Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023

Μίνι Σκυτάλη #5 - Πρόσκληση!

 



Κάνει κρύο, παγωνιά και σκέφτηκα πως είναι καιρός για μια μίνι Σκυτάλη. Είναι η πέμπτη μας παιδιά και όσοι πιστοί προσέλθετε.

Άφησα να ξεκουραστείτε, άφησα να ξεκουραστώ, μπάφιασα από τις έγνοιες και είπα να κάνουμε ένα δρώμενο για να ξελαμπικάρουμε λίγο.

Να εμπνευστούμε πάλι, να γράψουμε ότι θέλουμε, ότι μας γεννήσει μια εικόνα, χωρίς όρια, χωρίς τύπους. Οι μόνοι κανόνες μας είναι πως υπάρχει αρχή και τέλος, εκκίνηση και λήξη. Κι ακόμα πως πρέπει να με ειδοποιείτε για την ανάρτηση σας, ώστε να ενημερώνω όλους!

Ξεκινάμε λοιπόν από την Τετάρτη 8/2/23 και θα τελειώσουμε στις 10/3/23 ημέρα Παρασκευή. 

Δεν σας ζητάω πολλά! Συμμετοχή, ενημέρωση και χαρά!

Ελάτε λοιπόν φίλοι ας παίξουμε!

Διάλεξα πέντε εικόνες από το pixa-bay

1. 



2.



3.



4.



5.





Εννοείται πως δεν μας νοιάζει το όριο λέξεων, ούτε το είδος, πεζό ή ποίημα, είστε ελεύθεροι να εκφραστείτε.


Σας προσμένω λοιπόν με χαρά!!!!



ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

ΕΙΚΟΝΑ 3 ANNA FLO ''Ατενίζοντας''
ΕΙΚΟΝΑ 2 ΓΙΑΝΝΗΣ PIT ''Ηδύποτον''
ΕΙΚΟΝΑ 1 KATERINA VERIGKA ''Pause''
EIKONA 5 ΡΟΥΛΑ ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ''Smaragdaki''
ΕΙΚΟΝΑ 5 ΓΙΩΤΑ ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ ''Η μικρή μου Εδέμ''
EIKONA 1 ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ '' Απάγκιο''
ΕΙΚΟΝΑ 5 ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΚΟΒΑΣΙΛΗΣ ''Του μυαλού τα γυρίσματα''
ΕΙΚΟΝΑ 2 ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ ''Travel in litterature''
ΕΙΚΟΝΑ 5 ΜΑΜΑΛΗ ΚΛΑΥΔΙΑ '' Κάτω από την Ακρόπολη''
ΕΙΚΟΝΑ 1 ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ''Διά χειρός''
ΕΙΚΟΝΑ 2 ΚΑΤΙΑ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΥ ''Little strangers''
ΕΙΚΟΝΑ 4 MIA ''Craftartista''

25 σχόλια:

  1. Καλώς ήλθε η Σκυτάλη μας. Ωραίες εικόνες, εννοείτε είμαι μέσα...Αντε να ανάψουν οι μηχανές να ζεσταθούμε λίγο. Καλώς ήλθε η Μπάρμπαρα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Άννα μου χαίρομαι που σου αρέσουν οι εικόνες! Φιλιά πολλά σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Ώωωωωωπα παρών λέμε! Εννοείται, τι συζητάμε τώρα! Να ζεσταθούν οι μηχανές και ότι μάς προκύψει αδέλφια. Ωραία η σειρά των εικόνων με διαφορετικές προσεγγίσεις. Να ευχηθώ στον καθένα καλή έμπνευση και καλή διάθεση σε σένα, Μαίρη μου.
    Και να πω και κάτι; Για τη χαρά της συμμετοχής και της δημιουργίας το κάνουμε. Μην μπαίνετε ρε σεις οι διοργανωτές των δρώμενων σε φάση "κάνω δώρο για τον νικητή ή το κληρώνω". Κομμένα αυτά! Τα κόστη ανέβηκαν στα ύψη σε όλα και κύρια οι μεταφορικές. Συνεπώς το δώρο μας είναι η χαρά της συμμετοχής και το μοίρασμά της.
    Φιλάκια. Πάω να ...φλερτάρω ασύστολα τη Μπάρμπαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη μου! Ζέστανε μηχανές, ετοίμασε πένες, καθάρισε λάπτοπ να ξεκινήσουμε! Σ' ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη! Ας ξεκινήσουμε και βλέπουμε! Δεν λέω πως έχεις άδικο! Φιλιά πολλά και θα δούμε!

      Διαγραφή
  3. Όταν περιμένεις μιαν απειλητική Μπάρμπαρα και σου 'ρχεται τελικά μια καλή φίλη Μαίρη να σε ξεσηκώσει για ομαδικό παιχνίδι, είναι μεγάλη η χαρά.
    Ευχαριστούμε πολύ, Μαίρη μας ♥

    ΥΓ. Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες που διάλεξες σ' αυτό τον κύκλο. Πιο ανθρωποκεντρικές και πολυδιάστατες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που σου αρέσουν οι φωτογραφίες. Και ο ξεσηκωμός είναι το όνομά μου! Εγώ σας ευχαριστώ πολύ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλώς την.
    Μας άφησες αρκετό καιρό να ξεκουραστούμε.
    Διάλεξες κι ωραίες φωτογραφίες, ας πιάσουμε δουλειά.
    Εύχομαι να τα καταφέρω.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ξεκουράστηκα κι εγώ είναι η αλήθεια! Φυσικά και θα τα καταφέρεις όπως πάντα! Ας ξεκινήσουμε για δουλειά! Σου στέλνω κι εγώ τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μωρό μου δεν είναι ερώτηση αυτή! Φυσικά και εννοείται πως μας δίνεις χαρά μεγάλη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Σαν τα χιόνια.....να πω ;;; Πάμε δυνατά να ξαναβρούμε την έμπνευσή μας, την παρέα μας, την δημιουργική μας διάθεση.....Μελετώ τις φωτό και πορεύομαι...... Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με λένε Μπάρμπαρα αλλά... ωστόσο πάντα εδώ κι ας χάνομαι για χι λόγους! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Ωραίες, δύσκολες και ενδιαφέρουσες εικόνες, Μαίρη μου. Υπολόγιζε και τη δική μου συμμετοχή. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία έκπληξη είναι αυτή Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που σας λέει ανώνυμους με θράσος με ξεπερνάει! Τέλος πάντων αν το πάρεις είδηση βάλε και όνομα!

      Διαγραφή
    2. Μην στεναχωριεσαι θα κανω στο τελος εναν λογαριασμο Ανωνυμος για να του μπω στο ματι , φταιει αυτός , φταιω εγω φταινε τα λογια του παπαπα , δεν τον αντεχω αλλο να με πρηζει ...... κατι ετοιμαζω και εγω χιλια φιλια Κατια

      Διαγραφή
  9. Ετσι κι αλλιώς δεν λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή ε... Μαίρη μου; μακάρι να τα καταφέρω φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη δεν τα καταφέρεις Μάρτη μου! Έτσι σε θέλω φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Εννοείται πως δηλώνω συμμετοχή! Είναι και μεγάλο το χρονικό διάστημα, οπότε δε θα χάσω ευκαιρία!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μέσα και εγώ, τελευταία και καταϊδρωμένη!!!!!! Ευχαριστούμε για το δρώμενο Μαίρη μου. Τα δρώμενα είναι μέρος της διαδικτυακής μας κανονικότητας!!!
    Σας φιλώ όλους. Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαίρη μου τι καλά που έκανες και πόσο ενδιαφέρουσες επιλογές!
    Θα συμμετέχω και εγώ με μεγάλη χαρά.

    Σας φιλώ όλους καλή συνέχεια 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή