Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

Λοιπόν ξεκινάει δρώμενο τώρα!!

 Και μπήκε ο Οκτώβρης παιδιά μου και θεωρώ πως πρέπει να αρχίσουμε χαλαρά και όμορφα,

με μία μίνι Σκυτάλη που όμως δεν θα σας κληρώσω τις εικόνες αλλά θα διαλέξετε εσείς όποια σας εμπνέει περισσότερο.

Μικρά κείμενα μέχρι 500 λέξεις. Ιστορίες ή ποιήματα είτε ερμηνεύοντας την εικόνα που επιλέξετε

μεταφορικά είτε χρησιμοποιώντας την με κάποιο τρόπο μέσα στο κείμενο ή στο ποίημα σας.

Με ειδοποιείτε πάντα για τις συμμετοχές σας μέχρι την άλλη Κυριακή. Και από την άλλη Δευτέρα 

ξεκινάμε με το καλό! Με ειδοποιείτε όταν είστε έτοιμοι, λέγοντας μου ποια εικόνα χρησιμοποιήσατε για να ενημερώνω τους υπόλοιπους και να κάνω τη σχετική ενημέρωση της σελίδας μου με την έναρξη του δρώμενου.

Αν προτιμάτε να σας επιλέξω εικόνα με κλήρωση πέστε το. 

Θα το κάνω! Ό,τι διαλέξετε εσείς. 

Με χαρά σας περιμένω λοιπόν να δηλώσετε συμμετοχές!

Παρακάτω αναρτώ τις προτεινόμενες εικόνες!


1


2


3


4


5


6


7


8





Oι 1,2,3,6 εικόνες είναι επιλεγμένες από το pinterest οι 4,5,7,8, από το  pixabay.


Αναμένω λοιπόν με χαρά!!!!







38 σχόλια:

  1. Καλό φθινόπωρο Μαίρη μου και πολύ καλό ξεκίνημα σ' ότι ετοιμάζεις! Ο χρόνος και αυτά που ετοιμάζω δεν μου επιτρέπουν να συμμετέχω, θα προσπαθώ όμως να σας παρακολουθώ.
    Φιλιά πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου θα μας λείψεις αλλά ξέρω πως θα είσαι κοντά μας όπως μπορείς! Να πάνε καλά όσα ετοιμάζεις και θα ακολουθήσουν κι άλλα δρώμενα οπότε ελπίζω να είσαι στα επόμενα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαίρη μου
    Μέσα είμαι. Υπολόγισέ με
    Και δεν με νοιάζει η διαδικασία με τις εικόνες. Είτε τις κληρώσεις είτε επιλέξω το ίδιο για μένα
    Όπως αποφασίσετε
    Καλή μας αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου χαίρομαι που είσαι κοντά μας και μόλις σκέφτηκα κάτι αν κάποιος θέλει μπορεί να γράψει για όσες θέλει χαχα φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Ωωωωωω άντε με το καλό Μαίρη μου να ξεκινήσει η σεζόν! Άντε με το καλό να βρεθούμε πάλι, όπως μπορεί ο καθένας. Με μεγάλη χαρά υποδέχομαι το ...εναρκτήριο λάκτισμα λοιπόν.
    Οι εικόνες, όλες είναι διαλεγμένες πανέμορφα. Και κάθε μία από αυτές έχει κάτι να πει. Εννοείται είμαι μέσα σε ότι αποφασίσουμε. Στο βαθμό που θέλεις τη γνώμη μου, θα έλεγα ότι, για μένα, ξεχώρισα την 7 με τον πύργο! Ω ναι! Είναι και μέσα στο τελευταίο μου κλίμα-διάθεση, αυτό του "Δάσους".
    Αλλά ότι αποφασίσει το σύνολο. Είμαι παρών λοιπόν! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου λες και ήξερα γιατί διάλεγα την 7. Επίσης μπορείς να γράψεις και δεύτερη αν θες για όποια άλλη ακόμα. Καινούργιο αυτό. Φιλιά λοιπόν και πήρα παρουσία!

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία κορίτσι μου. Να ρωτήσω το εξής. Περιμένουμε κάτι τώρα; Ή μπορούμε να ξεκινήσουμε και να σου στείλουμε μόλις γράψουμε;
      Φιλιά πολλά Μαίρη μου.

      Διαγραφή
    3. Γιάννη μου δεν ξεκινήσαμε ακόμη. Είπαμε μέχρι την Κυριακή δηλώνονται οι συμμετοχές. Την Δευτέρα θα γίνει η έναρξη.

      Διαγραφή
    4. Εντάξει κοπέλα μου. Καλή δύναμη να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Καλό φθινόπωρο Μαίρη μου και καλές εμπνεύσεις.
    Πολύ ωραίες εικόνες.
    Θα διαλέξω μια οπωσδήποτε.
    Καλή αρχή στην όμορφη παρέα μας.
    Σ ευχαριστούμε πολύ.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου γράφεις για όποια και για όσες θες. Διαλέγετε εσείς αυτή τη φορά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μαίρη μου καλή μας αρχή!!
    Αυτή τη φορά θα λάβω μέρος, κόντρα σε όλες τις αναποδιές..
    Θα επιλέξω την 7η αν και φλέρταρα πολύ και με την 8η..

    Καλο μήνα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χαίρομαι πολύ. Μπορείς να γράψεις και για τις δύο αν τα καταφέρεις ό,τι θες και ό,τι μπορέσεις. Ανοικτή σε νέα πλάνα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Α τέλεια σε ευχαριστώ! Αν δεν την επιλέξει κανείς είμαι πρόθυμη να παραχωρήσω την 7 στον Γιάννη και να δοκιμαστώ αποκλειστικά στην 8. Είδες γενναιοδωρία όχι αστεία.. 😊

      Καλή συνέχεια 🌷

      Διαγραφή
    3. Κατερίνα μου στη μίνι σκυτάλη μπορούν να γράψουν όσοι θέλουν με την ίδια εικόνα. Δεν έχουμε θέμα.
      Και είναι μία από τις ομορφιές της. Η διαφορετική οπτική και έμπνευση από την ίδια εικόνα.

      Διαγραφή
  6. Μαίρη μου μέσα και εγώ.Ολες οι εικόνες είναι πολύ όμορφες αλλά εγώ διαλέγω την 8η.Μου αρέσει αυτή η αλλαγή που έκανες.
    Καλή μας αρχή.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαιρη μου , τι ωραίο ξεκίνημα … λοιπόν διαλέγω την 3 για αρχή . Καλη μας αρχή κορίτσι μου 💙💙💙💙💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Κάτια μου Καλή αρχή μας κοριτσάκι! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου, καλή μας αρχή. Επιλέγω την εικόνα 4, με το πανέμορφο άλογο.
    Αν έχω τη δυνατότητα, θα γράψω και για την 7, θαυμάσιος ο πύργος.
    Η ανάρτηση των κειμένων/ποιημάτων, αν κατάλαβα καλά, ξεκινά στις 11 Οκτώβρη, σωστά? Και μέχρι πότε? Π.χ. μέχρι τέλη Οκτώβρη?
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία καλώς ήρθες λεπτομέρειες τη Δευτέρα που θα ξεκινήσει όπως σωστά κατάλαβες και θα έχουν τελειώσει οι συμμετοχές Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. ΟΚ Μαίρη μου, θα περιμένω με αγωνία για τις λεπτομέρειες. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Επιλέγω την 1η εικόνα...άρα είμαι κι εγώ μέσα στις συμμετοχές! Καλή μας σεζόν με πολλές πολλές όμορφες εγγραφές και δρώμενα. Χαιρετίζω την παρέα και ευχαριστώ την Μαίρη, για την ευκαιρία που μας δίνει να εκφραστούμε με ένα διαφορετικό τρόπο!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου χαίρομαι πολύ που είσαι εδώ πάλι στην παρέα μας! Καλή μας αρχή!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα αγαπημένη και βέβαια θα μπω στα δρώμενα με την ..2 για να χαρώ τα κυμματάκια στην ηρεμία της λίμνης στο μπλοκοχωριό μας. Ομολογώ πως.. φλερτάρησα την 8 μα με κέρδισε το 2. Δεν κατάλαβα μέχρι πότε στέλνουμε το κείμενο....ντροπή μου..για ξαναπές το πότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου να διαλέξεις όποια σου μίλησε και να γράψεις για όσες θέλεις. Μπορεί κάποιος να θέλει να έχει δύο συμμετοχές. Δεκτό. Τις υπόλοιπες λεπτομέρειες τη Δευτέρα με την επίσημη έναρξη. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλό Φθινόπωρο , καλή αρχή στην σκυτάλη μας.....Ας μαζευτούμε και ας ξεδιπλώσουμε τις εμπνεύσεις μας....προσωπικά μου έκανε ΚΛΙΚ η 2η φωτό, βρήκα πολύ θελκτικά τα ηλιοτρόπια της Λαϊκής....οπότε θα σκαρώσω την ιστορία μου....Φιλιά σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτιμο με το κλικ σου! Αμ αυτό το κλικ είναι που λέει πολλά χαρά μου! Από Δευτέρα φορτσάρισε! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου, θέλω πρώτα να σε ευχαριστήσω που πάντα με έχεις στη λίστα με τα δρώμενα, έστω κι αν απουσιάζω καιρό.
    Λοιπόν, αυτή τη φορά θα πάρω κι εγώ μέρος. Κι έχω χαρά, έχω όμως και αγωνία, λες και πρώτη φορά συμμετέχω σε δρώμενο!
    Είμαι ανάμεσα στην 1 και στην 2...
    Εύχομαι να έχουμε ένα όμορφο και δημιουργικό φθινόπωρο. 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να απουσιάζεις αλλά δεν απουσιάζεις στην πραγματικότητα. Η παρέα είναι πάντα παρέα να το ξέρεις με τα καλά και τα άσχημα της. Με τις μαύρες της και με το όλοι μαζί παιδιά αντάμα να φορτσάρουμε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Με το καλό και ο μήνας και το δρώμενο Μαίρη μου μέσα και εγώ εννοείτε... λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή;
    Πολύ χαίρομαι που μαζευόμαστε σιγά σιγα η παρέα και που θα διαβάσουμε όμορφες ιστορίες ξανά..!!
    ΟΙ εικόνες ολες ειναι πολύ όμορφες...
    Περιμένουμε οδηγίες...ας παίξουμε λοιπόν Μαίρη μου 😊 καλό σου μήνα φιλιααα 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Μάρτη μου φυσικά και δεν λείπεις! Διάλεξε όποια και όσες θες και από Δευτέρα ξεκινάμε! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Mary, βλέπω ο μήνας ξεκινάει με όμορφο και ζεστό τρόπο.
    Πολύ μου αρέσουν οι φωτογραφίες που διάλεξες για την ομάδα. Η 6 κάτι μου λέει στο αυτί. Αν και δεν το έχω με τις γάτες - μεγάλωσα με σκύλους στην αυλή των παππούδων - θα δοκιμάσω να γράψω μια ιστορία για τις δύο φιγούρες στην φωτογραφία.
    Ώστε μπορούμε να γράψουμε ιστορίες για όσες φωτογραφίες θέλουμε - ωραία ανατροπή. Θα έχουμε έναν ιδιαίτερα δημιουργικό χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου λέει η γάτα αυτή κάτι που κάνει καμάκι με λιγούρα στο πουλί ε; Καλώς θα χαρώ να το διαβάσω Δευτέρα τα λέμε πάλι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Πρόλαβα; Δεν ξέρω αν πρόλαβα, αλλά αν πρόλαβα, θα συμμετέχω με την 8 ξεκάθαρα!!! Με το που την είδα την ξεχώρισα.
    Ευχαριστούμε που μας τσιγκλάς δημιουργικά Μαίρη μου.
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρό μου πάντα προλαβαίνεις εσύ. Εξάλλου αύριο λήγει η διορία συμμετοχών. Δευτέρα ξεκινάμε! Φιλάκιαααααα!

      Διαγραφή
  16. Ήρθα και εγώ. Καλή αρχή στο δρώμενο που μας ενώνει και που μας προτρέπει για δημιουργία. Εμένα κάτι μου ψιθυρίζει η 7 και μάλλον με αυτή θα λάβω μέρος.
    Μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα θα πρέπει να κάνουμε ανάρτηση;
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ πέρασα να σας ευχηθώ καλή αρχή στα δρώμενά σας.
    Θα προσπαθήσω να σας παρακολουθήσω αυτή τη φορά ☺
    Πολλά φιλιά και καλό Φθινόπωρο, έστω και καθυστερημένα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή