Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

ΔΡΩΜΕΝΟ: ''Στείλε μήνυμα!''

 Δεν ξέρω αν σας έλειψα, αλλά εσείς μου λείψατε αρκετά!

Περάσαμε ένα δύσκολο καλοκαίρι, και εκτός από τον προσωπικό Γολγοθά του καθενός, βιώσαμε και τις πληγές της χώρας μας, των συμπατριωτών μας και ακόμα παλεύουμε να βγούμε από μια σειρά συμβάντων που για μια ακόμη φορά μας χάραξαν, όμως όχι ανεπανόρθωτα. Θέλω να πιστεύω!

Μου ήρθε λοιπόν μια ιδέα πάλι, και είπα να τη μοιραστώ μαζί σας.

Μα φυσικά μαζί σας! Με ποιον άλλον θα μπορούσα να τη μοιραστώ;

Νέο δρώμενο!!!!


Οι κανόνες δεν είναι άγνωστοι στους βετεράνους του είδους.

Πάλι έχουμε επιλογή εικόνας ανάλογα με το μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε, μέσω της ιστορίας που θα δημιουργήσουμε γι' αυτόν τον σκοπό!

Α. 

                                                               pinterest

B. 

                                                               diaforetiko.gr

C.

                                                                    diaforetiko.gr

D.

                                                                     pinterest

E.

diaforetiko.gr


F.
pinterest
G.

diaforetiko.gr
H.


pinterest
I.

pinterest

Αυτές είναι 9 εικόνες, που καλείστε να ερμηνεύσετε, να εμπνευστείτε από αυτές και να διδάξετε με την ιστορία σας.
Το μόνο που θα παρακαλέσω είναι, να μη ξεχνάτε να με ειδοποιείτε προτού αναρτήσετε όσοι θα συμμετέχετε, και κατά προτίμηση οι αναρτήσεις σας να είναι απόγευμα μια και είμαι εργαζόμενη!

Καλή μας αρχή λοιπόν!

Και σας περιμένω με χαρά!


ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

                   ΑΝΝΑ:    ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ     ΕΙΚΟΝΑ   Α  blog ''ATENIZONTAΣ''

ΚΛΑΥΔΙΑ  ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΗ ΑΠ ΤΗ ΠΕΙΝΑ  ΕΙΚΟΝΑ Ι blog ''KATΩ ΑΠ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ''

 ΜΑΡΙΝΑ: Xmas δελτίο ειδήσεων  ΕΙΚΟΝΑ D blog ''Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή''

ΒΑΣΙΛΗΣ: ''Τα βιβλία διεγείρουν τη σκέψη κι ευχαριστούν την ψυχή'' ΕΙΚΟΝΑ D blog:

''Tου μυαλού τα γυρίσματα''

ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ: ''Τα χάπια σου τα πήρες;'' ΕΙΚΟΝΑ Η blog '' Απάγκιο''

ΓΙΑΝΝΗΣ: ''Σαν το σκύλο με τη γάτα'' ΕΙΚΟΝΑ Ε blog ''Ηδύποτον''

ΓΙΩΤΑ: ''Κάτι λείπει'' ΕΙΚΟΝΑ C blog '' Η μικρή μου Εδέμ''

ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ ''Εν ειρήνη'' ΕΙΚΟΝΑ Ε blog ''Travel in litterature''

ΡΟΥΛΑ ''Το διανυκτερεύον'' ΕΙΚΟΝΑ D blog ''Smaragdaki''

ΜΑΡΙΑ Γ. ''Έλα'' ΕΙΚΟΝΑ Η blog ''Φεύγουμε;''

ΕΛΕΝΗ ''Το πέταγμα των γλάρων'' ΕΙΚΟΝΑ C blog ''Στα μονοπάτια της φαντασίας μου''

27 σχόλια:

  1. Βρε βρε βρε καλώς την! Άντε να ξεκινάμε να ζεσταθούμε μια και χαλάει ο καιρός σε λίγες μέρες.
    Μαιρη με χαρά θα συμμετάσχω και εύχομαι καλή αρχη
    Να ρωτήσω, χρονικό περιθώριο δεν έχουμε ε; Χωρίς ημερομηνία λήξης; Και ξεκινάμε αμέσως; Επίσης χωρίς περιορισμό λέξεων, δεν άλλαξε, ε;
    Καλό μήνα αύριο
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Άννα μου! Ναι! ξεκινάμε αμέσως! Χωρίς όριο! Μέχρι εκεί που κρίνετε πως φτάνει για να είναι σαφές το μήνυμα σας! Χωρίς ημερομηνία μέχρι να πούμε όσοι θέλουμε αυτά που επιθυμούμε. Καλό μήνα πράγματι. Σε λίγο θα φύγει κι αυτός ο χρόνος! Σε φιλώ κι εγώ καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή, Μαίρη! Χαίρομαι που βρισκόμαστε και πάλι μέσα από τα δρώμενά σου.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασίλη μου χαίρομαι πολύ που σε βλέπω! Καλό μήνα και με υγεία! Καλή μας αρχή!

      Διαγραφή
  4. Ρένα Χριστοδούλου1 Νοεμβρίου 2023 στις 8:08 π.μ.

    Καλημέρα και καλό μήνα.
    Καλωσόρισες Μαίρη μου και πάλι.
    Τί ωραία που μας παρακινείς!
    Ωραίες φωτογραφίες, σου δίνουν πολλές ευκαιρίες.
    Εννοείται ότι θα είμαι παρούσα κι εγώ.
    Άντε να διώξουμε λίγο την καταχνιά από το μυαλό μας με αισιόδοξα μηνύματα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου γλυκιά καλό μήνα! Πάλι μαζί έτσι για να ξορκίζουμε το κακό! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Μαίρη μου και βέβαια μας έλειψες και εσύ και τα δρώμενα σου.
    Μέσα και εγώ εννοείτε να μην λείψει ο Μάρτης από την Σαρακοστή χι...χι..
    Να απασχολησουμε το μυαλό μας με κάτι όμορφο..
    Να είσαι καλά πάντα καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα να υποθέσω πως είσαι η Κάτια! Αυτό το ανώνυμος με πεθαίνει! χαχα καλώς όρισες πάντως και καλώς σας βρήκα, καλό μήνα να έχουμε και καλή μας αρχή! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω γιατί με έβγαλε ανώνυμη Μαίρη μου και όνομα έχω και επώνυμο...η Ρούλα η Σμαραγδάκη είμαι...φιλούρες! 😘

      Διαγραφή
    3. Ρούλα μου πού να ξέρω η δόλια συνήθως την Κάτια έβγαζε ανώνυμη και καμιά φορά τη Ρένα! Φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
    4. Κατάλαβα ότι αν μπω από το link που βάζεις στο μέιλ, με βγάζει ανώνυμη.

      Διαγραφή
  6. Καλωσόρισες στη γειτονιά μας και καλό μήνα, Μαίρη μου!
    Διάλεξες όμορφες και με πολλαπλά μηνύματα φωτογραφίες, οπότε έχουμε την άνεση να επιλέξουμε αυτή που ταυτίζεται με τη διάθεσή μας.
    Να ευχηθώ ένα όσο το δυνατόν ανθρώπινο και με θετικό πρόσημο φθινόπωρο, σ' όλους μας.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα και καλό μήνα! Χαίρομαι που είσαι εδώ και που είμαι κι εγώ εδώ! Υγεία παιδιά και υπομονή και αμέτρητα κουράγια! Χαίρομαι διάλεξα κάποια μηνύματα γιατί τα θέματα που μπορούμε να θίξουμε πολλά θεωρώ. Και πιστεύω πως πολλά έχουμε να μεταφέρουμε στους άλλους! Καλή αρχή και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Βρε βρε καλώς το κορίτσι μας! Άντε βρε μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε, Μαίρη μου. Καλό Φθινόπωρο να έχεις και εύχομαι να είσαι καλά.
    Φυσικά και περιμένουμε κάθε σου δρώμενο, κάθε σου δημιουργικό έναυσμα, που θα μάς δώσει νέα ώθηση δημιουργική.
    Είδα τις εικόνες σου. Όλες μα όλες έχουν πάρα πολλά πράγματα να πουν και μέσα από αυτές να μπορέσουμε να εκφράσουμε τα ανάλογα μηνύματά μας, μέσα από μια όμορφη ιστορία. Μού άρεσε πάρα πολύ, η ελευθερία ...δράσης, που μάς δίνεις. Έτσι, χωρίς άγχος και προαπαιτούμενα, μπορούμε να δουλέψουμε, να εκφραστούμε, να εμπνευστούμε.
    Φυσικά και θα είμαι παρών, καλή μου φίλη.
    Στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη μου! Νοιώθω πως λείπω χρόνια! Γύρισα στον τόπο μου κι εγώ λοιπόν να δω φίλους και να νοιώσω τη θαλπωρή του ασφαλούς και γνώριμου! Καλό μήνα να έχουμε, και καλή μας αρχή! Θεωρώ πως λήξη θα οριστεί όταν γράψουν όλοι οι συμμετέχοντες γι αυτό και δεν έβαλα όρια! Να έχουμε χρόνο να εκφραστούμε βρε αδελφέ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου, καλή επιστροφή και καλό φθινόπωρο. Ναι, μέσα κι εγώ. Θα συμμετέχω με μεγάλη χαρά. Υπέροχες οι φωτογραφίες που επέλεξες. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου καλό μήνα κορίτσι και καλό φθινόπωρο κι σ' εσένα! Καλή μας αρχή λοιπόν χαίρομαι που σε βλέπω και σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Μας έλειψες...όπως κα η παρακίνησή σου...άκρως απαραίτητη γιά εμένα....Φθινοπωριάζει και είναι όμορφη η επανεκκίνηση της δράσης της παρέας μας...οι φωτό σου εμπνέουν και μας προκαλούν να στείλουμε τα μηνυματά μας....Ετοιμαζόμαστε λοιπόν...




    .
    Με το καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για σένα σιγά μην δεν ήξερα ότι πρέπει να βαρέσω κανονιά για να με πάρεις είδηση! χαχα
      Ξεκινάμε κορίτσι, με εμψύχωσες μπορώ να πω! Καλή μας αρχή και άπειρα φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Μαίρη μου Πολύ όμορφες οι εικόνες που διάλεξες για το νέο δρώμενο.
    Όλες έχουν κάτι να πουν με την ανάλογη περιγραφή που μπορεί να δώσει ο καθένας.
    Καλή αρχή λοιπόν και καλές εμπνεύσεις σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλώς βρεθήκαμε πάλι! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο! Καλή μας αρχή! Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Μαίρη μου
    Τι ωραία που μας παρακινείς με τα υπέροχα δρώμενα που σκέφτεσαι κάθε φορά. Να είσαι καλά που μας ενώνεις.
    Οι εικόνες που διάλεξες είναι μοχλός για σκέψη, όμορφες όλες.
    Θα είμαι και εγώ παρούσα.
    Καλό μήνα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλημέρα καλό μήνα, είναι καιρός να ξεμουδιάσουμε, να εκτονωθούμε και να πούμε πολλά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου καλό μήνα!
    Δηλώνω παρούσα ανυπομονώ να γράψω. Ιδιαίτερα περιόδους σαν αυτή που αισθάνομαι πως... δεν έχω να πω κάτι στο blog μου; Δεν πάει το χέρι για να γράψει; Το μυαλό; Χαίρομαι που υπάρχουν δρώμενα σαν αυτό εδώ. Να μου δίνει κίνητρο. Διότι γνωρίζω πως όλοι μας έχουμε κάτι να πούμε. Απλά κάποιες φορές δε βρίσκουμε τον τρόπο να το πούμε και χρειάζεται να πάρουμε δυνάμεις.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου καλημέρα και καλό μήνα! Καιρός να βγάλουμε πάλι τα εσώψυχα και να τους δώσουμε μορφή με λέξεις! Και πιστεύω πως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να πούμε όσα έχουμε μέσα μας!
      Θα μας κάνει καλό! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Α τι καλά!!!
    Μαίρη μου, ευχαριστώ που με σκούντηξες. Και ευχαριστούμε που με το δρώμενο σου, θα μας δώσεις την ευκαιρία, να στείλουμε μηνύματα που πρέπει να ακουστούν.
    Όλα με το καλό.
    Καλό Σαββατόβραδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου αλίμονο! Ένιωθα πως κάτι έτρεχε και γι' αυτό σε σκούντησα! Μου έλειπες κορίτσι μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή