Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

ΕΝ ΑΡΧΗ .. ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ….




Τα φύλλα θροΐζουν  και στ’ αυτί μου ψιθυρίζουν
για αγάπες που χαθήκαν, για όνειρα που πια σβηστήκαν
για ελπίδες και για πόθους,  μα και για χαμένους μόχθους.

Ο αγέρας που  αλυχτάει, πάντα νέους καημούς γεννάει
για όσους είναι μοναχοί τους και είναι έρημη η ζωή τους
απ’ τους άλλους ξεχαστήκαν κι απ’ τη μοίρα χτυπηθήκαν.

Σαν η θάλασσα αφρίζει, κάθε κύμα μουρμουρίζει
για όλους τους αποκομμένους, στη ζωή εγκλωβισμένους
βυθισμένους στο σκοτάδι,  στερημένους από χάδι.

Οι σταγόνες της βροχής, όταν πέφτουν καταγής
Χώμα και φυτά δροσίζουν, και τα δέντρα τα ποτίζουν
Έτσι η φύση όταν θεριεύει, την ψυχή μας γαληνεύει.

Τούτη η Γη που την πατούμε, και που τη λεηλατούμε,
Αντιδράει και βογγάει, το ενδιαφέρον μας ζητάει.
Να μπορέσει να ανασάνει, που από εμάς έχει αποκάνει.

 Και το Σύμπαν με σοφία, στην ανθρώπινη ανοησία
απαντά με κάθε τρόπο, πότε πράα, πότε με κρότο,
πως η ομόνοια και η φροντίδα, μας χαρίζει την ελπίδα.

Πως φυλές, χρώμα, θρησκείες, χτίζουν έχθρα και κακίες.
Οι κακίες φέρνουν μίση, πονηρό αλισβερίσι
που το δίκαιο καταργούν , και ψυχές ποδοπατούν.

Με αρχές όλα πλαστήκαν, μα στον δρόμο ξεχαστήκαν
Η εξέλιξη κι η επιστήμη, αδυνάτισαν την μνήμη
Η απληστία και ο φθόνος έγιναν σε όλους νόμος.

 Και ο άνθρωπος θα χάσει, και μαζί κι όλη η Πλάση
Αν δεν σβήσει την οργή του, δεν κοιτάζει την βολή του
Την αλήθεια να αγαπήσει, την αγάπη να σκορπίσει.

18 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο, τρυφερό, γεμάτο συναισθήματα. Εν αρχή είναι η Αγάπη....!
    η γραφή και η έκφρασή σου συγκινεί Μαίρη.
    Πάντα.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ! Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. "Την αλήθεια να αγαπήσει, την αγάπη να σκορπίσει" τα είπες όλα!
    Πολύ όμορφο και με απόλυτη... ευστοχία στίχων το ποίημά σου (αν βγάζει νόημα αυτό που έγραψα!)
    ;-)
    Καλό Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γιάννα μου αυτή η αγάπη όλα τα φροντίζει και όλα τα λύνει! Η σωστή μορφή της δηλαδή! Και η αλήθεια είναι υπέροχη κι ας πονάει! Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Πόσα θέματα άγγιξες! Και δεν είναι καθόλου φλύαρο, σφιχτό.
    Μου άρεσε πολύ η φράση "εγκλωβισμένοι στη ζωή" και βέβαια το νόημα και η γραφή.
    💟💟💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου λίγο ή πολύ όλοι είμαστε εγκλωβισμένοι σε κάτι σε αυτήν την ζωή! Το άσχημο είναι να μη παλεύεις να ελευθερωθείς και να λύσεις τα προβλήματα! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. Εν Αρχή είναι η Αγάπη φυσικά!! Τι ωραία που τα είπες μέσα από όμορφες εικόνες, με στίχο θαυμάσιο... τόσο ποιητικά δοσμένα τόσα μηνύματα!!!
    Είναι να μην έχεις έμπνευση έτσι;
    Γράφεις και μας ταξιδεύεις!!!Και σ'ευχαριστούμε γι αυτό
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ! Ναι είναι ωραίο να ταξιδεύεις με αυτόν τον τρόπο και να εκφράζεσαι όπως μπορείς! Χαίρομαι που το μοιράστηκα και που σου άρεσε! Να είσαι καλά και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ένα πανανθρώπινο μήνυμα οι στίχοι σου Μαίρη μου.
    "Πού πας χωρίς αγάπη;" που λέει κι ο ποιητής.
    Μακάρι να το συνειδητοποιήσουμε πριν είναι αργά...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πολλά θα έπρεπε να είχαμε συνειδητοποιήσει από χρόνια. Αρκεί να βάζαμε λίγο στην άκρη τους εαυτούς μας και να σκεφτόμασταν το σύνολο και τις συνέπειες της όποιας συμπεριφοράς μας. Να είσαι καλά και φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Η Αγάπη είναι η αρχή και το τέλος!
    Και το ποίημα σου Μαίρη μου, γεμάτο αλήθειες, μας θυμίζει πως ο άνθρωπος δεν ζει χωρίς αγάπη, μόνο επιβιώνει!
    Καλό τρυφερό Σαββατιάτικο βραδάκι εύχομαι με πολλά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου η αγάπη είναι το παν! Η αγάπη προς το παιδί, τον σύντροφο, τους φίλους, τους ανθρώπους, σε όλες τις μορφές της. Αλλιώς ο άνθρωπος είναι στεγνός χωρίς ποιότητα, χωρίς ψυχή! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Πέρασες σημαντικό μήνυμα με αυτή σου τη συμμετοχή Μαίρη μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για αυτή! :)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου είναι μια ακόμα χαρά να μπορώ να εκφράζομαι μέσα από στίχους και μου τη δίνει αυτήν την χαρά η παρέα μας η τόσο δημιουργική! Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  8. Πόσο όμορφο το ποίημά σου, Μαίρη μου. Πόσες εικόνες και σε πόσες σκέψεις μας βάζει! Καλό Σαββατοκύριακο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! αυτές οι σκέψεις με πονάνε! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι γλυκό μου κορίτσι!

      Διαγραφή
  9. Όταν πάμε κόντρα στη φύση και στην αγάπη, Θα υποστούμε και τις συνέπειες δυστυχώς.
    Πολύ ωραίο και περιεκτικό το ποίημα σου Μαίρη μου. Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου τα πάντα έχουν συνέπειες και πρέπει να σκεφτόμαστε τις πράξεις μας πολύ καλά! Σ' ευχαριστώ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή