Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

Γυρίσαμε;;;;;

 

 





Θα μπορούσε κανείς να πει πως το ωραιότερο διάστημα είναι οι διακοπές που περνάει δίπλα στη θάλασσα, εκεί ακριβώς που σκάει το κύμα, με τον ήλιο να τον ζεσταίνει, το νερό να τον δροσίζει, και το συναίσθημα πως ο χρόνος κυλά αλλά αυτό καθόλου δεν τον ενδιαφέρει, είναι και η απόδειξη πως το άγχος δεν είναι στην παρέα του.

Πανέμορφη περιγραφή και πολυπόθητες στιγμές θα έλεγα. 
Αυτά τα συναισθήματα φίλοι μου είχα φέτος για τις διακοπές μου.
Αλλά..... φευ! 

Τα συναισθήματα πρέπει να συμπορεύονται και με τις συνθήκες.
Γιατί φέτος ενόσω περιμέναμε όλοι τις πολυπόθητες ξέγνοιαστες διακοπές, είδαμε την φύση να καίγεται ξανά και ξανά, ανθρώπους να πληγώνονται και να ξεριζώνονται και ουδόλως το αποδίδω στις κλιματικές αλλαγές μόνο, ενώ παράλληλα παρακολουθούσαμε με αγωνία τα ερωτήματα που περιμένουν να απαντηθούν.

Θα εμβολιαστούν όσοι είναι ανεμβολίαστοι;
Θα έχουμε αύξηση κρουσμάτων;
Θα δουλέψει επιτέλους ο κόσμος;
Θα πάμε καλά με τον τουρισμό και φυσικά με την οικονομία μας;
Τι θα γίνει με τα παιδιά που θα ανοίξουν τα σχολεία;

Απλά καθημερινά ερωτήματα πια για όλους μας.
Και εν μέσω αυτών των σκέψεων και προβληματισμών είπα να ξεκουραστώ κι εγώ. Αλλά δεν πρόλαβα να αρχίσω την διαδικασία ξεκούρασης και ήρθε μια ''μούντζα'' πέτρες να μου κάτσουν βαριές, και να με πλακώσουν από το πουθενά.
Κι όταν λέω μια μούντζα πέτρες, κυριολεκτώ μια και με έπιασε ένας πόνος που δε λέει ακόμα να με αφήσει, αφού βρέθηκαν τέσσερις πέτρες στο δεξί μου νεφρό και μία στο αριστερό.
Να τα βάλω με την τύχη μου; Όχι βέβαια! 
Αντίθετα να τα βάλω με την προσφιλή μου συνήθεια να μη πίνω το νερό που πρέπει καθημερινά.

''Και μη μου πείτε πως πίνετε νερά;'' Ήταν η ερώτηση του γιατρού.
''Ε... όχι ... δεν θα το πω!''
''Και πόσο πίνετε την ημέρα;''
''Ε... κοιτάξτε... ίσως κάποιες φορές να πίνω και δύο με τρία ποτήρια, αλλά έχω πιάσει τον εαυτό μου δουλεύοντας να το ξεχάσω και να έχω πιει μόνο ένα με ενάμιση''.

Τι ντροπή, για μένα την έξυπνη, την δουλευταρού, που .... πριν πεινάσει μαγειρεύει...!

Κι έτσι αντί στις διακοπές μου να έχω συντροφιά τον ήλιο και το καλοκαιράκι, εγώ βρέθηκα με μπουκάλες νερό που πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά ήτοι τρία λίτρα τη μέρα, ένα σωρό πόνο που με εμπόδισε να χαρώ απλά πράγματα που είχα στερηθεί, και με σκέψεις γνωμικά... τι σύνδρομο κι αυτό.... ''στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα'' ή το κλασσικό, ''όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια.''. 

Ελπίζω οι υπόλοιποι γενικά να περάσατε καλά, αν όχι όσο επιθυμούσατε, όσο καλά καταφέρατε γιατί αν μη τι άλλο, είμαστε αγωνιστές. Ελπίζω να είστε όλοι καλά στην υγεία σας και να σμίξουμε και πάλι δίνοντας δύναμη ο ένας στον άλλον με την συμπόρευση και την φιλία! 

Καλό χειμώνα σε όλους λοιπόν, και να πω περαστικά μας για τα πάντα, γιατί τίποτα δεν θα μας βάλει κάτω του κερατά που έλεγε και η αλησμόνητη Γεωργία Βασιλειάδου στην ταινία ''Η θεία απ' το Σικάγο''!

Και τελευταίο ερώτημα μετά από το αν είστε καλά όλοι, η απάντηση στον τίτλο μου
Γυρίσαμε;;;; Γιατί από την απάντηση σας θα εξαρτηθεί το πότε θα μπούμε σε αγαπημένες δραστηριότητες που είχαμε όλοι!

Φθινοπωρινά φιλιά σε όλους και σε όλες!





29 σχόλια:

  1. Γυρίσαμε!! Καλό Φθινόπωρο Μαιρούλα μου, με υγεία και κάθε καλό!
    Δώσε σήμα να ξεκινήσουμε!!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Μαρίνα μου με υγεία καλό Φθινόπωρο να έχουμε και συντόμως δίνω σήμα φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ναι, γυρίσαμε!!!παρά το μουντό φετινό καλοκαίρι, θαρρείς ότι όλους μας έχει η μπάλα από κάτω, δηλώνω παρών.
    Την Καλημέρα μου, Μαρίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου καλημέρα καλό Φθινόπωρο ήταν όντως μουντό το καλοκαίρι. Κάποιοι πέρασαν καλά αλλά ήταν πολύ λίγοι. Οι νέοι συνήθως που δεν χαμπαριάζουν. Οι υπόλοιποι είμαστε προβληματισμένοι και με άγχος ως συνήθως. Και να υποθέσω πως καλημερίζεις και μένα εκτός από τη Μαρίνα ε; χαχα Υγεία πάνω απ' όλα!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη, ελπίζω τώρα να νιώθεις καλύτερα. Οι ζεστές μέρες λένε θα επιστρέψουν. Ακόμη και για λίγο, οπότε υπάρχει χρόνος για βόλτα στην παραλία - και όχι μόνο.
    Τι ωραία ερώτηση-πρόταση. Γυρίσαμε. Παρούσα κι εγώ, έτοιμη για δράσεις δημιουργίας και φιλίας.
    Είμαστε stand-by :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοάννα μου με πάει μια στο καρφί και μια στο πέταλο, αλλά θα το υπομείνω. Εντάξει δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα για κρύα μεγάλα. Σημειώνω την παρουσία και προετοιμάζομαι. Φιλιά πολλά καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  4. Γυρίζουμε απο βδομάδα.......ξεμείναμε κάτω απ΄τ΄ αυλάκι, ένεκα ο εγγονός....(με ίωση το μανάρι μας και μείναμε γιά παππουδοφύλαξη).Κι εγω ξερικιά είμαι και σε καταλαβαίνω απόλυτα, το νερό το πίνω σαν αντιβίωση, λίγο και γουλιά-γουλιά....όποτε το θυμάμαιδηλ,σπάνια.....(δοκίμασε το Ξυνό Νερό ή να ρίχνεις 2-3 σταγόνες λεμόνι) περαστικά εύχομαι και χωρίς πόνους, ανυπομονώ γιά τις ιστορίες μας, μου έλειψαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γυρίσεις κυρία μου κάποια στιγμή... άντε γιαγιά μου γλυκιά. Ελπίζω τώρα να είναι καλά το παιδί και να μην ήταν κάτι άλλο εκτός ίωσης. Ναι το ξέρω για το νερό μου τα είχες πει εσύ αλλά εγώ... κουφήηηηη
      Φιλιά πολλά καλό Φθινόπωρο και καλή επάνοδο!

      Διαγραφή
  5. Κοίτα να δεις τι σου τυχε!! Α νερό πίνουμε κυρία μου...Αλλιώς όχι μόνο πέτρες αλλά κοτρώνες θα βρεθούν. Τώρα πώς είσαι; Πονάς; Εύχομαι γρήγορα να φύγουν για να ησυχάσεις.
    Είμαι εδώ, γύρισα πριν λίγες μέρες και περιμένω να σφυρίξεις την έναρξη
    Φιλιά πολλά και καλό Φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε Άννα μου λατομείο θα ανοίξω. Μια βαριοπούλα θέλω να σπάσω τις πέτρες. Πονάω κατά διαστήματα αλλά θα αργήσουν να φτάσουν ουρητήρα μου είπε ο γιατρός. Θα πρέπει να το παρακολουθώ κατά διαστήματα. Καλό Φθινόπωρο με υγεία και σιγά σιγά θα ξεκινήσουμε. Φιλιά πολλά με υγεία!

      Διαγραφή
  6. Θα κάνω την..Καρέζη στην γνωστή ταινία: "Γυρίσατεεεεεε;" Μετά θα σου βάλω τις φωνές! ΔΕΝ ΠΙΝΕΙΣ ΝΕΡΟ;;;;; Εγώ κορίτσι μου δεν ζω χωρίς νερό, έχω μονίμως δίπλα μου ένα μπουκαλάκινερό ακόμη και όταν πάω με το αυτοκίνητο κάπου. Εύχομαι να τελειώσεις με αυτό το επίπονο πρόβλημα όσο γίνεται πιο εύκολα. Εγώ θα πω Καλό...ΦθινοπωροΧειμώνα, βασίζομαι σε σένα ότι θα μας προσγειώσεις σε ευχάριστες διαδρομές. Γλυκιά μου καλή δύναμη, μπόλικο νερό και ο Θεός μαζί σου σε κάθε σου βήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Καρέζη μας και τώρα σκύβω κεφάλι για τις φωνές να τελειώσουν! Μακάρι αλλά όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι. Θα μου πεις θέλουμε πρόγραμμα πιο λάσκα, αλλά θα βολευτούμε και θα κάνουμε ότι πρέπει. Καλό Φθινόπωρο θα κάνουμε αρχή όπου νάναι με υγεία προπάντων. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Εμείς αύριο φεύγουμε γιατί είμαστε φθινοπωρινοί τύποι. Τέλος του μήνα επιστροφή.
    Αχ πόσο σε νιώθω δεν φαντάζεσαι! Υπήρξα ομοιοπαθούσα και έχω εικόνα του πόνου που περιγράφεις Μαίρη μου. Το νερό είναι η σωτηρία και να μην το ξεχνάς από εδώ και πέρα. Το μπουκάλι κι εσύ να γίνετε αχώριστοι σύντροφοι. Και να μετράς πόσο πίνεις για να μη χάνεις τον λογαριασμό. Περαστικά σου γρήγορα Μαίρη μου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κυρία μου καλά να περάσετε, και να μας γυρίσετε με το καλό. Άρα καταλαβαίνεις τι περνάω και φαντάσου να φτάσει η ώρα να βγει κάποια. Οι μπουκάλες το νερό παρέα μου πια. Υγεία και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ώπα καλώς τη Μαίρη μας! Δεν γυρίσαμε Μαίρη μου γιατί απλά ...δεν φύγαμε! Εδώ κλασικοί θαλαμοφύλακες της άθλιας πόλης. Στενοχωρήθηκα με αυτό που είπες! Έχω ζήσει τη μεγάλη μας κόρη με κολικούς στα νεφρά και ξέρω πόσο άσχημα υπέφερες. Νεράκι Μαίρη μου, νεράκι. Και μια συμβουλή! Πρόσεξε βασική! Σταμάτα τώρα το νερό της βρύσης! Εμφιαλωμένο νερό ΜΟΝΟΝ! Από τότε που η κόρη μας το πίνει, ουδέποτε υπέφερε από τέτοιο ζήτημα. Να το θυμάσαι αυτό.
    Σου εύχομαι σιδερένια κορίτσι μου, να πάνε όλα καλά και γρήγορα και δηλώνω, έτσι κι αλλιώς παρών, εδώ στη γειτονιά.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ που έφυγα, γύρισα κακήν και πώς! Είναι μεγάλος ο πόνος αλλά τι να πω. Εμφιαλωμένο τώρα και προσπάθεια, υπομονή και πάει λέγοντας. Υγεία προπάντων και δουλειά και λίγες στιγμές απόλαυσης λέω εγώ γιατί ο κόσμος δεν πάει καλά! Φιλιά πολλά και περίμενε σήμα μου!

      Διαγραφή
  9. Μαίρη μου αν σου πω ότι εγώ έπαθα το αντίθετο... Από το πολύ νερό που έπινα (πάνω από δύο λίτρα) ο οργανισμός μου δεν μπορούσε να το διαχειριστεί και καθώς κυκλοφορούσε μέσα μου μου έριξε το νάτριο στο χαμηλότερο σημείο (ένα βήμα πριν το κώμα). Αποτέλεσμα να μου κάνουν στέρηση νερού όχι πάνω από 1.5 λίτρο ημερησίως συμπεριλαμβανομένου κάθε ροφήματος( καφές, τσάι, χυμούς). Ευτυχώς όλα καλά τώρα, αν εξαιρέσεις μια πετρούλα στη χολή.
    Περαστικά λοιπόν και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου εσύ στην αντίπερα όχθη. Όσο για τη χολή εγώ την έχω βγάλει. Φθαρτοί είμαστε και απλά κάνουμε προσπάθειες για το καλύτερο. Σ' ευχαριστώ πολύ καλό Φθινόπωρο και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μαίρη μου γυρίσαμε αλλά πώς γυρίσαμε
    Δυστυχώς κολλήσαμε covid εγώ και ο άντρας μου από τον γιο μας μάλλον που το πέρασε χωρίς να το καταλάβουμε ιδιαίτερα
    Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και τώρα αρχίσαμε να συνερχόμαστε χωρίς δυσάρεστα επακόλουθα και περιπέτειες σε Νοσοκομείο
    Όλα καλά λοιπόν και οι τρεις μας τώρα
    Σου εύχομαι περαστικά και καλό φθινόπωρο.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου γιατί; Χαίρομαι που το περάσατε εκτός νοσοκομείου περαστικά εύχομαι. Είχατε κάνει εμβόλιο ή δεν είχατε προλάβει; Καλή ανάρρωση μακριά τα άσχημα και καλό μας Φθινόπωρο. Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Δεν φύγαμε ποτέ...!
    Ένα από τα δυσκολότερα καλοκαίρια μου.
    Πως τα κατάφερες έτσι βρε Μαίρη μου χωρίς νερό;; Πολύ λυπάμαι που το πέρασες και το περνάς όλο αυτό. Γρήγορα να επανέλθεις και να τελειώσει η ταλαιπωρία σου!

    Έχω πολύ ανάγκη από τα "δικά μας",αναμένω με ανυπομονησία μικρού παιδιού!

    Φιλί και περαστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κατερίνα μου σε καταλαβαίνω και για πολλούς καθώς και για μένα επίσης! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου όλα θα ξεπεραστούν καλό Φθινόπωρο και με το καλό να ξεκινήσουμε Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Δεν γυρίσαμε, γιατί δεν φύγαμε ποτέ παρά τις εντολές του γιατρού που ήθελε να κάνω 50 μπάνια. Μάλλον στην μπανιέρα εννοούσε. Δύσκολο καλοκαίρι. Ο κολικός νεφρού είναι επώδυνος. Εύχομαι περαστικά και σε ένα πιο ήρεμο φθινόπωρο με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς όρισες και καλό Φθινόπωρο. Εμείς εδώ στο καβούκι μας, δεν πήγαμε πουθενά και που να πάμε δηλ. με όλα αυτά που μας ήρθαν, τέλος πάντων. Λοιπόν βράσε σελινόριζα και πίνε συνέχεια το ζουμάκι, ρίχνει τις πέτρες. Περαστικά να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαίρη μου, γύρισα. Ξέφυγα λιγάκι αλλά τώρα τα κεφάλια μέσα.
    Και οι δυο μου γονείς έχουν υποφέρει από πέτρες στα νεφρά. Περαστικά σου, κοπέλα μου.
    Κι εγώ πρέπει να αρχίσω να πίνω περισσότερο νερό.
    Με το καλό να ξαναρχίσουν τα δρώμενά μας.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι λές τώρα μέσα στο καλοκαίρι βρε κορίτσι μου, ελπίζω να είσαι καλύτερα ...ναι το νερό είναι σωτήριο, αλλά όλα με το μέτρο...περαστικά σου !!!
    εμείς δεν γυρίσαμε Μαίρη μου γιατί ποτέ δεν φύγαμε...ευτυχώς μένουμε δίπλα σε θάλασσα και δεν μας έλειψε να την βλέπουμε, μέχρι εκεί...
    Να προσέχεις, λίγο παραπάνω νεράκι εμφιαλωμένο και όλα θα πιάνε καλά!! στο εύχομαι!!
    Καλό Φθινόπωρο και με το καλό να τα λέμε στα δρώμενα !!φιλιαααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς όρισες πίσω Μαίρη μου! Λυπάμαι για την επώδυνη περιπέτειά σου και εύχομαι να περάσει γρήγορα.
    Νεράκι να πίνεις κι όλα θα στρώσουν, θα δεις...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γυρίσαμε και περιμένουμε να ξεκινήσουμε με δοξα και τιμή 💙💙💙💙 . Σιδερένια Μαιρη μου και εγώ παραμελώ το νερό , λες και αν πιω θα σκουριάσω είναι φορές που νοιωθω να διψώ και άλλες μέρες που ξεκινώ με τις καλλίτερες προδιαγραφές και μετά ξεχνιέμαι . Καλό φθινόπωρο κορίτσι μου τέλος στα δύσκολα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρούσα με ερωτηματικό Μαίρη μου. Δυστυχώς η περιπέτεια μου δεν έχει τελειώσει ακόμα, οπότε δεν υπόσχομαι κάτι για δρώμενα.
    Πέρασες και εσύ δύσκολα ε; Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα, και να μην πονάς.
    Δυστυχώς και η μαμά μου δεν πίνει πολύ νερό και την κυνηγάω. Εγώ έμοιασα του μπαμπά και πίνω 2,5 λίτρα την ημέρα.
    Να είσαι σιδερένια, να προσέχεις τον πολύτιμο εαυτό σου και όλα πλέον να έρθουν όμορφα Μαίρη μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή