Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Εικόνα και φράση #2- Έναρξη!

 



Ξέρω πως έλειψα, αλλά άφησα να ξεκουραστείτε και νάμαι ξανά εδώ με ένα δρώμενο μας. Εικόνα και φράση 2 λοιπόν, και ως γνωστόν θα σας δώσω δύο εικόνες να διαλέξετε και αντίστοιχες φράσεις που πρέπει να συμπεριλάβετε στις αναρτήσεις σας. 

Συμμετέχετε όσοι φίλοι θέλετε, ξανά καλοδεχούμενοι σε κάθε μάζωξη μια και χαίρομαι πάντα με την παρουσία σας.

Θα υπάρξει αρκετό περιθώριο μια και η λήξη θα σφυρίξει στις 2 Απριλίου!

Δεν έχετε περιορισμό εσείς ορίζετε το στυλ της έμπνευσης σας μια και όλα τα είδη είναι μέσα στο πρόγραμμα.


Πρώτη εικόνα:


Και η φράση της είναι:

΄΄Το βιβλίο σε ταξιδεύει σε κόσμους υπαρκτούς και ανύπαρκτους, που ούτε καν φαντάστηκες''.


Δεύτερη εικόνα:



Και η φράση της είναι:

''Είναι όμορφη η απλή ζωή, μα μήπως το μυστήριο και το πάθος την κάνουν ομορφότερη;''


Περιμένω λοιπόν με χαρά να δηλώσετε τις συμμετοχές σας!

Σας ευχαριστώ όλους!!


28 σχόλια:

  1. Ωωωωωωωω! Πόσο χαίρομαι! Μαίρη μου καλώς όρισες και πάλι αγαπημένη μας φίλη. Ελπίζω να είσαι καλά, γερή, δυνατή. Ομολογουμένως μου είχαν λείψει τα αγαπημένα μας δρώμενα και τα περίμενα πώς και πώς. Επανερχόμαστε λοιπόν με δύο εξαίρετες εικόνες. Φυσικά και δηλώνω συμμετοχή με μεγάλη χαρά και προσμονή. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται απ' την αρχή να δηλώσουμε εικόνα επιλογής. Καλά το λέω; Αν είναι διόρθωσέ με. Και οι δύο εικόνες και φράσεις είναι εξαιρετικές. Πάμε λοιπόν. Καλό βράδυ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλώς σας βρήκα! Να είσαι καλά που προτρέπεις και παρακινείς. Και ετοιμάζω και καινούργιο δρώμενο που σκοπεύω να το τρέξω παράλληλα. Να το ξέρεις το εμπνεύστηκα από τη κουβέντα μας χαχαχα
      Όχι δεν χρειάζεται θα μας το κάνετε έκπληξη! Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Θαυμάσια Μαίρη μου! Χαίρομαι που η έξοδος από το χειμώνα θα μας βρει να δημιουργούμε. Και να έχουμε μπροστά μας κάτι επίσης καινούργιο. Το περιμένω με χαρά και προσμονή. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Και νόμιζα ότι μας ξέχασες. Και νόμιζα ότι σε κουράσαμε. Και νόμιζα ότι δεν θα ξαναδούμε δρώμενό σου!!Τι χαρά αυτή να σε βλέπω εδώ με την έναρξη του δεύτερου δρώμενου!! Φυσικά δηλώνω παρούσα. Και έχουμε μεγάλο διάστημα. Μια χαρά
    Οι εικόνες υπέροχες και οι φράσεις επίσης.
    Σ'ευχαριστούμε Μαίρη μου που είσαι εδώ στην παρέα μας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν ξεχνάω κανέναν. Εσείς όχι δεν με κουράσατε με κούρασε όμως όλη η προηγούμενη χρονιά και φαντάζομαι πως δεν είμαι η μόνη! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αντε να μας σπρώξεις...Λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή; μέσα και εγώ Μαίρη μου, θα προσπαθήσω και ελπίζω να τα καταφέρω.
    Εικόνες και φράσεις όμορφες...
    Εξάλλου έχουμε καιρό για σκέψεις...εύχομαι καλές εμπνεύσεις!!!
    Καλό σου βράδυ να περνάς όμορφα φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου χαίρομαι πολύ που σε βλέπω! Καλές εμπνεύσεις λοιπόν και με το καλό να αρχίσουμε! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μαίρη, δείχνει πάρα πολύ ενδιαφέρον, θα προσπαθήσω να κάνω κάτι!
    Μπράβο για την πρωτοβουλία για δράση.
    Μου άρεσαν πολύ και οι δύο εικόνες αλλά και οι φράσεις, θα δημιουργηθούν υπέροχα κείμενα.
    Καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό Στέλα μου να δράσουμε! Το πιστεύω κι εγώ πως θα διαβάσουμε όμορφα κείμενα! Να είσαι καλά και καλή αρχή! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  5. Μαίρη μου, μέσα κι εγώ! Υπέροχες εικόνες και φράσεις. Άσε που πετάω τη σκούφια μου για δρώμενα!
    Καλή μας αρχή λοιπόν. Έχω ήδη αγαπημένη εικόνα!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μου! Χαίρομαι που σου αρέσουν καλή αρχή να έχουμε! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μαίρη μου χαίρομαι που για άλλη μια φορά θα μας ενώσεις γύρω από τις όμορφες εικόνες που διάλεξες.
    Παρούσα και εγώ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Ελένη μου που σε βλέπω. Με χαρά θα ξεκινήσουμε πάλι! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολυ χαίρομαι για το καινούργιο δρώμενο Μαίρη μου.
    Θα προσπαθήσω κι εγώ. Ελπίζω το σχόλιο μου να μείνει, μη την ξαναπατήσω.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά το σχόλιο είναι εδώ! Και χαίρομαι τη παρουσία σου! Φιλιά πολλά καλή μας αρχή!

      Διαγραφή
  8. Το επιθυμήσαμε το δρώμενο....μας έλειψε....Μας αποζημιώνεις όμως με τις εξαιρετικές επιλογές εικόνων και φράσεων...θα χαρούμε να γράψουμε και να διαβάσουμε...(έχω κι εγώ να προτείνω κάτι, θα μιλήσουμε....)Καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε λοιπόν να ξεκουνηθούμε! Περιμένω να μου πεις. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Φυσικά και Θα συμμετάσχω και μάλιστα, κάπου είχα αρχίσει να ανησυχώ. Χαίρομαι που αρχίζουμε και πάλι και εύχομαι πολλές και καλές συμμετοχές, ως συνήθως!
    Την Καλημέρα μου, Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασίλη μου μου πήρε λίγο χρόνο να φορτίσω τις μπαταρίες μου! χαχα είπαμε Ντούρασελ αλλά... κι αυτές έχουν όριο. Χαίρομαι κι εγώ που σε βλέπω! Καλή σου ημέρα!

      Διαγραφή
  10. Και εγώ είχα αρχίσει να ανησυχώ άρα συμμετέχω στο δρώμενο.
    Πανέμορφες εικόνες, ανυπομονώ να διαβάσω τις συμμετοχές που όπως πάντα θα είναι αξιόλογες
    Φιλιά Μαίρη μου.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα! Επέστρεψες δριμύτερη Μαίρη μου!Ελπίζω να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε πολύ που μας είσαι εδώ και πάλι να μας παρακινήσεις δημιουργικά και να μας εμπνεύσεις να δημιουργήσουμε.
    Φυσικά συμμετέχω!
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου το παλεύω όπως όλοι μας χαίρομαι που πάντα είμαστε στις επάλξεις! Προσπαθώ να μαζεύω καλά στοιχεία για το δρώμενο σου! Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Χαίρομαι για τα νέα δρώμενα όμως..θα σας απαγοητεύσω γιατί αυτό το καιρό δεν είμαι σε κατάλληλη θέση σωματικά και ψυχολογικά να συμμμετάσχω απλά .. θα είμαι θεατής των δικών σας έργων. Είμαι σίγουρη πως θα έχω να διαβάζω όμορφα κείμενα όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου λυπάμαι που δεν θα συμμετέχεις αλλά χαίρομαι που είσαι παρούσα! Με όποιο τρόπο είσαι πάντα δεκτή με αγάπη και το ξέρεις. Φιλιά πολλά όλα καλά εύχομαι!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Και βέβαια θα συμμετάσχω δεν το συζητώ , στους στόχους αυτής της χρονιάς … δεν χάνω ποτέ ξανά τίποτα από τα δρώμενα μας

      Διαγραφή