Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Φωτοσυγγραφική Σκυτάλη #2! ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!



                                                     Μπήκε ο Σεπτέμβρης! Κι επιστρέψαμε φαντάζομαι στις βάσεις μας!
Όπως είχα υποσχεθεί, ξεκινάει η δεύτερη Σκυτάλη και από σήμερα μέχρι την άλλη Τετάρτη στις 8 μ.μ. περιμένω τις συμμετοχές σας!

Σε πολλούς οι όροι είναι γνωστοί, αλλά τους επαναλαμβάνω σύντομα για να τους ξαναθυμηθούν όσοι τους ξέχασαν, ή όσοι δεν τους γνωρίζουν.
Στο διάστημα της εβδομάδας που ορίζεται, δηλώνονται με σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση οι συμμετοχές. Και η σειρά την οποία θα έχουν οι δηλώσεις συμμετοχής, θα είναι και η σειρά που θα παίξει ο καθένας.
Ο τελευταίος θα διαλέξει μια εικόνα της αρεσκείας του για μένα που κάνω την αρχή.
Εγώ θα διαλέξω για τον δεύτερο, ο δεύτερος για τον τρίτο και έτσι θα πηγαίνει μέχρι να παίξει και ο τελευταίος.
Όριο 500 λέξεις. Τίτλος υποχρεωτικός. Ο κάθε παίχτης θα γράψει κάτι σχετικό με την εικόνα που του έχει διαλέξει ο συμπαίχτης του. Είτε πεζό, είτε ποίημα όλα είναι δεκτά.
Για την κάθε εικόνα θα αναγράφεται υποχρεωτικά και η πηγή της.
Διορία μια εβδομάδα ο καθένας.
Ο κάθε παίχτης πριν κάνει ανάρτηση θα μου στέλνει την εικόνα που έχει επιλέξει για τον επόμενο στο προσωπικό μου email.                 marypertax@gmail.com 
Όσοι θέλουν να φρεσκάρουν μνήμες υπάρχουν λεπτομέρειες της πρώτης σκυτάλης στο blog
 https://foto-syggrafikiskytali.blogspot.com/

Καιρός για δράση παιδιά! Με χαρά να ξαναδώ τους φίλους όλους!

50 σχόλια:

  1. Μαίρη μου, καλή μας αρχή στη νέα φωτοσυγγραφική σκυτάλη. Εννοείται ότι είμαι μέσα! Πολλά φιλιά, φίλη μου. Καλό Σεπτέμβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μία μας καλό Φθινόπωρο να πω καλή καλοκαιρινή συνέχεια να πω .... τέλος πάντων ας κάνει ότι θέλει ο καιρός, κι εμείς τα δικά μας. Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου μάτια μου! Να έχουμε καλό ξεκίνημα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Βρε βρε βρε.....!!!!!! Νάτο και το 2ο δρώμενο της καινούργιας σαιζόν. Μαίρη μου Καλώς όρισες κορίτσι μου....! εγώ δεν θα σου πω "καλό χειμώνα". Δεν το συνηθίζω τέτοια εποχή. Θα σου πω καλό ύστερο καλοκαίρι που, όπως βλέπεις, καλά κρατεί.
    Νάτος λοιπόν ο 2ος γύρος και από αυτό το αγαπημένο μας δρώμενο.
    Φυσικά και δηλώνω συμμετοχή πανηγυρικά....! άντε με το καλό λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου φυσικά και δεν θα έλειπες γιατί ε... ξέρεις εγώ μετά... θα σου έφτιαχνα μια αστυνομική πλοκή να σου σηκωνόταν η τρίχα... χαχα Λοιπόν ναι θα ξεκινήσουμε όπως είχα πει Σεπτέμβρη! Κι έτσι μας θέλω ορεξάτους και ορμητικούς! Ευχαριστώ για την συμμετοχή Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Βρε καλώς το αγαπημένο μας δρώμενο!!!
    Καλώς ήλθες Μαίρη μου. Ορεξάτη ορεξάτη. Μέσα και εγώ φυσικά...
    Καλή αρχή και όπως την πρώτη φορά θα μας ειδοποιείς όταν έλθει η σειρά μας ναι;
    Καλό Σεπτέμβρη Μαιρούλα
    Να είναι καλός, καλύτερος από τους προηγούμενους
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου μην ανησυχείς φυσικά στις επάλξεις θα είμαι όπως ήμουν! Και θα παρακολουθώ και θα βοηθώ και θα προτρέπω και θα απολαμβάνω χαχαχα και όλα θα τα μοιράζομαι με την παρέα! Σ' ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μαίρη μου,
    πρωτίστως να σου ευχηθώ χρόνια καλά και όμορφα για την γιορτή σου!!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά, γεμάτα από ανάσες κι αγκαλιές αγαπημένων!!!
    Όσο για την συμμετοχή μου? Δηλώνω παρούσα αν φυσικά μπορώ να συμμετέχω. Και το λέω αυτό, επειδή όπως ξέρεις "έκλεισα" το blog μου, όπως έκανα και με το προφίλ μου στο fb."Κατέβασα ρολά" σε όλα τα μέσα μαζικής δικτύωσης και μέχρι στιγμής δεν το μετάνιωσα.
    Δρώμενα όμως όπως το δικό σου και της Αριστέας, αν δεν μπορώ να συμμετέχω χωρίς να χρειαστεί το ανοίξω και πάλι το blog μου, ομολογώ πως θα στεναχωρηθώ ιδιαίτερα... :(
    Επομένως, θα περιμένω "το πράσινο φως" από ΄σένα (και από την Αριστέα όταν ανακοινώσει κάτι για το δικό της δρώμενο), δίχως εννοείται να σας φέρω σε δύσκολη θέση αν δεν γίνεται!!!
    Θα παρακολουθώ ωστόσο τα αγαπημένα μου πλέον δρώμενά σας, και θα τα περιμένω με την ίδια πάντοτε λαχτάρα!!! :)
    Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές, φυσικά και η συμμετοχή σου ισχύει όπως πάντα. Θα κάνω ανάρτηση εγώ το κείμενο σου ή το ποίημα σου ή ό,τι άλλο θες! χαχα Φιλιά και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Όλες οι ευχαριστίες δικές μου, Μαίρη μου :)
      Από καρδιάς σ' ευχαριστώ!!! :)

      Διαγραφή
  5. Μαίρη μου χρόνια πολλά κι από μένα!
    Φυσικά δηλώνω συμμετοχή και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε αυτό το όμορφο πάρε δώσε της σκυτάλης.
    Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου έχεις και τις δικές μου ευχές! Αν μη τι άλλο από το Φθινόπωρο έχουμε ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουμε! Ήδη ασχολούμαι με το δικό σου χαχαχα Ευχαριστώ κοριτσάκι μου για τη συμμετοχή σου πολλά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  6. Έλα Μαράκι συντόνισε μας! Καλή αρχή και πάλι στο μπλογκάκι σου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου καλώς όρισες πάλι στη Νο 2 σκυτάλη! Εννοείται πως θα είμαι απίκο! Σ' ευχαριστώ φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλώς όρισες, Μαίρη!
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε όλη η παρέα! Κάθε... κατεργάρης στον πάγκο του, λοιπόν και (γιατί όχι?) ψήνομαι κι εγώ να δηλώσω πρώτη φορά συμμετοχή, ανάμεσα σε τόσο αγαπημένους συνταξιδιώτες! Ευκαιρία να "ξεσκονίσω" λιγάκι και το δικό μου bloggάκι που έχει πιάσει... αράχνες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαριάννα μου! Οι αράχνες δεν είναι καλές και το ξεσκόνισμα το θέλουν! Χαίρομαι που θα είσαι στην ομάδα! Σ' ευχαριστώ φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλωσόρισες Μαίρη μου και υπόλοιποι φίλες και φίλοι .
    Με χαρά είδα το δρώμενο σου πρώτη πρώτη, αλλά περίμενα να δηλώσουν άλλοι πρώτα για να μπω σιγά σιγά στο κλίμα😘
    Άντε να μαζευόμαστε και να αρχίσουμε δουλειά.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ρένα μου! Έτσι να μαζευόμαστε και να ξεδίνουμε παιδί μου! Το ζητάει η ψυχή μας! Καλή μας δουλειά λοιπόν και ευχαριστώ για την συμμετοχή ψυχή μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Καλή αρχή λοιπόν και θα ήθελα και εγώ να πάρω μέρος Μαρία μου .Δεν έχω ξανα παίξει και ελπίζω να τα καταφέρω . Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο κορίτσι μου σ' ευχαριστώ που ήρθες και σε είχα στο μυαλό μου! Φυσικά και θα τα καταφέρεις γιατί το έχεις το ξέρω! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ!!!όμως θα θέλω μια βοήθεια στην διεξαγωγή του παιχνιδιού ε? πότε θα είναι η σειρά μου και τα σχετικά . Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Μην ανησυχείς θα καταλάβεις μόλις ξεκινήσει τι εννοώ είμαι απίκο! Όμως θα χρειαστώ να μου στείλεις το email σου στο δικό μου email γιατί πρέπει να το έχω. Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Εντάξει , στο στέλνω .

      Διαγραφή
  10. Την πρώτη φορά το είχα χάσει! Αυτή την φορά θα συμμετέχω!
    Να με υπολογίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ χαίρομαι πολύ που αυτή την φορά θα μετέχεις! Άντε και στις επόμενες! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Μεταξύ Μαρίας Νικολάου και Μαρίας Κανελλάκη, είναι η Αριστέα που μου έστειλε ακριβώς εδώ μήνυμα και είπε να την προσθέσω!

      Διαγραφή
  11. Bάλε κι άλλη μια καρέκλα για μένα στην παρέα σου Μαίρη μου.
    Καλή αρχή στο παιχνίδι κι ας είμαστε όλοι καλά και να βρισκόμαστε σε τέτοια δρώμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρέκλαααα; Μαρία μου στο δεύτερο έχω κάνει αναβάθμιση! Πολυθρόνες πια, και η δική σου σε περίμενε ήδη χαχαχα Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τι καλά Μαίρη μου, έτσι θα διαβάσουμε και πάλι όμορφες ιστορίες, θα δούμε και ενδιαφέρουσες φωτό για να μπορέσουμε να ψηφίσουμε και όσοι δεν λάβουμε μέρος μια και θα είμαι μια από αυτούς... δεν το έχω το "γράφειν" !!!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία τουλάχιστον θα πορεύεσαι μαζί μας και θα σε έχουμε με χαρά στην παρέα μας! Μόνο που στην σκυτάλη δεν ψηφίζουμε κληρώνουμε στο τέλος για το δώρο μας! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Να 'μαι κι εγώ. Τι, νομίζατε θα γλιτώνεται; Λείπει ο Μάρτης απ' τη Σαρακοστή κι η Μαρίνα από τα δρώμενα; χαχα
    Με χαρά θα λάβω μέρος κι ανυπομονώ να διαβάσω πάλι τις όμορφες εμπνεύσεις των φίλων.
    Να 'σαι καλά, που μας ξεσηκώνεις Μαρία μου, τόσο δημιουργικά. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρίνα μας! Σιγά που θέλαμε να γλυτώσουμε κι εσένα η πολυθρονίτσα σου σε περίμενε! Νάσαι καλά κοριτσάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Αφού δεν πρόλαβα το πρώτο με χαρά θα συμμετάσχω στο δεύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το θυμόμουν κορίτσι μου γλυκό τι νόμιζες; Πολύ χαίρομαι που θα είσαι παρέα μας ξανά! Ευχαριστώ πολύ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Να 'μαι κι εγώ, ήρθα να πάρω τη σκυτάλη μου! Όπου γάμος και χαρά... το κουμπί μέσα!
    Καλή επιτυχία, Μαίρη μου. Αν και είναι σίγουρη.
    Εύχομαι καλό μήνα να έχουμε κι αφήνω πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Αλεξάνδρα μου καλώς ήρθες! Έλεγα το είδε άραγε; Με το καλό να αρχίσουμε λοιπόν καλό μήνα και σε σένα κορίτσι μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία που σε βρίσκουμε από καιρό με νέα ανάρτηση - και τι ανάρτηση! Μας έλειψες, Μαιρούλα μας! Αν και είμαι σε περίεργες ισορροπίες τον τελευταίο καιρό, θα δηλώσω κι εγώ πανηγυρική συμμετοχή. :)

    ΥΓ1. Οικοδέσποινα, παρακαλείσθε να παίξετε τον ρόλο γραμματέως, καθώς μ' έχω ικανή να έρθει η σειρά μου και να μη πάρω πρέφα.
    ΥΓ2. Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη απ' όλους όσοι θα συμμετάσχουν, που δεν θα δηλώσω παρούσα στις εμπνεύσεις τους, αλλά, όπως είπα, περίεργο το τελευταίο διάστημα - κι απέχω απ' το blogging.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας τόλμαγες μαιμουδίτσα μου να μη συμμετέχεις! Θα στοίχειωνα τον ύπνο σου χαχαχα Και μη σε νοιάζει από σκουντήματα ξέρω χαχα Πολύ χαίρομαι που είσαι εδώ σ' ευχαριστώ μάτια μου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα! Εεεε, μα μπορούσα ν' αρνηθώ;;; Όταν το είχα πρωτοδεί, το ζήλεψα, αλλά δεν το είχα προλάβει. Τώρα που σε γνώρισα και μου έκαμες και το κλικ, θα το έπαιζα δύσκολη; Ζαμέ! *καρδούλες ολούθε*

      Διαγραφή
  17. Ούτε που ξέρω την από πάνω μου και σίγουρακι δεν θα με ξέρει ο/η αποκάτω μου ...τι λέω... λέω να πάρω να μην πάρω μέρος οκ ΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ... οχι πως δεν έχω απορίες και όχι πως δεν ελοχεύει ο κίνδυνος να τα κάνω μπαχαλο καθότι θεά αλλά και ξανθιά χαχαχαχ
    Ξέρω να σε στείλω το μειλ μου λέει!
    Να ρωτήξω.. δεν είναι διαγωνισμός ε?
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και να λάβεις μέρος Θεά μου, εδώ μετέχουν όλα τα χρώματα! Δεν είναι διαγωνισμός, είναι ξέδωμα, δημιουργία, μοίρασμα, διασκέδαση, ομαδικό ξεφάντωμα χαχαχα! Καλώς ήρθες στην παρέα και την Τετάρτη το βράδυ που λήγει η διορία θα μάθεις τα βήματα του χορού. Έχει ενδιαφέρον! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Καλωσόρισες
    Εύχομαι να είχες ένα όμορφο και γεμάτο ωραίες στιγμές καλοκαίρι
    Χαίρομαι που ξεκινά ο δεύτερος κύκλος
    Θα συμμετέχω και γω
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ γλυκιά μου! Καλωσόρισες κι εσύ! Σ' ευχαριστώ πολύ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Ελπιζω να μην ειμαι η τελευταια και καταιδρωμενη Μαίρη μου..γλυκαθηκα την πρωτη φορα και ελπίζω να τα καταφερω και την δυετερη.. μονο ειδοποία .. χτυπα κουδουνι.. τωρα που ανοιξαν τα σχολεια ..χι..χι..ναι; ενα μυαλο τι να σου κανει το ερμο !! καλές εμπνευσεις!!! αντε να μαζευομαστε.. !
    Καλα να περνας καλο Φθινοπωρο..!! φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Ρουλάκι μου και έλεγα πού είσαι! Επιτέλους! Η παρέα στις επάλξεις! Σ' ευχαριστώ που ήρθες φιλάκια πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  20. Μαίρη μου να 'μαι και εγώ! Καλή αρχή στη νέα σεζόν της φωτοσυγγραφικής σκυτάλης. Δηλώνω παρούσα και απ' ότι βλέπω παίρνω την σκυτάλη από την Ρούλα μας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλό Φθινόπωρο! Ελπίζω να περάσαμε καλά όλοι και να είμαστε ακμαίοι και ξεκούραστοι!
      Σ' ευχαριστώ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. χαιρετώ τους φωτοσκυταλιώτες, τη Μαίρη και όλες τις όμορφες πένες εδώ με χαρά γιατί και χειμώνας χωρίς κίνητρα δε βγαίνει !
    Θα ήθελα να συμμετάσχω στο δρώμενο αν και ούτε εμπειρία σχετική έχω, ούτε έμπνευση ιδιαίτερη τελευταία αλλά θα τα παίξω all in ελπίζοντας σε μια πιασάρικη φωτό που θα με ξυπνήσει.
    Μαιρούλα θα σου στείλω το e mail μου , θα σε ευχαριστήσω για την ευκαιρία και θα ευχηθώ σε όλους καλή επάνοδο σε γλυκιές και γνώριμες συνήθειες περισυλλογής και έκφρασης
    Σε όλους φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την καλή αρχή στην σκυτάλη και μη ξεχνάς ''τρώγοντας ανοίγει η όρεξη''. Έτσι να γινόμαστε πολλοί. Μια μεγάλη γλυκιά παρέα! Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου! Όσοι δεν έχετε δει την πρώτη σκυτάλη, μπείτε στο μπλογκ της και θα δείτε τα πάντα συγκεντρωμένα! Φιλιά και να έχουμε μια όμορφη Φθινοπωρινή αρχή!

      Διαγραφή
  22. Μαίρη μου ελπίζω να πρόλαβα! Ήταν από τα δρώμενα που ξεχώρισα και θα ήθελα πολύ να είμαι ξανά μέσα..!
    Το email μου το έχεις, σου στέλνω το νέο μου blog γιατί το προηγούμενο τους δυσκόλευε όλους και επέστρεψα στον blogger. Καλή μας αρχή σε όλα τα δημιουργικά δρώμενα!!

    Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο!!

    https://pause-theblog.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Κατερίνα μου που έλεγα πως δεν θα προλάβει αλλά για μεγάλη μας χαρά είναι πάντα παρούσα!
      Σημειώνω το νέο blog και καλή μας αρχή! Κι απ' ότι βλέπω αν στην επόμενη μισή ώρα δεν έρθει άλλος, εσύ Κατερίνα μου θα επιλέξεις για μένα! χαχαχα Σε αναμονή λοιπόν και βλέπουμε!Φιλιά!

      Διαγραφή