Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

Τα γνωμικά εμπνέουν #1 / Έναρξη νέου δρώμενου!!

 Ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε το νέο μας παιχνίδι! Ανυπόμονη σαν παιδί, βιάζομαι να το παίξουμε για πρώτη φορά και τόσο σίγουρη πως θα μας αρέσει που του έδωσα ήδη τον αριθμό 1!

Είμαι υπεραισιόδοξη; Θα δείξει η πορεία.... Ωστόσο σας ευχαριστώ για την αποδοχή και για την αγκαλιά της νέας ιδέας μου!




Όχι δεν είναι αυτό το λογότυπο του παιχνιδιού μας, αλλά είπα να γελάσουμε πριν πάμε στα πιο σοβαρά.


Όπως σας ανέφερα ήδη, το παιχνίδι θα κινείται γύρω από μια παροιμία ή γνωμικό ή θυμόσοφη ρήση, φράσεις που έχουν ειπωθεί από γνωστούς ή ανώνυμους και αποτελούν έμπνευση.

Κάθε φορά, που θα κάνουμε έναρξη θα επιλέγω εγώ, -φυσικά εγώ θα συντονίζω απλά και δεν θα μετέχω ούτε στη συγγραφή ούτε στη ψηφοφορία-, τη φράση που θα καθορίζει το θέμα.


Η φράση είναι:

''Η ΖΩΗ, ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΝΟΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΣΤΙΓΜΩΝ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΒΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ''


Ο σκοπός μας λοιπόν είναι να γράψουν όσοι θα συμμετέχουν ένα κείμενο, μια ιστορία, ένα ποίημα, που να δικαιώνει το νόημα της παραπάνω φράσης. Ότι η ζωή δεν αξίζει επειδή αναπνέουμε, αλλά παίρνει αξία από τις στιγμές τις σημαντικές και σπουδαίες που βιώνουμε.

Το όριο των λέξεων θα είναι αυστηρά 400-500 μαζί με τα άρθρα. Θα έχει τίτλο που δεν θα μετράει στον αριθμό των λέξεων και εικόνα της αρεσκείας σας εφόσον το επιθυμείτε.

Δεν δημοσιεύετε στα μπλογκ σας! Όλα τα κείμενα θα πρέπει να στέλνονται σε μένα στο καθορισμένο χρονικό διάστημα στο email μου: 

marypertax@gmail.com

Τα κείμενα όσων θα συμμετέχουν, θα πρέπει να τα έχω παραλάβει στο παραπάνω email μέχρι τις 22/1/21 ημέρα Παρασκευή και ώρα 8 μ.μ.

Το Σάββατο θα αναρτήσω τα κείμενα σας στη Γήινη ματιά, θα τα διαβάσετε και θα ψηφίσουν μόνο οι φίλοι του μπλογκ. Η ψηφοφορία θα έχει διάρκεια μέχρι 29/1/21 ημέρα Παρασκευή και ώρα 8 μ.μ.

Θα ψηφίζετε με 4, 3, 2, 1  βαθμούς με σειρά προτίμησης σας.

Στις 30/1/21  θα αναρτήσω τον νικητή που θα πάρει ένα δωράκι φτιαγμένο από μένα, και την λήξη του παιχνιδιού μας!



Αυτό είναι το λογότυπο του παιχνιδιού μας!

Σας ευχαριστώ!

Καλή επιτυχία!

Περιμένω τις συμμετοχές σας και ότι απορία έχετε είμαι εδώ για να σας τη λύσω.

35 σχόλια:

  1. Καλό ξεκίνημα Μαίρη μου!
    Πολύ πρωτότυπη η ιδέα σου, εύχομαι καλές εμπνεύσεις στους φίλους που θα συμμετέχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ελπίζω η ευχή σου να έχει και σένα μέσα ε? Να έχεις κι εσύ καλή έμπνευση! Μου άρεσε αυτή η ρήση ανώνυμου σαν αρχή. Καλή επιτυχία! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή, Μαίρη μου. Ναι, θα συμμετέχω με μεγάλη χαρά. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου καλή έμπνευση να έχεις θα περιμένω τη συμμετοχή σου με χαρά! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ωραία η επιλογή Μαίρη μου!
    Καλή αρχή να έχετε. Ό,τι και να γίνει θα βρω χρόνο
    να σας διαβάσω και να αξιολογήσω. Το θεωρώ πολύ σημαντικό και
    αυτό το κομμάτι!

    Σας φιλώ!
    Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου χαίρομαι που σου άρεσε. Θα σε ειδοποιήσω μόλις αναρτηθούν οι συμμετοχές! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ω καλή μας αρχή!! Φυσικά ετοιμάζομαι για να εμπνευστώ. Καλό κουράγιο και καλές εμπνεύσεις σε όλους μας
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη Άννα μου για να μη σου πω πως μπορεί και την ώρα που σχολιάζεις να κατεβάζεις ιδέες χαχαχα Καλή επιτυχία φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία αρχή.
    Ελπίζω να καταφέρω να γράψω κάτι.
    Καλές εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα που δεν θα καταφέρεις να βρεις μια στιγμή που η ζωή σε άφησε ευχάριστα άφωνη! Καλή επιτυχία! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Ωχ! Μας βάζεις και δύσκολα..κυρία ...κυρία μα..εμείς δεν υδρώνουμε από τέτοια και προχωρούμε !Υπολόγησε με μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε φοβάμαι εσένα Γεωργία μου τα καταφέρνεις παντού! Καλή επιτυχία λοιπόν! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τι τέλεια! Ανυπομονώ να δω τι θα δημιουργήσουμε πάλι, είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Αύριο θα βάλω και το μπάνερ!!
    Καλή μας αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου! Καλή έμπνευση και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μάλιστα, ενδιαφέρων αρχη κάνουμε.
    Καλό μας ξεκίνημα λοιπόν και καλές μας εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου μετά την ενδελεχή επίσκεψη στο μπλογκ σου δεν ανησυχώ! Όχι ότι ανησυχούσα πριν απλά τώρα έχω επιχειρήματα! Καλή έμπνευση!

      Διαγραφή
  9. Αμάν δυσκολάκι η φράση που μας διάλεξες. Για να δούμε τι θα κατεβάσει το κεφάλι μας. Καλή μας επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν είναι δύσκολο αρκεί να κρατήσεις την ουσία και αυτή θα σε οδηγήσει χαρά μου! Καλή επιτυχία! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαίρη μου,
    παρά το ότι η σημερινή ημέρα είναι πένθους για μας, (έφυγε η πεθερά μου), δεν θα μπορούσα να αφήσω χωρίς μια ματιά στα απάνεμα λιμανάκια της γειτονιάς μας.
    Καλή αρχή καλή μου φίλη στο καινούργιο μας "παιδί" Καλό κουράγιο με εμπνεύσεις και συντονισμό. Καλές εμπνεύσεις σε όλους.
    Πολύ όμορφο το πρώτο γνωμικό σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου τα ειλικρινή μου συλληπητήρια! Να αναπαυθεί η ψυχούλα της και να ζήσετε να τη θυμάστε! Στενοχωρήθηκα τώρα αλλά σε εκτιμώ πιο βαθιά και σου συμπαραστέκομαι νοερά!
      Όσο για το παιχνίδι, πιστεύω πως θα σε κάνει να ξεχαστείς! Καλό θα είναι φίλε μου καλέ! Φιλιά πολλά καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπημένη μου φίλη, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο γνωμικό και σοφό, καλή αρχή στο καινούργιο δρώμενο αλλά Μάλλον πως θα χρειαστώ πληροφορίες Μαίρη μου οπότε θα τα πούμε στο μέηλ... φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρούλα μου ότι θελήσεις στη διάθεσή σου! Φιλιά πολλά καλή έμπνευση!

      Διαγραφή
  12. Καλή αρχή, καλές εμπνεύσεις !!! Ας απολαύσουμε όλοι το νέο δρώμενο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Μπα; Μια φράση μόνο; Πώς κι έτσι; Με ξαφνιάζεις χαχαα
      Καλή αρχή μάτια μου και καλή έμπνευση! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Είπα να προπονηθώ στο λακωνίζειν γιά το νέο δρώμενο, να μην ξεφτιλιστώ τελείως η ασυμάζευτη.....

      Διαγραφή
  13. Μαίρη, καλή αρχή στο νέο δρώμενο
    Δεν είμαι βέβαιη αν θα μπορέσω να γράψω ιστορία (με περιμένει η ιστορία για τη Σκυτάλη), σίγουρα θα διαβάσω τις συμμετοχές και θα ψηφίσω (αν και αυτό με δυσκολεύει), να στηρίξω έμπρακτα τη νέα ιδέα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου γνωρίζω πως στη σκυτάλη είναι τώρα η σειρά σου, και ξέρω πως πάντα συμμετέχεις και ποτέ δεν έχεις πει όχι! Να κάνεις όπως νοιώθεις και φυσικά και να ψηφίσεις μόνο αν αυτό μπορείς! Κοίτα είναι ωραίο να απασχολούμαστε και να δημιουργούμε! Κι εγώ εργάζομαι και συμμετέχω παντού, κλέβοντας χρόνο από τον σχολιασμό στα μπλογκ! Πότε σχολιάζω το ένα, πότε το άλλο, γιατί έτσι έχω αποφασίσει! Μου αρέσει περισσότερο να συμμετέχω με τους φίλους στα δρώμενα! Καθένας είναι ελεύθερος να διαθέτει τον χρόνο που έχει όπως νομίζει! Οι φίλοι χωράνε παντού με κάθε τρόπο και πάντα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλή Χρονιά !! Χρόνια Πολλά !!'ότι ποθείτε υγεία , ευτυχία , δημιουργία marypertax !!
    Μακάρι να μπορούσα να συμμετέχω στα ενδιαφέροντα δρώμενα της γειτονιάς , αλλά ο ελεύθερος χρόνος είναι περιορισμένος και θέλω να το διαθέσω για το blog μου και το διάβασμα αναρτήσεων φίλων . Σίγουρα θα σας διαβάζω και θα χαίρομαι τις δημιουργίες σας !! Καλή επιτυχία με πολλές πολλές ευχές !!Καλή ζεστή εβδομάδα !! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι χαρά μας να μας παρακολουθείς και μπορείς και να ψηφίσεις αν θες! Οι φίλοι καλοδεχούμενοι!
      Σ' ευχαριστούμε πάντως και όποτε νοιώσεις την επιθυμία πως θα μπορέσεις να ρυθμίσεις τον χρόνο σου, η πόρτα είναι ανοικτή να το ξέρεις! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  15. Μέερες το κλώθω και το γυροφέρνω, να δηλώσω, να μη δηλώσω. Η αλήθεια είναι πως ιδιαίτερα αυτή την εποχή στέρεψε η σκέψη. Χωρίς εικόνες που στοχεύουν στην καρδιά δεν γράφεις. Μη νομίσεις πως με όνειρα τρέφομαι. Μα είναι αυτά που συδαυλίζουν τη σκέψη και κείνη πιάνει την πένα και τότε ο κόσμος έχει άλλο παλμό, έχει άλλο νόημα. Κι αυτό δεν το νιωσα τον τελευταίο καιρό. Κι αν δεν το νιώθεις, δεν το κάνεις απλά για τη συμμετοχή.
    Ωστόσο χαίρομαι για το δρώμενο, χαίρομαι για τις συμμετοχές, θα παρακολουθώ, θα διαβάζω και θα είναι χαρά μου αν μπορώ να ψηφίσω.
    Απ’ τα πολύ ενδιαφέροντα θέματα!
    Συγχαρητήρια Μαίρη και καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Αννίκα και φυσικά μπορείς να ψηφίσεις! Και επίσης υπάρχουν μέρες αν σου έρθει έμπνευση. Μέχρι τις 22 του μήνα μπορεί να εμπνευστείς κάτι και να αλλάξεις γνώμη. Δεν είναι σαν τη σκυτάλη αυτό το δρώμενο που κλειδώνουν οι συμμετοχές μέσα σε μία εβδομάδα γιατί εκεί διαλέγει ο ένας για τον άλλον. Εδώ είναι ελεύθερο χωρίς να χρειάζεται να δηλώσεις. Αν μέχρι το τσακ θες μπορείς να στείλεις τη συμμετοχή σου ελέυθερα! Αν πάλι όχι θα υπάρξουν και επόμενα παιχνίδια. Να είσαι καλά φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Καλή χρόνια , καλή αρχή , θα συμμετέχω και εγώ 💕💕💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή αρχή στην όμορφη ιδέα σου Μαίρη μου!! Θα σας παρακολουθώ, είναι λίγο δύσκολη αυτή η περίοδος για να "δεσμευτώ" και να είμαι συνεπής!

    Είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσουμε και πάλι εξαιρετικές συμμετοχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή