Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

Μίνι σκυτάλη #4!! Πρόσκληση!!!!!

 



Καλησπέρα σε όλες και όλους! 

Είπα να ξεκινήσουμε ένα δρώμενο για να ζεσταθούμε και δεν υπάρχει καλύτερο από μια μίνι Σκυτάλη, 

που με τις εικόνες της μπορούμε να γράψουμε ποίηση, πεζό, όσες λέξεις θέλουμε, εμπνευσμένα από τις έξι εικόνες που σας δίνω. 

Μπορείτε να γράψετε για πάνω από μία αν το θέλετε, μέσα στο καθορισμένο διάστημα όμως, έτσι για να υπάρχει αρχή και τέλος. 

Μπορείτε να συμμετέχετε όσοι φίλοι θέλετε, αρκεί ο καθένας όταν είναι έτοιμος να κάνει ανάρτηση στο μπλογκ του, να με ειδοποιεί στο μέιλ μου, ώστε να ρίχνω σήμα στους υπόλοιπους.


Σας δίνω παρακάτω τις έξι εικόνες, που καλείστε να επιλέξετε ανάμεσα τους, αυτήν ή αυτές που θα σας εμπνεύσουν περισσότερο.


1



2




3



4



5



6



Η πηγή των εικόνων είναι το pinterest

Ξεκινάει λοιπόν από αύριο Κυριακή 23/10/22 και τελειώνει Κυριακή 22/11/22. 


Καλή αρχή λοιπόν και εύχομαι να περάσουμε καλά για μια ακόμη φορά!!!



Και ξεκινήσαμε με την Κλαυδία, εικόνα 5    ''Κάτω από την Ακρόπολη''

Αριστέα με την εικόνα 6 '' Η ζωή είναι ωραία...''

Γεωργία με την εικόνα 6 '' Έγινα 70 ... Ε! και...;''

Μαρίνα με την εικόνα 6 ''Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή...''

Μαρία Κανελλάκη με την εικόνα 3 ''Απάγκιο''

Giannis Pit με την εικόνα 6 '' Ηδύποτον''

Κατερίνα με την εικόνα 1 ''Pause''

Ρένα με την εικόνα 1 ''Διά χειρός''

Ρούλα με την εικόνα 2 ''Σμαραγδάκι''

Ελένη με την εικόνα 2 ''Στα μονοπάτια της φαντασίας''

Γιώτα Αρχοντάκη με την εικόνα 6 ''Η μικρή μου Εδέμ''

Μαρία Γ. με την εικόνα 3 ''Φεύγουμε;''

Άννα με την εικόνα 3 ''Ατενίζοντας''

Βασίλης με την εικόνα 3 ''Του μυαλού τα γυρίσματα''

Αλεξάνδρα με την εικόνα 6 ''a button on the moon''

Κλαύδια με την εικόνα 4 ''Κάτω από την Ακρόπολη''

Μαρία Πλατάκη με την εικόνα 4 ''Travel in litterature''

Γιάννης με την εικόνα 4 ''Ηδύποτον''

Κάτια με την εικόνα 3 ''Little strangers''

Mia με την εικόνα 5 ''Craftartista''



19 σχόλια:

  1. Μα τι ωραία νέα. Τι ωραία νέα. Πολύ χαίρομαι. Υπέροχες οι εικόνες. Δε θα ξέρουμε ποια να διαλέξουμε.
    Ευχαριστούμε πολύ Μαίρη μου για το έναυσμα.
    Εύχομαι να περάσουμε φανταστικά.
    Καλό Σαββατόβραδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα το πρωί σχολίασα σε ένα άλλο δρώμενο ότι πάμε για τα επόμενα τώρα και να που το έφερες κιόλας!! Τηλεπάθεια 🌷

    Είμαι μέσα εννοείται.. Αναφέρουμε εδώ ποια εικόνα επιλέγουμε ή δεν χρειάζεται;

    Καλή μας αρχή Μαίρη μου σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή! Μας δελεάζεις με τις όμορφες εικόνες...και φυσικά θα ανταποκριθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία νέα , καλή μας αρχή Μαιρη μου Κατια Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ ναι, εννοείται ότι θα συμμετέχω. Ευχαριστούμε για το νέο δρώμενο, Μαίρη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή σεζόν λοιπόν για φέτος και καλές εγγραφές σε όλους!!!! Φυσικά κ συμμετέχω! Μαίρη, σε ευχαριστώ για μία ακόμα φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαίρη. Τι όμορφα και δημιουργικά νέα. Καλή μας αρχή λοιπόν. Μέσα και εγώ - συμμετέχω με μεγάλη χαρά. Καλό υπόλοιπο της Κυριακής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαίρη μου.
    Με πολλή χαρά δηλώνω κι εγώ συμμετοχή κι ελπίζω να έρθει η έμπνευση για τις ωραίες εικόνες.
    Καλή αρχή.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι η Ρένα Χριστοδούλου. Γιατί κι εγώ ανώνυμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λέω να προσπαθήσω κι εγώ να πάρω μέρος, Μαίρη μου, να... ζεσταθώ, γιατί το έζω εγκαταλέιψει.
    Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό ξεκίνημα στη σκυταλοδρομία μας και δυνατές εμπνεύσεις για όλους μας. Κάθε αφορμή για συλλογική σκέψη και γραφή, είναι πάντα ευπρόσδεκτες, Μαίρη μου. Ευχαριστούμε που το φροντίζεις αυτό με συνέπεια. Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ώπα τέτοια να βλέπω, παιδιά! Μαίρη μου καλώς όρισε το δεύτερο δρώμενο εν σειρά στη γειτονιά μας. Άντε-άντε να ζεσταθούμε, φθινόπωρο μπαίνει για τα καλά, νυχτώνει γρήγορα, άρα η συγγραφική διάθεση ανεβαίνει σταδιακά. Οι εικόνες της επιλογής είναι εξαιρετικές και δίνουν βάση για πολλά και διάφορα. Φυσικά, πρώτα ο Θεός, θα δηλώσω παρών! Μαίρη μου ευχαριστούμε πολύ, πάω να αναρτήσω μπάνερ στο μπλογκ. Καλές εμπνεύσεις σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίζω και εγώ να τα καταφέρω να κάνω κάτι Μαίρη μου άντε καλή αρχή με το καλό ξανά!!
    Να ξεσκουριάσουμε λίγο...να είσαι καλά που μας ξεσηκώνεις με τα δρώμενα σου! καλή εβδομάδα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοίτα να δεις που οι 25 λέξεις από το Κείμενο με ζέσταναν λίγο. Αποθήκευσα μία εικόνα που μου έκανε αμέσως κλικ. Ελπίζω να ανταποκριθώ, Μαίρη μου. Το πιο εύκολο είναι να εμπνευστώ και να γράψω. Το πιο δύσκολο για μένα να ανταποκριθώ και στα κείμενα των υπολοίπων. Γιατί για μένα, όταν συμμετέχεις σε ένα δρώμενο μαζί με άλλους, εμπεριέχει και τη στήριξη.
    Δηλαδή, να αναμένω ειδοποίηση από σένα για τις δημοσιεύσεις των φίλων;

    Καλή αρχή και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άργησα αλλά είδα τελικά την έναρξη της σκυτάλης. Καλή αρχή. Ελπίζω να ανταποκριθώ στο κάλεσμα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω να βρω λίγη ηρεμία και να γράψω κάτι
    Να σαι καλά καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήρθα εδώ από τις αναρτήσεις άλλων φίλων bloggers γιατί "ζήλεψα" τόσο πολύ. Και μου αρέσει η πρωτοβουλία σου.
    Είμαι παλιά στην μπλογκόσφαιρα, αλλά νέα στο δικό σου blog και μου φαίνεται πως θα σου κάνω συχνές επισκέψεις. Σίγουρα συμμετέχω κι εγώ σε αυτό το δρώμενο.
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή