Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #4 - ΛΗΞΗ!






Αισίως τελείωσε και η τέταρτη κατά σειρά Σκυτάλη μας, με την συμβολή σας και την συμμετοχή σας!
Ελπίζω να απολαύσατε το ταξίδι στον κόσμο της έμπνευσης και της εικόνας όπως κι εγώ!
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς, για την ακόμα μια φορά όμορφη παρέα σας και ανανεώνουμε το ραντεβού για το Φθινόπωρο που θα ξεκινήσει η πέμπτη με το καλό σκυτάλη μας!

Όπως έχω καθιερώσει ακολουθεί και η κλήρωση που έκανα για το δώρο της τέταρτης σκυτάλης για έναν από εσάς που πήρατε μέρος.

Παρακάτω θα σας δείξω τι έχω φτιάξει αυτή τη φορά, και παρακαλώ να είστε επιεικείς στην κρίση σας για τη φωτογράφιση μου, και ακόμα τη λίστα για το ποιος κληρώθηκε!




Αυτό είναι το αναμνηστικό δώρο που έφτιαξα για την σκυτάλη και που όταν έκανα την κλήρωση έτρεμε η ψυχή μου μήπως τύχει του Γιάννη που είναι ο μοναδικός άντρας της παρέας. Ευτυχώς όμως έτυχε στην Κατερίνα Βερίγκα




List Randomizer
There were 22 items in your list. Here they are in random order:
1.     K.VERIGKA
2.     MIA
3.     KLAYDIA
4.     GIANNIS PIT
5.     RENA XRISTODOULOU
6.     MARIA NIKOLAOU
7.     ELENH FLOGERA
8.     BY JOANNA K
9.     TO E PERIODIKO MAS
10.  ANNAFLO
11.  FISH EYE
12.  MARIA G.
13.  MANIA
14.  ONIROKOSMOS
15.  KANELLAKH MARIA
16.  CHRISTI PETALOTI
17.  M.TSARDAKLI
18.  AXTIDA
19.  WOMAN IN BLOGS
20.  ANESPERH
21.  MEMARIA
22.  SMARAGDAKI ROULA
IP: 178.59.218.243
Timestamp: 2020-02-08 04:43:37 UTC

Το επόμενο ραντεβού μας θα είναι πιστεύω στο δρώμενο που ξεκινάει η Κατερίνα στο μπλογκ της.
Pause Blog
Όλοι μαζί λοιπόν στης Κατερίνας το  μπλογκ για να συνεχίσουμε την διασκέδαση!

Ευχαριστώ πολύ Φιλιά σε όλους!

17 σχόλια:

  1. Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι Μαίρη μου, που το απόλαυσα και μπράβο σου που το συνεχίζεις και μας δίνεις αφορμή για δημιουργία!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για την όμορφη εμπειρία και περιμένω ήδη το επόμενο με το καλό!
    Υπέροχο το δωράκι σου στην τυχερή μας Κατερίνα! Εύχομαι πάντα καλότυχη να είναι και να το χαρεί! Θα συναντηθούμε στο δρώμενό της, για νέες εμπειρίες!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωω τι ωραία να ξεκινάει έτσι ο μήνας!! Πολλά πολλά ευχαριστώ Μαίρη μου και για την προτροπή στο δρώμενο που σκέφτηκα! Ραντεβού εκεί λοιπόν. Θα μας λείψει η Σκυτάλη μέχρι το φθινόπωρο αλλά το καλό πράγμα αργεί να γίνει.. :) Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλότυχη η Κατερίνα μας. Σ'ευχαριστούμε Μαίρη μου γι αυτό το όμορφο δρώμενο που αγαπήσαμε και του το συνεχίζεις. Το περιμένουμε με λαχτάρα.
    Καλή σου μέρα
    Τα φιλιά μου σε όλους τους συμπαίχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ομορφο το ταξίδι σας την επόμενη φορά υπόσχομαι να δώσω και εγώ το παρόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το δρώμενο, Μαρία μου. Με το καλό και στο επόμενο. Απολαύσαμε ωραίες συμμετοχές.
    Να το χαρεί το όμορφο δωράκι σου η Κατερίνα μας. Να είσαι βέβαιη ότι αν το κέρδιζε ο Γιάννης θα το χαιρόταν εξίσου. Είναι απλά καταπληκτικό. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάθε ιστορία ήταν ξεχωριστή γιατί ήταν η ιστορία της κάθε μιάς μας όπως την βγάλαμε από την ψυχή μας. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία πουμας δίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το Φθινόπωρο απέχει πάρα πολύ Μαίρη! Γιατί τόσο απόμακρα; Πολύ μεγάλο διάστημα αποχής και το λέω ειλικρινά. Και εδώ θα εκφράσω το "παράπονό" μου.
    Δεν μου λέτε "πουλάκια" μου; Γιατί δίνεται "πόντους" στα social media και "ρίχνετε" τα μπλογκ σας; Για να μου το εξηγήσετε όλο αυτό; Προς τι τέτοια απουσία εδώ ενώ εκεί είστε "πανταχού παρόντες";
    Το είπα και ησύχασα.
    Το δρώμενο Μαίρη μου είναι κάτι εξαιρετικό που συνδυάζει εικόνα-λόγο. Διπλή με λίγα λόγια έμπνευση. Και ήδη έχει γράψει ιστορία τόσο με τις συμμετοχές όσο και με τα σχόλια. Γιατί να μην γίνει νωρίτερα;
    Μαζί με της Κατερίνας και μαζί και με τα τυχόντα άλλα.
    Συγγνώμη αν ακούγομαι κάπως.
    Ίσως εγώ πλέον να έχω ξεκουτιάνει, ίσως να έχω γίνει παράξενος, ίσως τελικά να ακολουθήσω την κλασική γραμμή των αντρών που σνομπάρουν το μπλογκινγκ και σουλατσάρουν κάθε μέρα στα social media.
    Με έχουν στενοχωρήσει κάποια πράγματα, το λέω και όποιος θέλει να την ανοίξουμε τη συζήτηση.

    Καλότυχη η Κατερίνα, να το χαρεί το δώρο. Και καλή μου φιλενάδα Μαίρη μου είναι υπέροχο. Αν το κέρδιζα θα το χαιρόμουνα πολύ αλλά μην ξεχνάς έχω και δύο κόρες. Χαχαχαχα.
    Στέλνω φιλιά.
    Θα μου λείψει η Σκυτάλη σας το λέω. Θα μου λείψει πολύ. Γιατί περίμενα το σηματάκι της Μαίρης στα mail για να τρέξω να διαβάσω κάτι πολύ όμορφο.
    Είμαστε παρόντες, θέλω να πιστεύω και συνεχίζουμε να δημιουργούμε.
    Τα φιλιά μου και θερμά συγχαρητήρια σε όλες σας και σε σένα Μαίρη μου για την διοργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Γιάννη. Και προσυπογράφω για τη Σκυτάλη να γίνει νωρίτερα...τι λέτε οι υπόλοιποι;

      Διαγραφή
  8. Μπραβο Μαρια μου για το ομορφο φωτογραφικό ταξιδι που κάναμε παρεούλα.. θα μας λείψει τόσο καιρο παντως μεχρι το Φνινόπωρο.. για δες το....
    Πολύ ομορφο το δωρακι σου σιγουρα θα χαρει η Κατερινα που είναι η τυχερή...
    Ολες οι συμμετοχές ηταν υπέροχες..καλη συνέχεια σε ότι κάνεις Μαρία μου να μην χαθούμε!! φιλιάααα!!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστούμε Μαίρη μου για την ευκαιρία που μας δίνεις να εκφραστούμε λογοτεχνικά μέσα από τη σκυτάλη σου.
    Με το καλό να δεχτεί το όμορφο και χρήσιμο δώρο σου η Κατερίνα.
    Ψηφίζω να γίνει Φθινόπωρο η πέμπτη σκυτάλη.
    Πολλά φιλιά σε όλους και όλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαίρη μου σ ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου, για τις ωραίες στιγμές που πέρασα συμμετέχοντας στη φωτογραφική σκυτάλη.
    Όλες οι ιστορίες ήταν υπέροχες.
    Εγώ σκεφτόμουν και κάτι άλλο.
    Να διαλέξει ο καθένας από μας μια φωτογραφία από τη σκυτάλη που τελείωσε και να γράψει μια άλλη ιστορία.
    Πολλές φορές αναρωτήθηκα αν έπεφτε σε μένα αυτή η φωτογραφία τί θα έγραφα;
    Πάντως το φθινόπωρο το βλέπω πολύ μακριά.
    Θα μου άρεσε να γίνει τον Μάρτιο.
    Θα μου λείψουν τα μέιλ σου.
    Ό,τι κι αν αποφασίσεις, εδώ είμαι κι εγώ.
    Χάρη σε αυτά τα δρώμενα άρχισα κι εγώ να δοκιμάζω τη συγγραφική μου δεινότητα, λέμε τώρα 🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαίρη μου σε ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για τούτο το όμορφο και δημιουργικό δρώμενο της φωτο-συγγραφής. Ελπίζω όταν εσύ θα κρίνεις να ξεκινήσει πάλι η σκυτάλη να μπορέσω να λάβω και πάλι μέρος.
    Το δωράκι πολύ όμορφο, να το χαρεί η Κατερίνα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβάσαμε υπέροχες ιστορίες και προσωπικά σε ευχαριστώ, Μαίρη μου, γιατί το οργάνωσες και πάλι καταπληκτικά.
    Πάντα τυχερή η Κατερίνα, που θα πάρει την ομορφιά σου!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη εμπειρία που μας χάρισες και συγχαρητήρια στην τυχερή της κλήρωσης, την Κατερίνα μας! Τι ντελικάτα δώρα που ετοίμασες! Απ' τα χεράκια σου το ντεκουπάζ υποθέτω.
    Προσπωπικά, θα προτιμούσα να γίνει το φθινόπωρο ο επόμενος κύκλος, λόγω φόρτου εργασίας που έχω αυτό το διάστημα. Αν όμως γίνει τον Μάρτη τελικά, θα κάνω ό,τι μπορώ για να συμμετέχω. Ό,τι αποφασίσει η παρέα.
    Φιλιά πολλά Μαίρη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου ρε Μαιρούλα μερακλού. Ευχαριστούμε που μας συντονίζεις και μας φέρνεις κοντά και μπράβο σε όλα τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. :( δεν μπορώ να πω πως τις πρόλαβα όλες να τις διαβάσω. Πάλι καλά που είχα και εσένα να μου τραβάς το πόδι με την οργάνωσή σου χαχαχα Είμαι βλέπεις και από άλλη γειτονιά και μπουρδουκλώνομαι ... Πέρασα όμως όμορφα πολύ και το διασκέδασα.
    Ωραίο και το δωράκι, το δικό μου από την προηγούμενη σκυτάλη μου άρεσε πιο πολύ !!!! (καθομαθημένο εγωιστικό πλασματάκι χαχαχαχαχα σε πειράζω )
    Θα προσπαθήσω να φυλάω καραούλι για την επόμενη χαχαχαχα
    Φωτο συγγραφική σκυτάλη και ξερό ψωμί !!!!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παω να το ψαξω και να το παρακολουθησω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή