Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #4 !

Πρόσκληση ξανά για να παίξουμε την αγαπημένη μας Σκυτάλη!
Οι πρώτες βροχούλες άρχισαν, και οι πρώτες ψυχρούλες επίσης!
Το καλοκαιράκι αφήνει την τελευταία του πνοή, και το Φθινόπωρο στα σπάργανα, μας υπόσχεται συγκινήσεις καινούργιες!
Έχετε τα κότσια;

Μη μου πείτε δεν μετέχω γιατί δεν είμαι σίγουρη ή σίγουρος! 


Ξέρω πως  αγαπάτε την πρόκληση και την δημιουργία όπως έχετε δείξει όλοι  μέχρι τώρα.

Και ό, τι σας γράφω το βλέπω στην καινούργια μου οθόνη, μια και ήμουν καιρό χωρίς!
Πέθανε η προηγούμενη δυστυχώς και τώρα έχω μια καινούργια αφού τίποτα δεν είναι αναντικατάστατο, ακόμα και με καθυστέρηση!

Να μη το ξεχάσω, αυτή τη φορά απαγορεύεται η χρήση της λέξης κλειδί σαν τίτλος. 

Ξεκινάμε λοιπόν και μετράμε το διάστημα για να δηλώσουμε συμμετοχή! Εμπρός ξεκούραστα και φορτσάτα φιλαράκια που γυρίσατε από τις διακοπές ξεκινάμε παιχνίδι και τα κεφάλια μέσα!
Από αύριο μέχρι την άλλη Παρασκευή το βράδυ δηλώνουμε συμμετοχή, αφήνοντας το σχόλιο μας!

Η διαδικασία γνωστή και για όσους είναι άγνωστη εγώ πάντα εδώ για βοήθεια και οδηγίες!


Εμπρός λοιπόν για την Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη#4

Περιμένω!!!!!!



50 σχόλια:

  1. Καλώς την!!! Επιτέλους και σκέφτηκα ότι δεν θα έχουμε Σκυτάλη φέτος χιχιχι
    Δηλώνω παρούσα!
    Καλή αρχή μας
    Καλό φθινόπωρο
    Τα φιλιά μου και χαίρομαι που σε είδα ανοικτή εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την πρώτη καλό χειμώνα να έχουμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωωωωω νάτο το πρώτο κάλεσμα του Φθινοπώρου!!!
    Καλοδεχούμενη η νέα μας Σκυτάλη Μαίρη μου!
    Και βέβαια στην κατάλληλη στιγμή και εποχή. Τώρα που υπάρχει ανασύνταξη. Τώρα που οι Φθινοπωρινές ανταύγειες εξωθούν στην περισυλλογή και στην δημιουργία.
    Τι ωραιότερο, τι ομορφότερο.
    Η Φωτοσυγγραφική μας σκυτάλη έχει καταξιωθεί στην γειτονιά μας. Έχει αγαπηθεί.
    Είμαι έτοιμος να ακολουθήσω Μαίρη μου. Με μεγάλη χαρά για όλα τα παιδιά εδώ.
    Σε καλωσορίζω λοιπόν και πάλι στην καινούργια μας αυτή σειρά καλή μου φίλη.
    Αρχίζουμε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου ξανά πίσω με οθόνη σούπερ και πρέπει να πω πως αισθάνομαι σαν να ξαναβρήκα το φως μου!
      Καλή μας αρχή λοιπόν! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Νομίζω πως μπορώ να πάρω μέρος και πάλι :)
    Στη σειρά και εγώ
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μάνια μου που γύρισε ξανά κοντά μας! Καλωσόρισες χαρά μου και τα δικά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιστροφή, Μαίρη μου, καλό φθινόπωρο να έχουμε. Παρούσα στη Φωτοσυγγραφική Σκυτάλη!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μία μου καλή αρχή να έχουμε και καλό φθινόπωρο επίσης! Πάντα παρούσα μωρό μου και σε χαίρομαι! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Παρούσα!!!
    Μήπως να βάζαμε κάποιο όριο στις λέξεις;
    Απλά μια σκέψη έκανα, δεδομένου ότι υπήρξαν κείμενα που λόγω έλλειψης χρόνου τα διάβασα σε...επεισόδια 😊
    Καλή μας αρχή!!!💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου γλυκιά στην πορεία της σκυτάλης κατάλαβα πως η δημιουργία δεν θέλει φρένο! Οπότε ο καθένας μπορεί να κρίνει πόσο θα γράψει και να σκεφτεί τους άλλους. Εξάλλου τα μεγάλα δες τα σαν διηγήματα. Δεν βλάπτουν και οι συνέχειες χαχα Χαίρομαι που πάλι θα είμαστε μαζί φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα σε όλη την παρέα, νομίζω μπορώ να πάρω μέρος και δεύτερη φορά, χωρίς το άγχος της πρώτης :)
    τί καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου καλωσόρισες! Και φυσικά η δεύτερη θα είναι καλύτερη και κάθε φορά θα είναι πιο διασκεδαστικό! Φιλιά κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα, καλή αρχή !!! Συμμετέχω με χαρά, μόνο να με ξεκουνάτε καμιά φορά, να μην χάσω την προθεσμία !!! Καλό Φθινόπωρο και έτοιμη για την απόλαυση των συμμετοχών !!! Μαίρη μου καλωσορίζω την νέα σκυτάλη μας και ανυπομονώ...Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα γρήγορα να δηλώνεις παρά να αναβάλλεις χαχαχα... Η χαρά δική μας και το ξέρεις και το ξεκούνημα ειδικότης μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα κι από μένα σε όλη την παρέα.
    Σε σκεφτόμουν Μαίρη μου.
    Έχω το κουράγιο και το θράσος να ξαναπάρω μέρος μαζί σας🤣🤣
    Καλό φθινόπωρο και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου κι εμείς είχαμε την ελπίδα της συμμετοχής σου και θα έχουμε και την χαρά να σε απολαύσουμε ξανά! Καλό φθινόπωρο πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους!

    Μέσα κι εγώ, αν και δεν ήρθα ούτε ξεκούραστη, ούτε από διακοπές αλλά από σκληρή δουλειά!
    Αυτά τα δρώμενα είναι ένα κίνητρο για γράψιμο, να μην εγκαταλείπουμε όσα αγαπάμε..

    Να είσαι καλά Μαίρη μου που το συνεχίζεις!! Την αγαπήσαμε την σκυτάλη. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά βλέπω οι τελευταίοι ήρθατε στην πρώτη σειρά! Η αλλαγή καλή είναι! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα όντως!! Αυτές οι αλλαγές έχουν πάντα ενδιαφέρον.. :)

      Καλό Οκτώβρη!!

      Διαγραφή
  11. Φυσικά και θα πάρω μέρος! Χάρηκα τόσο πολύ την προηγούμενη, που ανυπομονούσα κιόλας Μαίρη μου!
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε, καλή δύναμη για τη Σκυτάλη και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!
    Φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου χαίρομαι που είσαι πάλι μαζί μας! Να έχουμε όμορφο φθινόπωρο και μια όμορφη σκυτάλη! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. "Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι" Μαίρη μου.
    Με μεγάλη μου χαρά, θα είμαι κι εγώ μέσα.
    Φιλιά πολλά, καλορίζικη η νέα οθόνη και καλή επιτυχία στο παιχνίδι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιάτο σου σε περίμενε Μαρία μου και με μουσική υπόκρουση! Καλώς ήλθες! Ευχαριστώ για την οθόνη και θα πρέπει να συμπληρώσω πως συγχρόνως χάλασε και η τηλεόραση μου! Δύο οθόνες δηλαδή. Να πρόκειται για σαμποτάζ; Για μήνυμα; Μπαααα! Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  13. Κι αλλο πιατο Μαιρη μου Τωρα να ειμαι πισω απο την Κανελλακι μας..για καλό ειναι; χι..χι...θα δουμε παντως θα το τολμησω και ο Θεός βοηθος Μαιρη μου ..
    Αντε καιρός ηταν να ξεσκουριασουμε λιγο..με πολύ χαρα θα ειμαι εδώ..
    Οσο για την οθόνη..χι.χι.μια απο τα ιδια και εγω φιλη μου ομως χαρι σε μια ψυχη προλαβα το τελευταιο σταδιο και τωαρα εχω και εγω ανανεωμενο λαπιτοπι..χι.χι.
    Να περνας ομορφα καλη επιτυχια στη σκυταλη... φιλακιααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς Ρούλα μου εσύ είσαι άπαιχτη! Καλό φθινοπωρινό ξεκίνημα να έχουμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλώς το Μ-ε-ράκι μας με την καινούρια του οθόνη! :)

    Εγώ αυτή τη φορά, και στα πλαίσια μιας γενικότερης αποχής απ' τα του blogging, θα το παίξω σκασιαρχείο. Αλλά, δεν έγινε κάτι... Βλέπω τα πιατάκια να 'χουν πάρει φωτιά και να πηγαινοέρχονται, οπότε κι αυτή τη φορά θα είναι μια φοβερή φωτο-συγγραφική σκυτάλη, και με το καλό να ξεκινήσετε, παιδιά.

    Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο οι οθόνες παρακαλώ μαιμουδίτσα μου! Χάλασε και η τηλεόραση! Αλλά δεν πτοούμαι! Καθυστερώ αλλά δεν το βάζω κάτω! Λυπάμαι που αποφάσισες να κάνεις σκασιαρχείο. Πάντα σέβομαι τις αποφάσεις και κατανοώ τις φάσεις που περνάει ο καθένας μας. Θα μου λείψεις βέβαια! Η συγκάτοικος σου κάνει κι εκείνη αποχή; Γιατί την έχω επίσης χάσει. Ελπίζω να είσαι παρούσα σε όλη τη πορεία. Πάντως προλαβαίνεις να αλλάξεις γνώμη. Όχι πως προσπαθώ να επηρεάσω προς Θεού μη το σκεφτείς αυτό! (Αλήθεια μπορώ;) Πάντως σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Μ' αρέσει που ρωτάς αν μπορείς. χαχα Βρε, και τις δύο φορές, που πήρα μέρος, για σένα το έκανα. Με ξέρεις... Είμαι αργών ρυθμών στο γράψιμο, και με αγχώνει τρομερά το να γράψω σε χρονικά πλαίσια. Αλλά, τι να σε κάνω; Αυτή τη φορά, όμως, με πετυχαίνεις σε γενικευμένο μπλογκερικό pause. Ούτε γράφω ούτε παρακολουθώ τι γίνεται. Είναι που, όπως εξηγούσα και σε άλλους φίλους, ότι παθιάζομαι και πέφτω με τα μούτρα σε κάτι μέχρι να το βαρεθώ. Μετά, αφού το 'χω βαρεθεί, πέφτω με τα μούτρα σε κάτι άλλο μέχρι να το βαρεθώ κι αυτό και να ξαναγυρίσω στο προηγούμενο, που θα το έχω επιθυμήσει. Έβγαλες άκρη; Γιατί εγώ με δυσκολία βγάζω άκρη μαζί μου. χαχαχα

      -Και το συγκατοικάκι είναι σε παρόμοια φάση μπλογκερικής σπαρίλας αλλά είναι πιο δεκτική στο να συμμετάσχει. Το σκέφτεται. :)

      Δύο οθόνες μαζί; Ελπίζω να περιοριστεί μόνο σ' αυτό το κακό. Και την δική μου αγάπη και τα φιλιά μου, Μαιρούλα μου, κι ελπίζω να είχες ένα όμορφο καλοκαιράκι.

      *Να με συμπεριλάβεις στα μέιλ. Ότι θα το παρακολουθήσω, θα το παρακολουθήσω. Αυτό είναι δεδομένο. :)

      Διαγραφή
  15. Άλλη μία που θα κάμει σκασιαρχείο. Δεν είναι σωστό να μην είμαι παρούσα στις δημιουργίες των συνοδοιπόρων,
    οπότε επειδή δεν είμαι καθόλου βέβαιη για την επιστροφή μου στο χώρο, δεν θα δεσμευτώ.
    Καλή συνέχεια και καλές εμπνεύσεις σας εύχομαι!
    Πολλά φιλιά και καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστό επίσης Αριστέα μου και αν η απόφαση σου είναι τέτοια, θα μας λείψεις και εσύ και το Συμπόσιο σου! Τέλος πάντων τα φιλιά μου σου στέλνω και σου εύχομαι καλό Φθινόπωρο! Έχεις επίσης περιθώριο για να συμμετέχεις ακόμα και την τελευταία στιγμή της Παρασκευής!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα από μία νέα γειτόνισσα. Θα χαρώ να λάβω μέρος σε μία τόσο δημιουργική δράση. Ανοίγω την παστέλ τσάντα μου, να βγάλω ένα πιάτο ειδικά για το τραπέζι τούτο.
    Καλή βδομάδα, Τζοάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζοάννα μου καλωσόρισες! Θα χρειαστώ το email σου να μου στείλες στο marypertax@gmail.com
      για να μπορώ να σε ειδοποιώ για την πορεία του παιχνιδιού! Καλή σου αρχή και παρακολούθα την πορεία!

      Διαγραφή
  17. Παρούσα κι εγώ με μεγάλη μου χαρά! Καλή μας αρχή και καλό φθινόπωρο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Μαριάννα μου καλό Φθινόπωρο! Τα φιλιά μου! Τα υπόλοιπα χαχα τα ξέρεις!

      Διαγραφή
  18. Παρούσα Παρούσα, πάλι καλά που με σκούντηξες πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Χριστίνα μου που μου έχει γίνει συνήθειο το σκούντημα χαχα! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και δεν είδα ακόμα το θέμα που έβαλες ή δεν κατάλαβα ποιο είναι η ..χαζούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου ελπίζω να σε κατατόπισε το email μου και πάλι εδώ θα είμαστε όλοι! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Να μείνω εδώ; Θα πάρουμε από κάπου νουμεράκι; χαχα
    Με χαρά θα συμμετάσχω. Καλή μας αρχή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας βγάζω εγώ νουμεράκια αλλά πρώτα το δικό μου μια και είμαι μεγάλο εγώ χι χι Μαρινάκι μου καλή αρχή να έχουμε πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Γεια σου Μαίρη μου καλή αρχή και καλή επιτυχία σε όλη την παρέα. Θα ακολουθήσω και εγώ και τούτη την σκυταλοδρομία.
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή Ελένη μου χαίρομαι που είσαι πάντα παρούσα να είσαι καλά! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Kαλημέρα Μαίρη μου, μόλις είδα το μήνυμά σου και δηλώνω παρούσα στη φθινοπωρινή σου πρόκληση-πρόσκληση.
    Καλό μήνα να έχουμε και με καλές εμπνεύσεις :)
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου και νόμιζα πως το ξέχασες το ραντεβού μας! Φιλάκια πολλά καλό μήνα!

      Διαγραφή
  23. Παρούσα κι εγώ στην αγαπημένη σκυτάλη! ��
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πρόλαβα;;;; Και γω μέσα!
    Δεν έχω καθόλου χρόνο αλλά θέλω να προσπαθήσω γιατί δημιουργικά έχω μείνει πίσω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλημέρα για ξεσκούριασμα εδώ είμαστε πρώτοι και καλύτεροι. Μαζί θα διώξουμε όλοι τις σκουριές μας και τα αλάτια της θάλασσας! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Αν προλαβαίνω είμαι κι εγώ μέσα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αναρωτιόμουν Μαρία μου αν θα προλάβαινες! Να όμως που είσαι εδώ και χαίρομαι γι' αυτό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή