Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

Μίνι Σκυτάλη# 3 - Λήξη!!!!

 



Φτάσαμε αισίως στην λήξη της 3ης Μίνι Σκυτάλης μας. Εμπνευστήκαμε, γράψαμε, διαβάσαμε και γενικά δημιουργήσαμε ακόμα μια φορά.

Σας ευχαριστώ γι' αυτό!! Εγώ το διασκέδασα και ελπίζω και εσείς να το απολαύσατε.

Θεωρώ σημαντικό το ότι γινόμαστε μια παρέα, αντιδράμε, σπάμε τη ρουτίνα, και αυτό είναι το σπουδαίο!

Σημαντικό επίσης είναι πως δημιουργούμε μια όαση θαλπωρής, μέσα στην ασχήμια που μας περιβάλει.

Μια ασχήμια που δεν την επιλέξαμε, δεν την επιθυμήσαμε, αλλά έχουμε το σθένος χωρίς να την παραβλέπουμε, να μην την υιοθετούμε σαν μέρος της ζωής μας. Αλλά να της δίνουμε τη θέση που της πρέπει. 

Έτσι στέλνουμε τα δικά μας μηνύματα, εκφράζουμε τις ελπίδες μας και ρίχνουμε το δικό μας φως!


Όπως κάθε φορά έκανα μια κλήρωση ανάμεσα σε όσους συμμετείχαν στο δρώμενο, για ένα δώρο φτιαγμένο από εμένα. 




Αυτό είναι το δώρο μου για την τρίτη Σκυτάλη και ελπίζω να σας αρέσει! Ένα βιβλίο με την τεχνική του ντεκουπάζ.

Και το δώρο κληρώθηκε στον φίλος μας τον Βασίλη Διακοβασίλη, '' Του μυαλού τα γυρίσματα'και του εύχομαι να είναι καλότυχος!

Για του λόγου το αληθές:



There were 14 items in your list. Here they are in random order:

1. 9 Βασίλης Διακοβασίλης

2. 13 Σμαραγδάκη Ρούλα

3. 10 Μάμαλη Κλαυδία

4. 8 Κάτια Μαρκουίζου

5. 2 Katerina Verigka

6. 5 Mia

7. 14 Μαρία Πλατάκη

8. 3 Anna Flo

9. 7 Αχτίδα

10. 1 Marina Tsardakli

11. 11 Ελένη Φλογερά

12. 12 Ρένα Χριστοδούλου

13. 6 Woman in blogs

14. 4 Giannis Pit

IP: 79.167.155.131
Timestamp: 2021-10-31 05:48:08 UTC


Σας ευχαριστώ ξανά όλους, σας στέλνω τα φιλιά μου και θα τα ξαναπούμε!




20 σχόλια:

  1. Τέλειωσε και η 3η Σκυτάλη μας! Ναι, ήταν όλα αυτά ακριβώς που ανέφερες Μαίρη μου! Ένα προς ένα! Η επανασύνδεση της γειτονιάς σε δημιουργικό μοτίβο. Η συλλογικότητα ως απάντηση σε αυτό που μας τυλίγει. Η γλυκιά αναμονή να διαβάσουμε την επόμενη συμμετοχή. Η χαρά να σχολιάσουμε σε αυτό που διαβάσαμε. Η συγκίνηση να δούμε τα σχόλια στη δική μας συμμετοχή. Όλα αυτά με τη δική σου σπίθα που κρατά ζωντανή αυτή τη δημιουργία.
    Συγχαρητήρια σε όλους και όλες για τις δημιουργίες τους. Σε σένα Μαίρη για τη διοργάνωση. Και φυσικά στο φίλο αγαπημένο τον Βασίλη για την τυχερή του κλήρωση με το υπέροχο βιβλίο κόσμημα.
    Μαίρη! Μην αργήσεις το επόμενο ναι; Σε περιμένουμε φιλενάδα γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά και να ξέρεις κάτι καινούργιο ετοιμάζω! Καλό μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τέλειωσε η σκυτάλη μας και περνάμε τόσο ωραία, που ήδη ανυπομονούμε για το επόμενο δρώμενο μας.
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ένα ευχαριστώ σε σένα Μαίρη μου, που μας ξεσηκώνεις δημιουργικά.
    Πάντα καλότυχος να είναι ο Βασίλης και να χαρεί το υπέροχο δώρο του!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό να είσαι καλά! Σ' ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι τα καλύτερα! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα μωρό μου!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία που ήταν και αυτή η ΄Μίνι Σκυτάλη!! Σ'ευχαριστούμε Μαίρη μου που μας κρατάς δημιουργικούς και αισιόδοξους με τα δρώμενά σου.
    Το δώρο που κλήρωσες υπέροχο
    Καλότυχος πάντα ο Βασίλης. Είμαι σίγουρη ότι θα του αρέσει μια και είναι εκπαιδευτικός και συγγραφέας έχει άμεση σχέση με το βιβλίο
    Πάμε για το επόμενο, ποιο θα είναι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις συνεχείς συμμετοχές σου και την παρουσία σου στην παρέα. Να έχεις έναν όμορφο μήνα! Ετοιμάζω κάτι καινούργιο! Θα στείλω την σχετική ενημέρωση! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστούμε..οικοδέσποινα, την χαρήκαμε, την απολαύσαμε και...αναμένουμε! Καλότυχος ο Βασίλης που θα δεχθεί το δωράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου να είσαι καλά σ' ευχαριστώ για την συνεχή παρουσία σου παρόλες τις δυσκολίες, σου στέλνω πολλά φιλάκια και να έχεις έναν όμορφο μήνα!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστούμε για την υπέροχη σκυτάλη, Μαίρη μου. Με το καλό και στην επόμενη. Πολλά συγχαρητήρια στον τυχερό φίλο μας Βασίλη. Να είναι πάντα καλότυχος. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ' ευχαριστώ! Σου εύχομαι καλό μήνα και σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστούμε Μαίρη μου για την υπέροχη μίνι σκυτάλη Περιμένουμε τα επόμενα
    Μπράβο στον Βασίλη πάντα έτσι τυχερός να είναι Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλό μήνα! Σ' ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε Μαίρη μου για την όμορφη αυτή μίνι σκυτάλη, που μας κάνει να τολμάμε και να κάνουμε την φαντασία μας να ταξιδεύει γράφοντας!!
    Να είσαι καλά, με το καλό και στην επόμενη φορά...
    Συγχαρητήρια στον τυχερό Βασίλη που θα απολαύσει το όμορφο δωράκι σου !!
    Καλο σου μήνα Μαίρη μου να περνάς όμορφα φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και στη παρέα μας πάντα! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστούμε Μαίρη πρώτα πρώτα για την ευκαιρία που μας δίνεις να βρισκόμαστε ως ομάδα. Να εκφράζουμε διαμέσου του πληκτρολογίου, όσα όμορφα έχουμε στην ψυχή μας , μην παραβλέποντας όμως και τα άσχημα που υπάρχουν δίπλα μας. Που μας κινητοποιείς μέσα στις δύσκολες μέρες που ζούμε, ώστε εμείς να μην χάσουμε την αίσθηση της γειτονιάς, της υποστήριξης και της αγάπης μεταξύ μας.
    Τέλος σε ευχαριστώ για το υπέροχο δώρο σου.
    Την Καλημέρα μου...και γρήγορα στα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου σ' ευχαριστώ, πάντα καλότυχος, να έχεις καλό μήνα και θα είναι το δώρο σου τάχιστα στα χέρια σου! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια πολλά Μαίρη μου και γι αυτή την όμορφη σκυτάλη που διοργάνωσες. Μπράβο στον Βασίλη για το υπέροχο δώρο που κέρδισε απ' τα χέρια σου τα χρυσοχέρικα.
    Καλό μήνα να έχουμε και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μας έλειψες πραγματικά, αλλά χαίρομαι που πάντα καλύπτεις με κάποιο τρόπο το κενό που αφήνει η απουσία της συμμετοχής σου, παρόλο που ξέρω πως είσαι πνιγμένη! Σου στέλνω τα φιλιά μου και καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  10. Μαίρη μου σ' ευχαριστώ και εγώ για την πρωτοβουλία σου να μας ενώνεις σε κάτι τόσο δημιουργικό. Διαβάσαμε πολύ ωραίες δημιουργίες και αυτό χάρη σε σένα. Είσαι η ψυχή της παρέας.
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου εγώ σ' ευχαριστώ για την παρουσία και την συμμετοχή! Να είσαι καλά φιλιά πολλά!

      Διαγραφή