Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΩΜΕΝΟΥ ''Μίνι Σκυτάλη#3

1


2


3


4


5


6


7


8





Oι 1,2,3,6 εικόνες είναι επιλεγμένες από το pinterest οι 4,5,7,8, από το  pixabay. 


Αυτές είναι οι εικόνες με τις οποίες θα συμμετάσχουμε στο δρώμενο. Επιλέγετε όσες θέλετε.

Γράφετε όσες λέξεις θέλετε. Πρώτα με ειδοποιείτε στο email μου, και 

στη συνέχεια κάνετε ανάρτηση. Έτσι θα διατηρείται σωστά η ροή του δρώμενου.

Ξεκινάμε αύριο Δευτέρα 11/10/21 και έχουμε περιθώριο ως τις 30/10/21 ημέρα Σάββατο.

Στις 31/10/21 θα είναι η λήξη της μίνι σκυτάλης μας και η κλήρωση ενός δώρου από τα χεράκια μου, σε έναν από τους συμμετέχοντες.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ:

Anna flo : ''Ατενίζοντας''

Giannis Pit : '' Ηδύποτον ''

Ρένα Χριστοδούλου : '' Διά χειρός...''

Katerina Verigka: '' Pause blog''

Μαρία Πλατάκη: '' Travel in litterature''

Κάτια Μαρκουίζου : '' Little strangers ''

Mia : '' Craftartista''

Βασίλης Διακοβασίλης : '' Του μυαλού τα γυρίσματα''

Γεωργία Μανασή : '' Έγινα 69 ... Ε! και;..."

Κλαυδία : '' Κάτω από την Ακρόπολη''

Woman in blogs : '' A button on the moon''

Σμαραγδάκη Ρούλα : '' Smaragdaki''

Joanna : '' In the pastel bag''

Marina Tsardakli : '' Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή ''

Ελένη Φλογερά : '' Στα μονοπάτια της φαντασίας μου ''

Marypertax : '' Γήινη ματιά ''

Σύνολο 16 φίλοι !


Καλή μας αρχή λοιπόν, και καλή έμπνευση!!!!




5 σχόλια:

  1. Καλή μας αρχή και καλές εμπνεύσεις! Φύγαμε δυναμικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά είναι τα ωραία! Καλή μας αρχή. Ευχαριστούμε για το δρώμενο, Μαίρη μου. Είμαι βέβαιη ότι θα το ευχαριστηθούμε. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο παιδιά μου! Μπράβο Μαίρη μου! Άντε καιρός ήταν να ξεκινήσει να ζεσταίνεται η blogo-γειτονιά γιατί παρά είχαμε ατονήσει μου φαίνεται. Εύχομαι σε όλες και όλους καλές εμπνεύσεις και σε σένα Μαίρη μου, καλή δύναμη και οργάνωση.
    Φιλιά παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε με το καλό ξεκινάμε !!! Μαίρη μας ενεργοποιείς και μας δίνεις την ευκαιρία να εκφραστούμε δημιουργικά !!! Οι φωτογραφίες που επέλεξες πολλά υποσχόμενες και φυσικά οι φίλοι της παρέας μας θα εμπνευστούν και θα μεγαλουργήσουν !!! Καλή αρχή, φιλιά ολούθε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σας αρχή λοιπόν!
    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή