Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

Ουφ!!!! Επιτέλους..... πίσω ξανά!!!!!!!!!

 Γεια σας παιδιά μου, αγαπημένοι διαδικτυακοί μου φίλοι. ''I am back''!!!!!!

Αρχικά θα σας ευχηθώ καλό Φθινόπωρο το ''καλό Χειμώνα'', το κρατάω ακόμα. Δεν το ξεστομίζω τόσο εύκολα πια. 

Πέρασα ένα ήρεμο καλοκαίρι..., γεμάτο ανησυχία και στέρηση. Ένα θα σας πω μόνο!

Ο υπολογιστής μου τέλος! Ξαφνικά έσβησε το φως από την οθονίτσα του, και ενόσω το πήγα στο γιατρό, άφησε την τελευταία του πνοή το χρυσούλι μου.

Μου κάηκε η γούνα και μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο. ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;;;;;

Έψαξα τσέπες, πήρα τεφτέρια, άρχισα έρευνα, με τίποτα δεν έμπαινε στο πρόγραμμα η αγορά ενός καινούργιου. 

Αποφάσισα να φερθώ σαν ώριμο άτομο. Αναλογίστηκα τις εποχές που ο άνθρωπος δεν είχε κομπιούτερ, και δεν ήξερε τι σημαίνει ίντερνετ. Έκανα και πρόβες στον καθρέφτη για το κατάλληλο ύφος του ανθρώπου που είναι υπεράνω, που δεν είναι εξαρτημένο από ένα πληκτρολόγιο.

Είπα μέσα μου, πως πολλά οφέλη μου έδωσε το διαδίκτυο, πολλούς ανθρώπους γνώρισα, πολλές χαρές και λύπες μοιράστηκα, αλλά όλο και έμπαινα από το κινητό μου για να παρακολουθώ. Τι τα θες; Για μένα, άψυχο πράγμα το κινητό παιδιά, μια μικρή οθονίτσα και ένα πληκτρολόγιο αφής, μονίμως τα δάχτυλα μου πατάνε δύο γράμματα μαζί, ή άλλο αντί άλλου. Ανοστίλα!

Οι ώρες περνούσαν και γέμιζαν βέβαια, αλλά δεν άφηναν την ίδια ικανοποίηση. Υπήρχε ένα κενό μέσα μου. Πέρασαν οι μήνες χωρίς να έχω καταλήξει κάπου. Κι ενώ έλεγα πως βρήκα τη λύση, έβγαινε κάτι άλλο και το δοχείο, μου έδειχνε με θράσος,  τον πυθμένα του πάλι.

Κι όπως μιλάς παντού και λες τον πόνο σου, άρχισα να περιγράφω τον πόνο μου στη δουλειά.

Πριν μια εβδομάδα ακριβώς, το τμήμα μηχανογράφησης της εταιρείας που εργάζομαι, μου είπε για λαπτοπ που μπορούσα να το πάρω σε χαμηλή τιμή σχετικά. 

Μου το έφτιαξαν λοιπόν, και νάμαι! 

Σαν να επανήλθε ο ρυθμός της καρδιάς μου ρε παιδιά. Σαν τα δάχτυλά μου να βρήκαν τη σωστή τους προέκταση. Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω με αυτό. Σίγουρα κάτι σημαίνει και ψυλλιάζομαι όχι απαραίτητα καλό, αλλά αρνούμαι να το ψάξω. 


Έτσι μετά από σχετικό τρόμο, μπορώ να σας πω!


ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΛΩΣ ΓΥΡΙΣΑΜΕ!!!!!!!!!!!!! 



25 σχόλια:

  1. Ποσό πολύ χαιρομαι που ξανά βρεθήκαμε 💕💕💕💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο ανώνυμος ειναι η Κατια Μ

      Διαγραφή
    2. Κάτια μου καλά που έγραψες το όνομα γιατί θα ψαχνόμουν ποιος είναι ο ανώνυμος που ξαναβρίσκεται μαζί μου! Χαρά σε βεβαιώ νοιώθα κι εγώ. Δεν φαντάζεσαι πόση! Καλό Φθινόπωρο κορίτσι μου σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Ουααααααάου! Καλώς όρισες Μαίρη μου! Καλώς όρισες αγαπημένη μας φίλη! Ναι, μάς έλειψες, το ξέρεις, στο λέμε καθαρά. Και αφού τελείωσε ο ενθουσιασμός μου για την επιστροφή σου να πω, ήρεμα ότι σε νιώθω Μαίρη.
    Κακά τα ψέματα, το κινητό είναι για τα παιδιά και εφαρμογές επικοινωνίας. Δεν είναι για παραπάνω πράγματα για μας. Και η γειτονιά μας χρειάζεται κάθε παρουσία φίλου/φίλης όπως επίσης θα σεβαστεί κάθε απουσία ανάλογα.
    Χαμογελώ, ανοίγω την αγκαλιά μου να σε καλωσορίσω Μαίρη μου.
    Φιλιά πολλά και καλορίζικο το νέο σου εργαλείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Γιάννη μου, καλό Φθινόπωρο! Και μένα μου λείψατε και όντως το κινητό είναι απαίσιο για τέτοια πράγματα. Κομπιούτερ και πάλι κομπιούτερ! Θα τα πούμε φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Κακά τα ψέμματα φίλη μου, αυτό το..πλακέ μηχανάκι με την σκούρα οθόνη έγινε μέρος της καθημερινότητας μας. Χαμογελώ όταν θυμάμαι πως κορόϊδευα όσες είχαν τάμπλετ. Μας έλλειψες φίλη μου με την δημιουργική ζωντάνια σου που διοχέτευες και σε μας. Εγώ παλεύω με τον εαυτό μου να ξαναβάλω τα δάκτυλα μου στα πλήκτρα ..απλά δεν έχω κάτι σημαντικό στην δική μου καθημερινότητα. Καλό Φθινόπωρο γλυκιά μου χαίρομαι που το...τερατάκι σου έγινε καλά! Δώστο να καταλάβει λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου γλυκιά πάντα χαίρομαι όταν σε διαβάζω. Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο Φθινόπωρο καλή μου και ακόμα πιο όμορφο χειμώνα και να βρίσκεσαι κοντά μας όποτε και όπως μπορείς. Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας Μαίρη μου.
    Με γεια το καινούριο απόκτημα. Το ευχαριστούμε που σε φέρνει και πάλι κοντά μας.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου καλό Φθινόπωρο μωρό μου! Μου λείψατε κι εμένα, και το καινούργιο απόκτημα ελπίζω να αντέξει μη βγει μπακατέλα. Φιλιά πολλά καρδιά μου θα τα πούμε πάλι!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθες και πάλι, και με γεια το λάπτοπ, κι ας μην είναι ολοκαίνουργιο, σημασία έχει ότι την κάνει τη δουλειά του. Και, φυσικά, καλές αναρτήσεις!
    Καλό φθινόπωρο και από εμένα, που σχεδόν ποτέ δε λέω καλό χειμώνα (υπάρχουν και χειρότερα, τι νόμιζες;).
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίπη μου γλυκιά ελπίζω να είστε όλοι καλά! Καλό Φθινόπωρο μάτια μου και θα το πούμε και το καλό χειμώνα πού θα πάει; Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Να ευχηθώ μόνο, καλές αναρτήσεις και να εκφράσω την χαρά μου, που είσαι και πάλι μαζί μας στην υπέροχη blogo-γειτονιά μας.
    Νάσαι καλά, Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου μου λείψατε! Καλό Φθινόπωρο φίλε μου καλέ και μαζί να ξεπεράσουμε πολλές κακοκεφιές και κλεισούρες! Να είσαι κι εσύ καλά!

      Διαγραφή
  7. Καλώς όρισες Μαίρη μου πίσω μας έλειψες να το ξέρεις . Σε καταλαβαίνουμε απόλυτα γιατί λίγο πολύ έχουμε πάθει κάτι παρόμοιο και θέλαμε να το παίξουμε αδιάφορες , αλλά κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. χα..χα...μια από τα ίδια και εγώ, με υπολογιστή μόνο μπορώ να κάνω δουλειά...όμως τέλος καλό όλα καλά λέμε.
    Χαιρόμαστε που θα είσαι πάλι κοντά μας να τα λέμε...να είσαι και να περνάς καλά καλο Φθινόπωρο Μαίρη μου 🍁 φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου, γύρισε ο δολοφόνος στον τόπο του εγκλήματος χαχαχα. Χαίρομαι τόσο πολύ! Καλό Φθινόπωρο και εύχομαι να βγάλουμε προς τα έξω ξανά την ενέργεια μας. Αυτήν που δεν αφήνει να το βάλουμε κάτω! Φιλιά πολλά σε σένα και στα μωρά σας!

      Διαγραφή
  8. Καλώς τη φίλη μας που ξαναγύρισε στη μπλογκογειτονιά μας. Μετά από τόσες περιπέτειες, ήγγικεν η ώρα για να τα πούμε ξανά. Καλό φθινόπωρο, Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μία μου καλό Φθινόπωρο! Είδα κι έπαθα να γυρίσω στη γειτονιά μας. Άντε να δούμε πάλι! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλωσόρισες Μαίρη μου.
    Έλειψες σε όλους μας.
    Μια από τα ίδια κι εγώ.
    Το λαπ τοπ σέρνεται και παλεύω με το ταμπλετ και το κινητό.
    Έστω και μ αυτά, κρατάμε επαφή.
    Είναι αδύνατον πια να απομακρυνθούμε από το ίντερνετ.
    Καλό φθινόπωρο και καλές αναρτήσεις.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου λείψατε αλλά με το ανώνυμος/η δεν ξέρω ποιος μου έλειψε και σε ποιον έλειψα χαχα! Πάντως επώνυμα καλό Φθινόπωρο και πάλι μαζί! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλώς όρισες πίσω στα πάτρια εδάφη της μπλογκογειτονιάς μας, Μαίρη μου!
    Δεν είναι τόσο η έλλειψη του μηχανήματος, όσο η αίσθηση πως λείπεις απ' τη συντροφιά. Καταλαβαίνω τι πέρασες και την αγωνία σου μέχρι να αντικατασταθεί το μηχάνημα.
    Καλό φθινόπωρο να έχεις και καλορίζικο το καινούργιο σου λάπτοπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω και για το φθινόπωρο και για την κατανόηση και για τις ευχές για το νέο εργαλείο. Ελπίζω να με βγάλει ασπροπρόσωπη! Ξανά μαζί λοιπόν φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μας έλειψες και σε αποζητήσαμε! Καλό Φθινόπωρο να έχουμε να μαζευτούμε και νσ κάνουμε τα δικά μας δημιουργικά δρώμενα που μας κρατούν σε εγρήγορση ...Μας έγιναν απαραίτητα το ιντερνετ κα ι ο υπολογιστής...εργαλεία επικοινωνίας....άντε με το καλό το παρεάκι μας να το ενεργοποιήσεις όπως εδύ γνωρίζεις....περιμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σε πόσους ανώνυμους έλειψα πια χαχαχα ! Αχ είπαμε η προέκταση των χεριών μας της ψυχής και του μυαλού μας έχουν γίνει τα μηχανήματα μας. Χωρίς αυτά χάνουμε τη φωνή μας και την επαφή μας! Καλό φθινόπωρο λοιπόν και ελπίζω να γίνει η βάπτιση γρήγορα για να μάθω και το όνομα χαχα!

      Διαγραφή
    2. Η Κλαυδία είμαι...γιατί εγινα ανώνυμη;

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου καλώς όρισες και πάλι κοντά μας. Μια τέτοια κατάσταση πέρασα και εγώ με το δικό μου laptop. Τώρα είμαι με καινούργιο ευτυχώς.
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή