Σάββατο 12 Μαρτίου 2022

''Μια εικόνα 6 λέξεις #1'' / Συμμετοχές 1-4!

 



    Σας έδωσα μια εικόνα, και έξι λέξεις που έπρεπε να τις συμπεριλάβετε στο κείμενο ή ποίημα σας.

Έντεκα φίλοι με τιμήσατε με την συμμετοχή σας και σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό!

Η εικόνα από το pinterest  ήταν θεματική λόγω των ημερών της Αποκριάς:


Η σειρά ανάρτησης των συμμετοχών σας έγινε με κλήρωση, και έχετε μια εβδομάδα να τις διαβάσετε και να επιλέξετε αυτές που σας άρεσαν πιο πολύ.

Ψηφίζετε λοιπόν μέχρι τις 18/3 τα μεσάνυχτα. Στις 19/3 θα ανακηρυχθεί ο νικητής.

Η βαθμολογία θα είναι 3 για την πρώτη επιλογή σας, 2 για την δεύτερη, και από 1 για τις τρεις επόμενες. Δηλαδή 3-2-1-1-1

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ




Οι έξι λέξεις : Ξεφάντωμα, Μάσκα, Μουσική, Κανάλι, Μυστήριο, Ειδύλλιο



1. Το μπαλκόνι της Οττάβια Αριέντζι


Η πόλη ζούσε στο ξεφάντωμα του καρναβαλιού. Το ασημένιο χρώμα του φεγγαριού αγκάλιαζε τις πέτρινες στράτες. Πολύχρωμες στολές με χρώμα και φινέτσα. Χαμόγελα και τραγούδια παντού. Το κανάλι λουσμένο στο φως των φαναριών.

Τότε την είδα! Ξεχώριζε στο πλήθος. Ψηλόλιγνη, με μακρύ κόκκινο φόρεμα Βενετσιάνικης εποχής. Τα εβένινα μαλλιά έπεφταν στους σμιλεμένους ώμους της. Μια μάσκα στο σκούρο μπλε της θάλασσας στόλιζε το πρόσωπό της.

Έστεκε μόνη σαν κάτι ν’ αναζητούσε. Πήγα κοντά της. Η μουσική στο δρόμου έπαιζε βαλς και πολλά ζευγάρια στροβιλίζονταν ολόγυρα.

“Θα μου χαρίσετε αυτό το χορό;”

Το βλέμμα της πίσω απ’ τη μάσκα ελκυστικό και παρακλητικό.

“Με μεγάλη χαρά…” αποκρίθηκε και τα κορμιά μας στροβιλίζονταν, στην αρχή αργά αλλά μετά πιο γρήγορα στο ρυθμό της μουσικής. Το χέρι μου τυλίχτηκε στη μέση της και το άλλο άγγιξε τα δάχτυλά της. Θέρμη και φωτιά σιγόφεγγε μέσα μας, το ένιωθα παντού. Στο κοίταγμά μας, στο δέσιμο των σωμάτων, στην ίδια την ανάσα μας.

“Τζιοβάννι! Έλληνας”, της είπα Ιταλικά.

“Οττάβια”, απάντησε με χαμόγελο σαν το ασήμι του φεγγαριού.

Περπατήσαμε κατά μήκος του καναλιού. Μιλήσαμε για τη μουσική, το χορό, τη ζωή και τις στιγμές της. Η αύρα της με τύλιγε στην άχλη της νύχτας. Παράξενη και τόσο μακρινή. Ένιωθα το άρωμα της μορφής της και τη σαγήνη που ανέδυε σαν κοράλλι ανοιχτό στο νερό. Ένα ειδύλλιο με τον έρωτα τύλιξε τα κορμιά μας.

Σταθήκαμε στη γωνιά εκείνου του νεοκλασικού κάτω από το φως του φαναριού. Ήταν η ώθηση του έρωτα; Του πόθου της στιγμής; Την έσφιξα στην αγκαλιά μου. Τα χέρια μας ενώθηκαν. Το δεξί της χέρι αργά κινήθηκε στο πρόσωπό της. Τράβηξε τη μάσκα που φορούσε. Μια αλλόκοτη θαμπάδα φώτισε το πρόσωπό της, τάραξε την ύπαρξή μου και ένας βαθύς αναστεναγμός γύρεψε διέξοδο απ’ την καρδιά μου.

Το φιλί μας ήρθε καντάδα να σφραγίσει τη στιγμή. Κελάρυσμα στον ουρανό, φτερούγισμα στο όνειρο. Στα μάτια της ατένισα το πέλαγος.

“Οττάβια!” της είπα. Αυθόρμητα γύρισα να κλέψω ένα κόκκινο τριαντάφυλλο, να το φορέσω στα μαλλιά της. Μα το βλέμμα μου, γεμάτο απόγνωση, την έχασε.

Πανικός! Αγωνία! Αναζήτηση! “Οττάβια!” φώναξα. Έτρεξα, στις γωνίες, στις ρούγες. Χάθηκε μέσα στο μυστήριο, γλίστρησε στο σκοτάδι. Την είδα να μπαίνει σε ένα παλιό καστέλο, δίπλα στο κανάλι. Με την ανάσα κομμένη έφτασα στη μεγάλη ξύλινη πόρτα του κι’ άρχισα να χτυπώ.

“Δεν θα ανοίξει κανείς!” ακούστηκε η φωνή του παράξενου γέρου πίσω μου, “Το σπίτι είναι σφραγισμένο χρόνια… μετά το θάνατό της…”

Τον κοίταξα χαμένος. Συνέχισε γεμάτος συγκίνηση την αφήγησή του.

“Οττάβια Αριέντζι! Αγάπησε με πάθος κόντρα σε όλους. Προδόθηκε, εγκαταλείφθηκε. Πόνεσε πολύ και εκείνο το βράδυ καρναβαλιού, βούτηξε απ’ αυτό το μπαλκόνι στο κανάλι γεμάτη πίκρα. Ήταν είκοσι τεσσάρων Μαΐων. Από τότε, κάθε μια τέτοια νύχτα βγαίνει στο φως του φεγγαριού να γυρέψει εκείνον, το φιλί και την αγκαλιά του”

Γύρισα συγκλονισμένος τα μάτια μου στο μπαλκόνι ψηλά. Έστεκε εκεί ανάμεσα στο φως και τη σκιά. Όμορφη, αέρινη. Στο πρόσωπό της ωρίμασε ένα γλυκό χαμόγελο. Γύρεψα το γέρο μα κανείς δεν έστεκε κοντά μου. Ήμουν ολομόναχος κάτω απ’ το μπαλκόνι της Οττάβια Αριέντζι.

....

2. Υποταγή


  Όλη η ζωή είναι ένα μυστήριο
 Λύστο ή ζήστο!
 Μου έλεγες, κάποτε
 Και εσύ ζούσες
 Ζούσαμε
 Κάποτε!

Τώρα, έβαλες κάτι γελοία κόκκινα παπούτσια
Μια από τις πολλές σου μάσκες
Αυτή, της αυξημένης υποτακτικότητας
Και στους δρόμους ξεχύθηκες.
Για να καρναβαλιστείς
Με τον όχλο ένα έγινες
Χωρίς ξεσηκωτικές μουσικές
Και εμβατήρια
Χωρίς συνθήματα
Χωρίς τον παλμό της νιότης
Χωρίς τα όνειρα και τις ελπίδες
Που μας έθρεψαν
Μας θέριεψαν
Μας κράτησαν
Όλα πνίγηκαν
Στο κανάλι της ζωής
Αυτής, που κάποτε με τόλμη περίσσια, αποκάλεσες
Μυστήριο!

Τώρα, το ξεφάντωμα είναι μια τεράστια ξεφτίλα
Σε δρόμους γεμάτους απαγορευτικά
Αλλάζεις μάσκες και ακολουθείς πειθήνια
Συνήθισες
Φλερτάρεις επικίνδυνα με το τίποτα
Κι ένα ειδύλλιο με το Σύστημα
Προδιαγράφεται μοιραίο

Το περίεργο είναι ότι εγώ σημειώνω τις κινήσεις
Κοιτάζω
Ανησυχώ
Πνίγομαι
Καταγράφω
Βλέπω
Τρέμω
Φοβάμαι
Καταχωρώ
Τίποτα άλλο δεν πράττω
Βάζω τη μάσκα μου και ακολουθώ
Αυτή, της ντροπής
Έχει ξεχειλώσει από το πολύ φόρεμα
Και έχει ξεφτύσει στις άκρες
Πρέπει να την μαντάρω
Σκέφτομαι
Και τον κόσμο χαλώ για κλωστή και βελόνα

....

3. Ο Πιερότος


Ο Πιερ κλεισμένος στην καμαρούλα του, χάζευε τις εικόνες για πολλοστή φορά από τα βιβλία του. Πριν λίγο είχε βγει στην αυλή και είχε ποτίσει τα λουλούδια , είχε ρίξει σποράκια στα πουλιά , έριξε τυράκι σε δυο ποντικάκια που δεν φοβούνταν να κυκλοφορήσουν ανάμεσα από τα πόδια του. Μίλησε μαζί τους, τους απαντούσε στις ερωτήσεις τους, που μόνο εκείνος καταλάβαινε και όταν κουράστηκε μπήκε στο σπίτι.

Φαγητό του άφηνε μια καλή κυρία κάθε μεσημέρι έξω από την πόρτα . Δεν ήξερε γιατί τον τάιζε, μα την ευχαριστούσε γι αυτό.

Ο Πιερ ήταν αγαθούλης. Ό,τι σκεφτόταν το έλεγε. Πονηριά ποτέ δεν έβαζε με το μυαλό του. Μα και δεν καταλάβαινε και πολλά. Οι άνθρωποι ήταν μέγα μυστήριο γι αυτόν.

Μα κάθε Φλεβάρη, τον έπιανε κινητικότητα. Κατέβαζε την άσπρη του στολή, ξεσκόνιζε το άσπρο καπέλο, έφτιαχνε το πλισέ περιλαίμιο και καθάριζε τα άσπρα του παπούτσια. Κάθε Κυριακή του Τριωδίου, ντυνόταν Πιερότος κι έβγαινε στους δρόμους.

''Πού πας πάλι ντυμένος έτσι; '' τον ρώτησε η καλή κυρία που του άφηνε το φαγητό του.

'' Είναι απόκριες Μάμα μία, πάω να βρω την Κολομπίνα μου''

''Στάσου μια στιγμή. Κάθε Φλεβάρη με τις Απόκριες ψάχνεις για την Κολομπίνα σου. Ποια είναι η Κολομπίνα σου πια;'' τον ρώτησε

''Η αγαπημένη μου Μάμα μία. Δεν έχω θυμώσει ,όχι, έφυγε μαζί με τον Αρλεκίνο , γιατί εγώ είμαι πολύ αγαθός και ο Αρλεκίνος της είναι και διάβολος και Θεός είπε''.

''Και γιατί την ψάχνεις τότε; Αφού έφυγε άσ’την …’’

''Α Μάμα μία η Κολομπίνα μου είναι μέσα στην καρδιά μου. Γι αυτήν ζω. Πάω γιατί βιάζομαι, γεια σου''

Το βράδυ που γύρισε, το βαμμένο του άσπρο πρόσωπο ήταν χαραγμένο από ρυάκια δακρύων. Με σκυμμένο κεφάλι έφτασε στην πόρτα του. Εκεί δυο γειτονόπουλα δεν τον άφηναν να μπει στο σπίτι

''Πού ήσουν Πιερ; Και τι βάψιμο είναι αυτό που έκανες και χάλασε; Σαν κλόουν είσαι''

''Δεν τη βρήκα…καμιά Κολομπίνα δεν βρήκα.''

''Γιατί, άλλες χρονιές έβρισκες;''

''Ναι υπήρχαν Κολομπίνες, αλλά φορούσαν μάσκες και κάθε φορά που ρώταγα για τη Ραφαέλα, μου έλεγαν όχι''

''Που γνώρισες την Κολομπίνα σου;''

''Α πάνε πολλά χρόνια… ήμουν κάπου, δεν θυμάμαι που, είχε ένα κανάλι με νερό, δεν ξέρω πού να το βρω και είχε μουσική.''

''Αποκριάτικο ξεφάντωμα ήταν ε; Βρε τον πονηρούλη , είχες και ειδύλλιο με Κολομπίνα;...''

''Άστε με να μπω στο σπίτι αφήστε με...''

''Τι να σε κάνει βρε η Κολομπίνα εσένα; Σιγά μην θέλει κάποια κοπέλα έναν σαν και σένα''

'' Τι είμαι εγώ ε; Τι είμαι;;''

''Ένας βλάκας είσαι βρε Πιερ, δεν το βλέπεις; Καμιά κοπέλα δεν θέλει βλάκα δίπλα της''

Ο Πιερ μπήκε στην καμαρούλα του πολύ στενοχωρημένος. Ένας βλάκας, αυτό ήταν...γιατί να τον θέλει η Ραφαέλα ;

Έπεσε στο κρεβάτι και έκλεισε τα μάτια.

Μπροστά του φάνηκε η Κολομπίνα με τη μάσκα της, τόσο όμορφη με τη στολή της, να χορεύει ξέφρενα. Κι εκείνος την ακολούθησε χορεύοντας μαζί της.

Με λένε Πιερ της είπε

Κι εμένα Ραφαέλα....είπε γελώντας

Τα κομφετί έπεφταν βροχή επάνω τους και ήταν μαγικά

Η Μάμα μία ανησύχησε όταν είδε τα δοχεία  με το φαγητό να μένουν έξω από την πόρτα

Ο κλειδαράς που άνοιξε, βρήκε έναν Πιερότο με λερωμένο άσπρο πρόσωπο να χαμογελά και να έχει ταξιδέψει για πάντα, εκεί που οι Κολομπίνες δεν αναζητούν Αρλεκίνους!


....

4Πώς να σε πιστέψω;

Παρά το συνωστισμό που επικρατούσε από τους καρναβαλιστές με τις πολύχρωμες και ευφάνταστες στολές, που είχαν κατακλύσει την πλατεία του Αγίου Μάρκου, το ξεφάντωμα, τις ιαχές χαράς συνοδευόμενα από  την ανάλογη μουσική, δεν μου διέφυγε η φιγούρα της, που τις τελευταίες ώρες όλο και έπεφτε πάνω μου, χανόταν για λίγο μέσα το πλήθος για να εμφανιστεί ξαφνιάζοντάς με και πάλι. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία, μα όταν αυτό επαναλήφθηκε κάμποσες φορές και επιπλέον κάθε φορά το τάχατες τυχαίο άγγιγμα της γινόταν όλο και πιο τολμηρό, αποφάσισα ότι έπρεπε αυτό το μυστήριο να το λύσω όσο γρηγορότερα γινόταν.  Μετρίου αναστήματος ήταν, φορούσε μια γαλάζια στολή με ασορτί εσάρπα, κάποιας κόμισσας της εποχής που η Βενετία μεσουρανούσε, με μια περούκα με κάτασπρες μπούκλες που έπεφταν ως το λαιμό της και στο δεξί χέρι με το χρυσό γάντι κρατούσε  ανοιγμένη μια επίσης κάτασπρη ομπρέλα. Το πρόσωπό της κρυβόταν από μια ολοστόλιστη με γυαλιστερές πέρλες, βενετσιάνικη μάσκα. Τα χείλη της μου ήταν ορατά, αυτά ήταν διακριτικά βαμμένα με ένα κόκκινο σάπιου μήλου. Το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμουν εντασσόμενος σε αυτό το γκρουπ, που θα περνούσε τις Απόκριες στην Βενετία, ήταν κάποιο ειδύλλιο. Ψέματα! Κάτι αναζητούσα και όσο περνούσε η ώρα βεβαιωνόμουν ότι το είχα βρει. Αν κι αυτή  τη φορά διαψευδόμουν, θα έφευγα μακριά απ’ ότι   έκανα μέχρι τότε. Το πιο πιθανόν ήταν, κάπου στο εξωτερικό. Την ώρα που το μυαλό μου βασανιζόταν με όλες αυτές τις σκέψεις, εμφανίστηκε και πάλι, την είδα από μακριά να κατευθύνεται προς εμένα, άπλωσε τα χέρια της ψηλά και μόλις έφτασε μπροστά μου με γράπωσε δυνατά από τη μέση και με συμπαρέσυρε μέσα στον κόσμο, προκαλώντας με να λικνιστώ κι εγώ μαζί της στον ξέφρενο ρυθμό. Κρυφογέλασα. Βρήκε τον πιο άρρυθμο άνθρωπο του πλανήτη  για να χορέψει, σκέφτηκα. Προσπάθησα να  κινήσω το σώμα μου αλλά το θέμα ήταν μάλλον γελοίο.  Τότε με έπιασε από το χέρι και με τράβηξε στην άκρη.

«Δεν χορεύεις απ΄ ότι κατάλαβα.»

«Σου το είχα πει.»

«Ήθελα αν βεβαιωθώ ότι δεν μου έλεγες ψέματα!»

«Απογοητεύτηκες, όμως!»

«Δεν θα το έλεγα! Μάλλον, υπάρχουν άλλα πιο σημαντικά να λαχταρήσεις σε έναν άνθρωπο.»

«Ως Αφροδίτη, που μου συστήθηκες θα περίμενα να έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση!»

Τότε εκείνη έβγαλε την μάσκα, και στην μία πλευρά του μετώπου της ως το μάτι, εμφανίστηκε μια μπορντό ουλή.

«Δύσκολο, μετά από ένα τέτοιο σημάδι. Δεν σε ενοχλεί;»

«Θα μείνω στο όνομά σου, Αφροδίτη. Θέλεις να τα πούμε λίγο πιο ήσυχα από εδώ;»

Εκείνη τον έπιασε από το χέρι και τον οδήγησε έξω από την πλατεία, προς τα πίσω στενά, δίπλα στο κανάλι.

«Γιατί με ακολούθησες;»

«Γιατί σε ξέρω! Δεν μου είσαι άγνωστη, αν θυμάσαι! Πάντα σε ακολουθούσα. Το ήξερα ότι θα είσαι εδώ. Βλέπεις δεν ξεχνώ, ότι μου έχουν πει: Κάθε χρόνο πάω στην Βενετία, στο Καρναβάλι. Εσύ υποχώρησες μην αντέχοντας αυτό το σημάδι. Σου το είπα: Εμένα, δεν με ενδιαφέρει. Αλλά δεν με πίστεψες.»

«Σε πιστεύω τώρα. Ήθελα όμως αποδείξεις, για όλα αυτά που δυσκολευόμουν να ακούσω. Πώς να σε πιστέψω διαφορετικά;»

 

.... 

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΠΟ  5-8 ΕΔΩ

40 σχόλια:

  1. Ω θαυμάσια! Ιδού λοιπόν οι συμμετοχές στο νέο μας λογοτεχνικό δρώμενο. Έντεκα τον αριθμό! Αρκετές συμμετοχές παρά το ότι πιστεύω θα μπορούσαν να ήταν ακόμα περισσότερες. Εντάξει, εμπειρία έχουμε πλέον από αυτό το είδος, διάθεση έχουμε δείξει, τι απομένει; Μα η συμμετοχή μας. Γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και η γραφή με τη συλλογικότητα είναι μεγάλες ανάσες φίλες και φίλοι μου.
    Πάμε λοιπόν να μπούμε στον όμορφο κόσμο των συμμετοχών. Είμαι σίγουρος ότι θα συναντήσουμε εξαιρετικές δουλειές και μια βαθμολόγηση, που εντάξει, έχει το δικό της συμβολισμό για τη χάρη του δρώμενου.
    Μαίρη μου, ευχαριστούμε καλή μου, μία ακόμα φορά για τη διοργάνωση και το έναυσμα.
    Θα τα πούμε στην ψηφοφορία.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μας αρχή λοιπόν. Ξεκινά το διάβασμα επιμελλώς. Μια ανάγνωση τα έκανα για να πω την αλήθεια αλλά δεν φτάνει γιατί κάθε φορά άλλαζα γνώμη για το επόμενο...Ωραίες προσπάθειες. Ενδιαφέρουσες και αξιόλογες. Μπράβο στους φίλους, σε όλους μας και σε σένα Μαίρη για τη φιλοξενία.
    Πάμε δυνατά λοιπόν!
    Θα επανέλθω με τη βαθμολογία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς όρισε ένα ακόμα δρώμενο που μας κρατά δημιουργικούς
    και παραγωγικούς! Προσωπικά το είχα ανάγκη τελικά!
    Μαίρη, σε ευχαριστούμε!
    Μπράβο σε όσους κατάφεραν, σε τόσο δύσκολους καιρούς, να
    είναι εδώ και να κρατάνε ζωντανή αυτή την όμορφη παρέα!
    Διαβάζω και θα επανέλθω με τη βαθμολογία μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριν το movie night που αγαπώ να κάνω το Σάββατο, είπα να αφιερωθώ στο όμορφο δρώμενο μας.
    Και διάβασα πολύ όμορφες συμμετοχές, οπότε χάρηκα που επένδυσα έτσι τον χρόνο μου.
    Σε ευχαριστούμε Μαίρη μου, που μας ξεσήκωσες τόσο εύστοχα και δημιουργικά και μας έδωσες την ευκαιρία να διαβάσουμε τόσο όμορφα πράγματα!
    Για το τυπικό η βαθμολογία μου:
    3 βαθμούς στο 1 Το Μπαλκόνι της Οττάβια Αριέντζι μου άρεσε η ατμόσφαιρα και το plot twist του!
    2 βαθμούς στο 7 Ο γαλαζοαίματος Πιερότος. Γιατί θα μπορούσε να είναι αληθινό
    1 βαθμό στο 11 Βαδίζω αντίθετα... για την αύρα του!
    1 βαθμό στο 6 Άτιτλο... γιατί είναι βγαλμένο από τη ζωή χαχα
    1 βαθμό στο 3 Ο Πιερότος, γιατί με άγγιξε τόσο πολύ το τέλος!

    Καλό Σαββατόβραδο σε όλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρίνα μου για τις ψήφους σου καλά αποτελέσματα να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Μια πρώτη ανάγνωση δεν φτάνει για να αποφασίσω βαθμολογία. Χρειάζεται και δεύτερη και τρίτη. Θα επανέλθω. Συγχαρητήρια στους/στις συμμετέχοντες/ουσες. Ευχαριστούμε, Μαίρη μου, για το ενδιαφέρον δρώμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή για το δρώμενο και ένα μοράβο στους συμμετέχοντες.
    Έπειτα από δυο χορταστικές αναγνώσεις, έχω να πω πως όλα έχουν κάτι να δώσουν στον αναγνώστη.
    Για την χαρά του δρώμενου όμως, ορίστε οι δικές μου βαθμολογίες:
    3 βαθμούς στο #7
    2 βαθμούς στο #9
    1 βαθμό στο #2
    1 βαθμό στο #6
    και 1 βαθμό στο #3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου είναι πολύτιμη!

      Διαγραφή
  7. Από εχθές διαβάζοντας Μαίρη μου είδα ότι για άλλη μια φορά γράφτηκαν υπέροχες και διαφορετικές ιστορίες και ποιήματα.
    Οπως κάθε φορά, η δυσκολία της βαθμολογίας με έκανε να τα διαβάσω μια και δυο φορές, μέχρι να καταλήξω σε κάποια που μου έκαναν ένα κλίκ παραπάνω, δίνω λοιπόν...
    3 βαθμούς στο 2 "Υποταγή" για την ιδιαιτερότητα της σκέψης (της) ή (του)
    2 βαθμούς στο 1 "Το μπαλκόνι της Οτάβια Αριέντζι για το μυστήριο που αφήνει στον αναγνώστη.
    1 βαθμό στο 5 "Λίγο πριν το τέλος" μου άφησε την γεύση της αφοσίωσης και αγάπης.
    1 βαθμό στο 9 "Μια ζοφερή πραγματικότητα" που παρά την αλήθεια του στο τέλος αφήνει την ελπίδα να φανεί.
    1 βαθμό στο 11 "Βαδίζω αντίθετα" γιατί απλά μου άρεσε...
    Ομως λυπάμαι που οι κανόνες του παιχνιδιού μας περιορίζουν στη βαθμολογία, λυπάμαι που αυτή την φορά δεν μπόρεσα λόγο υποχρεώσεων να πάρω μέρος, ελπίζω την επόμενη φορ.
    Είχα όμως την χαρά Μαίρη μου να διαβάσω υπέροχες συμμετοχές ένα μπράβο σε όλους και καλή επιτυχία εύχομαι.!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η συμβολική ώρα της βαθμολογίας λοιπόν. Για τη χαρά του δρώμενου. Για το γλυκό κερασάκι σε μια υπέροχη τούρτα. Για το κορυφαίο στολίδι σε ένα καλλιτέχνημα. Έντεκα μικρά διαμαντάκια έλαμψαν ξανά στη συντροφιά μας. Έντεκα δημιουργίες σε πρόζα και ποίηση μάς συγκίνησαν, μάς προβλημάτισαν, μάς έκαναν να χαμογελάσουμε. Άντε τώρα να ξεχωρίσεις. Η ταπεινή μου διάθεση λοιπόν:
    1 βαθμός στη συμμετοχή 2 (Υποταγή): Ένα ωραιότατο ποίημα που μού άρεσε πολύ. Για την ψυχή που ψάχνει κλωστή και βελόνα.
    1 βαθμός στη συμμετοχή 5 (Λίγο πριν το τέλος): Ενός ζευγαριού, δύο συντρόφων, που είναι οδηγός για όλους μας. Η ύστατη έξοδος.
    1 βαθμός στη συμμετοχή 7 (Γαλαζοαίματος πιερότος): Εξαίρετο με την αστυνομική του και την ανατροπή του. Η ζωή πολλές φορές δίνει τη δική της απάντηση
    2 βαθμοί στη συμμετοχή 11 (Βαδίζω αντίθετα): Ένα ακόμα εξαίρετο ποίημα "Θα 'θελα να ζω αποκοιμισμένη μεσ' το γλυκό του ψίθυρο..."
    3 βαθμοί στη συμμετοχή 3 (Ο πιερότος): Από την πρώτη ανάγνωση μίλησε στην καρδιά μου με έντονη συγκίνηση και συναισθήματα. Φόρος τιμής στον ταπεινό αγαπημένο πιερότο για το χαμόγελό του.

    Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τη χαρά και τη συγκίνηση που μάς δώσατε. Μαίρη μου σε ευχαριστούμε καλή μου, που μάς έβαλες και εδώ σε λογοτεχνική δημιουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Γιάννη μου και για τη βοήθεια και για τις ψήφους! Καλά αποτελέσματα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Επανέρχομαι λοιπόν για βαθμολογία. Διάβασα πολύ ωραίες συμμετοχές και μακάρι να είχα κι άλλους βαθμούς να δώσω. Με δυσκολία επέλεξα τις εξής:
    Νούμερο 1, δίνω 3 βαθμούς. Γιατί μου άρεσε η πλοκή του μυστηρίου.
    Νούμερο 11, δίνω 2 βαθμούς. Γιατί τα πέπλα με συνεπήραν.
    Νούμερο 7, δίνω 1 βαθμό. Γιατί τους 2 βαθμούς μου τους έδωσα ήδη.
    Νούμερο 9, δίνω 1 βαθμό. Γιατί συνεχίζω να ονειροπολώ και να ελπίζω σε ένα καλύτερο αύριο.
    Νούμερο 2, δίνω 1 βαθμό. Γιατί παρουσιάζει άρτια τον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα.
    Πολλά πολλά φιλιά. Μαίρη μου, ευχαριστούμε ξανά για το όμορφο δρώμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήρθα κι εγώ επιτέλους να καταθέσω τη βαθμολογία μου.
    Το 3αρι μου πάει στη συμμετοχή #11, για κείνο το ξημέρωμα που "ο ήλιος
    θα αρπάξει την πόλη"!
    Οι δύο βαθμοί πηγαίνουν στη συμμετοχή #6, γιατί λάτρεψα τον αυτασαρκασμό
    του/της δημιουργού.

    Και από έναν άσο στις συμμετοχές:
    #7 για το plot twist του
    #5 για την συγκίνηση που μου μετέδωσε
    #4 για το μήνυμα που περνάει (τα σημάδια δεν γίνεται να
    στερούν το δικαίωμα στον Έρωτα και στην Αγάπη.

    Μπράβο σε όλους.
    Μαίρη μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου για τις ψήφους σου τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλη την παρέα και πολλά πολλά συγχαρητήρια σε όλους και όλες που δημιούργησαν κι αυτή τη φορά, τόσο όμορφα κείμενα. Δύσκολη η επιλογή, χρειάστηκε να τα διαβάσω πάνω από δύο φορές, όλα. Η βαθμοί όμως όμως στέκουν μπροστά μου κι εγώ πρέπει να τους κατανείμω αναλόγως. Έχουμε λοιπόν:
    Οι 3 βαθμοί πάνε στο Νο 3 κείμενο, τον Πιερότο. Τσακισμένη ψυχή με αίτιο τον έρωτα.
    Οι 2 βαθμοί πάνε στο Νο 10 κείμενο, μια γλυκιά ανάμνηση, που σώζει πιθανόν και μια σχέση, από τη φθορά.
    και από έναν(1) βαθμό στο Νο1, Νο7, και Νο11
    Καλή συνέχεια σε όλους μας και Καλή δύναμη Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Βασίλη μου για την ψήφο σου να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα σε όλους. Έγραψα και στο πρώτο μου σχόλιο πόσο αξιόλογες βρήκα όλες τις συμμετοχές με την πρώτη ανάγνωση. Συγχαρητήρια σε όλους.
    Η βαθμολογία μου για το σασπένς του διαγωνισμού είναι:
    3 βαθμούς στο Νο 1, για το αρποσδόκητο τέλος του το εξωπραγματικό
    2 βαθμούς στο Νο 4, για την ανασφάλεια που ο έρωτας προκαλεί και την επιθυμία επιβεβαίωσης
    1 βαθμό στο Νο 5 γιατί με συγκίνησε βαθύτατα
    1 βαθμό στο Νο 10 γι αυτή τη ...μπασκλασαρία που με έκανε να χαμογελάσω
    1 βαθμό στο Νο 2 γι αυτή τη μάσκα της ντροπής που με άγγιξε
    Καλά αποτελέσματα Μαίρη μου και καλό κουράγιο
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Άννα μου για την ψήφο σου σου στέλνω τα φιλιά μου και τις ευχές μου για μια υπέροχη ημέρα!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα σε όλους !!!
    Τι υπέροχο αποκριάτικο δρώμενο , λέξεις γεμάτες χίλια νοήματα , κείμενα και ποιήματα αριστοτεχνικά γραμμένα . Συγχαρητήρια σε όλους και όλες .
    Τους 3 βαθμούς μου τους χαρίζω στο 4 και την Αφροδίτη του
    Τους 2 βαθμούς στο 8 στον θεϊκό Απόλλωνα
    Και από 1
    Στο 1 στη Βενετσιάνα Οττάβια του χθες και του σήμερα
    Στο 6 , που Νοιώθω πως το αδικώ γιατί μου θυμησε ένα παλιό μας δρώμενο με ρίμα χρόνια πριν μα την Τατιάνα
    Στο 9 , που με ξύπνησε με την ζοφερή του πραγματικότητα !!!
    Μαιρη μου ένα πολύ μεγάλη ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κάτια μου για την ψήφο σου φιλιά πολλά καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα
    Πολύ ωραίες όλες οι συμμετοχές. Μπράβο σ' όλους. Για το τυπικό της διαδικασίας αφήνω και εγώ την βαθμολογία μου.
    Τους 3 βαθμούς στο 7, μου άρεσε η πλοκή του και η αστυνομική χροιά
    Τους 2 βαθμούς στο 1, για τη μεταφυσική διάσταση
    Από 1 βαθμό δίνω στο 5, στο 6 και στο 11
    Μπράβο σ' όλους και σ' εσένα Μαίρη μου καλή δύναμη για την καταμέτρηση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελένη μου για την ψήφο σου πολλά φιλιά να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα στην ομήγυρη και συγχαρητήρια για τις υπέροχες συμμετοχές! Μαίρη μου δίνω κι εγώ την βαθμολογία μου, μαζί με τις ευχαριστίες μου για τη φιλοξενία και τη φροντίδα σου.

    Οι 3 βαθμοί μου πάνε στο #2 (αν θα διάλεγα μια λέξη που εκφράζει απόλυτα τη σημερινή μας κατάσταση-κατάντια, είναι αυτή: «Υποταγή»)
    Οι 2 βαθμοί στο #1 (γι’ αυτό το μοιραίο μπαλκόνι της Οττάβια που τόσο γλαφυρά με ταξίδεψε ο/η δημιουργός του)
    Κι από ένα βαθμό στα:
    #11 (για τα τόσα χρώματα της αγάπης)
    #6 (γιατί μ’ έβαλε στις «παντόφλες» της)
    #3 (ένας ύμνος για όλους τους μοναχικούς Πιέρ του κόσμου)

    Καλή συνέχεια στο παιχνίδι μας, πολλά φιλιά σ’ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου για την ψήφο σου φιλιά και να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα φίλες και φίλοι.
    Ύστερα από πολλές αναγνώσεις, κατάφερα με δυσκολία να δώσω τους βαθμούς μου.
    Από 1 βαθμό στα 6, 1 και 20
    2 βαθμούς στο 11
    3 βαθμούς στο 2.
    Συγχαρητήρια σε όλους κσι σε σένα Μαίρη μου για την ωραία ιδέα και την διοργάνωση.
    Φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ρένα ενημερώθηκε πως δεν υπάρχει 20 . Μου έστειλε μήνυμα πως διορθώνει τη βαθμολογία της και βάζει 1 βαθμό στο 3.

      Διαγραφή
    2. Ρένα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Μετά από πολλαπλές αναγνώσεις των θαυμάσιων συμμετοχών του δρώμενου....επιτέλους θα δώσω την βαθμολογία μου .....η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα πολύ....όλες τις συμμετοχές τις βρήκα αξιόλογες και όλες μου άρεσαν ! Πάμε λοιπόν...3 βαθμούς στον Γαλαζοαίματο πρίγκηπα, αν και δεν είμαι εκδικητικός τύπος, αυτή η δικαίωση με ικανοποίηση....γιατί καθημερινά διαπιστώνουμε πόσο έχουν πληθύνει δυστυχώς στις μέρες μας, οι γαλαζοαίματοι πρίγκηπες αυτής της αντίληψης .... , 2 βαθμούς στο 5 Λίγο πριν το τέλος...η αγάπη, η στοργή η αφοσίωση, το μεγαλείο της συντροφικότητας στα δύσκολα, στην αρρώστια, στην ταλαιπωρία...από 1 βαθμό στο 1, 2 , και το 11 . Συγχαρητήρια σε όλους !!! Καλό βράδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σ' ευχαριστώ για την ψήφο σου Φιλάκια πολλά καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για τις αξιόλογες συμμετοχές.
    Μετά από πολύ διάβασμα και με μεγάλη δυσκολία ψηφίζω και εγώ.
    Δίνω τους 3 βαθμούς στο #4, 2 βαθμούς στο #10 και από 1 βαθμό στα #8,9,και6.
    Καλή συνέχεια.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου φιλάκια πολλά καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  19. Φίλοι μου ευχαριστώ για τις τόσο όμορφες ιστορίες σας, χρονογραφήματα θα πω καλύτερα, σύντομα μα με το συναίσθημα του καθενός σε κάθε όνειρο καρναβαλιού. Ψηφίζω το 7 , το 10, το 5, το 4, το 6. Όλα υπέροχα μα ..συγχωρείστε με αγάπησα το 7!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σ' ευχαριστώ. Και όπως είχαμε πει τα έβαλες με σειρά προτίμησης συνεπώς τους 3 βαθμούς σου παίρνει το 7, τους 2 βαθμούς το 10, κι από 1 βαθμό το 5, το 4 και το 6.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή