Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Συμμετοχή σε δρώμενο!

 Η φίλη μας η Μία κάνει ένα δρώμενο στο blog της Craftartista και σκέφτηκα να φτιάξω κάτι για να

συμμετέχω. Το δρώμενο της έχει θέμα το Βιβλίο και εγώ έφτιαξα ένα σχετικό με το ζητούμενο.

Το παρουσιάζω λοιπόν εδώ






Καλούλι δεν είναι; Βέβαια στο φυσικό του είναι ωραιότερο και δεν έχω τραβήξει και το εξώφυλλο που το έχω κάνει με εφέ δέρματος. Το εσωτερικό είναι με την τεχνική του ντεκουπάζ όπως ξέρετε και περασμένο με πατίνα χρυσή και λούστρο.

Μία μου ελπίζω να σου αρέσει! 

33 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλη μου καλό Οκτώβρη να έχουμε και χαίρομαι που ένας ένας δηλώνει παρουσία στο μπλοκοχωριό μας. Τι να πω για το βιβλίο..το αποτέλεσμα φανταστικό και θα ήθελα να δω από κοντά όλα τα στάδια κατασκευής του. Πρωινή εγώ άρχισα τις επισκέψεις κάνοντας..σεφτέ... από εσένα και παίρνω δρόμο τώρα για την ΜΙΑ.Αχτιδένια φιλάκια γλυκιά μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν όλοι οι μήνες να είναι καλοί για όλους μας! Να σκάσουν οι οχτροί μας Γεωργία μου τα στάδια δεν είναι δύσκολα απλά θέλει χρόνο και αγάπη. Το ξέρεις εσύ αυτό είσαι η πρώτη που το δίδαξε Φιλιά πολλά! Απίκο σε θέλω ε;

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη δουλειά, υπέροχο αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια για την φαντασία και την έμπνευση σου. Φυσικά και για τα χέρια σου, που όπως λέμε "πιάνουν".
    Την Καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά. Πιάνουν τα άτιμα πιάνουν αλλά χρόνο δεν έχω να τον διαθέτω όπως μου αρέσει! Τέλος πάντων δε βαριέσαι ... αυτό που έχω τι να κάνουμε;

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο Μαίρη μου. Γεια στα χέρια σου. Είσαι χρυσοχέρα και μας το αποδεικνύεις σε κάθε σου δουλειά.
    Σου στέλνω γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου ελπίζω να είσαι καλύτερα! Χαίρομαι πάντα να είσαι κοντά μας σε φιλώ γλυκά γλυκά!
      Σ' ευχαριστώ για τα πάντα ζεστά λόγια σου!

      Διαγραφή
  4. Λεπτή τέχνη, γούστο, χρηστικότητα, αισθητική. Όλα εκείνα που σε χαρακτηρίζουν Μαίρη μου! Γεια στα χέρια σου. Η Μία μας έχει το φιτίλι να δημιουργεί ερεθίσματα και όμορφες προκλήσεις.
    Να σας χαιρόμαστε και τις δύο.
    Στέλνω φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ πολύ και ανασκουμπώσου γιατί όπου νάναι ξεκινάει Σκυτάλη μάτια! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο Craftlandia, Μαίρη μου. Λάτρεψα το πανέμορφο βιβλίο σου με τη χρυσή πατίνα. Και είμαι βέβαιη ότι το εξώφυλλο θα είναι εξίσου υπέροχο. Μπράβο, φίλη μου. Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τι να σου πω στο εξώφυλλο έγινα πιο καλή από το εσωτερικό χαχαχα Τέλος πάντων εγώ σ' ευχαριστώ πήρα μέρος για σένα και μόνο και για τη χαρά της συμμετοχής! Φιλιά πολλά! Και στη μνήμη της φίλης σου που χάθηκε!

      Διαγραφή
    2. Χίλια ευχαριστώ, Μαίρη μου. Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  6. Είναι υπέροχο Μαίρη μου και μου φαίνεται και πολύ δύσκολο. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι να πάρεις το κολάι και μετά το μεράκι σε οδηγεί χαχαχα έγινα και ειδική αυτό πού το πας....
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου αρέσει το βιβλίο σου Μαίρη και χαίρομαι που η Μία σε παρεκίνησε να φτιάξεις αυτό το αριστούργημα. Πολύ θα ήθελα να το δω απο κοντά...
    Μπράβο σου πάντα δημιουργική
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεσε και στο κατάλληλο διάστημα που δοκίμαζα βιβλίο. Από κοντά είναι πιο καλό και θα πρέπει να σου πω πως μου το έφαγε φίλη ήδη! χααχαχα τίποτα δεν μένειιιι! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Με το καλό ο Οκτώβριος, να ενεργοποιηθούμε και να ξεκινήσουμε τις δημιουργίες.....το βιβλίο εκπληκτικό, καλαίσθητο, προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια , Μαίρη μου το στόλισες υπέροχα!!!Η ΜΙΑ κάνει ποδαρικό και δίνει το έναυσμα των επανεκκινήσεων,,,με το καλό λοιπόν !!! Φιλιά και στις δυό σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Κλαυδία μου μπας και βρούμε τον ρυθμό μας πια! Βαρέθηκα παντού προβλήματα και χαρές λίγες! Να διώξουμε την αρνητική ενέργεια θέλουμε! Φιλιά πολλά λοιπόν και βάζουμε τα δυνατά μας όπως πάντα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο Μαίρη μου!!!
    Σου εύχομαι καλό και δημιουργικό μήνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ' ευχαριστώ πολύ! Καλό μας Φθινόπωρο και καλή μας αρχή! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αντε καλή αρχή Μαίρη μου με το καλό να μαζευόμαστε σιγα σιγα...να ξεφύγουμε λίγο με ότι μας κάνει να χαμογελάμε, να παίρνουμε δύναμη για να συνεχίζουμε...
    Το βιβλίο σου έγινε καταπληκτικό φαίνεται από την φωτογραφία υπέροχο είμαι σίγουρη ότι από κοντά θα είναι ακόμα πιο όμορφο...καλή συνέχεια σε ότι κάνεις...
    Εχω ένα δώρο τέτοιο από φίλη και πράγματι απο κοντά είναι πανέμορφο...
    Να περνάς όμορφα με ότι κανεις Μαίρη μου καλο σου μήνα! φιλιαααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ με το καλό ξανασμίγουμε καλό μήνα και σε σένα και φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Mary. пανέμορφη δημιουργία!
    Μου θυμίζει γλύκισμα. Έτσι παραπέμπει σε άλλες εποχές πιο αθώες, πιο ρομαντικές.
    Μπορείς να μας δείξεις και το εξώφυλλο;
    Καλό υπόλοιπο του Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοάννα μου ευχαρίστως να το φωτογράφιζα αλλά όπως σου είπα μου το έφαγε φίλη που της το έδωσα βέβαια με την καρδιά μου για να λέω την αλήθεια! Ωστόσο αν πατήσεις στο pinterest στο πλάι του μπλογκ μου θα πας στη σελίδα που ανεβάζω αυτά που φτιάχνω και θα δεις ένα παρεμφερές. Μόνο που αυτό ήταν σε καφέ απόχρωση. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Hola, vengo del encuentro de Mia, tu libro está precioso, felicitaciones por el trabajo.
    Saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ohhhh que preciosidad de libro, me he quedado prendada de el. Hiciste también las tapas en cuero? (si el traductor me lo dice bien) que pena que no las mostrases, estoy segura que son una maravilla.
    Besote!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καταπληκτικο γλυκια μου
    χαιρομαι που σε βρηκα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή