Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

Εικόνα και φράση #1- Λήξη!!

 



Το νέο μας δρώμενο ''Εικόνα και φράση #1'' έληξε αισίως σήμερα. 14 φίλοι συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, δήλωσαν συμμετοχή και είχαμε την χαρά να απολαύσουμε 14 δημιουργίες και εμπνεύσεις, από 13 φίλους μια και η Ελένη Φλογερά, μας τίμησε με διπλή συμμετοχή.

Πέρασε άλλος λίγος χρόνος ευχάριστα, και σε λίγες μέρες θα τελειώσει το 2021 που μας παίδεψε, κατ' εμένα περισσότερο από το 2020. Αλλά ας μην παραπονιόμαστε φίλοι μου, μια και εμείς, όσο στεκόμαστε στα πόδια μας, θα παλεύουμε και θα έχουμε θετική σκέψη. 

Και το μυαλό δημιουργεί τα δικά του παράθυρα κατεβάζοντας ιδέες, απασχολώντας μας δημιουργικά, και η θέληση παίρνει δύναμη από την ελπίδα που συντροφεύει τη ζωή μας. Την ελπίδα για ένα καλύτερο Αύριο με εμάς καλύτερους ανθρώπους.


Το δωράκι μου είναι υπό κατασκευή, και θα το δείξω μόλις τελειώσει, ωστόσο την κλήρωση την έκανα.

Και η τυχερή μας είναι η Anna Flo, η δική μας Άννα που εύχομαι να είναι καλότυχη!






Υπήρχαν 12 στοιχεία στη λίστα σας. Εδώ είναι με τυχαία σειρά:



1. 7.ΑΝΝΑ ΦΛΟ

2. 3.ΕΛΕΝΗ ΦΛΟΓΕΡΑ

3. 1.ΚΛΑΥΔΙΑ

4. 5.ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ

5. 9.ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΤ

6. 8.ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ΡΟΥΛΑ

7. 4.ΜΑΡΙΝΑ ΤΣΑΡΔΑΚΛΗ

8. 2.ΑΧΤΙΔΑ

9. 11.ΜΙΑ

10. 12.ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

11. 10.ΣΤΕΛΛΑ

12. 6.ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΚΟΒΑΣΙΛΗΣ



IP: 79.166.29.255
Χρονική σήμανση: 2021-12-11 10:06:44 UTC


Θα τα ξαναπούμε παίζοντας με τη νέα χρονιά πλέον! Φιλιά πολλά και σας ευχαριστώ όλους!



ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.

Είναι δύο μικροί δίσκοι κοπής με χριστουγεννιάτικο θέμα ντεκουπάζ, ανάγλυφα πήλινα στοιχεία και χιόνι κατασκευής μου!



13 σχόλια:

  1. Ωπα!! Κερδισμένη εγώ;; Ευχαριστώ πολύ και για το δωράκι που είναι υπο κατασκευή! Να σαι καλά Μαίρη μου να μας παρακινείς με τις ιδέες σου και να μας φιλεύεις δώρα φτιαγμένα από τα χεράκια σου με αγάπη καρδιάς.
    Υπέροχο και αυτό το δρώμενο...
    Ας απολαύσουμε τις γιορτινές ημέρες και ξανά σε περιμένουμε να σφυρίξεις την έναρξη.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είδα και τα δυο ξύλα κοπής τα χιονισμένα και χριστουγεννιάτικα! Πολύ μ'αρέσουν και ελπίζω να το φέρουν πριν τις γιορτές χαχααχαα έχω βρει και πού θα τα κρεμάσω. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου. Απλό ξύλο πιάνουν τα χεράκια σου και τέχνη δημιουργείς. Να σαι καλά

      Διαγραφή
    2. Αννιώ μου για πάρε φίλη μου κανένα λαχείο, γιατί και στην δική μου κλήρωση ήσουν μία από τις δύο τυχερές 🤣 🤣 και του χρόνου να είσαι τυχερή φιλααααα!!🎄✨🧡

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Μαίρη για τις ιδέες σου που μας ενώνουν και στην τυχερή της παρέας την Άννα. Καλές γιορτές! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω φτάσαμε στο τέλος, ναι! Ένα νέο δρώμενο που στην παρθενική του εκκίνηση, μάς κράτησε σε δημιουργική κατάσταση, σε αναμονή, σε προσδοκίες και πολλά συναισθήματα. Διαβάσαμε εξαιρετικά διηγήματα και ποιήματα. Χαρήκαμε συμμετοχές, απολαύσαμε τον συντονισμό σου Μαίρη μου.
    Ειλικρινά μπήκε στη ζωή μας εδώ και αυτή σου η πρωτοβουλία.
    Τυχερή η Άννα μας! Μπράβο της! Πάντα τέτοια. Και μπράβο σε όλες και όλους για τη συμμετοχή τους σε αυτήν την όμορφη δουλειά.
    Μαίρη μου, είμαστε με τις ...μηχανές αναμμένες, να το ξέρεις! Περιμένουμε την έναρξη του επόμενου δρώμενου με χαρά και προσμονή.
    Στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλλο ένα ωραίο διαδικτυακό μας δρώμενο έφτασε στο τέλος του.
    Περάσαμε υπέροχα Μαίρη μου και σε ευχαριστούμε που μας ξεσηκώνεις δημιουργικά.
    Πολλά συγχαρητήρια στην Αννούλα μας. Να είναι πάντα έτσι τυχερή σε κάθε βήμα της ζωής της.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να το χαρεί το δωράκι της και ευχαριστούμε που δίνεις ευκαιρίες για να ενωνόμαστε για κάτι τόσο όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρώτα να σε ευχαριστήσω για την όμορφη πρωτοβουλία που αναλαμβάνεις, για τον κόπο σου και για την έμπνευση, να προχωράς το δρώμενο αυτό, κάθε φορά κι ένα βήμα παραπέρα. Διάβασα όμορφες ιστορίες και θαύμασα για μία ακόμα φορά τη δύναμη που έχει η φαντασία όλων των συμμετεχόντων, να φτιάχνουν διαφορετικές ιστορίες ξεκινώντας από την ίδια αφετηρία.
    Καλές γιορτές κι από του χρόνου, θα είμαστε και πάλι παρόντες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενα ακόμη δρώμενο τελείωσε με επιτυχία Μαίρη μου.
    Τα συγχαρητήρια και στην Αννα μας για την κλήρωση και το όμορφο δωράκι της τυχερή δύο φορές, αφού και στην δική μου κλασική κλήρωση ήταν τυχερή 🤣
    Και του χρόνου να είμαστε καλά να συνεχίσουμε την συντροφιά αυτή...
    Μαίρη μου να περάσεις όμορφα τις γιορτές με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!🎄✨ φιλιααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολοκληρώθηκε το ταξείδι μας με τις εικόνες και τις όμορφες ιστορίες και ποιήματα που ενέπνευσαν ! Τις χαρήκαμε όλες και φυσικά είμαστε έτοιμη γιά την συνέχεια με την έναρξη τις νέας χρονιάς !!! Υπέροχα τα χειροποίητα δώρα που ετοίμασες, να τα χψαρεί η τυχερή ΄Αννα μας !!! Καλές γιορτές, υγεία και χαρές σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό και στο επόμενο δρώμενο, Μαίρη μου.
    Συγχαρητήρια στην τυχερή Άννα μας.
    Πολλά πολλά φιλιά και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάρη σε σένα Μαίρη μου, διαβάσαμε και πάλι υπέροχες ιστορίες.
    Κρίμα που δεν είχε μείνει το σχόλιο μου κσι δεν ήταν το όνομά μου στις συμμετοχές.
    Κρίμα που δεν το πρόσεξα εγκαίρως.
    Είχα έτοιμη την ιστορία μιυ.
    Δεν πειράζει, την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεκτική.
    Συγχαρητήρια στην Άννα που κέρδισε το δωράκι της.
    Κακές γιορτές φίλη μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη Χρονια αγαπημένη μας , γεματη υγεια , χαμόγελα και πιο πολλές αγκαλιές που μας λείπουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή