Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Μίνι Σκυτάλη #2 - Λήξη

 



Η Μίνι Σκυτάλη #2 έφτασε στο τέλος της! 
Ο κάθε παίχτης κλήθηκε να εμπνευστεί από την εικόνα που του κληρώθηκε και  να δημιουργήσει ένα μικρό αριστούργημα. 
Θεωρώ πως διαβάσαμε υπέροχες δημιουργίες και αυτή τη φορά, σε μια περίοδο δύσκολη για όλους. 
Για άλλους περισσότερο και για άλλους λιγότερο, ωστόσο αρκετά δύσκολη. 
Καμία δυσκολία όμως δεν σας έβαλε φρένο. Καμία δεν σας εμπόδισε! 

Και για άλλη μια φορά θα πρέπει να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την παρέα στη δημιουργία και γιατί τιμήσατε το δρώμενο μας.

Όπως είναι γνωστό πλέον, κάνω μια κλήρωση για ένα δωράκι ενθύμιο φτιαγμένο από μένα. 

Το δωράκι μου είναι το παρακάτω


Είναι ένα κουτί για τσάι, που έχει γίνει στο εσωτερικό του ντεκουπάζ, και στο εξωτερικό του με ανάγλυφα σχέδια από πηλό και ζωγραφική με στένσιλ.

Και η κλήρωση ανέδειξε τον νικητή του δώρου μου που δεν είναι άλλος από την φίλη μας ΚΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ του blog Eκφράσου!

Συγχαρητήρια ΚΙΚΗ μου πάντα καλότυχη!

Και για του λόγου το αληθές, ακολουθεί η κλήρωση με τα ονόματα όλων των φίλων που συμμετείχαν:

 



List Randomizer


here were 17 items in your list. Here they are in random order:

1. ΚΙΚΗ

2. ΡΕΝΑ

3. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

4. Μ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ

5. ΡΟΥΛΑ

6. ΚΑΤΙΑ

7. ΑΝΝΑ

8. ΒΑΣΙΛΗΣ

9. ΜΑΝΙΑ

10. Μ ΠΛΑΤΑΚΗ

11. ΤΖΟΑΝΝΑ

12. Μ ΤΣΑΡΔΑΚΛΗ

13. ΜΑΡΙΝΑ

14. ΓΙΩΡΓΟΣ

15. ΜΙΑ

16. ΓΙΑΝΝΗΣ

17. ΚΛΑΥΔΙΑ

IP: 89.210.178.105
Timestamp: 2021-05-09 19:30:22 UTC

Ακόμα μια φορά σας λέω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!
Δεν χανόμαστε, αλλά θα σας αφήσω να ηρεμήσετε λίγο, και μετά ...
ξανά στις επάλξεις!

Φιλιά σε όλους!!!!!




24 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου!
    Ευχαριστώ πολύ για όλα! Χαιρομαι βαθιά που ήμουν η τυχερή και θα απολαύσω ένα υπέροχο έργο σου!
    Τιμή μου να με συντροφεύει κάτι δικό σου!
    Και πάλι, συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια Κική μου να είσαι πάντα καλότυχη, σ' ευχαριστώ πολύ για την συντροφιά σου που πραγματικά με τίμησε, και ραντεβού αφού πάρουμε δυνάμεις και ανανεωθούμε για επόμενα δρώμενα! Να είσαι καλά φιλιά άπειρα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα σου. Πάει και η μίνι σκυτάλη μας. Η δεύτερη παρακαλώ και αγαπημένη ήδη. Πραγματικά διαβάσαμε υπέροχες συμμετοχές και τόσο διαφορετικά είδη μεταξύ τους, τόσο πρωτότυπες.
    Σ'ευχαριστούμε Μαίρη για όλη αυτήν τη δραστηριότητα που μας παρακινείς σε καιρούς πραγματικά δύσκολους.
    Καλότυχη η Κική μας. Αγαπημένο πλάσμα. Πάντα τυχερή Κική μου
    Ως το επόμενο ...ταρακούνημά σου αφήνω φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άννα μου τελείωσε και η δεύτερη και θα πάμε και για τρίτη με την ησυχία μας, με υγεία και δύναμη. Σ' ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου και αυτήν την φορά βάλε δυνάμεις και συνεχίζουμε έπειτα από κάποιο διάστημα ξεκούρασης! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μαρία, για μία ακόμα φορά να σε συγχαρώ για την όμορφη πρωτοβουλία σου, για τα υπέροχα δρώμενα που μας ετοιμάζεις. Να σου ευχηθώ καλή ξεκούραση (καλοκαιριάτικα επιβάλλεται η ευχή αυτή) και με περισσότερες δυνάμεις, όλοι μας, μαζί και πάλι στα επόμενα συγγραφικά μονοπάτια σου!
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου από την πένα σου και στου Θεού τ' αυτί! Να ξεκουραστούμε όλοι, να αναδώσουμε και να έρθουμε πάλι να τρέξουμε τα επόμενα δρώμενα μας γεμάτοι δυνάμεις, υγεία και όρεξη! Να είσαι πάντα καλά σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχη και αυτή η μίνι σκυτάλη και ποσό ξεχωριστή . Μαρία μου καταπληκτικό το δώρο σου να είναι πάντα τυχερή η Κικη μας και να το απολαύσει . Συγχαρητήρια και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά Κάτια μου να ξεκουραστείς να ηρεμήσεις και να βρεις τους ρυθμούς σου και πάλι να είμαστε μαζί με νέες ανάσες στα επόμενα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Άλλη μια υπέροχη σκυτάλη έφτασε στο τέλος της. Με το καλό και στην επόμενη. Το κουτί για τσάι είναι μοναδικό. Πανέμορφο. Να το χαρεί η τυχερή Κική μας. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις αμέτρητες συμμετοχές σου τώρα που κλείνει άλλη μία να είσαι πάντα καλά να ξεκουραστείς και να τα ξαναπούμε φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τερματίσαμε λοιπόν. Κι ήταν άλλη μια υπέροχη εμπειρία συλλογικής γραφής. Ευχαριστούμε πολύ Μαίρη μου!
    Συγχαρητήρια και στην Κική μας! Το δώρο σου είναι και πάλι μια εξαιρετική δημιουργία.
    Φιλιά πολλά σ' όλη την παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά που είσαι πάντα παρούσα σου δίνω ραντεβού ξανά με λίγο ανοιχτή ημερομηνία φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Άλλη μια υπέροχη εμπειρία έκανε τον κύκλο της αφήνοντας τόσο όμορφες εικόνες και δυνατά κείμενα σαν παρακαταθήκη για την επόμενη φορά. Κι όλα αυτά χάρη σε σένα Μαιρούλα μου!
    Να είσαι πάντα καλά να μας παροτρύνεις και να είναι πάντα καλότυχη η Κική μας, που κέρδισε δώρο από τα χεράκια σου!
    Πολλά φιλιά
    Καλή εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου να είσαι πάντα καλά και σ' ευχαριστώ για τις συμμετοχές σου και για την τόση προσπάθεια σου ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες! Ραντεβού στην τρίτη σκυτάλη φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τίτλοι τέλους και γιά την 2η ΜΙΝΙ ΣΚΥΤΑΛΗ που μας χάρισε υπέροχες ιστορίες !!! Μαίρη σ΄ευχαριστούμε γιά την θαυμάσια οργάνωση και την ξεχωριστή ικανότητά σου να μας παρακινείς σε μοναδικά δρώμενα !!! Το χειροποίητο δώρο σου εξαιρετικό, να το χαρεί η Κική μας, πάντα τυχερή της εύχομαι !!!Συγχαρητήρια και φιλιά σε όλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου κι εγώ σ' ευχαριστώ πολύ για την συνεχόμενη και ακούραστη παρουσία σου! Φιλιά πολλά να είσαι καλά και ραντεβού στην επόμενη!

      Διαγραφή
  9. Έκλεισε ο 3ος κύκλος της "Μίνι σκυτάλης" αγαπημένη μας φίλη.
    Διαβάσαμε εξαιρετικά κείμενα, διηγήματα, ποιήματα και άλλες σκέψεις. Κοντά σε υπέροχες εικόνες της επιλογής σου. Νιώσαμε όμορφα, με αγωνία, με προσμονή. Το λέω αλήθεια, απ την καρδιά μου. Όλο αυτό το δέσιμο είναι υπέροχο. Δημιουργεί μια όμορφη αγκαλιά μεταξύ μας σε καιρούς που έχουμε ανάγκη. Για αυτό και την αγαπήσαμε.
    Μπράβο Μαίρη μου για την έμπνευση και την διοργάνωση. Μπράβο για το υπέροχο δώρο σου με τα χέρια σου. Σε ευχαριστούμε με την καρδιά μας που μας έβαλες σε αυτή τη διαδικασία.

    Κική μου, καλοδεχούμενο το δώρο σου κορίτσι μου. Πάντα να είσαι τυχερή.

    Μαίρη μου περιμένω την έναρξη του 3ου κύκλου ναι;

    Φιλάκια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου θα πάμε αισίως στον τρίτο κύκλο αφού ξεκουραστούμε κάμποσο! Πράγματι είναι υπέροχο σ' ευχαριστώ πολύ να είναι καλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τελείωσε και ο δεύτερος κύκλος της mini σκυτάλης. Ειδαμε και διαβάσαμε υπέροχες συμμετοχές αξιόλογα κείμενα.Μπράβο σε όλους και σε σένα Μαίρη για την άψογο συντονισμό. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ θα τα πούμε πάλι φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Ανυπομονώ ήδη για το επόμενο!
    Μια υπέροχη σκυτάλη τέλειωσε και χρωστάμε ένα ευχαριστώ σε σένα που πάντα τόσο δημιουργικά μας παρακινείς, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες που μας χάρισαν υπέροχες συμμετοχές.
    Πάντα καλότυχη να 'ναι η Κική μας.
    Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mary, τι υπέροχο δώρο είναι αυτό! Σαν γλύκισμα. ΙΙΙ, ζηλεύω..!
    Να το χαρεί η Κική, να πίνει το τσάι της, να το βλέπει και να εμπνέεται ιστορίες και ποιήματα ψυχής.
    Η μίνι σκυτάλη όχι απλώς καθιερώθηκε ως θεσμός, αγαπήθηκε με βάθος και προοπτική.
    Καλό μας βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη ήταν και αυτή η μίνι σκυτάλη σου Μαίρη μου μέσα στην ακινησία της προσμονής για ανάσες , μας κρατά το ενδιαφέρον και μας παρακινείς να δημιουργούμε με ότι μπορεί ο καθένας μας!!
    Να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας στην Κική που ήταν η τυχερή να έχει ένα τόσο όμορφο δώρο από τα χεράκια σου..
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις Μαίρη μου...καλο σου βράδυ φιλιααα!!! ❤🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωωωω πολύ όμορφο δώρο :)
    Ωραία πέρασα αν και ακόμη δεν έχω καταφέρει να διαβάσω όλες τις συμμετοχές :(
    Ευτυχώς δεν γίνεται να τις χάσω έτσι όπως το έχεις οργανώσει.
    Σε ευχαριστώ
    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή