Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Κι ύστερα σου λένε…



πηγή




Η ζωή μου μοναχική και ανούσια. Η μόνη δική μου στιγμή όταν σχολάω από την χαμαλοδουλειά μου, και στήνομαι μπροστά στην οθόνη ενός λάπτοπ που μου κρατάει συντροφιά και μου ομορφαίνει τις άχαρες ώρες μου. Εκεί διαβάζω και όλα τα νέα που γίνονται στον κόσμο. Την τηλεορασίτσα μου την βαριέμαι. Άντε να δω καμιά ταινία. Αλλά το λάπτοπ ποτέ. Έτσι έμαθα πως μας ψεκάζουν και μου κάθισε στη ψυχή βαριά. Διάβασα για όλες τις συνομωσίες που γίνονται από όλες τις χώρες. Στενοχωρήθηκα για την τύχη του κόσμου. Πω πω! Ο ένας βγάζει το μάτι του άλλου. Στην τηλεόραση είδα μια σχετική ταινία το ‘’θεωρίες Συνομωσίας’’, και είπα πως ευτυχώς που αυτά γίνονται στην Αμερική κι όχι εδώ. Τι ήθελα και το σκέφτηκα ο δόλιος;

Στο λάπτοπ λοιπόν έχω φτιάξει ένα μπλογκ, έτσι για να λέω ότι κάτι κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου. Για να ξεδίνω βρε αδελφέ! Σιγά-σιγά γνωρίστηκα με μπλογκοφίλους. Ωραία είναι, γιατί είναι μια παρέα που δεν μου απαιτεί τίποτα, δεν τους απαιτώ τίποτα, δεν με ρωτά τίποτα, δεν τους ρωτώ τίποτα, δεν μου κοστίζει τίποτα και δεν τους κοστίζω επίσης τίποτα. Ωραίοι απλοί άνθρωποι που μαζί τους παίζω και παιχνίδια.

Στύβουμε το μυαλό μας και κατεβάζουμε ιδέες που τις λέμε ο ένας στον άλλον. Αλλά τώρα περνάω άσχημη φάση παιδιά με το διαδίκτυο. Ξύπνησαν οι φόβοι μου περί συνομωσίας και έχω εφιάλτες. Και ο λόγος;

Αυτό τον καιρό μία πολύ καλή φίλη, μας πρότεινε να παίξουμε ένα παιχνίδι κι εγώ πάντα πρόθυμος άνθρωπος συμφώνησα.

Να γράψουμε λέει ένα κείμενο, ό,τι μας έρθει στο μυαλό χρησιμοποιώντας μέσα και πέντε λέξεις συγκεκριμένες.

Και ακούστε. Υποχρεωτικά οι λέξεις που θα αναφέρουμε είναι η λέξη άβυσσος, μάρτυρας, φωνή, φωταγωγός και μάχη. Είσαστε προληπτικοί; Πιστεύετε στους οιωνούς; Εγώ μέχρι τώρα δεν πίστευα. Μα εδώ αλλάζει το πράγμα.

Ένοιωσα να με λούζει κρύος ιδρώτας και άρχισα να κοιτάζω τον μικρό μου χώρο τριγύρω με πανικό. Έχασα τον ύπνο μου από εκείνη την στιγμή. Οι λέξεις μου είναι οικείες…. Μα μέσα σε τόσες λέξεις γιατί αυτές τις συγκεκριμένες;

Μεγαλύτερος πανικός!

Το σπίτι μου είναι ένα υπόγειο, που έχει δύο παράθυρα. Το ένα είναι ψηλά με καγκελάκια και το άλλο βλέπει σε ένα φωταγωγό.

Βρίσκεται στην οδό Αβύσσου. Και κάθε βράδυ κυριολεκτικά όταν μπαίνω σπίτι δίνω πρώτα μάχη με τις κατσαρίδες που κοντεύουν να μου κάνουν κατάληψη.

Κι όταν βαρεθώ την μοναξιά μου, μιλάω μόνος ίσα για να ακουστεί η φωνή μου μέσα στο δύο επί δύο καμαράκι μου.

Κι αν δεν με πιστεύετε έχω μάρτυρα την κυρά Χαρίκλεια που μου φωνάζει: ‘’Με ποιον μιλάς αφού κανείς δεν ήρθε;’’

Τώρα όμως; Ποιος; Πού; Πώς τα ξέρουν; Μήπως με κάποιο τρόπο με παρακολουθούν; Και αυτοί οι τέσσερις που διάλεξαν λέει τις λέξεις μήπως είναι συμμορία και έχουν απώτερους σκοπούς; Μου έχουν βάλει καμιά μυστήρια διαδικτυακή κάμερα;

Συνεννοήθηκαν μεταξύ τους για να μου στείλουν κάποιο μήνυμα; Γιατί παιδιά αλήθεια λέω, και οι πέντε λέξεις μιλάνε για την ζωή μου! Σύμπτωση; Ή κάτι άλλο;

Σας σηκώθηκε η τρίχα;

Τελικά επικίνδυνο το διαδίκτυο παιδιά…. Σκιάζομαι!

  

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο δρώμενο της Μαρίας ''Παίζοντας με τις λέξεις'' του blog mytripssonblog


27 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε Μαίρη μου. Ήταν από τις επιλογές μου. Γέλασα με την ψυχή μου γιατί χρησ/σεις και όλους εμάς που επιλέξαμε μια λέξη και έστησες τη συνωμασία σου!! Ευχάριστο, καλογραμμένο, ευφάνταστο
    Μπράβο σου
    Καλή συνέχεια και στο επόμενο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ την άλλη φορά να προσέξετε τι λέξεις θα διαλέξετε γιατί θα μου φέρετε καμιά έμπνευση μυστήρια πάλι! Να είσαι καλά φιλιά πολλά κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Αυτή η θεωρία συνωμοσίας νομίζω πως ξεπερνάει κάθε φαντασία!!
    Άσε που αγαπήθηκε περισσότερο από όσο θα μπορέσει ποτέ να αγαπηθεί μια θεωρία συνωμοσίας!
    Είναι υπέροχη, άκρως χιουμοριστική και ιδιαιτέρως επικίνδυνη για τον...ήρωα! χαχα!
    Μαίρη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου ο δύστυχος πέρασε τρομάρα μεγάλη! Τι να τον κάνουμε; Στο επόμενο θα συνέλθει φαντάζομαι! χαχα Εγώ σ' ευχαριστώ που μου δίνεις έναυσμα να δημιουργώ να δοκιμάζομαι και να διασκεδάζω! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη μου , μου άρεσε πολύ το κείμενο σου και το σκεπτικό σου
    ήταν μέσα σε αυτά που ξεχώρισα -δυστυχώς δεν ψήφισα - γιατί υπάρχουν και οι κανόνες
    μου άρεσαν πιο πολλές ιστορίες από όσες είχαμε να ψηφίσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σ' ευχαριστώ! Πάντα μας συμβαίνει εδώ αυτό! Είναι πιο πολλά τα ωραία από τις ψήφους! Να το πεις στους τσιγκούνηδες που βάζουν τους όρους στα δρώμενα! χαχα Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και φυσικά τις καλύτερές μου ευχές για την διάκριση στο συμπόσιο ποίησης! ΕξαιρετικΉ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για τα γλυκά λόγια σου! Να είσαι καλά και πάντα επιτυχίες σου εύχομαι με τη σειρά μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου ρε Μαίρη με τις γλυκιές συνωμοσίες σου!
    Συγχαρητήρια πολλά για την ευφάνταστη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου στο φωταγωγό που με έχωσες, κάπως έπρεπε να βγω χαχαχα Είπα να κάνω γελαστή έξοδο! Να είσαι καλά σ' ευχαριστώ πολύ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μετά το ποιητικό μεγαλείου του Αετού ερχόμαστε να συναντήσουμε το χιούμορ της καρδιάς σου και μια ευφέστατη έμπνευση.
    Νομίζω κερδίζει μακράν τον τίτλο της καλύτερης έμπνευσης και πρωτότυπης δημιουργίας Μαίρη
    Στο "Παιχνίδι με τις λέξεις" κάνεις ένα πανέμορφο παιχνίδι με τους φόβους, τις ...συνωμοσίες, το χιούμορ.
    Από τα αγαπημένα μου Μαίρη μου.
    Μπράβο για την ιδέα και την ανάπτυξη.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου μετά το θρίλερ που μου έκατσε έπρεπε να ρίξω και λίγο γέλιο! Μετά ένα φόνο σηκώνει λίγο γέλιο δεν νομίζεις; Να είσαι καλά και πάντα να έχουμε ερεθίσματα να δημιουργούμε! Φιλιά καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι!

      Διαγραφή
  7. Αχ, απ' το κλάμα στο γέλιο μέχρι δακρύων. :D

    Πω πω, πόσο είχα γελάσει. Είσαι άπαιχτη, βρε χιουμριστικό ζουζούνι.
    Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρό μου έκλαψες με τον τρόμο του δόλιου μου; Αυτός ο φωταγωγός και η Άβυσσος τον έφαγαν. Μάρτυρας ήμουν όταν έβγαλε μια φωνή και έφτασε στο τέλος η μάχη με τη λογική του. Σου ορκίζομαι ήμουν μπροστά στην τρομάρα του! Σ' ευχαριστώ μωρό μου που του παραστάθηκες! Να είσαι καλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Το κλάμα το είπα για τον αετό, διαβάζοντας ένα πολύ συγκεκριμένο σημείο, κάνοντας κάποιους συνειρμούς. Τον δόλιο μάλλον δεν τον ένιωσα όπως έπρεπε, γιατί έλιωσα στο γέλιο. Πω, δεν υπήρχε ο τρόπος που το περιέγραψες, βρε Μαίρη μου. Το διάβαζα μετά και με τη μαμά και γελάγαμε παρέα. Πόσο ήθελα να μάθω ποιος το είχε γράψει... Χαμογέλασα μόλις είδα ότι ήσουν εσύ. Είσαι πολύ όμορφη νότα στα δρώμενά μας (κι εκτός αυτών), και πλέον μεγάλη μου συμπάθεια. *καρδούλες πέφτουν ολούθε*

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω τη συνομοτική σου ιστορία, Μαίρη μου. Πολύ γέλιο, φίλη μου. Μπράβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ' ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι πως την ώρα που την έγραφα έριχνα πολύ γέλιο! Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  9. Μαίρη μου όλα τα είχε η συμμετοχή σου: λίγη μοναξιά, λίγη συνειδητοποίηση, λίγη συνομοσία και φυσικά χιούμορ, μπράβο σου. Με το καλό και στα επόμενα δρώμενα μας.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου ή να τα έχει όλα ο ήρωας ή τίποτα. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου να ετοιμάζεσαι για τον Σεπτέμβρη! Θα βαρέσω καμπάνα προσέλευσης! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Δεν παίζουμε με αυτά Μαίρη μου.
    Σίγουρα είναι κατάσκοποι όλοι και βάλθηκαν να σε εξοντώσουν. Μάλλον κάτι ξέρεις και το θέλουν οπωσδήποτε .
    Μήπως κανένα σίγουρο κατσαριδοκτονο;
    Για ψάξτο λίγο.
    Υπέροχη ιστορία και πολύ γέλιο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ρένα μου αυτό κατάλαβα κι εγώ! Μα η δόλια σίγουρα ξέρω πως δεν ξέρω τίποτα! Αλλά άντε να πείσεις τους ύπουλους. Το teza κι εγώ θα τους περιμένουμε. Σ' ευχαριστώ πολύ φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. χεχε! όχι που θα ήσουν καλή μόνο στην ποίηση Μαίρη μου!
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου !
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου να είσαι καλά φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μη το γελάς καθόλου, έτσι την πάτησα όταν άρχισα να σερφάρω λίγο πριν ανοίξω το μπλόγκ μου, εμπαινα και διάβαζα αναρτήσεις και σιγά σιγά νομιζα πως όλοι για μένα έγραφαν !!!... έπαθα ένα τρομερά μεγάλο διαδικτυακό σοκ! Σχεδόν ακριβώς έτσι... αν δεν ήταν το παλιό μου παλτό θα το είχα πηδήξει το χαντάκι της λογικής. Τελικά μου έλειπε φαγητό, ύπνος και να συνειδητοποιήσω τον χωρο χρόνο του ίντερνετ
    Σύγχυση μεγεθών!!!
    Πάρα πολύ καλή συμμετοχή ... μην το γελάς καθόλου !!!
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Είδες πώς ένοιωσες τον ήρωα μου; Επικίνδυνο το διαδίκτυο παιδί μου! Σ' ευχαριστώ πολύ μικρή μου ξανθιά δίμετρη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Όχι μόνο οι συμμετοχές σου είναι πάντα ξεχωριστές Μαίρη μου, τώρα έδειξες και πονηράδα! χαχαχα!
    Δεν είχα διαβάσει κανένα κείμενο στο δρώμενο της Μαρίας, έτσι το δικό σου, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και αυτό μέχρι να καταλάβω πως προοριζόταν για δρώμενο!
    Και όχι μόνο αυτό, έπλεξες και το εγκώμιο της μπλογκογειτονιάς μας!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάντα τέτοια όμορφα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοιτα να δεις τώρα Μαίρη μου πότε περναω να διαβασω την συμμετοχη σου να μουπεις καλιο αργα παρα ποτέ..σωστό για υτο και εγω με όλο θρασος της καθυστερησης περνω να σφήσω το στίγμα μου..χα..χα..
    τελικα οι συμμετοχες στον χώρο τους παιρνουν αλλη διασταση.. πιο εμπεριστατομενη..χα..χα. το ειπα..
    Οταν διαβασα στις Μαρίας την συμμετοχή αυτή ηταν απο αυτες που μου εκαναν κλικ για το εξυπνο χιουμορ της κατι που λατρευω..με κανουν να χαμογελώ..φιλη μου αυτό το...σκιαζομαι στο τελος όλα τα λεφτα που λεμε..καλη συνέχεια σε οτι κανεις να περνας ομορφα.. φιλακια καθυστερημενα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή