Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Το Δώρο μου!!

Κι ενόσω βρισκόμαστε στη μέση του καλοκαιριού, που πολλά ράμματα έχω για την γούνα του, μια και μας έχει τρελάνει με την αναποφασιστικότητα του, και δεν μας λέει καθαρά αν θέλει να είναι καλοκαίρι κόσμιο, ή φθινόπωρο ή ό,τι άλλο ..... ήρθε και το χαρμόσυνο πακέτο μου από την Αριστέα!

Ναι καλά θυμάστε, το δώρο μου για το Συμπόσιο ποίησης έφθασε να με δροσίσει, και να με στολίσει.
Μια έξυπνη και όμορφη δημιουργία της Αριστέας μας, που έκατσε μέσα στο καλοκαίρι να δημιουργήσει με τα χεράκια της.

Σαν παιδάκι άνοιξα ανυπόμονα το πακέτο μου, που με περίμενε υπομονετικά, και θα σας δείξω την ομορφιά που πήρα!


Μελετημένο και στολισμένο με τα άνθη του και τα μυρωδικά του, και το κυριότερο χειροποίητο με το μεράκι της φίλης μας.

Ένα ευχαριστώ ακόμα μια φορά για το δώρο και για τον κόπο και για το κίνητρο να δημιουργούμε και να μην αδρανούμε.
Και να μην ξεχνάμε το υπέροχο Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας του '' Η ζωή είναι ωραία...''




19 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό!!
    Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές στην μπλογκογειτονιά μας! :)

    Καλή εβδομάδα Μαίρη μου σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχα......! να που ο Ιούλης , εκτός από τις ...ανασφάλειές του, έφερε στο κατώφλι σου Μαίρη μου και το εξαίρετο δώρο της Αριστέας....!
    Πολύ όμορφο, πρωτότυπο, το ποτιστήρι φορτωμένο με καλούδια.
    Να το χαρείς Μαίρη μου. Να μας θυμίσει αφενός το δικό σου υπέροχο ποίημα στο Συμπόσιο αλλά και την δημιουργικότητα της Αριστέας αφετέρου.
    Να είστε καλά κορίτσια.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώστην
    α ,μην ανησυχείς , δεν είσαστε μόνοι σας
    και στη Κύπρο το ίδιο, όλος ο Ιούνης ήταν μια ζέστες , μια βροχές
    τωρά όμως ο Ιούλης , είναι όλο καύσωνες, ουφφφφφ

    μπράβο στην Αριστέα
    πολλά όμορφο το δώρο
    να το χαρείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δροσερές εξοχικές καλημέρες αφήνω.
    Να χαρείς το δώρο σου Μαίρη μου. Μπράβο στην Αριστέα που πάντα δημιουργεί και προσφέρει
    Φιλιά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όποιος έχει παραλάβει πακέτο απ' την Αριστέα, ξέρει πολύ καλά το συναίσθημα. Πρώτα απ' το περιτύλιγμα, που παίρνεις μια πρώτη γεύση, και ξετυλίγοντας φτάνεις στα (με τόση φροντίδα τοποθετημένα) καλούδια και γιομίζει το είναι σου γλύκα! Να τα χαρείς, Μαιρούλα μου!


    Σημ:. Και μη μου κακολογείς το καλοκαιράκι, παρακαλώ πολύ. Ξέρεις τι προσπάθεια έκαμα για να μας φέρνεται σαν φθινόπωρο; Μη μου τα φέρνεις όλα τούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτέλους!
    Τράβηξα μια αγωνία μέχρι να μάθω ότι είχε έρθει και δεν χάθηκε τελικά στο δρόμο.
    Το ποτιστηράκι είναι φτιαγμένο αποκλειστικά με ανακυκλώσιμα υλικά, οπότε μπορεί να είναι τέλειο, είναι φτιαγμένο όμως με πολλή αγάπη!
    Φιλάκια πολλά Μαίρη μου και σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσίαση ☺♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα η Αριστέα είναι ένα ζωντανό ποτιστήρι από μόνη της.
    Μας δροσίζει τη διάθεση, μας φρεσκάρει το παρεϊστικο κλίμα και μας ξεδιψάει απ' την περιρρέουσα ξηρασία...
    Να το φυλάξεις καλά το δώρο της, γιατί είναι όντως φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα... γλυκά... (Συναισθήματα και μοιράσματα)
    Φιλιά πολλά Μαίρη μου και με γεια το πολύτιμο πακέτο εκ Πύργου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένο το δώρο της Αριστέας μας, Μαίρη μου. ΥΠΕΡΟΧΟ και άκρως καλοκαιρινό το ποτιστήρι!!!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι πανεμορφο!!!
    μπραβο της και εσυ να το χαρεις γλυκια μου
    συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Αριστέα ξέρει πολύ καλά να διαλέγει τα δώρα της και αυτό που πήρες είναι όντος πανέμορφο, γιατί είναι χειροποίητο!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Μαίρη μου και να έχεις ένα υπέροχο υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το μερακι και η αγαπη της για ότι κανεις Μαιρη μου η Αριστεα μας απεικονιζει και τον δοτικο χαρακτήρα της που όλοι γνωρίζουμε εδω μεσα..ενα ποτιστηρι καρδιας με τα μυρωδικα του που θα σε δροσιζει με το συναισθημα της αγαπης ..
    Καλα να περνας οτι και να κάνεις .. καλο υπολοιπο καλοκαιρακι.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η Αριστέα έχει ένα μοναδικό τρόπο να με κάνει πάντα να χαμογελώ. Εχω την εντύπωση πως και αυτό το ποτιστήρι χαμογελαστό είναι χαχαχα
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η δημιουργία της Αριστέας μας (μας έχει συνηθίσει σε ομορφιές άλλωστε). Εύχομαι πάντα να κερδίζεις, να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις εκτίμησης Μαίρη μου! :)
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'Εχω καιρό να επισκεφθώ τα μπλογκάκια της γειτονιάς μας και έχω μείνει πολύ πίσω...!!!!
    Τί όμορφο το ποτιστηράκι που σου έφτιαξε η χρυσοχέρα Αριστέα μας! Να χαρείς, Μαίρη μου και συγχαρητήρια για την πρωτιά σου στο συμπόσιο!
    Φιλιά και καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ω!!! Συγχαρητήρια Μαίρη μου!! Το δώρο σου είναι τόσο όμορφο και κουκλίστικο!!! Να το χαρείς το ποτιστηράκι της Αριστέας!!!
    Καλό καλοκαίρι να χεις κοπέλα μου που όπως φαίνεται εξελίσσεται σε άκρως καυτό με τέτοιο καύσωνα!!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιορτάζεις Μαίρη μου;
    Αν ναι, χρόνια πολλά και γλυκά σου εύχομαι και γρήγορα να επιστρέψει η γήινη ματιά σου στη μικρή μας μπλογκογειτονιά!

    ΑΦιλάκια με πυξίδα τη καρδιά μας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γεια! :)
    Να το χαρείς κι αυτό το δώρο και πολλά άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και καλά Μαίρη μου.
    Με γεια και το δώρο σου.
    Καταπληκτικό ποτιστίρι!
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή