέξεις που θα χρησιμοποιούνται σαν ουσιαστικά όπως δίνονται σε όποια πτώση θέλετε, ενικό αριθμό ή πληθυντικό,  είναι οι εξής:

ΜΥΣΤΗΡΙΟ
ΚΑΝΑΛΙ
ΞΕΦΑΝΤΩΜΑ
ΜΑΣΚΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΕΙΔΥΛΛΙΟ

Οι κανόνες είναι απλοί, όποιος είναι έτοιμος μου στέλνει στο μέιλ μου το κείμενο του. Δεν μετράει ο τίτλος στο όριο των λέξεων και δεν χρειάζεται εικόνα αφού ήδη υπάρχει.
Δεν χρειάζεται να δηλώσετε συμμετοχή όποιος θέλει παίρνει μέρος αρκεί να είναι της παρέας μας ή φίλος φίλου μας. Το δρώμενο τελειώνει την Παρασκευή 11/3/22 το βράδυ. Το Σάββατο 12 του μήνα κάνω ανάρτηση τις συμμετοχές και ξεκινάει η ψηφοφορία ως την Παρασκευή 18/3. Στις 19 θα αναρτήσω τον νικητή.
Ψηφίζουμε όλοι οι φίλοι,  με τον γνωστό τρόπο, τα πέντε καλύτερα βάζοντας 5, 4, 3, 2, 1 ανάλογα με τη σειρά προτίμησης μας.

Κι αυτό είναι το πρώτο του νέου δρώμενου μας!

Μόλις κάνω ανάρτηση των συμμετοχών στις 12/3 και ενόσω θα ακολουθήσει η εβδομάδα ψηφοφορίας, ξεκινάει και το δρώμενο που έχω ήδη αναγγείλει 



Εικόνα και φράση #2 το οποίο και θα τερματίσει στις 12/4 ημέρα Τρίτη. Θα με ειδοποιείτε σε αυτό όπως πάντα όταν κάνετε ανάρτηση για να ενημερώνω. 
Θυμίζω τις εικόνες και τις φράσεις:


Φράση: ''Το βιβλίο σε ταξιδεύει σε κόσμους υπαρκτούς και ανύπαρκτους, που ούτε καν φαντάστηκες.''




Φράση: ''Είναι όμορφη η απλή ζωή, μα μήπως το μυστήριο και το πάθος την κάνουν ομορφότερη;'' 

Στην πρέσα λοιπόν παιδιά μου χαχαχα!!!




20 σχόλια:

  1. Καλή μας αρχή, χαίρομαι που ξεκινάμε και πάλι. Καλές εγγραφές φίλοι μoυ και καλό κουράγιο, Mary!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές εμπνεύσεις Βασίλη μου σ' ευχαριστώ για τη στήριξη! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Μαίρη μου, καλή μας αρχή. Αγαπημένα και τα δύο δρώμενα.
    Ερώτηση σχετικά με τις λέξεις: Τις χρησιμοποιούμε αυτούσιες? Π.χ. μυστήριο, ξεφάντωμα.
    Ή μπορούμε να τις "τροποποιήσουμε"? Π.χ. μυστηριώδης, ξεφαντώνω ?
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου καλή αρχή! Οι λέξεις θα χρησιμοποιούνται σαν ουσιαστικά σε όποια πτώση θέλετε και ενικό ή πληθυντικό. Δεν θα τις κάνετε επίθετα ή επιρρήματα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, Μαίρη μου. Καλό Σ/Κ.

      Διαγραφή
  3. Πωπω τρελλαινομαι , και φυσικά θα συμμετέχω 💙💙💙❤️❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σε δω κορίτσι μου γιατί μας έλλειψες! Καλές εμπνεύσεις!

      Διαγραφή
  4. Επίκαιρες οι λέξεις και η εικόνα, Μαίρη μου.
    Καλό ξεκίνημα στο νέο σου δρώμενο και πολύ καλές εμπνεύσεις στους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρεις χρόνο και να συμμετέχεις Μαρία μου! Ξέρω πως είσαι πολυάσχολη αλλά θα χαρούμε πολύ να σε δούμε κι εδώ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλές εμπνεύσεις λοιπόν! Και το νέο δρώμενο θαυμάσιο. Ή θα αργείς να μας ξεσηκώσεις ή θα το κάνεις εις διπλούν. Καλό ξεκίνημα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου χαίρομαι που σου αρέσει. Ναι έτσι είμαι φόρτσα! Εκεί που κάθομαι εκεί τα παίρνει και τα σηκώνει! Τι να πω; Καλή έμπνευση που σίγουρα δεν θα σου λείπει πιστεύω! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καταλήξαμε λοιπόν! Και ιδού το θαυμάσιο αποτέλεσμα! Συνθετικό τελικά καθώς έγινε συγκερασμός απόψεων. Η εικόνα και η εξάδα των λέξεων, παντρεύεται με την εποχή της Αποκριάς. Ωραία! Και ανοίγει το "έδαφος" για να γράψουμε και να εκφραστούμε. Και να συνεχίσουμε απτόητοι μετά.
    Πάμε λοιπόν παιδιά. Καλές εμπνεύσεις σε όλους και όλες. Μαίρη μου, καλή δύναμη στον συντονισμό.
    Στέλνω τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είσαι ''τσίγκλας'' αυτά παθαίνεις χαχαα! Άμα θες τα παντρεύεις αλλιώς το κάνεις πιο πλατύ ξέρεις εσύ! Φιλιά καλές εμπνεύσεις!

      Διαγραφή
  7. Επίκαιρο λοιπόν το θέμα!
    Καλή αρχή και καλές εμπνεύσεις.
    Είμαι σίγουρη πως θα διαβάσουμε ωραία κείμενα.
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου μέσα στην μασκαράτα η αρχή! Μια και τα καρναβάλια δεν θα γίνουν! Καλή έμπνευση καλό Σ/Κ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο θέμα. Ευχαριστούμε Μαίρη μου!
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους.
    Πάμε να περάσουμε υπέροχα!
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααα καλά εδώ έπρεπε να έρθω να δω για να δω τις λεπτομέρειες και τις ημερομηνίες Μαίρη μου και όχι να σε ζαλίζω με τα μέηλ...😮 σόρυ φίλη μου .. φιλια και καλό μήνα!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας εύχομαι καλή αρχή και είμαι έτοιμη να διαβάσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή