Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022

Μίνι Σκυτάλη #4 - Λήξη!!

 



Αισίως φτάσαμε στο τέλος της Μίνι Σκυτάλης μας! 

Πλούσιες οι συμμετοχές των φίλων, εμπνευσμένες οπτικές, υπέροχα δοσμένες, η κάθε μία συμμετοχή είχε μηνύματα να μας δώσει, να γεννήσει συναισθήματα και να χαρίσει απόλαυση!

Όμως το πιο σημαντικό, είναι πως βρεθήκαμε πάλι μαζί, και  μοιραστήκαμε, δημιουργήσαμε, χαρήκαμε την επαφή μας μέσα από τις αναρτήσεις μας!

Κανείς δεν μπορεί να μας το πάρει αυτό, παρά μόνο αν το θελήσουμε μόνοι μας.

Μου έλειψαν οι φίλοι που δεν πήραν μέρος τελικά! 

Ωστόσο να ξέρουν πως η σκέψη μας αφιερώθηκε και σε εκείνους!

Και πάλι έκανα μια κλήρωση, που διάλεξε το άτομο που θα του στείλω ένα δωράκι μου μόλις μπορέσω βέβαια. Γιατί ακόμα δεν το έχω τελειώσει το ομολογώ!




There were 18 items in your list. Here they are in random order:

1. ΡΟΥΛΑ ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ

2. ΜΑΡΙΑ Γ.

3. GIANNIS PIT

4. ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ

5. ΜΑΜΑΛΗ ΚΛΑΥΔΙΑ

6. ΚΑΤΙΑ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΥ

7. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

8. ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΚΟΒΑΣΙΛΗΣ

9. ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

10. ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ

11. ΑΡΙΣΤΕΑ

12. ΕΛΕΝΗ ΦΛΟΓΕΡΑ

13. ΜΑΡΙΝΑ

14. ΜΙΑ

15. ΓΙΩΤΑ ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ

16. ANNA FLO

17. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΕΡΙΓΚΑ

18. ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΝΑΣΗ

IP: 31.14.244.13
Timestamp: 2022-11-23 18:07:21 UTC

Και η τυχερή μας είναι η Ρούλα μας! Πάντα καλότυχη μωρό μου! Συγχαρητήρια!

Θα επικοινωνήσουμε! Τα φιλιά μου!

Και φυσικά δεν μπορούσα παρά να βάλω τις επιπλέον συμμετοχές της Κλαυδίας με τη λήξη της Σκυτάλης!
''Κάτω από την Ακρόπολη''
Διαβάστε τις εδώ αξίζουν!

Φιλιά σε όλους και σε όλες!

14 σχόλια:

  1. Ένα πανέμορφο τέλος, Μαίρη μου. Μια μικρή πανδαισία, παιδιά! Δέκα οκτώ μπλόγκερς, είκοσι συμμετοχές! Το λες υπέροχο! Με είκοσι μικρά διαμαντάκια, με είκοσι δημιουργίες βγαλμένες απ' τις καρδιές των φίλων. Αλλά το κυριότερο είναι αυτό που ανέφερες Μαίρη μου. Το ότι βρεθήκαμε πάλι μαζί! Αυτό είναι το σπουδαίο, αυτό είναι το σημαντικό. Και αυτό είναι κατάκτηση παιδιά και οφείλουμε να την περιφρουρήσουμε, να την διατηρήσουμε και να την απλώσουμε. Γιατί ο χειμώνας θα είναι δύσκολος και έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο.
    Μαίρη μου, τα θερμά μας συγχαρητήρια για τη διάθεση και την άψογη διοργάνωση και συντονισμό, Ρούλα μου πάντα καλότυχη κορίτσι μου για το δωράκι σου. Σε όλους την αγάπη μου.
    Πάμε στο επόμενο δρώμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στη Ρούλα μας. Πάντα τυχερή να είναι.
    Πολύ την απόλαυσα τη σκυτάλη.
    Με το καλό και στα επόμενα δρώμενα μας :)
    Να είμαστε καλά να δημιουργούμε και να απολαμβάνουμε όμορφες συμμετοχές και εσύ Μαίρη μου, να 'σαι καλά να μας ξεσηκώνεις :)
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σε ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά, για την ευκαιρία που μου έδωσε, όχι μόνο να γράψω κάτι αλλά και να διαβάσω τόσο όμορφες δουλειές απ' όλους τους συμμετέχοντες. Πολλές οι συμμετοχές και το χάρηκα ιδιαιτέρως αυτό. Δείχνει μια ζωντάνια στην μπλοκογειτονιά μας. Να ευχηθώ όλοι να είμαστε παρόντες και παρούσες και στα επόμενα.
    Καλό βράδυ, Μάιρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη η σκυτάλη μας, Μαίρη μου. Ευχαριστούμε για την άψογη διοργάνωση. Με το καλό και στην επόμενη. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρεθήκαμε μαζί ! Ξεσηκώνεις τη δημιουργική μας παρέα να εκφράζεται δημιουργικά και αυτό είναι πραγματικά θαυμάσιο....Ενα τεράστιο μπράβο από εμένα γιά την πρόκλησή σου....δεν θα έγραφα λέξη άνευ προτροπής και πρόκλησης....σίγουρα όμως θα διάβαζα, όλες τις εξαιρετικές συμμετοχές ! Πάμε λοιπόν στην επόμενη ! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χεχε! Ήμουν σίγουρη ότι θα είχε κληρωθεί το Ρουλάκι μας!
    Είναι ζούπερ τυχερό στις κληρώσεις! Καλότυχο πάντα!
    Μαίρη μου, παρά την έλλειψη χρόνου μου, το χάρηκα
    απίστευτα που ήμουν μαζί σας και κατάφερα έτσι κουτσά-
    στραβά να επιστρέψω στη γειτονιά μας! Άσε που έβγαλα
    από μέσα μου κάτι που ήθελα μάλλον πολύ και πολύ καιρό.
    Η φωτογραφία σου τα έκανε όλα (αυτή που επέλεξα!) Τώρα
    πάμε για το Συμπόσιο! Πρώτη του μήνα στολίζεται κι έρχεται! ☺
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στη Ρούλα μας και πολλά "ευχαριστώ" σε σένα Μαίρη μου για την ευκαιρία που μας δίνεις να μοιραζόμαστε τις σκέψεις, τα αισθήματα και τους προβληματισμούς μας, σ' έναν κοινό τόπο.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαίρη μου να είσαι καλά που ενώνεις αυτή την υπέροχη παρέα. Μια παρέα από δημιουργικούς ανθρώπους, από ανθρώπους που μέσα από τα γραπτά τους μας διασκεδάζουν, μας προβληματίζουν, μας αγγίζουν ευαίσθητες χορδές.
    Εγώ σ' ευχαριστώ γιατί είχα καιρό να γράψω και η σκυτάλη με επανέφερε στη δράση.
    Μπράβο στη Ρούλα που θα αποκτήσει δωράκι από σένα, να το χαρεί.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα..χα..χα...καλέ; εγώ είμαι η τυχερή; ωωωω ευχαριστώ πάρα πολύ Μαίρη μου...πόσο χαίρομαι, και εννοείτε όχι μόνο για την τύχη μου, αλλά πολύ περισσότερο που βρίσκομαι σ αυτήν την πολύ όμορφη παρέα και ανάμεσα σε φίλες όπως εσύ Μαίρη μου με την σκυτάλη σου που βγάζεις από μέσα μας το συγγραφικό μας "πάθος"... Το Αριστάκι μας με το συμπόσιο της που μας βγάζει το ποιητικό μας ίστρο, την Μία μας που μας παρακινεί να δημιουργούμε κατασκευές, την Μαρία με το κείμενο της και πόσες άλλες δραστηριότητες που πολύ τις χαιρόμαστε .
    Τι νομίζεται πως θα ήμουν εγώ αν δεν ΄με βάζατε στην παρέα σας ε; μια γιαγιά, και μάλιστα διπλή, που θα καθόμουν με σταυρωμένα χέρια απέναντι στο χαζοκούτι μέσα στην αποχαύνωση!
    Για όλα αυτά σας ευχαριστώ πολύ, εσένα Μαίρη μου για το δωράκι σου ότι και να είναι και όλους σας και σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!! 🤗😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπίζω να το χάρηκες όπως όλοι εμείς, Μαίρη μου. Να σ' ευχαριστήσω κι εγώ απ' την καρδιά μου για το χρόνο που μας αφιέρωσες και όλη τη φροντίδα σου για να μας ενημερώνεις και να μας συντονίζεις.
    Το πόσο χάρηκα που κληρώθηκε το Ρουλάκι μας, δεν λέγεται... Πάντα να είναι καλότυχη, που είναι δηλαδή, γιατί κουβαλάει τεράστιο φορτίο θετικότητας και αγάπης.
    Καλή συνέχεια να έχουμε και με το καλό να ξαναβρεθούμε σε κάποιο στέκι του διαδικτύου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα ήταν τέλεια Μαίρη μου Χαίρομαι που κατάφερα να συμμετάσχω και πάλι. Σύντομα και στο επόμενο δρώμενο. Συγχαρητήρια στη Ρούλα να χαρεί το δωράκι της.
    Πάντα τυχερή .
    Εις τι επανιδείν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναμαι κι εγώ.
    Μαίρη μου χάρηκα πάρα πολύ αυτό το ταξίδι μας.
    Διάβασα κι απόλαυσα υπέροχες ιστορίες.
    Μπήκα πάλι στη φάση της συλλογικής και δημιουργικής γραφής. Δεν θα το έκανα ποτέ αν δεν υπήρχαν αυτά τα ωραία δρώμενα.
    Συγχαρητήρια για τη Ρούλα μας, το αξίζει.
    Καλή αντάμωση στο επόμενο.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο το χάρηκα που σας βρήκα και πόσο ευχαριστήθηκα όλες τις συμμετοχές!!!
    Αναμένω και τα επόμενα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα τυχερή η Ρούλα! Μαίρη μου, πολύ όμορφα μας παρασύρεις και σς ευχαριστώ για το χρόνο που αφιερώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή