Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

25ο Συμπόσιο ποίησης! Συμμετοχή!




''Το παιχνίδι της σκιάς''



Μια φωτεινή φιγούρα ελαφιού, τινάζει τις οπλές του.
Τ’ αστέρια τρεμουλιάζουνε στο έναστρο ταβάνι.
Πιο πέρα παίζει μουσική σκορπώντας το ρυθμό της,
κρατώντας τέμπο στις σκιές του ζευγαριού στο τοίχο.
Ένα μεγάλο νούφαρο σε ποταμό αργοπλέει,
και παρακάτω ακολουθεί η σκιά του καταρράκτη
Θαρρείς ακούς το πέταγμα κάθε μικρής σταγόνας.
Μία νεράιδα ακροβατεί σ’ ένα μεγάλο τόπι,
που μέσα του χορεύουνε μικρές πυγολαμπίδες.
Όλες πετούν εδώ κι εκεί σωστή χορογραφία.
Κι ένας  μικρός λευκός λαγός, σε έλκηθρο επάνω,
απ’ του Άη – Βασίλη το σακί προσμένει ένα καρότο.
Όλα είναι παιχνιδίσματα ενός μικρούλη κόσμου
Όμορφο ανακάτεμα από φως κι από σκοτάδι.
Με βελονιά τη θαλπωρή και τη μεγάλη αγάπη,
από στοργή κι ονείρατα ήρεμο καμωμένο.
Κι εκεί στο κέντρο στέκεται, του πρίγκιπα η κούνια
Παραδομένος βρίσκεται στα χέρια του Μορφέα
που τον λικνίζει απαλά χαϊδεύοντας τις μπούκλες.
Ένα μισοχαμόγελο στα χείλη χαραγμένο
απόδειξη απαντήματος με Ουράνιους αγγέλους
Τα καμπανάκια  που ηχούν ευχές είναι γεμάτα.
Πρέπει νάσαι όλος ένα φως όταν θα μεγαλώσεις.
Να είσαι ετοιμοπόλεμος για της ζωής τη μάχη.
Νάξερες πόσοι είν’ οι εχθροί που υπηρετούν το σκότος!
Κι εσύ αγγελούδι μου γλυκό θα πρέπει να παλέψεις.
να εξοικειωθείς με της ζωής την άγρια μορφή της
Σου χτίζω βάσεις ασφαλείς, έδαφος να πατήσεις
Πρώτα να μάθεις το καλό και να το αγαπήσεις.
Σιγά- σιγά  θα διδαχθείς για τους κακούς τους δράκους
αυτούς που με τη φλόγα τους τον όλεθρο σκορπίζουν.
Να ξεχωρίσεις θα μπορείς λύκους από ελάφια
και πώς πανούργες μάγισσες, νεράιδες παγιδεύουν.
Σαν άντρας πλέον   άφοβος και με ψυχή γενναία
  γεμάτη με ιδανικά, μ΄ αγάπη και αλήθεια
θα πολεμήσεις τις σκιές το φως σου θα νικήσει.
 Για τώρα.., αφέσου στα όνειρα, στο ασφαλές το χάδι.
Κι άκου τα παραμύθια μου μηνύματα γεμάτα!




Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 25ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργανώνει η Αριστέα από το ''Η ζωή είναι ωραία''
Σας ευχαριστώ ειλικρινά όλους που με τιμήσατε με την επιλογή σας και την ψήφο σας. Σας ευχαριστώ όλους όσους διαβάσατε το ποίημα μου, και επίσης πιο σημαντικό το ευχαριστώ μου στην Αριστέα που μας παροτρύνει να δημιουργούμε. Το έχουμε όλοι αγαπήσει το Συμπόσιο και το θεωρούμε κομμάτι μας και μέσο έκφρασης!
Σας εύχομαι χρόνια πολλά και να περνάτε καλά και ανάλαφρα!
Πολλά φιλιά σε όλους!



26 σχόλια:

  1. Τρυφερό, ξεχειλίζει από τα γλυκά λόγια της μητρικής αγάπης και υπέροχη γραφή,
    με μέτρο και ρίμα. Εξαιρετική δουλειά, άξια διακρίθηκε Μαίρη μου!
    Θερμά συγχαρητήρια και πάλι!
    Αισίως φθάνεις με αυτήν την 4η νίκη ( αν έχω μετρήσει σωστά) στο Συμπόσιό μας!

    Πολύ χάρηκα που σας χάρισα ένα ακόμα Συμπόσιο....οπότε μάλλον δεν τελειώνει εδώ.
    Το βλέπω να συνεχίζει το ταξίδι του, πρώτα ο θεός!

    Καλή χρονιά εύχομαι ολόψυχα, γεμάτη υγεία και χαρές Μαίρη μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Το Συμπόσιο μας κάνει μεγάλο ξεκούνημα και μας ωθεί να δημιουργούμε! Χαίρομαι που δεν τελειώνει γιατί πραγματικά θα ήταν κρίμα!Σου εύχομαι κορίτσι μου η νέα χρονιά να σου φέρει ό,τι σου στέρησαν οι προηγούμενες. Να έχεις υγεία και αγάπη στη ζωή σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Το λάτρεψα Μαίρη μου. Το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα να απολαύσω. Τι στίχοι, τι εικόνες, τι συναισθήματα ...Φοβερό! Μπράβο σου και ξαναμπράβο σου
    Εύχομαι το 2020 να είναι εξίσου και περισσότερο δημιουργικό, να είναι μια χρονιά καλόβολη και γαλαντόμα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλημέρα! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα μου! Κι εμένα μου άρεσε το δικό σου που μιλούσε με τόσο ωραίο στίχο για τα κείμενα της ζωής μας και της ύπαρξης μας! Σου εύχομαι καλή χρονιά, να φύγει ό,τι άσχημο και δύσκολο υπάρχει στη ζωή σου, και να αντικατασταθεί με χαρά υγεία και πολλή αγάπη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει φιλενάδα δεν χρειάστηκε δεύτερη ανάγνωση καν! Δεν είχα φτάσει καν στη μέση για να "φύγω" μαγεμένος μέσα στις εικόνες σου και στη θύελλα των στίχων σου. Από παλιές σου συμμετοχές έχεις μια άριστη σχέση με την ποιητική ρίμα. Το ποίημά σου "τρέχει" σαν γάργαρο νερό με μέτρο και αρμονία λεκτική.
    Αυτός ο πλούτος ειλικρινά θέλω να ρωτήσω πως βγαίνει από μέσα σου ε; Δεν ξέρω αλλά βλέπω η ποίηση σου πάει πολύ Μαίρη μου!
    Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια.
    Για αυτό...
    "αφέσου στα όνειρα, στο ασφαλές το χάδι
    και άκου τα παραμύθια μου μηνύματα γεμάτα..."
    Λατρεμένοοοοοο


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλημέρα! Πάντα γαλαντόμος και πάντα με σκλαβώνεις με τους σχολιασμούς σου! Σ' ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι πως συχνά μου βγαίνουν πολλά με στίχους! Αλλά και το Συμπόσιο είναι ένα μεγάλο κίνητρο! Να είσαι καλά και από εδώ θα το πω πως το ποίημα σου μου άρεσε πολύ! Σου εύχομαι καλή χρονιά και να επιτευχθούν αν όχι όλοι οι πιο βασικοί στόχοι σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Απ' τις πρώτες στροφές, όπως κι ο Γιάννης, είχα ήδη απογειωθεί. Μαίρη μου, συγχαρητήρια πολλά και ευχαριστούμε για το πιο όμορφο "κλείσιμο χρονιάς" που μας χάρισες, με τη συμμετοχή σου αυτή.
    Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ τόσο πολύ ειδικά γι' αυτό το απογείωσες που είπες! Μακάρι να αξιωνόμαστε πάντα με ωραία κλεισίματα και ανοίγματα και με μία καλή πορεία όλοι μας! Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κάθε στίχος κι αφορμή να ξεπηδήσει μια εικόνα, ένα συναίσθημα. Πολλά συγχαρητήρια για την πρωτιά σου και την όμορφη συμμετοχή σου Μαίρη μου!
    Σου στέλνω πολλές ευχές για μια νέα, απίθανη χρονιά!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά πάντα κοριτσάκι μου και να δεις τους στόχους σου να στέφονται με επιτυχία! Καλή χρονιά, υγεία, και αγάπη! Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μαίρη μου τι ποίημα ήταν αυτό, γεμάτο τρυφερότητα. Όλοι οι στίχοι σκορπούν μια γλύκα, από τον πρώτο ως τον τελευταίο. Το λάτρεψα!
    Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χαίρομαι που σου άρεσε και σ' ευχαριστώ για τους επαίνους σου! Καλή χρονιά σου εύχομαι και να χαίρεσαι ό,τι και όσους αγαπάς με υγεία! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Το διάβασα, το ξαναδιάβασα και είχα την αίσθηση πως ακούω μια καλή νεράιδα να μοιραίνει ένα νεογέννητο.
    Σαν εικόνα παραμυθιού το ένιωσα που όμως είναι μαγική και με ένα "τσακ" μετατρέπεται σε πραγματική ζωή. Ποιόν/αν σκεφτόσουν άραγε όταν το έγραφες;
    Συγχαρητήρια Μαίρη μου και για την συμμετοχή και για την πρωτιά σου!!
    Εύχομαι να υποδεχτείς με το καλό το Νέο Χρόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλημέρα! Βασικά σκεφτόμουν κάθε μωρό που έρχεται σ' αυτόν τον κόσμο! Πάντα θεωρούσα πως η κάθε μία μας δεν είναι μάνα μόνο στα δικά της παιδιά, αλλά έχει καθήκον να προστατεύει όπου υπάρχουν παιδιά και παιδικές ψυχές! Και σκεπτόμενη την αλληγορική σημασία του φωτός και του σκοταδιού στην παιδική ψυχή μου βγήκε αυτό που διάβασες! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου να είσαι πάντα καλά! Σου εύχομαι ένα υπέροχο 2020 με υγεία και αγάπη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ενα ποιημα που διαβαζοντας και στον δικο του χωρο παίρνει άλλη διασταση..και μας πηγε σαν παραμυθι στα δικα σου μονοπατια Μαιρη μου με εικονες υπεροχες και συναισθηματα συγχαρητηρια για την πρωτια σου φιλη μου στο επομενο με το καλο..
    Ευχες για μια χρονια υπεροχη.. να εχει τα καλυτερα για σενα και τους αγαπημενους..υγεια και αγαπη παντου..!!🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Τα λόγια σου με συγκινούν! Να έχουμε μία καλύτερη χρονιά φίλη μου και σου εύχομαι υγεία και αγάπη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. "Όμορφο ανακάτωμα από φως και από σκοτάδι/με βελονιά την θαλπωρή και την μεγάλη αγάπη/από στοργή κι ονείρατα ήρεμο καμωμένο"
    Τι όμορφος στίχος!
    Όσες οι σκιές τόσες οι εικόνες, τόσες οι ευχές και τα αισθήματα για την ζωή που συλλαβίζει τα όνειρα, κεντά τις αισθήσεις και γίνεται αλυσίδα που συνδέει το χθες με το σήμερα που με πολύ τρυφερότητα εγκλωβίζει αναμνήσεις.
    Εκφραστικός ο τρόπος που ντύνεις τον ποιητικό λόγο που αγγίζει τον αναγνώστη. Αυτό τουλάχιστον εγώ εισέπραξα.
    Συγχαρητήρια Μαίρη! Άξια κρίθηκε πρώτο!
    Καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου σ' ευχαριστώ πολύ με συγκινείς και χαίρομαι τόσο που σου άρεσε αυτό το μικρό μου δημιούργημα! Να είσαι καλά με αγάπη και υγεία!

      Διαγραφή
  10. Θερμά συγχαρητήρια Mary!
    Καλη πρωτοχρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αριάδνη μου να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη χρονιά!

      Διαγραφή
  11. Μαίρη μου Καλό χρονιά θα ευχηθώ ολόψυχα με υγεία και όλα τα καλά γιά σένα και τους αγαπημένους σου....Αργοπορημένα διαβάζω, αργοπορημένα απολαμβάνω το εκπληκτικό σου ποίημα....που ξεχειλίζει τρυφερότητα και γλύκα, παραμερίζοντας τα σκοτάδια και λούζοντας με φως ένα γύρω....αφήνω να σταλάξει μέσα μου αυτή η γλύκα , διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας....δεν βρίσκω λέξεις να σου περιγράψω πόσο το λάτρεψα !!!Συγχαρητήρια !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου κι εγώ αργοπορημένα απαντώ αλλά οι ευχές μου και οι ευχαριστίες είναι πηγαίες και ειλικρινείς! Να χαίρεσαι ότι ποθείς και να μοιράζεσαι μόνο αγάπη και ωραίες στιγμές με τους αγαπημένους σου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για την πρωτιά στο συμπόσιο, Μαίρη μου!
    Καλή χρονιά με υγεία και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου να είσαι καλά σ' ευχαριστώ και αυτή η χρονιά να σου χαρίσει ό,τι ποθείς! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Δεν έχω λόγια... Μαίρη μου, πόσο όμορφο, τρυφερό, αρμονικό, ξεχωριστό ήταν αυτό που διάβασα!!
    Θερμά συγχαρητήρια γι' αυτή σου την κατάθεση ψυχής και την πρωτιά σου!!
    Πάντα τέτοια, με συνεπήρες και σ' ευχαριστώ γι' αυτό!
    Πολλά φιλιά, καλή σου χρονιά με ό,τι επιθυμείς κι από δω!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σ' ευχαριστώ πολύ σίγουρα το κίνητρο που μας δίνει η Αριστέα είναι πολύ καλό για να εκφράζεται η ψυχή μας! Να είσαι καλά και ότι επιθυμείς κι εσύ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή