Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

16ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ- ''Συμμετοχή''












‘’ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ’’



Οι λέξεις στροβιλίζονται στο νου,
ψάχνουν απεγνωσμένα
διέξοδο να βρουν, 
σε μια σειρά να μπουν ποθούν,
γυρεύουν τρόπο να εκφραστούν.

Χτυπούν, βροντούν 
και ατίθασα το νου μου κυριεύουν, 
ελεύθερα και ασύδοτα δοσμένες
με βούληση σαν του ατμού,
να εκτοξευτούν
στο αχανές το σύμπαν ταξιδιώτες.



Κι ήταν μια λέξη ο ένοχος, 
μια τόση δα λεξούλα
που έκανε όλη τη ζημιά  
ξεσήκωσε φουρτούνα.
Μάνα

Μόλις τη σκέφτηκα εθόλωσε ο νους μου.
Και η ψυχή εφούσκωσε 
πλέρια συναισθημάτων,
που ανάμεσα τους σπρώχνονταν 
ποιο θα επικρατήσει.



Έσπρωχνε η Τρυφερότητα 
στην άκρη την Αγάπη.
Φώναζε η Αυταπάρνηση για να υπερισχύσει.
Μετά η Φιλικότητα 
που τους καλόπιανε όλους.
Μιλούσε η Αυστηρότητα 
για να τους νουθετήσει.
Κι ήταν ακόμα ένα σωρό, η Τάση για θυσία,
το Νουθετώ της Διδαχής,
η Υπερπροστασία,
η Ανιδιοτέλεια, μάχονταν με μανία.
Και μόνο η Παρηγοριά στην άκρια φοβισμένη,
παρέα με την Αγκαλιά το χέρι της κρατούσε.



Η μάχη τους με κούρασε και άνοιξα τις πύλες
να πορευτούν όπως μπορούν.
Και βρήκανε τον τρόπο.

Όρμησαν ξάφνου μονομιάς
στο δρόμο της καρδιάς μου
Και έγιναν το χαμόγελο της γλύκας της μεγάλης
Και από εκεί ξεχύθηκαν
με δίψα στα ουράνια
γράφοντας ανεξίτηλα η πύρινη γραφή τους.



Όλα εμείς ανήκουμε σε μία μόνο λέξη.
Σε δύο μόνο συλλαβές που είναι ο κόσμος όλος.
Και είναι μία μοναχά, βασίλισσα των πάντων!
ΜΑΝΑ ηχούνε τα βουνά, ΜΑΝΑ ηχεί η πλάση!

-------@#@#@#@#@#@--------

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 16ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ της Αριστέας.http://princess-airis.blogspot.gr/ Ευχαριστώ πολύ όλους,  που αφιέρωσαν χρόνο για να με τιμήσουν διαβάζοντας το ποίημα μου, ευχαριστώ όσους με τίμησαν με την επιλογή τους!
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αριστέα για την υπέροχη φιλοξενία και την άψογη διοργάνωση!


24 σχόλια:

  1. Α αγαπημένο!!!Υπέροχο! Με τέτοια ποίηματά που γράφεις επόμενο ήταν να έλθει η πρωτιά Συγχαρητήρια! Πάντα αξιόλογες οι συμμετοχές σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Τα λόγια σου με σκλαβώνουν πραγματικά και πάντα θα βάζω τα δυνατά μου να εκφράζω αυτό που θέλει να πει η καρδιά μου με τον καλύτερο τρόπο! Να είσαι καλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Μαίρη μου! Η πεμπτουσία σου μας παρέσυρε γλυκά και μας χάρισε μεγάλη συγκίνηση. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι πάντα καλά και πάντα αγωνίστρια και δημιουργική!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαίρη !! Νομίζω ότι δεν έχω έρθει πάλι εδώ !!! Σήμερα όμως ένιωσα την χαρά να έρθω να σου πω και σε σένα και σε όλους σας το ευχαριστώ μου για την απόλαυση και την υπέρτατη συγκίνηση που μου προσφέρατε !! Μου αρέσει πολύ και μένα το ποίημά σου και μπράβο σου καλή μου για το ταλέντο σου !! Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου καλημέρα και σ' ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με την παρουσία σου! Πράγματι όλα τα ποιήματα ήταν ένα κι ένα, ξεχωριστά και γεννούσαν απέραντη συγκίνηση με κάθε τους στίχο! Να είσαι καλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το υπέροχο ποίημα σου Μαίρη!!!
    Ήταν πολύ δύσκολη η επιλογή αυτή τη φορά!!!!
    Η λέξη αυτή έφερε δυνατές συγκινήσεις και τα μάτια μου δάκρυσαν πολλές φορές.
    Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου ελπίζω να μη σου τελείωσαν τα χαρτομάνδηλα. Η αλήθεια είναι πως αυτή τη φορά όλοι ευχαριστηθήκαμε το κλάμα με τη ψυχή μας. Υπέροχα κομμάτια, φανταστική δημιουργικότητα! Να είσαι πάντα καλά και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Έχεις ταλέντο που θαυμάζω, Μαίρη μου. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου με τιμάς! Να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Όλα εμείς ανήκουμε σε μία μόνο λέξη!
    Έτσι δεν είναι; Μάνα είναι τόσα πολλά!
    Μαίρη μου, πολλά συγχαρητήρια κι από δω!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που έχεις γίνει κι εσύ κομμάτι του Συμποσίου μας!
    Πάντα χαρές και επιτυχίες εύχομαι :))
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου γλυκό μου κορίτσι, χαίρομαι κι εγώ που έγινα κομμάτι του Συμποσίου και μιας τόσο ζεστής, ανθρώπινης και δημιουργικής παρέας! Σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι πάντα καλά και γεμάτη ενεργητικότητα όπως σε ξέρουμε και σε αγαπάμε! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Μαίρη μου, τα θερμά μου συγχαρητήρια για το υπέροχο ποίημά σου, αφιέρωμα στη Μάνα.
    Τα πιο ζεστά μου συγχαρητήρια για την πρωτιά σου.
    Ξέρεις ότι λατρεύω τη γραφή σου στα ποιήματά σου. Τα εισπράττω εξαιρετικά λυρικά, με ένα μουσικό μέτρο, με μια ρίμα συνεπή που ακολουθεί όλο το ποίημα απ την αρχή ως το τέλος.
    Πολύ όμορφο σαν σκέψη και σαν ξεδίπλωμα στην περιγραφή σου.
    Τις ταπεινές μου ευχαριστίες να δεχτείς από έναν συνεπή θαυμαστή στη γραφή σου.
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλέ σ' ευχαριστώ! Χαίρομαι που αγαπάς τα ποιήματα μου κι εγώ λατρεύω τη γραφή σου και με συνεπαίρνει ο τρόπος που ξετυλίγεται η πλοκή της ιστορίας σου! Πάντα βάζεις τον καλύτερο εαυτό σου σε ό,τι καταπιάνεσαι! Να είσαι καλά και με τιμάς με τα λόγια σου και την παρουσία σου! Πάλι ευχαριστώ! Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου πολλά συγχαρητήρια!
    Υπέροχο το ποίημά σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια κι από εμένα, Μαίρη μου, το ποίημά σου είναι υπέροχο. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλλη μου χαίρομαι που σου άρεσε σ' ευχαριστώ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Το εχω πει πολλες φορες Μαίρη μου οταν τα ποιηματα διαβαζονται στον δικο τους χώρο.. παιρνουν αλλη διασταση..οπως το δικο σου που ηταν υπεροχο ..συγχαρητηρια για την πρωτιά σου και σε όλους οσους πηραν μερος στο συμποσιο..!!
    Να περνας ομορφα καλη εβδομαδα... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου αυτό που λες κάθε φορά το διαπιστώνουμε στην πράξη. Το ίδιο παθαίνω κι εγώ. Ανάμεσα σε τόσες υπέροχες δημιουργίες θολώνεις. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Μαίρη, αυτή είναι η ομορφιά των Συμποσίων μας, να απολαμβάνουμε ξεχωριστούς στίχους. Και αυτή τη φορά είχαμε εκτός από υπέροχους στίχους, τόση τρυφερότητα, τόσα συναισθήματα.
    Πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Μαρίνα μου άπειρα συναισθήματα και φοβερή συγκίνηση! Σ' ευχαριστώ και φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρες κι εδώ!! καλώς ήρθα σε αυτό το ποιητικό σπιτικό!!!
    Συγχαρητήρια για το ποίημα και την πρωτιά του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου και σ' εσένα επίσης για το τρυφερό υπέροχο δημιούργημα σου! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή