Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

''The Versatile Blogger Award''

Καταρχήν ευχαριστώ την φίλη Μαρίνα που με συμπεριέλαβε στη λίστα της για το Βραβείο!
Μπορώ να πω πως έχει μια άψογη κρίση, και πάντα ξεχωρίζει γι' αυτήν  χαχαχα
Πρώτη φορά παίζω αυτά τα παιχνίδια, και πραγματικά θα πρέπει να με συγχωρήσετε αν από συγκίνηση και από το άγχος της πρωτάρας κάνω κάποιο λάθος.
Ωστόσο όπως λέει και η Μαρίνα συνηθίζει κάποιος τα φλας πάνω του, ειδικά αν του πάνε όπως πάνε σε μένα.
 Απ' ότι είδα από τους κανόνες..... ας τους γράψω να τους δείτε κι εσείς...



  • Οι κανόνες του παιχνιδιού:
  • If you are nominated, you’ve been awarded the Versatile Blogger award. 
  • Thank the person who gave you this award. That’s common courtesy. 
  • Include a link to their blog. That’s also common courtesy — if you can figure out how to do it. 
  • Next, select 15 blogs/bloggers that you’ve recently discovered or follow regularly. ( I would add, pick blogs or bloggers that are excellent!) 
  • Nominate those 15 bloggers for the Versatile Blogger Award — you might include a link to this site. 
  • Finally, tell the person who nominated you 7 things about yourself.


Να ευχαριστήσω τη Μαρίνα που με πρότεινε στο blog της ''Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή'' Σ'ευχαριστώ ξανά Μαρίνα μου!

Πρέπει να διαλέξω 15 bloggers:
1. Andromeda -My Galaxy
12.  Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες στο χρόνο αφημένες
13.  Σμαραγδένια
14.  Χειροποιήματα της Νικόλ
15.  Blogo Stories vol.2

Αυτά τα blog αξίζουν  βραβείο, και άλλα τόσα που δεν έβαλα μια και ξεκίνησα τη λίστα των αγαπημένων με τη σειρά, κι εφόσον δεν τα έχει συμπεριλάβει η Μαρίνα.

Τώρα πρέπει να γράψω επτά πράγματα για τον εαυτό μου.

1. Είμαι λογίστρια
2. Αγαπώ την καταπράσινη Φύση και τα λουλούδια
3. Αγαπώ τα ζώα
4. Δοκίμασα το φρούτο του γάμου και άντεξα μόλις ενάμιση χρόνο. Δεν μου πάει.
5. Έχω τέσσερα blog που τα λατρεύω
6. Αγαπώ την Ειλικρίνεια
7. Τελευταίο αλλά βασικό, σέβομαι όσους κρατάνε τον λόγο τιμής τους.

Ευχαριστώ πάλι τη Μαρίνα και σας χαιρετώ εδώ να πάω να ξεκουραστώ και να απολαύσω τη δόξα μου.

44 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πραγματικά πάρα πολύ που είμαι στην λίστα των blogs που θεωρείς ότι αξίζουν βραβείο , δεν ξέρω τι να πω... δεν μου έχει ξανά τύχει κάτι τέτοιο . Μεγάλη μου τιμή και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! στέλνω τα φιλιά μου και τα συγχαρητήριά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα...!!!! καλέ τι γράφω? τώρα το κατάλαβα πως πρέπει να κάνω το ίδιο , ααα καλάααααα και θέλω να λέγομαι και blogger χαχαχαχαχα...!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι πουλάκι μου τώρα που κατάλαβες ανασκουμπώσου και ράψε τουαλέτα ή πλέξε την όπως εσύ ξέρεις και όρμα να παραλάβεις τις δάφνες σου! χαχαχα και θέλεις να λέγεσαι και θα χωθείς και πολύ βαθιά σ' αυτοοοοό χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Έρχομαι κατευθείαν από τη τελετή βράβευσης της Μαρίνας μας. Δυστυχώς, με πιάσατε απροετοίμαστη (μα ούτε ένα προσκλητήριο για να προετοιμαστούμε καταλλήλως;;;), οπότε να με συγχωρείς κι εσύ, Μαίρη μου, για την αμφίεσή μου. Ήρθα όπως ήμουν, με τη φόρμα και τη παντόφλα. Πολύ χαίρομαι που πήρες πάσα, καθώς είσαι απ' τις καινούριες φιληνάδες εδώ μέσα, οπότε δεν έχω προλάβει να σε μάθω ακόμα - έμαθα περισσότερα για σένα σήμερα. Α! Επίσης μου αρέσουν πολύ οι άνθρωποι με χιούμορ, και μόλις είδα μερικές σπίθες αυτού.

    Σε συγχαίρω & σε ασπάζομαι (επίσημο ύφος γιατί μας παίρνουν οι παπαράτσι, κοίτα δεξιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξετρέλανε η φόρμα και η παντόφλα...ακόμη γελάω!!!

      Διαγραφή
    2. Εμένα δεν με πειράζει το ''έλα όπως είσαι'' και η απονομή της Μαρίνας ήταν ξαφνική και μας έπιασε στον ύπνο. Δεν πειράζει φοράς το χαμόγελο σου που πάει με την παντόφλα και προχωράς. Παρεμπιπτόντως οι παντόφλες σου υπέροχες!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ! :)
    Ελπίζω να... σε βγάλω ασπροπρόσωπη!

    https://lygsym2.blogspot.gr/2018/04/blogo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη κινήθηκες όπως εντόπισα και το βράδυ θα ψάξω και τους άλλους τώρα δουλεύω χαχα Η δόξα θέλει δουλειά.

      Διαγραφή
  4. Μετά το Πάσχα μια απονομή Όσκαρ ειμαι ό,τι πρέπει.
    Μαίρη μου σ ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να με διαλέξεις ανάμεσα σε τόσα ενδιαφέροντα μπλογκ.
    Αν και τα έχω πει όλα, θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στο κάλεσμα σου.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου είδες; Μετά τη μαγειρίτσα πάει αυτό και είμαι σίγουρη για την ανταπόκριση Θα ερευνήσω με το σχόλασμα.

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέση Μαίρη μου. Ευχαριστώ για την τιμή. Θα ήθελα να την εμπλουτίσω λίγο τη βράβευση αν γίνεται, με εξατομικευμένα βραβεία για το κάθε ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευπρόσδεκτες πάντα είναι από μένα οι ιδέες ξέρεις Χριστινάκι μου και χρόνια σου πολλά!

      Διαγραφή
  6. Βρε βρε εγώ γιατί δεν προσκαλέστηκα στα οσκαρ;; Και νωρίτερα φυσικά για να φτιάξω τουαλέτα Το κόκκινο χαλί δεν το βαλες; Πουφ πώς θα περπατήσω επάνω;
    Ωραία τα χουγια σου όπως έγραψε και η Λυγερή
    Και τα μπλογκ που επέλεξες ένα προς ένα!
    Μπράβο σου Πρέπει να ετοιμάζομαι ε; Και η Μαρίνα και η Λυγερή μου το φώναξαν χαχααχαχα
    Καλή ξεκούραστη να απολαύσεις τη δόξα σου και το βραβείο μπροστά στο τζάκι να το βλέπεις ναι;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσκλήθηκες και δεν το πήρες χαμπάρι εγώ από εδώ έβλεπα το κόκκινο χαλί. Και να περπατήσεις ξυπόλητη να το νοιώσεις η συμβουλή μου. Κόκκινο χαλί είναι αυτό. Ακόμα εδώ είσαι και δεν ετοιμάζεσαι; Φιλιά καμάρι μου!

      Διαγραφή
  7. Πω πω, Μαίρη μου. Υπέροχο το βραβείο. Σ' ευχαριστώ πολύ, φίλη μου. Με τιμάς! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου άντε να σε δω καμάρι μου να τρέχεις να ανταποκριθείς στο κάλεσμα!

      Διαγραφή
    2. Όχι μόνο έτρεξα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα, Μαίρη μου, αλλά "άνοιξα" το βραβείο κάνοντάς το παγκόσμιο!!!!!!!! Ρίξε μια ματιά στο μπλογκ μου και θα καταλάβεις τι εννοώ. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου
    ενδιαφέροντα αυτά που μάθαμε αυτά για σένα [είναι ευκαιρία αυτά τα παιχνίδια/βραβεία να "γνωριζόμαστε" οι μπλογκογείτονες]
    ευχαριστώ που μέσα στους 15 , έβαλες και το μπλογκοσπιτάκι μου
    πω πω , μου το έδωσες και εσύ και η Λυγερή
    πω πω , το ταπεινό μου μπλογκοσπιτάκι , το δεύτερο μου μπλογκοσπιτάκι, είναι το πρώτο του βραβείο
    δε θα κάμω αμέσως ανάρτηση , γιατί μόλις χτες έβαλα αυτήν με τα έθιμα και πάντα τις αφήνω λίγες μέρες να μπορέσουν να τις δούν
    και πάλι ευχαριστώ

    πάω τρέχοντας ή μάλλον κολυμπώντας γρήγορα {χαχαχα} να δω τα άλλα 3 μπλοκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κρόουλ φανταστικό Δελφινάκι μου και κάθε μπλογκ μου είναι για κάθε κομμάτι μου χαχαχα Φιλιά κοριτσάκι!

      Διαγραφή
    2. Δε κατάλαβα Μαίρη μου τι μου έγραψες , τι εννοείς
      Τι είναι το κρόουλ

      Διαγραφή
    3. Το κρόουλ μάτια μου είναι μια άλλη ονομασία της ελεύθερης κολύμβησης, επειδή είπες ότι πας κολυμπώντας.

      Διαγραφή
    4. χαχαχα έγινε ρεζίλι δημοσίως με λίγα λόγια...θέλω να λέγομαι και δελφινάκι χαχαχα
      δε το ήξερα ότι λέγεται έτσι , δε πειράζει ,το έμαθα τώρα, σωστά;

      Διαγραφή
  9. Μαίρη μου χάρηκα τόσο πολύ, που σε γνώρισα καλύτερα με αφορμή αυτό το βραβείο. Ελπίζω, να υπάρξουν κι άλλες αφορμές στο μέλλον.
    Σου εύχομαι λοιπόν, πολλά βραβεία ακόμα.
    Καλό ξημέρωμα και φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου μην ανησυχείς αυτή η γειτονιά δεν είναι ποτέ ήσυχη κι εσύ είσαι ένα ζουζούνι όμορφο! Άντε και πορεία στη δόξα πια γιατί γλυκάθηκα χαχαχα Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. ωπ! σε τσάκωσα.!
    Αυτό το παιχνίδι είναι παρα πολύ παλιο και το είχαμε παίξει πριν από πολλά χρόνια και στην παλιά μας γειτονιά Παρόλο που σε θυμάμαι από τότε κάποια πράγματα δεν τα γνώριζα για σένα Εκτός από το τελευταίο, αυτό το είχα καταλάβει από τότε
    Φιλί καληνύχτας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μάνια μας που έχω να την δω από τις ημέρες του Άδραξε τη μέρα! Ναι το τελευταίο το έχω έντονο χρόνιααααα τώραααααααα. χαχαχα Φιλάκια κορίτσι μου και θα σου κάνω οσονούπω επίσκεψη!

      Διαγραφή
  11. Τι καλά θα μου στείλεις πρόσκληση;

    φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά Ελένη μου μη μείνεις απέξω. Σε αφήνουμε εμείς; Όχι βέβαια. Υπάρχει σήμα στον αέρα... Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο κορίτσι μου, είσαι στολίδι στο μπλοκοχωριό οπότε δεν έπρεπε να έχεις αμφιβολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αχτίδες πετάνε τα λόγια σου μωρό μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καθυστέρησα λίγο γιατί με κυνηγούσαν οι παπαράτσι για φωτογράφιση...
    Συγχαρητήρια για την βράβευση σου και σε ευχαριστώ που επέλεξες και εμένα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτοί οι παπαράτσι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο Ελένη μου! Μη δουν κάποιον να προκόφτει... πρώτοι και καλύτεροι... αμάν πια! Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό θα έρθω να σε θαυμάσω!

      Διαγραφή
  14. Τωρα να πω ότι καταλαβα η δολια.. τι γραφουν οι κανονες αφου δεν ξερω αγγλικα;...οχι δεν θα κανω την εξυπνη ...χα..χα.. ομως τα αλλα τα καταλαβα όλα..χι..χι.. και σε ευχαριστώ πολύ Μαιρη μου για την προτιμηση σου το μπλοκ μου..παλια καναμε κατι τετοια παιχνιδοβραβειάκια θυμαμαι..χα..χα.
    Να γραψω 7 πραγματα για μενα ίσως ναι..αλλα γινεται να είμαι το κοινό που θα σας χειροκροτεί οταν πατατε το κόκκινο χαλί οεο; χι..χι.. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου τι να σου πω όταν δεν καταλαβαίνω κι εγώ κάνω ότι κάνουν. Σαματάς βρε παιδί να γίνεται έτσι για τον πήδο στον αέρα, για την φιγούρα που λένε! χαχαχα Φιλιά πολλά μάτια μου!

      Διαγραφή
  15. Ώστε η Μαρίνα είναι ο ηθικός αυτουργός! Χμ..θα την επισκεφθώ για να τη γνωρίσω από κοντά!
    Δηλαδή η Μαρίνα μας φούσκωσε τα μυαλά για βραβεία και περιαυτολογίες?
    Αχ Μαρίνα...
    Όσο για σένα Μαίρη μου, αυτό που έχω να πω είναι πως ξαφνιάστηκα με το επάγγελμά σου. Σε φανταζόμουν καλλιτέχνη!! Όσο για το φρούτο του γάμου, σίγουρα..αν δεν είναι αρκετά ώριμο πέφτει βαρύ στο στομάχι :)
    Εμένα, με έβαλε στη λίστα της η Λυγερή και επειδή την συμπαθώ είπα να μην την κακοκαρδίσω και μετά κόλλησα και μου άρεσε κι από πάνω.
    Οπότε Μαρίνα δέξου τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου για τα χαμόγελα - και τα γέλια, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε- που μας χάρισες με αυτή την πρωτοβουλία σου.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι το ομολογώ... παρότι δεν είμαι καρφί... αλλά γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε... η Μαρίνα φταίει χαχαχα Ναι ναι όλα αυτήηηηη η ζουζουνίτσαααα εγώ ήμουν αθώααααα... Κοίτα ασχολούμαι με τους πεζούς αριθμούς και για να εξιλεωθώ καλλιτεχνώ στον ελεύθερο χρόνο μου.. Τι να κάνω η αμαρτωλή; Ναι βάρα με κι ας κλαίω ήσουν σε είδα εγώ... Φιλάκια πολλάαααα !

      Διαγραφή
  16. Μαίρη μου συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ για την πάσα...:) :)
    Έφυγα από το κόκκινο χαλί και μπήκα στο γήπεδο...η σκυτάλη που μας έδωσες θα φταίει...χαχα!
    Τα έχω πει όλα κατά καιρούς, αλλά ποτέ δε λέω όχι σε παιχνίδι...ε και όλο και κάτι καινούριο θα βρω να πω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εδώ που μπλέξαμε... θα χορέψουμε... από γήπεδο σε χαλί, κι από ταψί σε μπρίκι χαχαχα Έτσι να λες ναι, η άρνηση παιδί μου δεν είναι καλόν πράγμα Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  17. Αν και το έχουμε παίξει στο παρελθόν με άλλο τίτλο βέβαια, πάντα έχει ενδιαφέρον να μαθαίνουμε κάποιες λεπτομέρειες για τους φίλους μας. Δεν περίμενα ότι ασχολείσαι με τη λογιστική, για να είμαι ειλικρινής Μαίρη μου. Ίσως επειδή τον κλάδο σας τον διακρίνει η τετράγωνη λογική των αριθμών. Κι εσύ έχεις δώσει υπέροχα δείγματα γραφής και όχι μόνο...
    Φιλιά πολλά Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσύ είσαι παιχνιδιάρα από παλιά δηλαδή... χαχαχα Αυτό με τους αριθμούς μου το λέτε συνέχεια παιδιά ... Δεν ξέρω τι φταίει μπορεί να φταίει ... μια άποψη είναι ... που είμαι μεταίχμιο υδροχόου - Ιχθύ δηλαδή νερού και αέρα και στον ωροσκόπο μεταίχμιο Λέοντα- Παρθένου δηλαδή φωτιάς και γης. Άρα μπορώ να αποδώσω τους αριθμούς στον Παρθένο και στον λέοντα και τις καλλιτεχνίες στον Υδροχόο και Ιχθύ. Τώρα στον λέοντα θα αποδώσω και την τσαντίλα που με πιάνει κατά καιρούς αλλά κατά τα άλλα είμαι καλό παιδί. Πολυσχιδής προσωπικότητα ένα πράγμα αλλά καλό παιδί. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Έφτασα κι εγώ!!Είπα να κάνω εντύπωση τρομάρα μου...και έχουν φύγει όλοι!!!Κρίμα τα φτιασίδια!!!χαχαχα!!
    Μπράβο για το βραβείο Μαίρη μου και πάντα έχει ενδιαφέρον να μαθαίνουμε πράγματα για τους μπλογκοφίλους μας!!Πάντα τέτοια!!!Σε ευχαριστώ που επέλεξες το μπλογκ μου ανάμεσα σε τόσα ένδιαφέροντα μπλογκς!!!Να σαι καλά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δέσποινα μου καλώς ήλθες! Να είσαι καλά κορίτσι μου και χαίρομαι να σε βλέπω να λάμπεις. Συγχαρητήρια για το βραβείο και έτσι γιορτινή πάντα με επιτυχίες χαχα Φιλάκια κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με καθυστέρηση ήρθα Μαίρη μου, να σε συγχαρώ για το βραβείο που άξια τιμάς!
    Όπως έγραψα και σε όσους βραβεύτηκαν και με βράβευσαν, τα βραβεία είναι μια όμορφη "ηλεκτρονική αγκαλιά" που μόνο χαρά μας δίνει!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ομολογώ πως με τέτοιες ιδέες και με το κουράγιο να διατηρείς 4 μπλογκ, το άξιζες το βραβείο!
    ένα δυνατό χειροκρότημα από εμένα!

    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή