Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Ακροβατώ!



Ακροβατώ!
Στο χείλος της Αβύσσου, στο όριο
της θλίψης και της μοναξιάς ακροβατώ!

Η ξεγνοιασιά ξεχάστηκε και ρίχτηκε στη λήθη
όταν το δάχτυλο χαφιέ την έστησε στον τοίχο
σ’ ένα μπουντρούμι ανήλιαγο με βρύα στο σοβά του.

Τότε ήταν που κιότεψα, που έσβησε η πνοή μου.
 Το δάκρυ αυλάκι χάραξε και μοιάζει με ρυτίδα
που έπειτα πήρε όνομα, Συνήθεια θαρρώ τη λένε!

Ο ουρανός σκοτείνιασε κι η μόνιμη μαυρίλα
εκύρτωσε τα χείλη μου ξέχασα πώς γελάνε
Ζωγράφισα χαμόγελο με χρώμα και πινέλο
σαν ένας κλόουν άνεργος που έμεινε στο ράφι
γιατί τ’ αστεία του ήταν   γνωστά και χιλιοειπωμένα.

Κι ήταν κουφάρια γύρω μου που μοιάζαν να κινούνταν
σαν κάποιος να’ χε τις κλωστές και να τους οδηγούσε.
Στη λήθη πήγαν κι εποχές με όνειρα αράδα
Μα ήταν πύργοι χάρτινοι, ή ήταν χτισμένοι απ’ άμμο
που κάποια πόδια άπονα τους γκρέμισαν τα τείχη
και μοιάζουν να’ ναι λείψανα σε πόλη φαντασμάτων.

Και σκέφτηκα πως δεν μπορεί
Κάτι θε να υπάρχει. Να αρπαχτώ σαν ναυαγός και εξαρχής
να ζήσω.
Και τότε, αφουγκράστηκα ν’ ακούσω τον παλμό μου.
 Άκουσα ήχο τόσο αχνό, σαν μικρουλάκι  χτύπο.
 Ένοιωσα ένα σκίρτημα, μια φούντωση μια φλόγα
που σαν φωτάκι φώτισε την σκουριασμένη μνήμη.

Πώς μπόρεσα και ξέχασα τη δύναμη της νιότης
τη θαλπωρή και ζεστασιά όσων αγαπημένων
το τρυφερό το άγγιγμα που η αγάπη το προσφέρει
της θάλασσας την μυρωδιά τη γεύση της αλμύρας
του ουρανού το γαλανό και την ορμή του αγέρα
Κάθε πουλιού κελάηδισμα την ευωδιά των ρόδων
Την πίστη του μικρού παιδιού, το γέλιο του, το χάδι.
Των άστρων το ξεπλάνεμα των κάμπων το χορτάρι
Το πέταγμα του αετού στ’ απάτητα τα όρη.

 Όλο αυτό είναι Ζωή και όσοι το μολύνουν
σκορπώντας πίκρες και καημούς έχοντας δόλιους στόχους
στα Τάρταρα να πέσουνε στον Άδη να χαθούνε.

                --------------@@@@@@@@@@@@----------------

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 15ο Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας.


16 σχόλια:

  1. Μαίρη μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Μας ενώνουν πολλά κοινά "ακροβατικά" και θα συμφωνήσω με τους τελευταίους σου στίχους. Στα Τάρταρα!...
    Καλή νέα εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ! Εγώ πάλι λάτρεψα το δικό σου πέρα για πέρα! Όσο για τα Τάρταρα, ευχή και κατάρα! Φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  2. Πω πω πω το λάτρεψα! Του έδωσα το τριάρι μου με όλη μου την καρδιά. Τι να σου πω; Πόσο με άγγιξε!!!Κι αυτή η ξεγνοιασιά που ξεχάστηκε επειδή το δάχτυλο χαφιε την εστησε στον τοίχο... πόσο γλαφυρό και παραστατικό είναι!!!Τι εικόνες και τι συναισθήματα αποκόμισα δεν μπορείς να φανταστείς και σ'ευχαριστώ γι αυτό.Έτσι ακριβώς σκέφτονται και αισθάνονται τόσοι άνθρωποι μέσα στην απελπισία αλλά άλλοι το παλεύουν γιατί υπάρχει αυτό το κάτι αυτός ο ήχος και ας είναι τόσο αχνός!!
    Και το τελος η ευχή σου και δική μου!!
    Συγχαρητήρια!!
    Να σαι καλά και καλό σου μήνα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Άννα μου για τα καλά σου λόγια και για την βαθμολογία σου! Να είσαι καλά το ότι σου άρεσε τόσο είναι το σημαντικό για μένα! Και πάλι σ' ευχαριστώ. Φιλιά πολλά να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Μαρία μου. Η Ποίησή σου με συγκινεί πολύ. Ένας από τους λόγους είναι ότι όλα σου τα ποιήματα έχουν μέτρο. Μέτρο που σε ελάχιστους στίχους ξεφεύγει. Έτσι διατηρούν μια μελωδία στο λόγο και στα συναισθήματα που παράγουν.
    Μου αρέσει προσωπικά αυτό το είδος πολύ και εύχομαι πάντα να έχεις τη δυνατότητα να μας το δίνεις να το χαιρόμαστε.
    Συγχαρητήρια λοιπόν και καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου με συγκινείς πραγματικά! Σ' ευχαριστώ απέραντα για όλα αυτά τα υπέροχα λόγια που μου γράφεις και χαίρομαι πάντα σαν να είναι η πρώτη φορά όταν διαβάζω τέτοιες αντιδράσεις! Καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ φίλε μου καλέ!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική συμμετοχή μπράβο σου!!
    Κάθε στροφή έχει μεγάλη αλήθεια μέσα της..
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα μου να είσαι καλά! Η αλήθεια είναι σημαντικό πράγμα και όταν συνοδεύεται από παλμό γίνεται πιο δυνατή. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Η υψηλή βαθμολογία σου επιβεβαίωσε, όχι μόνο ότι γράφεις όμορφα, αλλά και ότι μιλάς μέσα στις ψυχές μας! Μαίρη μου, σε ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Πολλά γλυκά φιλιά :)
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου τι να πω; Πάντα να οργανώνεις τα όμορφα Συμπόσια σου και εμείς να βάζουμε τα δυνατά μας να εκφράζουμε τα συναισθήματα μας με στίχο. Σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη η συμμετοχή σου! Φιλιά και καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου να είσαι πάντα καλά και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πολλά φιλιά και να έχεις έναν όμορφο μήνα!

      Διαγραφή
  7. Μου άρεσε και με συγκίνησαν όσα έγραψες!!! Μπράβο σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου να είσαι καλά πάντα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια πολλά για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή