Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Απρόσμενη χαρά!!

Είναι κάποιοι άνθρωποι φτιαγμένοι για να κάνουν ευχάριστες εκπλήξεις στους άλλους και να σκορπούν χαρά.
Μιλάω για τη Γεωργία τη γνωστή μας Αχτίδα, που αυτή τη φορά δώρισε ένα κομμάτι από την ομορφιά που έχει μέσα της,  σε μένα.

Και μου έφτιαξε το προσωπικό μου νησί με ένα σπίτι εκεί που σκάει το κύμα και δίπλα στην πόρτα το ιδανικό μέρος να φυλάω τα κλειδιά του, και μου χάρισε και την προσωπική μου θέα. Βράχια που θα κάθονται γοργόνες να ξαποστάσουν και απέραντη θάλασσα με έναν καταγάλανο ουρανό γεμάτο γλάρους.

Και αμέσως θα σας δείξω τι εννοώ.









Αυτά είναι τα δώρα που πήρα από την Αχτίδα μας φτιαγμένα με το μεράκι της και με το καλλιτεχνικό της γούστο που είναι γνωστό σε όλους μας. 
Σ' ευχαριστώ Γεωργία μου για τα δώρα σου, και σ' ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο για να τα δημιουργήσεις για μένα. Θα τα φυλάξω σε μια γωνιά και κοιτώντας τα θα χαίρομαι και θα τα απολαμβάνω.

37 σχόλια:

  1. Πανέμορφα δώρα που κουβαλάνε την τρυφερότητα της ψυχής και την τέχνη της Γεωργίας. Να τα χαρείς Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ η παρουσίαση σου και τα λόγια σου
    και μέσα από το γραπτό λόγο μεταφέρεις την χαρά σου
    την ένοιωσα κι εγώ
    είναι πολύ όμορφα και τα τρία
    να τα χαρείς και να τα απολαμβάνεις κάθε μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι για τα καλά σου λόγια Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαίρη μου Να τα χαρεις τα δώρα σου! Πανέμορφα και τα τρία. Έτσι είναι η Αχτίδα ξέρει να προσφέρει και να σκορπάει χαρά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Άννα μου ξέρει να κάνει ευχάριστες εκπλήξεις! Σ' ευχαριστώ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ποιος δεν θα ήθελε ένα τέτοιο σπίτι με τέτοια θέα και μια βαρκάδα με μια τόσο όμορφη βάρκα. Όμορφα τα δώρα σου της μοναδικής Αχτίδας.
    Να τα χαρείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι Ελένη μου πρώτη εγώ! Σ' ευχαριστώ πολύ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τα δωράκια της Γεωργίας είναι υπέροχα και καλόγουστα, κι έχουν το προτέρημα πως είναι φτιαγμένα απ' την ίδια, άρα αυτό τα κάνει ακόμα ακριβότερα. Να τα χαρείς, Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου είναι υπέροχα και έχουν την καλαίσθητη σφραγίδα της Σ' ευχαριστώ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Mπράβο στη Γεωργία για τη φαντασία και το δημιουργικό της ταλέντο και συγχαρητήρια σε σένα Μαίρη μου που εμπνέεις στους άλλους τέτοιες φιλίες!
    Σε φιλώ Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου για τα θερμά σου λόγια πολλά φιλιά και σε σένα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Ετσι ακριβώς δινει απλωχερα την χαρα σε όλους Μαίρη μου η αγαπημενη μας Αχτίδα..σκορπά την χαρα απο εκει που δεν το περιμενεις...και η θετικη της σκεψη ειναι σε καθε της δημιουργια.. εχω και εγω την χαρα αυτη.. να έχω δικο της δωρακι..
    Να το χαρεις φιλη μου.. και να περνας ομοιρφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι απλόχερη η φιλία της και η αγάπη της Ρούλα μου. Σ' ευχαριστώ πολύ Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα!!!! μπράβο της !!! και για τις όμορφες κατασκευές αλλά και γιατί στα έκανε δωράκι !!! και ξανά υποκλίνομαι !!! καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου κι εσύ! Και σου εύχομαι να έχει μια όμορφη εβδομάδα σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Ακριβώς έτσι είναι η Αχτίδα μας !! Εχει το χάρισμα να δίνει χαρά ακόμα και όταν μιλάς μαζί της σε κάνει να νιώθεις κομμάτι της ζωής της !!! Να χαρείς τα δώρα σου γιατί είναι φτιαγμένα με την καρδιά της !! Φιλιά πολλά Μαίρη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μοναδικά τα άτομα που αγαπούν να σκορπούν χαρά γύρω τους και αυτό εισπράττουν και από τους άλλους πιστεύω γιατί το αξίζουν! Πολλά φιλιά Νικόλ μου σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  10. Ωωωω! τι όμορφα τα δώρα της Αχτίδας και πόσο ωραία μας τα παρουσίασες!
    Να τα χαρείς, Μαίρη μου!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Με γεια να χαρείς τα δώρα σου Μαίρη μου.
    Τα έργα της Αχτίδας μας , Είναι μοναδικά .
    Το σπίτι στο κύμα, το ζήλεψα κι εγώ.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανταστικό δεν είναι Ρένα μου; Όλα είναι υπέροχα αλλά ιδιαιτέρως αυτό το λάτρεψα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Τι πανέμορφα δώρα αγάπης!
    Καλορίζικο το νέο σου σπιτάκι Μαίρη μου και μπράβο στην Γεωργία για τις δημιουργίες και τη δοτικότητά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι πάντα καλά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. πανεμορφες δημιουργίες! καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Θεοπούλα μου είναι όντως πανέμορφα Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Μα είναι πραγματικά υπέροχα! Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω! Μπράβο στην Αχτίδα μας. Να τα χαρείς, Μαίρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόλις ξεφύλλισα τον β'τόμο "Μια εικόνα χίλιες λέξεις"
    Εντυπωσιάστηκα! Πού κρύβεται τόσο ταλέντο σε τόσες γυναίκες;
    Θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις γυναίκες που συμμετείχαν και σε όλους όσους το επιμελήθηκαν.
    Η λογοτεχνία είναι, πάνω απ' όλα, γένους θηλυκού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ θερμά για τα υπέροχα λόγια σου. Πράγματι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά! Αντίθετα πιστεύω πως η λογοτεχνία δεν έχει γένος. Είναι δημιουργία και έκφραση ψυχής. Να είσαι καλά φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχα τα δώρα που έλαβες και τα λόγια με τα οποία τα συνόδευσες.
    Μπράβο στην Γεωργία - μοναδικά τα έργα της!
    Να τα χαρείς Μαίρη μου και εύχομαι πάντα, τόσο όμορφες εκπλήξεις να σου τυχαίνουν! :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σ' ευχαριστώ να είσαι καλά. Σου στέλνω κι εγώ πολλά φιλιά και μια όμορφη καλημέρα!

      Διαγραφή
  17. Μοναδική η Γεωργία μοναδικά και όσα φτιάχνει!!!Να τα χαρείς!!!
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εδώ κοκκινίζω..φίλη μου, αν είχα μία τεράστια αγκαλιά θα σας έβαζα όλους σας μέσα, ελάχιστο το δωράκι μου , ελάχιστο δείγμα για όσα μου προσφέρετε με τη παρέα σας κάθε μέρα.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την δημιουργό των δώρων μου! Μα μας έχεις αγκαλιάσει κορίτσι μου και μάλιστα σε μια μεγάλη αγκαλιά! Να είσαι πάντα καλά και σ' ευχαριστώ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Η απρόσμενη χαρά Μαίρη μου, δεν είναι μόνο δική σου... και εξηγούμαι:
    Μέρες τώρα προσπαθώ να μπω στο μπλοκ σου και μου "βγάζει" διάφορα τρελά, όπως, "πρόβλημα σύνδεσης" αλλά επειδή ο επιμένων νικά, έκανα διάφορα μαγικά (στα τυχαία!) και η wordpress, μου έκανε επί τέλους τη χάρη!
    Το ίδιο έγινε και με την προηγούμενη σου ανάρτηση, γι αυτό και σχολιάζω εδώ και τα πρωτότυπα δώρα σου που πολύ μου άρεσαν και το έξυπνο άλλαξε το!

    Πολλά πολλά ανοιξιάτικα ΑΦιλάκια σου στέλνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή