Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Ήρθε το δώρο μουουου!

Καταρχήν να σας πω πως άλλαξε η διαδικασία παραλαβής στο γραφείο μου! Απαγόρευσαν πια στις κούριερ να μπαίνουν και για να παραλάβεις κάτι, πράγμα αναγκαίο αφού σχεδόν όλη τη μέρα και όλη την εβδομάδα είσαι εκεί, πρέπει να διασχίζεις έναν μεγάλο εσωτερικό χώρο, να διανύεις μια μεγάλη απόσταση με τα πόδια για να πας στο φυλάκιο και να βγεις εξωτερικά να παραλάβεις ό,τι θες. Αυτό με έσπρωξε να πω στην Αριστέα πως είχα δυσκολίες να παραλάβω το δώρο της. 
Μέχρι..... 
Μέχρι που μου είπε '' τι κρίμα και έλεγα να σου φτιάξω ένα βιβλίο....''
Ένοιωσα μέσα μου κάτι να τινάζεται και της γράφω... '' τι μου κάνεις τώρα;....''
Πάνω που πήγα να κάνω την επανάσταση μου στη γραφειοκρατία, έκανα άτακτη υποχώρηση.


Και   ενόσω ήμουν στο γραφείο χαμένη μέσα στους αριθμούς και στα ποσά που δεν ήταν δικά μου, χτυπάει το τηλέφωνο και με ενημερώνουν πως έχω ένα δέμα.
Φτερά στα πόδια μου, γιατί παιδιά δεν περίμενα τίποτα παρά μόνο το δώρο το υπέροχο που μου έφτιαξε η Αριστέα με τα χεράκια της για το Συμπόσιο.
Τρέχω στο φυλάκιο και μου λένε πως δεν ήταν εκεί γιατί έπρεπε να πάει πρωτόκολλο.
Ξαναγυρίζω και παίρνω τη μεγάλη ανηφόρα, μια και η επιστροφή είναι ανηφορική,  μέχρι το  πρωτόκολλο. Κι εκεί να με ρωτάνε αν αφορά το δέμα την εταιρεία ή είναι προσωπικό.
Λέω για όνομα του Θεού, είναι ένα προσωπικό αντικείμενο που το περίμενα.
Και δώστου να υπογράφω σε δύο μεριές πως παρέλαβα.
Το παίρνω το πολύτιμο μου παιδιά με τη λαχτάρα του Γκόλουμ στον άρχοντα των δαχτυλιδιών, και πάω να βρω λίγη ησυχία να το απολαύσω.
Μόλις το άνοιξα με συνεπήραν τα αρώματα που αναδύονται από κάθε δέμα της Αριστέας και όταν το αντίκρισα...., ξετρελάθηκα!
Δέστε γιατί!


Αυτό είναι το δώρο μου για την συμμετοχή μου στο Συμπόσιο ποίησης της Αριστέας του blog ''H ζωή είναι ωραία...'' . Αριστέα μου σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για το υπέροχο αυτό δώρο, για τον κόπο σου, για το χρόνο σου, και για την επιμονή σου! Και επίσης για το κίνητρο που μας δίνεις, το έχω πει και θα το λέω, με το Συμπόσιο να δημιουργούμε και να συμμετέχουμε με μια υπέροχη παρέα σε ένα πανέμορφο δρώμενο! Ευχαριστώ πολύ!

5 σχόλια:

  1. Πω πω πω πω δώρο!!! Απίθανο το ...χιλιοστό(;) βιβλίο που κάνει η Αριστέα μας. Πω πω στο επόμενο Συμπόσιο Μαίρη θα στείλεις συμμετοχή για μένα μπας και βγω πρώτη και μου φτιάξει και εμένα χααχαχχαα
    Λοιπόν πάω να φτιάξω και εγώ ένα βιβλίο, Αριστέα δεν είμαι αλλά ...δεν γίνεται θα το προσπαθήσω.
    Υ π ε ρ ο χ ο!! Πανέμορφο!! Χαλάλι του η ''μόνο σωματική έρευνα δεν εγινε'' παραλαβή του δέματος
    Να το χαρείς Μαιρούλα
    Τα φιλιά μου και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τέτοιες περιγραφές!
    Μου θύμισαν την Κανελλένια μας!
    Μαίρη μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
    Τα δώρα στο Συμπόσιο πάνε κάπως κλιμακωτά!
    Τέταρτη νίκη ήταν αυτή. Το άξιζες!
    Άντε και στο...μπούστο θα ευχηθώ!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο, μπράβο!
    Τέτοια όμορφα να συμβαίνουν πάντα στις ζωές όλων μας.
    Να σπάει με γλυκύτητα η καθημερινότητα.

    Να το χαρείς Μαίρη μου σου εύχομαι.
    καλή συνέχεια
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουάααααου! Υπέροχο!
    Εντάξει, έβαλε το θαυματουργό της χέρι η Αριστέα, έβαλε την έμπνευσή της, την τέχνη της, τον έρωτά της για τα βιβλία και ιδού! Ένα υπέροχο βιβλίο γεμάτο τόσο από τη δική της έμπνευση όσο και από των στίχων σου την ομορφιά Μαίρη μας.
    Να το χαρείς δικαιωματικά το δώρο σου! Αρχίζεις και παγιώνεις την ποιητική σου αύρα καλή μου φίλη.

    Δεν θέλω να σχολιάσω την νοοτροπία της επιχείρησης με τα δέματα. Προφανώς νομίζουν ότι είναι το αρχηγείο του ...ΝΑΤΟ και έχουν βάλει και ραδιενεργά ...σκάνερ μην τους στείλουν κανένα βιολογικό ...όπλο. Καλά κρασά πες τους.
    Στέλνω τα φιλιά μου και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο ωωω ναι μπορεί άνετα να σου βάλει φτερά στα πόδια...
    Η Αριστέα έχει αυτό το φυσικό άρωμα σε ότι και αν κάνει...
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή