Σάββατο 12 Μαρτίου 2022

Συμμετοχές 9-11!

 



9. Μια ζοφερή Πραγματικότητα


Είναι απόκριες και ο κόσμος έχει ανάγκη από χαρά, λίγο ξεφάντωμα. Με ξέφρενες μουσικές και αχαλίνωτη διάθεση. 

Ο Covid τον κούρασε! Έκρυψε για αρκετό καιρό, το χαμόγελο του πίσω από μια μάσκα

Και οι δυσάρεστες ειδήσεις έχουν μαυρίσει την ψυχή του! 

Πόσα να αντέξει και ο κόσμος! 

Ζει μια ζοφερή Πραγματικότητα, όλο σασπένς και ανατροπές. 

Και είναι μυστήριο, πως συνεχίζει να εκπλήσσεται και να πέφτει από τα σύννεφα σε κάθε σκάνδαλο ή σοκαριστική είδηση. 

Αλλά, από την άλλη είναι καλό το ότι έχει ακόμα τη δυνατότητα! 

Γιατί, σημαίνει πως δεν έχει παραδοθεί στους δαίμονες του μίσους και της απανθρωπιάς και η ψυχή του, βαστάει ακόμα την ανθρώπινη φύση του! 

Ξεχνάει βλέπεις ο άνθρωπος! 

Τα λάθη των πολιτικών, τα λάθη τα δικά του. 

Και κάπου κάπου, ξεχνά να 'ναι άνθρωπος. 

Εκείνες τις στιγμές, συμβαίνουν οι γυναικοκτονίες, οι βιασμοί, τα εγκλήματα που ακούει στα κανάλια της τηλεόρασης! 

Ομολογουμένως, ξημέρωσαν δύσκολες εποχές. 

Η Κοινωνία δεν είναι στην καλύτερη φάση της ζωής Της και η Χαρά, σκυθρωπιάζει από τις περιστάσεις! 

Και φυσικά, αν υπήρχε κάρτα αλλαγής για τον Χρόνο, αυτή θα ήταν μια καλή στιγμή να τη χρησιμοποιήσουμε! 

Αλλά φευ... 

Δεν έχει η ζήση μας πολιτική επιστροφών! 

Μα πρέπει παρόλο που όλα δείχνουν δύσκολα, να αναπνεύσει η Ζωή. 

Κάτι που είναι επίσης δύσκολο, γιατί πολλές φορές κρατάει την ανάσα Της, με τόσα που συμβαίνουν! 

Πρέπει να χαμογελάσει.

Δε βοηθούν ωστόσο οι περιστάσεις! 

Και συν τοις άλλοις, ούτε φέτος, θα κάνουμε καρναβάλι. 

Δε θα φορέσουμε τις στολές του αρλεκίνου, των μαγισσών, των πειρατών! 

Μα έτσι που ήρθαν τα πράγματα, ας ντύσουμε έστω την καρδιά μας, με αγάπη. Το έχει ανάγκη ο κόσμος πιο πολύ! 

Και ας ελπίσουμε να πιάσει η ευχή και το ειδύλλιο της Ζωής με τον Χρόνο, να γεννήσει όμορφες Στιγμές! 

Να χαρεί και η Πραγματικότητα, να χάσει το επίθετο της. Ή τουλάχιστον, να το αλλάξει σε κάτι καλύτερο! 

 ....




10. Μια γλυκιά ανάμνηση

-Ναι, εσύ είσαι Νικόλ μου; Τι κάνω; Να εδώ, ετοιμάζω βαλίτσες για Βενετία, για το καρναβάλι. Ε, ναι τον κατάφερα τον Αντουάν και τώρα έχει πάει να βγάλει τα εισιτήρια. Τι είμεθα  τίποτε μπασκλασαρία να μείνουμε εδώ και να δούμε πάλι τα ίδια και τα ίδια. Εγώ θέλω να γονδολάρω στα κανάλια της  Βενετίας να νιώσω το μυστήριο που πλανάται σ’ αυτή την πόλη. Τι, τζάμπα  αγόρασα  μάσκα με  κρύσταλλα Swarovski, ε, ναι κρυσταλλάκια σ’ όλη την επιφάνειά της, τι είμεθα πτωχοί για να τσιγκουνευτώ;  Oh mon dieu και εσείς Βενετία θα πάτε; Σε κλείνω τώρα ήρθε ο Αντουάν μου.  Ορεβουάρ!

-Κατερινάκι μου, που είσαι;

- Κάθριν, Αντουάν, Κάθριν  πόσες φορές θα στο πω;

-Και εγώ σου έχω πει  να μην με φωνάζεις Αντουάν, αυτό το «ντου» μου κάθεται στο στομάχι και σταμάτα πια αυτές τις γαλλικούρες. Άλλαξε κάτι επειδή μετακομίσαμε στην Εκάλη;

-Τα έβγαλες τα εισιτήρια;

-Ναι τα έβγαλα!  Έλα εδώ όμως και κάθισε δίπλα μου στον καναπέ. Τόσα χρόνια που είμαστε παντρεμένοι σου χάλασα  ποτέ χατίρι. Απλώς φέτος ήθελα να γιορτάσουμε την επέτειο της γνωριμίας μας στο ίδιο μέρος, εκεί που σε πρωτοείδα. Ήθελα να σου κάνω έκπληξη.

-Αλήθεια;

-Την θυμάμαι εκείνη την βραδιά σαν να είναι τώρα.  Ήταν η πρώτη Κυριακή της Αποκριάς. Οι φίλοι μου με είχαν παρασύρει στο δημοτικό θέατρο της Πάτρας να γιορτάσουμε τα «μπουρμπούλια». Εκείνοι είχαν τις ντάμες τους και ξεχύθηκαν αμέσως στο χορό. Εγώ έμεινα όρθιος σε μια γωνιά με ένα ποτό στο χέρι να παρακολουθώ όλους αυτούς που λικνίζονταν στο ρυθμό της μουσικής. Το ξεφάντωμα των άλλων δεν με ενδιέφερε,  βαριόμουν αφάνταστα μέχρι τη στιγμή που πέρασες από μπροστά μου. Ντυμένη με το μαύρο ντόμινο άφηνες ένα απαλό άρωμα στο διάβα σου. Από εκείνη τη στιγμή προσπάθησα να σε πλησιάσω. Είχα καταλάβει πως με είχες προσέξει, αλλά λες και το έκανες επίτηδες  χόρευες συνέχεια μ’ άλλους. Ώσπου εκεί γύρω στα μεσάνυχτα με πλησίασες και από εκείνη τη στιγμή δεν σταματήσαμε να χορεύουμε μέχρι το ξημέρωμα. Αν και δεν είχα δει το πρόσωπό σου, που το έκρυβε με επιμέλεια η μαύρη μάσκα, ήξερα πως θα έπαιζες σημαντικό  ρόλο στη ζωή μου. Με είχε ζαλίσει το άρωμά σου, η βελούδινη φωνή σου και το χυτό κορμί σου.  Σου ζητούσα να μου αποκαλύψεις το πρόσωπό σου, αλλά εσύ  με βασάνισες μέχρι το ξημέρωμα που φύγαμε από το θέατρο και βγήκαμε στην πλατεία. Εκεί μπροστά στο σιντριβάνι με τα λιοντάρια έβγαλες την μάσκα και τότε είδα  τα πιο σπινθηροβόλα μάτια του κόσμου, που με αιχμαλώτισαν για πάντα.

-Αχ Αντου… Αντώνη μου πόσο σ’ αγαπώ. Και εγώ από την πρώτη στιγμή που σε είδα σ’ ερωτεύτηκα. Όταν αρχίσαμε να χορεύουμε το πρώτο τάνγκο,  πρέπει να ομολογήσω ήσουν  καταπληκτικός χορευτής, δεν ήθελα να φύγω από την αγκαλιά σου… Κοίτα λέω να ακυρώσεις τα εισιτήρια για την Βενετία, μπορούμε να πάμε κάποια άλλη φορά. Ας πάμε στην Πάτρα να ξαναζήσουμε το ειδύλλιο   μας να θυμηθούμε πάλι τα πρώτα χτυποκάρδια μας και τα νιάτα μας. Πρόσεξε όμως θα μεταμφιεστώ. Να δω αν θα με αναγνωρίσεις.

-Αμφιβάλλεις;                              

                                                                               ....


11. ΒΑΔΙΖΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ……….


Σκεπάστηκα με πέπλα επτά  .

Το πράσινο , το γρανιτένιο ροζ της μουσικής  ,

 το κίτρινο της σκιάς , εκείνο του χιονιού

,το σμαραγδί του ξεφαντώματος  , εκείνο της βερικοκιάς

Και τελευταίο το μαύρο του μυστήριου.

Επτά πέπλα ,

Για να με ξεσκεπάσεις επτά φορές .

Μυρώθηκα με επτά μύρα  ,

Για να με μυρίσεις επτά φορές .

Το βράδυ δέχεται την μυρωδιά του καναλιού

και εσύ επιστρέφεις μελαγχολικός στο ειδύλλιο μας   .

Αγάπησέ με ,

Ψιθύρισε μου ποια είμαι 

Μάγεψέ με  , με την ίδια μου την ομορφιά

Ως και οι μάσκες δεν αντιστέκονται πολύ απόψε …….

Να ζω ήθελα αποκοιμισμένη

Μες στο γλυκό σου ψίθυρο .

Δεν απομένει παρά να  ξημερώσει

 ο ήλιος θα αρπάξει την πόλη ,

ένα , ένα θα λυθούν τα μυστήρια

και εγώ θα βαδίζω αντίθετα στον ήλιο

ανάμεσα στα δέντρα .

 

                                                                ....

Φτάσατε στο τέλος! Ευχαριστώ που διαβάσατε. Ψηφίζετε και σχολιάζετε στην πρώτη σελίδα. Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: