Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Εικόνα και φράση - Συμμετοχές!

 


Έχουμε να εμπνευστούμε από

Πρώτη εικόνα:


Και η φράση της είναι:

΄΄Το βιβλίο σε ταξιδεύει σε κόσμους υπαρκτούς και ανύπαρκτους, που ούτε καν φαντάστηκες''.


ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
SMARAGDAKI ROULA ''Σμαραγδάκι...''
ΚΛΑΥΔΙΑ ΜΑΜΑΛΗ '' Κάτω από την Ακρόπολη''
ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ ''Travelinlitteratyre''
ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ '' Διά χειρός...''

Δεύτερη εικόνα:


Και η φράση της είναι:

''Είναι όμορφη η απλή ζωή, μα μήπως το μυστήριο και το πάθος την κάνουν ομορφότερη;''

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΚΟΒΑΣΙΛΗΣ ''Του μυαλού τα γυρίσματα''
ΚΑΤΙΑ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΥ '' Little strangers''

6 σχόλια:

  1. Καλές και όμορφες συμμετοχές και σε αυτό το δρομενο Μαίρη μου την καλημέρα μου φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή επιτυχία και σ' αυτό το δρώμενό σου, Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Μαίρη μου η συμμετοχή μου εδώ https://smaragdenia-roula.blogspot.com/
    Καλη εβδομαδα να έχεις φιλιααα 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι υπέροχες αναρτησεις μπραβο σε ολους σας !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε συμμετοχή είναι ξεχωριστή. Πολλά πολλά μπράβο σε όλη την παρέα.
    Συγχαρητήρια ξανά για το όμορφο δρώμενο, Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή