Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #4

Η Memaria επέλεξε για μένα εικόνα και παρακάτω θα δείτε το κείμενο που μου ενέπνευσε η εικόνα αυτή. Επιλεγμένη λέξη ΑΝΑΜΟΝΗ !




''Ακάνθινα Όρια...''

Το κουδούνι χτύπησε επίμονα σπάζοντας τη σιγαλιά του μικρού σπιτιού. Η Αθηνά γύρισε με φόβο το κεφάλι αλλά δεν έκανε καμία κίνηση για να ανοίξει την πόρτα. Όταν αυτό ξαναχτύπησε εκείνη πάλι δεν κινήθηκε. Η φωνή ακούστηκε απέξω.

‘’Έφερα την παραγγελία σας. Την αφήνω στην πόρτα’’.

Αφουγκράστηκε τους θορύβους, και άκουσε τον ήχο ενός αυτοκινήτου που ξεμάκραινε.
Τότε αποφάσισε να προχωρήσει διστακτικά προς την είσοδο.

Ξεκλείδωσε αργά και άνοιξε την πόρτα λίγα εκατοστά. Κοίταξε με φοβισμένο βλέμμα προς τα έξω που το φως της μέρας έλουζε τον μικρό της κήπο. Ένας άσπρος φράχτης και μια μικρή κλειστή αυλόπορτα τον περιέβαλλε. Είδε το δέμα με τα τρόφιμα που είχε παραγγείλει και έσκυψε αργά για να το τραβήξει μέσα, χωρίς όμως να αφήσει το χέρι της από την πόρτα που την κρατούσε σαν σανίδα σωτηρίας.
Έπειτα έκλεισε γρήγορα και ξανακλείδωσε. Τότε μόνο άρχισε να φέρεται με σιγουριά και να κινείται άνετα.

Πήγε στο παράθυρο και σήκωσε την κουρτίνα για να δει το καταπράσινο τοπίο που οι ενδυματολογικές του εμφανίσεις άλλαζαν με την διαδοχή των εποχών.
Είδε τα δέντρα που μεγάλωσαν μαζί της και που πάντα τα λάτρευε, να βρίσκονται τόσο κοντά μα και τόσο μακριά από εκείνην.

Τότε τις πρόσεξε. Οι δύο γειτόνισσες το είχαν ρίξει σε ψιλή κουβεντούλα. Σίγουρα για εκείνην θα μιλούσαν πάλι, σκέφτηκε και κατέβασε την κουρτίνα φεύγοντας από το παράθυρο.

‘’Την είδες; Φτωχό κορίτσι! Πότε θα σταματήσει το μαρτύριο της;’’

‘’Τι να σου πω άκουσα να μιλούν γι’ αυτήν στην πόλη, αλλά λεπτομέρειες δεν ξέρω μια και είμαι σχετικά καινούργια εδώ.’’

‘’Αχ! Ήταν ένα κορίτσι…, σαν τα κρύα τα νερά. Μοναχοκόρη. Ζούσε εδώ με τους γονείς της. Καλό, γελαστό, ζωντανό κι όχι καμιά πεταχτή σαν άλλες στην περιοχή. Μέχρι την ημέρα των γενεθλίων της που γινόταν δεκαεπτά ετών. Βγήκε κι αυτό να γιορτάσει με τις φίλες του τα γενέθλια του και να τις κεράσει. Συνήθως δεν την άφηναν αργά. Όμως για πρώτη φορά είπαν να διασκεδάσει λίγο παραπάνω.’’

‘’Και τι έγινε;’’

‘’Το βράδυ γύρω στις δώδεκα που γύριζε, λίγο πιο κάτω την χαιρέτησε και η τελευταία της φίλη, ένας αλήτης, που να πεθάνει στα σίδερα από φριχτούς πόνους για το κακό που έκανε, όρμησε πίσω από τα δέντρα που παραφύλαγε και το βίασε το δόλιο. Αυτό αντιστάθηκε κι αυτός άρχισε να το χτυπάει το άμοιρο κορίτσι. Τα μάθαμε όλα αργότερα. Αναίσθητο με ξεσκισμένα ρούχα έμεινε το δύστυχο. Οι δικοί της ανησύχησαν που αργούσε και βγήκαν να την ψάξουν. Και τότε την βρήκαν. Ειδοποίησαν αστυνομίες, ασθενοφόρο κλαίγοντας πικρά οι δόλιοι για το κακό που βρήκε τη μονάκριβή τους. Μέχρι να συνέλθει και να μπορέσει να μιλήσει, η μάνα της έπαθε την πρώτη της ανακοπή. Η μεγάλη στενοχώρια δεν αντέχεται!’’

‘’Αυτόν τον αλήτη τον έπιασαν;’’

‘’Τον έπιασαν μεθυσμένο να κομπάζει για τα κάλλη του θύματος του σε άλλα ρεμάλια. Από καιρό είπε την είχε βάλει στο μάτι. Κι επειδή είχε κι άλλα στη καμπούρα του, τον έχωσαν μέσα για τα καλά. Μα τι τα θες; Το κορίτσι με την βοήθεια ψυχολόγων έφτασε στο σημείο να συνεχίσει την ζωή του, αλλά από τότε δεν έχει βγει από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού. Ακόμα και οι αρχές μεσολάβησαν και την βοήθησαν να τελειώσει το σχολείο με μαθήματα στο σπίτι. Κι εξετάσεις , σπουδές από το σπίτι όλα.  Ειδική περίπτωση είπαν. Βλέπεις να δεις πως το λένε αυτό που έχει πάθει… , αγοραφοβία νομίζω το λένε. Και ο δόλιος ο πατέρας της έδινε τα πάντα για να τη γυρίσει στη ζωή. Αλλά εκείνη έκανε μικρή πρόοδο. Και μετά από δύο χρόνια, που εκείνη σπούδαζε σε κάποιο πανεπιστήμιο κάποιες γλώσσες νομίζω κλεισμένη πάντα στο σπίτι, τους βρήκε κι άλλο κακό. Συνέβη ένα ατύχημα στη δουλειά του πατέρα, μηχανικός στα έργα ήταν, υποχώρησε το έδαφος εκεί που δούλευαν οι εργάτες και τον πλάκωσε ένα μηχάνημα. Πέθανε επί τόπου. Η κόρη ήταν η μόνη που δεν πήγε στην κηδεία. Αλλά ξέρω πως τον λάτρευε τον πατέρα της. Μετά ένα χρόνο η καρδιά της μάνας της δεν άντεξε έπαθε και τη δεύτερη ανακοπή και έφυγε κι αυτή. Κι η Αθηνά; Μόνη από τότε βολοδέρνει   κλεισμένη στη δική της φυλακή.’’

‘’Και πώς ζει;’’

‘’ Α της στέλνουν μέσω υπολογιστή διάφορα κείμενα που θέλουν μετάφραση στα ξένα ή το ανάποδο. Μεγάλη δυστυχία! Άντε πάω να βάλω να μαγειρέψω γιατί τι θα φάει ο άντρας μου όταν σχολάσει; Ποιος είναι αυτός που περνάει; Πρώτη φορά τον βλέπω.’’

‘’Α! να σου πω και εγώ τότε ένα νέο. Είναι ο καινούργιος γιατρός που ήρθε στο νοσοκομείο. Ελεύθερος! Και τι παλικάρι ε; Άντε πάμε να κάνουμε καμία δουλειά και έχει ο Θεός για όλους!’’

‘’Αμήν’’ είπε και η άλλη και η κάθε μια πήγε προς το σπίτι της.

Σωστά τα ήξεραν τα πράγματα, μα ούτε μπορούσαν να φανταστούν το μαρτύριο της ψυχής της Αθηνάς, που κλειδαμπαρωνόταν μέσα στο σπίτι και που δεν είχε συντροφιά παρά μόνο τους εφιάλτες της και τον τρόμο.

Ήταν πλέον είκοσι επτά ετών και βρισκόταν εγκλωβισμένη στο εσωτερικό του σπιτιού της που το ήξερε τόσο καλά, δέκα χρόνια τώρα. Δεν είπε το στερνό αντίο ούτε στον αγαπημένο της πατέρα, ούτε στην γλυκιά της μάνα. Μα το κενό που άφησαν δεν μπόρεσε να καλυφθεί.
Υπήρχαν άτομα που έρχονταν να την δουν. Ο γιατρός, ο παππάς, και  κάποιοι  από την πόλη που τους  ήξερε από παιδί και τους εμπιστευόταν. Όλοι της είχαν φερθεί τόσο καλά! Και όλοι προσπαθούσαν να την παροτρύνουν να βγει έστω μέχρι τον κήπο. Μάταια!

Δεν ήξεραν βέβαια, πως δύο φορές μετά την επίσκεψη του γιατρού της, προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα και να κάνει ένα βήμα προς τα έξω. Μα τα πόδια της τα ένοιωσε να μυρμηγκιάζουν, την καρδιά της την ένοιωσε να χτυπάει τόσο δυνατά που  νόμισε πως θα έβγαζε φτερά και θα πήγαινε αλλού να κατοικήσει! Και τα χέρια της; Κρατούσαν τόσο δυνατά και σφιχτά την πόρτα που ήταν λες και κάποιος τα είχε καρφώσει πάνω της. Οι κόμποι είχαν τόσο πολύ ασπρίσει, που ο πόνος έκανε ώρα να περάσει. Στο κεφάλι της είχε δύο φωνές που πάλευαν. ‘’Θες! Μπορείς!’’ έλεγε η μία. Και η άλλη ‘’Τρελάθηκες; Ξέχασες; Εδώ είσαι ασφαλής!’’

Το κουδούνι ξαναχτύπησε. Άκουσε την φωνή του γιατρού της. Πήγε πιο άνετα αυτή την φορά και του άνοιξε. Όμως δεν ήταν μόνος! Μαζεύτηκε ακούσια και κόλλησε στον τοίχο λες και θα έμπαινε ο διάβολος.

Ο γιατρός της βιάστηκε να μιλήσει.

‘’Αθηνά, ήρθα με ένα φίλο μου καλό και συνάδελφο για να σου τον γνωρίσω. Από εδώ ο γιατρός Χρήστος Στεργίου. Κι από εδώ η Αθηνά που σου μίλησα, και που είναι το καλύτερο κορίτσι της πόλης. Το Χρήστο θέλω να τον βλέπεις όπως εμένα. Σου τον συστήνω ανεπιφύλαχτα και πιστεύω πως αν του δείξεις εμπιστοσύνη θα σε βοηθήσει πολύ περισσότερο.’’

Το ότι δεν τους έκλεισε την πόρτα ήταν καλό σημάδι, σκέφτηκε ο γιατρός.

Η Αθηνά κοίταξε πολύ καλά τον νεοφερμένο. Εκείνος την κοιτούσε στα μάτια κατευθείαν και το πρόσωπο του  ήταν καθάριο, με καλοσυνάτο βλέμμα. Της χαμογέλασε απαλά και την ρώτησε αν μπορεί να περάσει.

Δεν είχε κάνει ούτε ένα βήμα για να μπει μέσα όπως ο γιατρός της. Περίμενε την άδεια της πρώτα. Η Αθηνά οπισθοχώρησε προς το σαλόνι, δείχνοντας έτσι πως αποδεχόταν την επίσκεψη. Όση ώρα δούλευε ο γιατρός με την Αθηνά, ο Στεργίου απλά παρακολουθούσε και δεν ανακατευόταν πουθενά. Ούτε έκανε κινήσεις που μπορούσαν να της αποσπάσουν την προσοχή. Αυτό που διαπίστωνε ήταν πως η κοπέλα έβγαζε μια εσωτερική δύναμη κατά διαστήματα, προφανώς από υποσυνείδητη επιθυμία να γίνει φυσιολογική ξανά. Γρήγορα όμως έσβηνε και χανόταν πάλι.

Οι επισκέψεις των δύο γιατρών έγιναν πιο συχνές και πάντα και οι δύο μαζί. Μια μέρα όμως, ο Στεργίου εμφανίστηκε μόνος. Η Αθηνά δίστασε μόνο για λίγο και τον άφησε να περάσει μέσα. Της εξήγησε πως σήμερα θα δούλευαν μαζί, γιατί ο γιατρός της είχε επείγον περιστατικό.

 Ανέλπιστα όλα κύλησαν ομαλά. Και την ώρα που έφευγε την ρώτησε αν θα την πείραζε να κάνει θεραπεία με εκείνον στο εξής. Δική της η επιλογή, της είπε.
Εκείνη δέχθηκε. Μέρα παρά μέρα την έβλεπε. Και η μέθοδος που χρησιμοποιούσε την έκανε να νοιώθει μικρά ίχνη σιγουριάς μέσα της. Οι εφιάλτες της λιγόστεψαν. Κι εκείνος της πρότεινε να αλλάξει κουρτίνες για να μπαίνει μέσα περισσότερο φως. Διάβασαν βιβλία, κουβέντιασαν για τα πάντα και τον εμπιστεύθηκε τόσο πολύ, που της έγινε απαραίτητος μέσα στον επόμενο χρόνο. 
Ξαφνικά άρχισε να νοιώθει έναν άλλο φόβο. Μήπως την παρατήσει και φύγει. Και αποφάσισε να του μιλήσει γι’ αυτό. Εκείνος την προέτρεπε να του μιλάει για όλα. Έκανε κι αυτός το ίδιο. Με το που θα τον έβλεπε θα τον ρωτούσε αμέσως!

Ο χειμώνας είχε έρθει και τα πάντα ήταν στρωμένα από χιόνι και κάτασπρα.
Δεν είχε περάσει πολλή ώρα που στεκόταν στο παράθυρο και είδε τον γιατρό   Στεργίου να περνάει την πόρτα του κήπου. Μα ξαφνικά εκείνος γλίστρησε στο χιόνι και παίρνοντας μια τούμπα, σωριάστηκε στο έδαφος. Κειτόταν ακίνητος.

‘’Χρήστο’’,  φώναξε έντρομη χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά το μικρό του όνομα.

Εκείνος ακόμα δεν είχε δώσει σημεία κίνησης ώστε να ξέρει πως είναι καλά  κι η Αθηνά πανικόβλητη αισθανόταν  ανήμπορη να τον βοηθήσει. Μα κάτι μέσα της επαναστάτησε. Όρμησε στη πόρτα και την άνοιξε. Στη συνέχεια σταμάτησε,  μα το βλέμμα της ήταν στο πεσμένο σώμα. Για πρώτη φορά το πόδι της έκανε ένα βήμα έξω από το κατώφλι. Τα  χέρια της δεν είχαν αφήσει την πόρτα ακόμα, και το άλλο της πόδι αρνιόταν να ακολουθήσει. Έκανε μια κίνηση προς τα μέσα να στραφεί στο τηλέφωνο. Μα το βογκητό που άκουσε από τον πεσμένο Χρήστο, έδωσε τη δύναμη και στα δύο πόδια να κάνουν βήμα και στα χέρια να αφήσουν την πόρτα. Στηρίχτηκε στον τοίχο του σπιτιού στο κατώφλι ακριβώς. Ο Στεργίου  φώναξε αχνά  το όνομά της. Εκείνη τάχυνε και πότε παραπατώντας πότε έρποντας και στο τέλος στα τέσσερα σαν μωρό που μπουσουλάει, έφτασε κοντά του.

Ο γιατρός την κοίταξε και της χαμογέλασε.

‘’Είμαι καλά και όπως βλέπω κι εσύ. ‘’

‘’Ναι αλλά για πόσο;’’ Τον ρώτησε ξέπνοα, σαστισμένη ακόμα από την εξέλιξη.

‘’Για πάντα. Και θα το δεις κι εσύ, γιατί όλα τα υπόλοιπα σου χρόνια μαζί θα είμαστε και θα στηρίζει ο ένας τον άλλον. Η αναμονή σου έφτασε στο τέλος της . Τι λες;’’

Παίρνοντας με τα λόγια του απάντηση στην ερώτηση που δεν του είχε κάνει, αλλά ήταν μέσα στο μυαλό της, χαμογέλασε για πρώτη φορά και κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.

Εκείνη γονατιστή κι εκείνος δίπλα της καθιστός, στο μέσον του κήπου κάτω από το άπλετο φως του ήλιου, που έστειλε μια αχτίδα του ξαποστέλνοντας τους εφιάλτες στον κόσμο που ανήκαν, κι ανοίγοντας τον δρόμο στη ζωή!


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου και παραδίδω την Σκυτάλη στην AnnaFlo του ''Ατενίζοντας''
με επιλεγμένη λέξη ''ΑΝΑΜΝΗΣΗ'' [χρήση εντός του κειμένου και όχι τίτλος]

και εικόνα από το pixabay


Καλή σου επιτυχία Άννα μου και σ' ευχαριστώ!

43 σχόλια:

  1. Πω πω δυνατή ιστορία! Πολύ ωραία η συμμετοχή σου Μαίρη μου. Πόσα ψυχολογικά προβλήματα αφήνει ο βιασμός σε μια κοπέλα!! Και παρουσίασες την αγοραφοβική κοπέλα τόσο γλαφυρά. Μα το αισιόδοξο τέλος δικαίωσε τόση θλίψη για την κατάσταση της κοπέλας! Αυτοί οι βιαστές έπρεπε να μπαίνουν φυλακή ισόβια!
    Θαυμάσια γραφή και τη διάβασα απνευστί την ιστορία σου
    Ευχαριστώ για τη σκυτάλη. Η φώτο που μου δίνεις είναι πολλά υποσχόμενη. Και η λέξη πολύ καλή και ταιριαστή
    Πάω να ξεκινήσω να κατεβάσω ιδέες
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ! Ο βιασμός δεν πιστεύω πως ξεπερνιέται ποτέ. Πιστεύω πως τα άτομα που τον βίωσαν κατά βάθος δεν το ξεπέρασαν. Και η δική μου άποψη είναι πως αυτοί δεν είναι άνθρωποι. Και θα πρέπει να μην ξαναβλέπουν το φως του ήλιου. Καλή συνέχεια και ελπίζω να σου άρεσε η φωτο που σου διάλεξα. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Μαίρη μου, τι συγκλονιστική ιστορία! Και πόσο όμορφα δοσμένη! Το ύφος σου έχει γλαφυρότητα, λυρικότητα και κυλάει απαλά σαν το νερό. Χίλια μπράβο, κοπέλα μου, που κράτησες το ενδιαφέρον μου αμείωτο μέχρι το τέλος. Αχ πόσο μου αρέσει όταν υπάρχει ευτυχισμένο τέλος! Πολλά φιλιά και είμαι βέβαιη ότι η φωτογραφία που επέλεξες για την Άννα μου θα της χαρίσει μια όμορφη έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Εύχομαι και σ' εσένα καλή επιτυχία όταν έρθει η σειρά σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Η Σκυτάλη ξεκινά με μια υπέροχη ιστορία Μαίρη μου!! Τόσο τρυφερή, τόσο αισιόδοξη! Την απόλαυσα και με γέμισε χαμόγελο και ζεστασιά!! Μπράβο σου!
    Έλαβε τέλος και η δική μας ΑΝΑΜΟΝΗ για την πρώτη ιστορία... περιμένω με χαρά την επόμενη που σίγουρα θα είναι όμορφη αν κρίνω από τη φωτογραφία και τη λέξη που διάλεξες!
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου νοιώθω χαρά που ένοιωσες τέτοια συναισθήματα από το κείμενο μου. Πραγματικά σ' ευχαριστώ πολύ! Το παιχνίδι ξεκίνησε και θα είναι ενδιαφέρον προβλέπω. Καλή επιτυχία και σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Θα ομολογήσω πως στην αρχή αγχώθηκα με τα όσα της συνέβησαν. Όμως η τελική λύση μου επιβεβαίωσε αυτό που πρεσβεύω πάντα : πως η αγάπη είναι το φάρμακο για όλα. Άννα μου όπως πάντα περιγραφική και δυνατή σε εικόνες ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου δεν θα σας προκαλούσα στενοχώρια. Σίγουρα η αγάπη είναι φάρμακο για όλα όπως λες, και είναι κρίμα που πολλοί διαλέγουν αντίθετα μονοπάτια. Σίγουρα θα απολαύσουμε και από την Άννα μια όμορφη δημιουργία όπως και από σένα και τους υπόλοιπους. Καλή επιτυχία και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Μαίρη μου ξεδίπλωσες τόσο παραστατικά την ιστορία σου, που πραγματικά με συνεπήρε...Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί κατά πόσον τα θύματα που έχουν βιώσει αυτό το αποτρόπαιο έγκλημα , καταφέρνουν να επουλώσουν το τεράστιο ψυχικό τους τραύμα, πως συνεχίζουν την ζωή τους , την στιγμή μάλιστα που γνωρίζουμε ότι οι γιατροί Στεργίου σπανίζουν.....Λυτρωτικό το αίσιο τέλος που έβαλες στην ιστορία σου και το αισιόδοξο μήνυμα που εξέπεμψες, έχω συγγενή που μετά από 3 διαρρήξεις στο σπίτι και το εξοχικό της, της οποίες βίωσε "σαν βιασμό" υποφέρει από την ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΑ με τα γνωστά εφιαλτικά συμπτώματα και παρά τις ψυχοθεραπείες δεν μπορεί να απαλλαγεί και να ζήσει φυσιολογικά. Ευτυχώς έχει οικογένεια που της συμπαραστέκεται, αλλά όλοι υποφέρουν μαζί της....Πολλά υποσχόμενη η φωτό που διάλεξες γιά την ΄Αννα !!! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου καλησπέρα! Έβαλα τα δυνατά μου και έκανα και μια μικρή έρευνα πριν, ώστε να μπορέσω να μπω στο πετσί όσο μπορούσα του κειμένου και να το δέσω όσο καλύτερα μπορούσα. Φαντάζομαι πως η φίλη σου θα υποφέρει πολύ και ευτυχώς που την στηρίζει η οικογένεια της. Εύχομαι κάποια στιγμή να γίνει καλύτερα. Σίγουρα πολλοί Στεργίου γιατροί δεν υπάρχουν, μα σίγουρα και οι λίγοι θα βάζουν τα δυνατά τους για τους ασθενείς τους. Καλή επιτυχία όταν έρθει η σειρά σου σου στέλνω την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη μου σ' ευχαριστώ πολύ που έκανες τον κόπο και αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις το κείμενο μου! Χαίρομαι που σου άρεσε κι ελπίζω σε επόμενη σκυτάλη να μας συντροφεύσεις! Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Με μια ανάσα το διάβασα, Μαίρη μου, για να δω και τι θα γίνει παρακάτω!!! Ξέρεις, μου αρέσει να υπάρχει διέξοδος στο τέλος! Μας παρουσίασες τόσο γλαφυρά ένα πρόβλημα και το ίδιο γλαφυρά τη λύση του. Μια ακόμα δυνατή ιστορία σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ' ευχαριστώ για το απνευστί! Κι εμένα μου αρέσει το αίσιο τέλος αλλά δυστυχώς το βλέπουμε στα βιβλία και στις ταινίες. Να είσαι καλά καλή επιτυχία και σε σένα. Περιμένω να σε απολαύσω! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Μια υπέροχη συναστρία: φωτογραφία, λέξη και ιστορία.
    Τόσο άρτια δεμένα μεταξύ τους και τόσο δυνατή και συγκινητική η ιστορία σου.
    Δεν θα έλεγα όχι αν είχε ένα λιγότερο χάπι εντ, για να φαίνεται πιο ρεαλιστική.
    Άγγιξες ένα θέμα που πονάει και αιμορραγεί διαρκώς, αφού οι βιασμοί και οι κακοποιήσεις συνεχίζονται ακάθεκτες, μένουν ατιμώρητες και συνήθως οι γυναίκες που τολμούν να μιλήσουν, "κακοποιούνται" ξανά απ' τους δικαστές και τους αστυνομικούς.
    Συγχαρητήρια Μαίρη μου! Μια εξαιρετική αρχή στην αλυσίδα των ιστοριών που ακολουθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου! Η αλήθεια είναι πως και για μένα το πιο ρεαλιστικό τέλος θα μου ταίριαζε καλύτερα! Μια και ο ρεαλισμός εκφράζει την μαύρη πραγματικότητα δυστυχώς. Όμως εδώ είναι η Σκυτάλη και δεν ήθελα η πρώτη ιστορία να προκαλέσει μόνο λύπη. Ήθελα να τελειώνει καλά προς τιμήν των αναγνωστών. Αναμφισβήτητα όμως οι γυναίκες που έχουν βιαστεί αντιμετωπίζονται από το νόμο και από δικηγόρους βιαστών σαν να είναι θύτες και όχι θύματα. Υπάρχουν και χώρες που οι γυναίκες που βιάζονται κερδίζουν το ανάθεμα και την τιμωρία ακόμα. Αυτή είναι η αλήθεια και οι κοινωνίες των ανθρώπων δυστυχώς.
      Σου εύχομαι καλή επιτυχία και σ' αυτήν την σκυτάλη, σ' ευχαριστώ για την παρουσία σου και σου εύχομαι καλό σ/κ! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Όταν άρχισα να διαβάζω την ιστορία σου Μαίρη μου, είπα δεν αρχίσαμε καλά.
    Στενάχωρο θέμα από αυτά που βλέπουμε στην τηλεόραση συχνά, με τα γνωστά αποτελέσματα.
    Μετά όμως είδα ότι υπάρχει ελπίδα για το δύστυχο κορίτσι και χάρηκα.
    Όμορφο κείμενο που κράτησε το ενδιαφέρον μου μέχρι το τέλος.
    Θα ήθελα μεγαλύτερη ποινή για τους βιαστές, μη πω για ισόβια κάθειρξη .
    Καλή συνέχεια σε όλους μας .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ρένα μου δεν θα σου χάριζα μόνο λύπη! Αλίμονο! Η ελπίδα υπάρχει για όλους μόνο αρκεί να μη το βάζουμε κάτω! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, ευελπιστώ κι εγώ σε μια πιο δίκαιη δικαιοσύνη!
      Καλή επιτυχία και σ' εσένα και είμαι σίγουρη πως θα το απολαύσεις πάλι και εμείς μαζί με σένα!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ξεκινάμε λοιπόν! Και ξεκινάμε φυσικά με σένα Μαίρη μου!
    Με την ιστορία της Αθηνάς και τα ακάνθινα όριά της. Μια εφιαλτική φυλακή γύρω της. Εγκεφαλική. Φυλακή της ψυχής που είναι και η χειρότερη. Και άντε να την παλέψεις. Θέλεις ισχυρότατο κίνητρο, θέληση και στόχο.
    Και να που η ζωή έφερε δίπλα της τον Χρήστο. Είτε μέσα από μια συγκυρία είτε μέσα από μια μικρή συνωμοσία ενός "ατυχήματος", η αναμονή της Αθηνάς τελείωσε. Τα όρια ράγισαν συθέμελα και δεν ήθελε πολύ προσπάθεια για να συντριβούν οριστικά.
    Πόσο όμορφα τα μηνύματα που περνάς! Εμπιστοσύνη! Μια μεγάλη κουβέντα. Ένα βίωμα που πραγματικά αρπάζει τον άνθρωπο και τον ταξιδεύει σε καθάριους ουρανούς.
    Δεν είχα αμφιβολία για το τι θα δημιουργούσες με την όμορφη αυτή εικόνα.

    Κληροδοτείς την επόμενη για την Άννα. Να της ευχηθώ καλή επιτυχία για να ...παίρνουμε σειρά.
    Μπράβο Μαίρη μου, μία ακόμα φορά.

    Καλή αρχή λοιπόν παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ πολύ! Η αγάπη και η εμπιστοσύνη όταν δικαιώνονται είναι το συναρπαστικότερο και πολυτιμότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί σε κάποιον. Με συγκινούν τα λόγια σου και η σιγουριά σου για το τι περίμενες από μένα και σ' ευχαριστώ που πάντα είσαι εδώ! Περιμένω εναγωνίως να με συναρπάσεις κι εσύ μετά την Άννα! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. H αγάπη τα νικάει όλα, και φοβίες και πεσίματα και χτυπήματα και κάνει τον ήλιο να λάμπει και το χιόνι συνωμότη σε μια ερωτική συνωμοσία.
    Η ιστορία σου είναι παραμυθένια και τα έχει όλα!! Και τον κακό δράκο, και τον ήλιο μάγο, και τον πρίγκιπα και το κορίτσι.
    Το κακό εξαφανίζεται και η αθωότητα των ψυχών και των σωμάτων στο τέλος βασιλεύει θριαμβευτικά.
    Μου άρεσε πολύ και το χάρηκα με όλη μου την καρδιά Μαίρη μου!
    Καλή συνέχεια στην Άννα με το κοχύλι σου.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσε! Τώρα εντελώς παραμυθένια δεν θα την έλεγα αλλά θέλω να σας πιστεύω και να είναι καλή! Σ' ευχαριστώ επίσης για την δεύτερη παρουσία σου στην σκυτάλη. Καλή επιτυχία περιμένω εναγωνίως την συμμετοχή σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Κυρία Μαίρη μου
    σαν σενάριο ταινίας , σαν ιστορία βιβλίου
    τόσο αληθινό
    περιμενα να δω παρακάτω τι θα γίνει και ποιο θα είναι το τέλος
    πολλά καλή η ιστορία σου και τη συνδύασες μια χαρά με τη λεξη και την εικόνα

    καλή επιτυχία στην Αννα μας
    με πολλά καλή φωτογραφία -κοχύλια που μου αρέσουν πολλά -νομίζω και της Αννας της αρέσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου αυτή τη φορά θα μας λείψεις αλλά πιστεύω να σε έχουμε σαν παρουσία και στις υπόλοιπες συμμετοχές! Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου και ελπίζω στην επόμενη σκυτάλη να συμμετέχεις ξανά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Θα είμαι παρούσα και στις υπόλοιπες συμμετοχές

      Διαγραφή
  13. Μαίρη μου συγχαρητήρια για την ιστορία σου και για το θέμα με το οποίο καταπιάστηκες. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ξεπερνιέται ποτέ. Ο βιασμός είναι ένα έγκλημα που έχει να κάνει όχι μόνο με το σώμα, αλλά κυρίως με την ψυχή του θύματος, όσο για τους θύτες τις περισσότερες φορές μένουν ατιμώρητοι.
    Καλή συνέχεια στην σκυτάλη μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ' ευχαριστώ πολύ! Ο βιασμός είναι για μένα ένα ειδεχθές έγκλημα και θα έπρεπε να τιμωρείται με βαριές ποινές! Σου εύχομαι καλή σου επιτυχία και σ' ευχαριστώ για την ακόμα μια φορά παρουσία σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίο ξεκίνημα, ενδιαφέρουσα και καλογραμμένη η ιστορία σου Μαίρη!
    Οι καιροί μας είναι δύσκολη και η βία πρωτοστατεί στα δελτία ειδήσεων.
    Μου άρεσε που η ιστορία είχε καλό τέλος, η κοπέλα το ξεπέρασε κι ένας έρωτας βρίσκεται στο προσκήνιο, τί καλύτερο!

    Πολύ επίκαιρη και η φωτογραφία που διάλεξες, τα κοχύλια από το πρόσφατο καλοκαίρι μας βρίσκονται παντού, για να δούμε τί έμπνευση θα δώσουν ;)

    καλό βράδυ εύχομαι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, και κυρίως που είσαι πάλι μαζί μας! Η βία πρωτοστατεί γιατί δεν τιμωρείται όπως θα έπρεπε. Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο μου και σου εύχομαι καλή επιτυχία με τη συμμετοχή σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Συγκλονιστικό. Το θέμα της ιστορίας, οι χαρακτήρες, η ανάλυση και περιγραφή, η χρήση της φωτογραφίας, τα μηνύματα.
    Όταν συνεργαζόμουν με οργάνωση από γυναίκες για γυναίκες, 'άκουγα' τον πόνο που προκαλεί ο βιασμός. Την απόγνωση. Την απελπισία. Το μίσος για τον εαυτό. Τον φόβο για τη ζωή. 'Είδα' πόσο σημαντικό είναι να περνάμε τα μηνυματα που περνά η ιστορία. Πως υπάρχει ζωή μετά, και μπορεί να είναι μία ωραία ζωή. Όταν υπάρχει κατανόηση και στήριξη. Χωρίς κριτική, χωρίς απόρριψη. Αυτό δεν είναι το νόημα της αγάπης; Μία μεγάλη αγκαλιά και για τα εύκολα και για τα δύσκολα.
    Ανυπομονώ να διαβάσω τις υπόλοιπες ιστορίες - Τζοάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. joanna σ ευχαριστώ και έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες! Κατανόηση και αγάπη αυτά χρειάζονται. Και να βοηθήσεις να ξαναγεννηθεί η ελπίδα και η πίστη στον άνθρωπο! Περιμένω κι εγώ τη δική σου σειρά! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  16. Ναι Μαίρη μου, η αναμονή να αλλάξουν οι συνθήκες πόνου, προϋποθέτει και την υπομονή μας και αυτή σχεδόν πάντα φέρνει μαζί της, την λύτρωση!
    Καλογραμμένη η ιστορία σου και το αίσιο τέλος είναι και η απόδειξη πως για όλους υπάρχει ελπίδα για ένα όμορφο αύριο!
    Πολλά πολλά τα ΑΦιλάκια μου και πάμε τώρα για την "ανάμνηση"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σ' ευχαριστώ! Χρειάζεται υπομονή για να γεννηθεί ξανά η θέληση για ζωή! Πολλά φιλιά κι από μένα κορίτσι μου να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  17. Μαίρη μου, συγκλονιστική η ιστορία σου. Μου άρεσε απίστευτα η περιγραφή σου και το κλίμα που δημιουργησες γύρω από τα γεγονότα. Ήταν σαν να νιώθαμε τον πόνο της, τον φόβο της, το άγχος της στη πρώτη γνωριμία.
    Μου άρεσε που στο τέλος η ζωή χαμογέλασε στην Ηρωίδα σου!
    Πολλά πολλά μπράβο για τη συμμετοχή σου. Αν και διαχειρίστηκες ένα ιδιαίτερα σοβαρό κι επίπονο θέμα, έδωσες μια δυνατή έναρξη στη Σκυτάλη μας.
    Μια όμορφη μέρα, εύχομαι να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σ' ευχαριστώ! Χαίρομαι που το έζησες γιατί αυτό ακριβώς προσπάθησα να κάνω. Αφού μου λες πως το πέτυχα χαίρομαι αφάνταστα! Και πόσα τέτοια άτομο υποφέρουν από παρόμοια βιώματα χωρίς κανείς να τα βοηθάει. Αντίθετα τα αντιμετωπίζουν σαν στιγματισμένα κι αυτό είναι ολέθριο.Καλή επιτυχία όταν έρθει η σειρά σου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. θυμάμαι μια ταινία η τηλεοπτική σειρά, όπου αυτή δεν μπορούσε να βγει από το σπίτι αλλά είχε σπουδάσει διάφορα και μπορούσε από το σπίτι να ανακαλύπτει το προφίλ του εγκληματία και να βοηθά έτσι την αστυνομία... Κάπως έτσι δεν είναι σίγουρη... η ουσία είναι πως ο έρωτας όπως και να το κάνουμε είναι πολύ μεγάλη ελκτική δύναμη. Η ανατροπή για μένα ήταν το θέμα της ιστορίας σε σχέση με την φωτογραφία. Μια φωτογραφία που είχε ένα σωρό φανερές διαδρομές για ιστορίες και μια κρυφή αυτή που διάλεξες χαχα μου φάνηκε αρκετά πρωτότυπη :)
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αναφέρεσαι σε μια ταινία που έχω δει κι εγώ, έπαιζε η Σιγκούρνι Γουίβερ νομίζω. Την είχα δει πολύ παλιά και θυμάμαι είχα τρομάξει. Όντως πολλές διαδρομές είχε η φωτογραφία αλλά αυτή η εκδοχή μου έκανε κλικ. Να είσαι καλά και καλή επιτυχία στη συμμετοχή σου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλή αρχή Μαιρούλα. Αχ κι εγώ θυμάμαι στα 17 μου και στα 20 με το φόβο ζούσα και το χειρότερο είναι πως τα πράγματα χειροτερεύουν για τα νέα κορίτσια. Πολύ δυνατή η έναρξή σου, έδωσες το στίγμα πιστεύω μιας κοινωνικά ευαισθητοποιημένης σκυταλοδρομίας.

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου δεν έχω κόρη. Αλλά πάντα πίστευα πως τα κορίτσια θα πρέπει να μάθουν από μικρά να αμύνονται για να αντισταθμίσουν όσο μπορούν την έλλειψη μυικής δύναμης. Είναι κάτι που πάντα με έπνιγε. Η επιβολή στον πιο αδύναμο και η πρόκληση φόβου για να καλύψεις το άρρωστο εγώ σου! Για μένα είναι μια από τις χειρότερες μορφές απανθρωπιάς! Καλή επιτυχία στη σειρά σου και σ' ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Μαιρη μου αρκετα καθυστερημενη ήρθα..και ο λογος ηταν κατι δυσκολες μερες που μας προεκειψαν ..είχα δει την ειδοποιηση σου κοριτσι μου αλλα..δεν υπηρχε ο χρονος να περασω...
    Η ιστορια σου συγκλονιστικη το ποσο μπορει να αλλαξει ενας βιασμος την ζωή και τον συναισθηματικο κοσμο μιας γυναίκας και τα απανωτα ατυχηματα... ειναι τρομερο ποσα καταλυπα αφηνουν.
    Πολύ καλα εκανες ομως και εστηλες ενα Στεργιου..στην ηρωίδα σου ..γιατί ολες θελουμε αγαπη και στηριξη να μας βοηθησει..να ξανοιξουμε ξανα το φως.. και να αντικρίσουμε ξανα τον κοσμο με αισιοδοξια!!!
    Να εισαι καλα Μαιρη μου καλη αρχη φιλη μου ..παω να διαβασω και την επομενη της Μαριας..!! φιλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαίρη μου όταν σου έστελνα τη φωτογραφία ήξερα πως θα έγραφες κάτι δυνατό!
    Τόσο δυνατό δεν το περίμενα όμως!
    Υπέροχη ιστορία με άπειρα μηνύματα και ευτυχώς αισιόδοξο τέλος!
    Η καλύτερη αρχή για τη σκυτάλη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή