Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #5


Τ Ε Λ Ο Σ

Η πέμπτη σκυτάλη μας έφτασε στο τέλος της. Περάσαμε ένα διάστημα θέλω να πιστεύω απολαμβάνοντας και δημιουργώντας. 
Κι αυτό ήταν το ζητούμενο παιδιά. Να είμαστε παρέα και να προσπαθούμε!
Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού, και φυσικά και σε αυτήν την Σκυτάλη μαζί με τις ευχαριστίες μου για την υπέροχη συμμετοχή σας, δεν θα μπορούσε να λείπει και το δωράκι το αναμνηστικό που κληρώνεται παρακάτω.

Αλλά πρώτα να σας το δείξω:




Είναι ένα κουτί φτιαγμένο πάλι από τα χεράκια μου. Ελπίζω να σας αρέσει.

Παρακάτω ακολουθεί η κλήρωση. Οι αριθμοί αντιστοιχούν στη σειρά που έπαιξε ο καθένας.
Φυσικά όλοι χωρίς εμένα, εννοείται!


List Randomizer
Υπηρεσία True Random Number
Λίστα τυχαιοποιητή
Υπήρχαν 17 αντικείμενα στη λίστα σας. Εδώ είναι σε τυχαία σειρά:
1.     5
2.     1
3.     11
4.     14
5.     15
6.     10
7.     12
8.     16
9.     13
10.  3
11.  17
12.  2
13.  4
14.  8
15.  7
16.  6
17.  9
IP: 141.255.1.58
Χρονική σήμανση: 2020-07-10 17:29:47 UTC


Ας θυμηθούμε τη σειρά συμμετοχής και θα βρούμε τον νικητή!

1.     Κλαυδία
2.     Αχτίδα
3.     To-e-periodiko mas
4.     Μία
5.     Μαρία Κανελλάκη
6.     Fish eye
7.     K.Verigka
8.     By Joanna
9.     Giannis Pit
10.  Σμαραγδάκι-Ρούλα
11.  Anna flo
12.  Ελένη Φλογερά
13.  Ρένα Χριστοδούλου
14.  Μαρία Πλατάκη
15.  Onirokosmos
16.  Κάτια Μαρκουίζου
17.   Marina Tsardakli






Και νικήτρια είναι η Μαρία Κανελλάκη! Συγχαρητήρια Μαρία μου και εύχομαι να μοιραστούμε πολλές Σκυτάλες ακόμα!






Σε όλους τους μπλογκοφίλους ένα μεγάλο ευχαριστώ ξανά από καρδιάς,


Καλό καλοκαίρι, και ραντεβού ξανά στην έκτη Σκυτάλη μας!

Φιλιά σε όλους!


35 σχόλια:

  1. Αποχαιρετούμε και αυτήν τη σκυτάλη, με ανάμεικτα συναισθήματα. Και γιατί την έχουμε αγαπήσει και περάσαμε όμορφα δημιουργώντας και γιατί πλέον τελείωσε. Όπως όλα τα ωραία έτσι;
    Ωραίο το κουτί σου! Τυχερή η Μαρία μας και πάντα καλότυχη να είναι
    Στην επόμενη λοιπόν σκυτάλη πάλι όλοι μαζί
    Φιλιά πολλά Μαίρη μου και σ'ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άννα μου και η χαρά και η τιμή δική μου! Κάθε ωραίο έχει τέλος, και θα χαρούμε με το καλό κι άλλο στην έκτη πλέον σκυτάλη μας! Να περνάς όμορφα και να μαζέψεις δυνάμεις! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Κάθε φορά που τελειώνει η "Σκυτάλη" μας νιώθω μια έντονη συγκίνηση. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι από τα παλιά μας δρώμενα είναι αυτό που "καλά κρατεί", που συνεχίζει, που υπάρχει. Και αυτό το οφείλουμε σε σένα Μαίρη μου!
    Την αγαπώ τη "Σκυτάλη". Δίνει πολύ μεγάλα περιθώρια στον καθένα μας να δημιουργήσει, να εμπνευστεί, να χαρεί, να διαβάσει. Αλλά και να ζήσει όλη αυτή την αναμονή, την προσδοκία, τη χαρά.
    Κλείνει λοιπόν και ο 5ος κύκλος και εμένα η σκέψη μου βρίσκεται Μαίρη μου, ήδη στον 6ο κύκλο! Να το ξέρεις αυτό! Την περιμένω πως και πως με μεγάλη αγάπη και προσμονή.

    Το δώρο σου είναι εξαιρετικό. Από αυτά που αγαπώ. Είναι πανέμορφο και χρηστικό. Να δώσω ένα μεγάλο μπράβο στη Μαρία Κανελλάκη που είναι η τυχερή της κλήρωσης. Μαράκι μου να χαρείς το δωράκι σου και εμείς τη χαρά σου.

    Μαίρη μου καλό καλοκαίρι να έχουμε. Ευχαριστούμε για όλη αυτή την ομορφιά που μας χάρισε το δρώμενο.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ΟΛΟΥΣ τους συμμετέχοντες για αυτό που μας έδωσαν. Ειλικρινά σας ευχαριστώ με την καρδιά μου. Και φυσικά αυτές οι δημιουργίες μένουν εδώ και γράφουν ιστορία.

    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου τελικά κι εγώ αισθάνομαι κάτι παρόμοιο. Η αλήθεια είναι πως χαίρομαι που αγαπήθηκε αυτό το παιχνίδι που μας δίνει τόσα ερείσματα. Δεν θα αργήσει και ο έκτος κύκλος αλλά πρέπει να φθινοπωριάσει καλά. Να δούμε και τι θα γίνει γιατί πολύ φοβάμαι πως κάτι θα γίνει πάλι με το πρώτο κρύο. Και στις καλοκαιρινές σκέψεις μας θα είμαστε κοντά και πιο μετά! Να ξεκουραστείς και το εννοώ. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Να μην αργήσει, να μην αργήσει! Αυτό λέω και εγώ. Ευχαριστώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
    3. Ας φθινοπωριάσει με το καλό και βλέπουμε! Αν και το κόβω για Οκτώβρη! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει, δεν το περίμενα καθόλου και πάντα κρυφοθαύμαζα αυτά τα πανέμορφα κομψοτεχνήματα που φτιάχνεις.
    Τι να πω;
    Νιώθω ευγνώμων και πολύ συγκινημένη που φτάσαμε στο τέλος του κύκλου (κανόνισε να μας γίνει συνήθεια κι άντε να μας μαζέψεις μετά).
    Και αρκετά φορτισμένη... "λόγω της ημέρας Αντωνάκη μου".
    Να είσαι καλά βρε Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που σήμανε η ώρα Μαρία μου και χαίρομαι γι' αυτό! Να μας γίνει συνήθεια γιατί όχι; Τα καλά πράγματα ας τα συνηθίζουμε δεν ενοχλούν. Ελπίζω να αποφορτίστηκες. Σ' ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου και σου εύχομαι να περνάς πάντα καλά! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Σαν ψέμα μου φαίνεται, το τέλος της φωτο-συγγραφικής σκυτάλης 5. Μιας ιδιαίτερης σκυτάλης λόγω του νέου ιού, που μας κράτησε όμορφη συντροφιά τις δύσκολες μέρες της καραντίνας.
    Νιώθω τυχερή που συμμετείχα στη σκυτάλη αυτή και που αντί να κλαίγομαι και να γκρινιάζω λόγω κλεισούρας, διάβαζα τις ενδιαφέρουσες ιστορίες των συμμετεχόντων, έφτιαχνα δικές μου ταινίες στον κόσμο της φαντασίας, επικοινωνούσα και χαιρόμουν τη δημιουργική εγγύτητα. Και οι μέρες κύλησαν με ρυθμό, η καραντίνα έφθασε στο τέλος της και τα συναισθήματα της συμμετοχής στη σκυτάλη έγιναν ακόμη πιο όμορφα.
    Πολύ ιδιαίτερο το δώρο. Ειμαι βέβαιη πως η Μαρία θα του βρει μια εξίσου ιδιαίτερη θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι μας κράτησε συντροφιά και αυτός ήταν ο σκοπός της δηλαδή. Γι' αυτό και ξεκινήσαμε την πέμπτη Σκυτάλη τόσο κοντά στην τέταρτη. Τώρα θα περάσουμε ήρεμο καλοκαίρι ελπίζω και μετά με φορτισμένες τις μπαταρίες, θα πάμε για επόμενο γύρο. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις συμμετοχές σου και θα χαρώ να τα πούμε πάλι! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Όλα τα όμορφα τελειώνουν. Έτσι και αυτός ο κύκλος της σκυτάλης μας. Με το καλό τώρα στον επόμενο κύκλο, Μαίρη μου. Το κουτί-βαλιτσάκι είναι πανέμορφο. Συγχαρητήρια στη Μαρία μας, να το χαρεί, και να είναι πάντα τυχερή. Πολλά φιλιά στη μπλογκοπαρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου γλυκιά θα τα ξαναζήσουμε τα όμορφα εμένα δεν με κουράζουν καθόλου. Τα απολαμβάνω σε βεβαιώ και εσύ ακούραστα είσαι παρούσα εξαρχής. Με τιμάει αυτό σε ευχαριστώ πολύ! Καλό καλοκαίρι κορίτσι μου και θα τα πούμε πάλι Φθινόπωρο! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ωραίο δρώμενο! Το παρακολούθησα στο μεγαλύτερο του μέρος... Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Και έχω να πω αυτό: ''Όσοι πιστοί προσέλθετε'' Θα χαρούμε στην επόμενη σκυτάλη να μας συντροφέψεις. Ξέρω καλά πως η πένα σου σκίζει. Να είσαι καλά και καλό καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  7. Θα τα πω...όπως σε εκδρομή: Τι όμορφα περάσαμεεεεεε! Κάθε συμμετοχή ένα μαργαριτάρι με το τρόπο της η κάθε μία μας πρόσφερε ένα όμορφο ανάγνωσμα.Υπέροχο το δωράκι, καλοδεχούμενο στην Μαρία. Περιμένουμε το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου μια εκδρομή είναι κάθε φορά, και ο καθένας μας ταξιδεύει στον τόπο και στον χρόνο που θέλει! Με τιμάει η παρουσία σου και έπειτα από το καλοκαιράκι που εύχομαι να ξεκουραστείς και να περάσεις όμορφα, να ξεκινήσουμε και την έκτη σκυτάλη μας! Φιλιά πολλά καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γι' αυτό το όμορφο ταξίδι που μας χάρισε η σκυτάλη σου. Να είσαι καλά και με το καλό να ανταμώσουμε πάλι για ένα νέο ταξίδι.
    Καλό Καλοκαίρι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου εγώ σ' ευχαριστώ για την συνεχή παρουσία σου! Εύχομαι να είμαστε μαζί και να απολαμβάνουμε δημιουργώντας όσα μπορούμε περισσότερα! Καλό καλοκαίρι και σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει η φωτοσυγγραφική σκυτάλη :)
    Καλό Καλοκαίρι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου γλυκό και σ' εκείνη αρέσεις! Εύχομαι στην επόμενη να μετέχεις. Φιλάκια καλό καλοκαίρι και σ' εσένα!

      Διαγραφή
  10. Ήταν όλα τέλεια Ευχαριστούμε πολύ
    Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εγώ σ' ευχαριστώ για την παρουσία! Καλό καλοκαίρι και σε σένα και εύχομαι με το καλό να τα πούμε στην επόμενη Σκυτάλη!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα περάσαμε Μαιρη μου σε ευχαριστουμε απο καρδιάς για το όμορφο δρώμενο που το περιμένουμε πάντα με χαρά..μας αρέσει πολύ η σκυτάλη...να χτυπήσεις καμπανάκι για την επόμενη.. ναι;
    Να περασεις όμορφα όλο το υπόλοιπο καλοκαιρακι.. 🌞⛱🏊‍♀️ φιλιαααα΄΄΄!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σ' ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ! Είσαι κομμάτι της αλυσίδας μας και να είσαι σίγουρη πως θα το ρίξω το σήμα σε όλους ξανά! Καλό καλοκαιράκι και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Εεχασα να δωσω τα σγχαρητηριά μου στην Κανελλακι μας στην τυχερή της σκυτάλης..σίγουρα χάρηκε με το δωρακι απο τα χερακια σου Μαίρη μου... φιλιαααα!! 😘

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου άλλη μια εξαιρετική σκυτάλη ολοκληρώθηκε!! Χαίρομαι πολύ που μέσα στο χάος των γεγονότων και της δουλειάς κατάφερα να λάβω μέρος. Υπέροχη η δημιουργία σου όπως πάντα και πάει σε καλά χέρια!

    Καλό καλοκαίρι, ραντεβού τον Σεπτέμβρη πάλι εδώ, πάλι δυναμικά με εμπνεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου να είσαι καλά κορίτσι μου! Σ' ευχαριστώ γιατί παρότι είσαι τόσο πνιγμένη βρίσκεσαι πάντα παρούσα! Καμπανάκι θα ρίξω κι εγώ και μη ξεχάσεις να ρίξεις και εσύ! ΄Καλό καλοκαίρι, πολλά φιλιά και ραντεβού Σεπτέμβρη!

      Διαγραφή
  13. Περιμένω με αγωνία την επόμενη!
    Κάθε φορά οι σκυτάλες μας είναι και πιο ξεχωριστές. Ειδικά αυτή όμως που μας βρήκε σε δύσκολες συνθήκες, νομίζω ήταν πολύτιμη και σ' ευχαριστούμε που μας ξεσήκωσες και μας οργάνωνες!

    Η Μαρία μας να είναι πάντα τυχερή. Πανέμορφη η δημιουργία σου Μαίρη μου για ακόμα μια φορά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου οι Σκυτάλες είναι ξεχωριστές γιατί τις κάνουν μοναδικές ξεχωριστά άτομα! Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου γλυκό να περάσεις όμορφα και ξεκούραστη μετά το καλοκαίρι κοντά μας ξανά στις επάλξεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Θα πω κι εγώ ότι περάσαμε υπέροχα και θα μετράω τις μέρες μέχρι να ξαναρχίσει.
    Καλό καλοκαίρι και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου να ξέρεις κι εμείς θα μετράμε μέχρι να είσαι πάλι κοντά μας! Καλό καλοκαίρι μάτια μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Διάβασα κάποιες (ομολογώ όχι όλες) και πραγματικά ήταν υπέροχες. Είναι μια όμορφη δουλειά. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές και στους συμμετέχοντες.
    Καλό καλοκαίρι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπραβο παντα καλοτυχη η Μαρια μας , συγχαρητηρια σε ολους ηταν υπεροχη η εμπειρια μου σας ευχαριστω ολους και ιδιαιτερα την Μαιρη μας καλο καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά Μαίρη μου να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου..πολύχρονη να είσαι και να κάνουμε πολλές σκυτάλες εδώ στην γειτονιά...
    να περνας όμορφα καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι...!!!💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπημένη η Σκυτάλη μας επιφυλάσσει συγκινήσεις και ευχάριστες εκπλήξεις κάθε φορά....αποχαιρετώ την 5η και ανυπομονώ να υποδεχτώ την 6η....Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους !!! Καλότυχη η Μαρία μας , να χαρεί το εξαιρετικά καλόγουστο δώρο !!! Φιλιά σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή