Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Ασκήσεις σεναρίου: ''πες το με εικόνες''

Και ξημέρωσε φίλοι μου μια ωραία μέρα, που ο φίλος μας ο Γιάννης o Cinefil,  είπε να μας κάνει δωρεάν μαθήματα σεναρίου λέει. Ωωωω...  μεγάλη χαρά! Τρέξαμε να διδαχτούμε. Και μόλις μας δίδαξε μας λέει: ''Για να δούμε τι μάθατε, θα σας βάλω διαγώνισμα''. Και μας έβαλε άσκηση κατ' οίκον, που την ονόμασε Ασκήσεις σεναρίου: ''πες το με εικόνες'' . 
Έψαξα από δω, έψαξα από κει, βρήκα μια εικόνα παιδιά κι άρχισα να εξιστορώ τι μου έλεγε. Και έπειτα βρήκα και δεύτερη.
Δεν πήγα κι άσχημα, την πέρασα την τάξη μου είπε. Η επιτροπή των καθηγητών βρήκε καλά τα γραπτά μου και φάνηκε πως ήμουν διαβασμένη. Όχι άριστη αλλά ... διαβασμένη.

Ήρθε η ώρα να σας δείξω την κόλλα μου....

1ο θέμα: Επιλεχθείσα κατάσταση: ''Αρκετά σε ανέχτηκα, χωρίζουμε''


''Δικαίωμα....''

Η Φλώρα γύριζε τρεχάτη στο σπίτι. Προχωρούσε με βήμα γρήγορο όταν περνώντας έξω από το καφενείο είδε τον άντρα της να παίζει χαρτιά με τη γνωστή παρέα. Μονολόγησε…

-Σχόλασε και κατευθείαν στην τσόχα. Αν χάσει, πάλι θα τη πληρώσουμε εμείς. Τάχυνε το βήμα της.

Μπήκε στο σπίτι και ζέστανε το φαγητό. Σε λίγο χαρούμενες φωνούλες ακούστηκαν και δύο χεράκια την αγκάλιασαν. Ο δεκάχρονος γιος της.

-Πώς πήγε το σχολείο;  
-Η δασκάλα σήμερα μου έβαλε δέκα στην έκθεση! Την διάβασε σε όλη την τάξη!
-Μπράβο αγόρι μου με κάνεις περήφανη.

Ο μικρός κοίταξε με ταραχή τριγύρω.
-Ο μπαμπάς;
-Στη δουλειά αγάπη μου. Φωτάκη μου άντε να πλυθείς αγόρι μου. Και σήμερα σου έφτιαξα γιουβαρλάκια που σου αρέσουν.
-Ουουου! Φώναξε ο μικρός χαρούμενος κι έτρεξε να πλυθεί.

Σε λίγο ακούστηκε η πόρτα να ανοίγει. Είχε έρθει ο Νώντας   κακοδιάθετος όπως πάντα.
Μπήκε και κατευθύνθηκε στο μπάνιο και αμέσως έβαλε τη φωνή στο γιο του.
-Τελείωνε καμιά φορά! Θέλω να μπω. Φτάνει το πλύσιμο.

Ο μικρός σκουπίστηκε γρήγορα και με σκυμμένο κεφάλι όρμησε έξω από το μπάνιο. Έκατσε στο τραπέζι ρίχνοντας ένα γρήγορο πλάγιο βλέμμα στη μητέρα του και χώθηκε στην καρέκλα σιωπηλός.

  Την ώρα που έτρωγαν, η  Φλώρα κοίταξε το δυστυχισμένο ύφος του γιου της και  είπε…

-Ο Φώτης πήρε δέκα στην έκθεση σήμερα  
-Και λοιπόν; Προκόψαμε τώρα;
-Σωστά! Εσύ μόνο από το δεκάρι μπαστούνι και τα αδέλφια του συγκινείσαι.
-Ωωωωω! Σκοπεύεις να αρχίσεις πάλι; Και της έριξε ένα άγριο βλέμμα. Μόλις φάω θα φύγω.
-Πού θα πάς; Κάτσε μια φορά μαζί μας όπως όλοι οι σύζυγοι και πατεράδες.
-Έχω ραντεβού με τα παιδιά
-Με την τσόχα έχεις ραντεβού όχι με τα παιδιά… ξέσπασε εκείνη. Πού θα πάει αυτό;

Εκείνος   εκσφενδόνισε το ποτήρι του στο πάτωμα.
Πέταξε τη καρέκλα του κάτω άνοιξε το συρτάρι και πήρε τα χρήματα του ρεύματος .

-Βαρέθηκα να σε μοιράζομαι με την τράπουλα. Όλος ο μισθός σου πηγαίνει στην τσόχα. Ή θα σταματήσεις ή θα πάρω το παιδί και θα φύγουμε.
-Στα τσακίδια. Ίσως έτσι σπάσει και η γκίνια μου. Αλλά εδώ θα γυρίσετε …. Είπε και βρόντηξε την πόρτα πίσω του.

Η Φλώρα   πήγε στο τηλέφωνο.
-Ναι; Η κυρία Μερόπη; Η Φλώρα είμαι. Πήρα να σας πω πως μεθαύριο μπορώ να ξεκινήσω ώστε να μπορέσω αύριο να βολευτώ στο καινούργιο σπίτι.
Έπειτα έκατσε δίπλα στο γιο της .
 -Φωτάκη μου πρέπει να μιλήσουμε. Έχω βρει δουλειά και καινούργιο σπίτι. Η μόνη μου ευτυχία είσαι εσύ αγόρι μου. Θα αφήσω  τον πατέρα σου. Κι αν θέλεις θα έρθεις μαζί μου. Είσαι μόνο δέκα χρόνων αλλά είσαι αρκετά ώριμος για την ηλικία σου. Εδώ μόνο δυστυχία θα έχουμε αγόρι μου. Ο μπαμπάς είναι άρρωστος. Αγαπάει τα χαρτιά πιο πολύ και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Μόνο να σε σώσω αγόρι μου.
-Ξέρω μαμά, θέλω να έρθω μαζί σου. Τον φοβάμαι τον μπαμπά και με κάνει λυπημένο.

Το υπόλοιπο βράδυ μάζεψαν τα πράγματα τους σε βαλίτσες.
 Ξημέρωσε Σάββατο και ο Νώντας έλειπε ακόμα.
 Το μεσημέρι σαν  θυμήθηκε το σπίτι του, βρήκε μόνο έναν Ρήγα μπαστούνι πάνω στο τραπέζι.  

2ο θέμα: Επιλεχθείσα κατάσταση ''Φοβάμαι''




''Όταν φωλιάσει ο τρόμος''

Το δωμάτιο σκοτεινό κι εκείνος κουλουριασμένος σε μια γωνιά, κοιτώντας το άπειρο και τρέμοντας. Στάλες ιδρώτα γυάλιζαν στο μέτωπό του και τα μάτια του ήταν κόκκινα από το κλάμα κι από έντονο τρόμο.
Η γυναίκα του μπήκε και τον πλησίασε.
-Τι συμβαίνει;

Τινάχτηκε έντρομος, την κοίταξε για δευτερόλεπτα και απόστρεψε γρήγορα το βλέμμα.
Κάθισε στην άκρη του κρεβατιού και τον ρώτησε σιγανά.

-Ποτέ δεν σε έχω δει έτσι. Με ανησυχείς. Τι σου συμβαίνει; Μίλησε μου!

Με σιγανή τρεμουλιαστή φωνή της είπε…
-Θα… στα πω… βόγκηξε … πρέπει κάπου να τα πω.

Σαν αυτόματο ξεκίνησε να εξιστορεί.
-Εδώ και καιρό γνώρισα κάποια άλλη. Δεν ξέρω πώς έγινε. Ήταν μια παρόρμηση της στιγμής. Ήταν όμορφη και σατανική. Γρήγορα κυριάρχησε στη σκέψη μου, στην ανάσα μου και μου έγινε απαραίτητη.
Η γυναίκα του στεκόταν στητή και ακίνητη σαν μαρμαρωμένη ενόσω εκείνος συνέχιζε να μιλά.
Δεν της χαλούσα χατίρι και ξαφνικά άρχισε να μου ζητά χρήματα όλο και περισσότερα. Με πλάγιο τρόπο αρχικά και ευθέως αργότερα απειλούσε να στα πει όλα και να σου δείξει φωτογραφίες μας. Δεν μπορούσα να σε πληγώσω έτσι. Σ’ αγαπώ! Παρασύρθηκα. Συγχώρεσε με!

-Δεν πιστεύω πως τρέμεις και κλαις από τύψεις. .. του είπε με σκληρή φωνή.

-Σήμερα αποφάσισα να της πω τέρμα. Αλλά όταν ξεκίνησα να της μιλάω και να της ζητάω να χωρίσουμε, έγινε έξαλλη. Μου γέλασε με κακία και μου είπε πως εκείνην κανείς δεν την έχει χωρίσει, πως με έχει στο χέρι και πως θα χωρίζαμε όταν θα το αποφάσιζε. Για πρώτη φορά ένοιωσα αηδία. Την χαστούκισα. Όρμησε κατά πάνω μου να με χτυπήσει την έσπρωξα και άνοιξα την πόρτα και έφυγα. Ύστερα από μια ώρα το μυαλό μου είχε καθαρίσει και γύρισα πίσω να ξεκαθαρίσω. …

Άρχισε πάλι να τρέμει…
-Την βρήκα νεκρή. Φαίνεται όπως την έσπρωξα έπεσε και χτύπησε το κεφάλι της στην   κόχη του κρεβατιού. Ήταν ατύχημα καταλαβαίνεις; Βοήθησε με τι θα κάνω; Δεν βρήκα τις φωτογραφίες πουθενά. Θα με πιάσουν. Ήταν ατύχημα!

Το κουδούνι της πόρτας χτύπησε.
 Η γυναίκα πήγε στο παράθυρο.
-Ήρθε η αστυνομία είπε στον άντρα της άψυχα. Και για πρώτη φορά τίμησε τα παντελόνια σου και σταμάτα να τρέμεις. Φέρσου με αξιοπρέπεια.

Η αστυνομία του ανακοίνωσε πως βρήκε φωτογραφίες του με το θύμα και κάποιοι γείτονες κατέθεσαν πως τον είδαν να φεύγει τρέχοντας από το σπίτι του θύματος.
Του φόρεσαν τις χειροπέδες. Εκείνος ξέσπασε σε κλάματα και τρέμοντας έλεγε πως ήταν ατύχημα.
Σαν έκλεισε η πόρτα πίσω τους η γυναίκα κάθισε στην κουνιστή πολυθρόνα.

Πέντε ώρες πριν.

Η γυναίκα στεκόταν ώρα έξω από το σπίτι που ήξερε πως ο άντρας της βρισκόταν με την ερωμένη του. Ο άντρας της βγήκε έξω έξαλλος και έφυγε περπατώντας ενώ εκείνη κρύφτηκε στη σκιά ενός δέντρου για να μην την δει.
Βάδισε γρήγορα προς την είσοδο και μπήκε στο σπίτι από την ανοικτή εξώπορτα. Η αντίζηλος  ούτε κατάλαβε από πού ήρθε το χτύπημα που την έριξε στην κόχη του κρεβατιού νεκρή.

 Σηκώθηκε από την πολυθρόνα, κοίταξε την φωτογραφία του άντρα της και είπε.

-Η προδοσία κοστίζει αγάπη μου!.....



Αυτά έγραψα παιδιά, και εδώ οφείλω να ευχαριστήσω τον Γιάννη γιατί πέρασα υπέροχα κατά την φιλοξενία του, και γιατί διοργάνωσε όλη τη σχολική σαιζόν και τις εξετάσεις με υπέροχο τρόπο. Ευχαριστώ και όσους από την επιτροπή με στήριξαν και υπόσχομαι να είμαι πάντα διαβασμένη.


38 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαιρη! :)
    Συγχαρητήρια κ για τις 2 συμμετοχές!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι πάντα καλά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλά λέει η Αννα πάμε να γίνουμε όλοι σεναριογράφοι ...
    Θα κατακτήσουμε εκτός από τα πλήθη και το Χόλιγουντ !!!
    καλή εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου εδώ που μπλέξαμε άστα όλα θα τα κάνουμε και θα έχουμε και πλήρες βιογραφικό! Πολλά φιλιά ξανθούλα θεά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλημέρα!!!Δυο συμμετοχές και εσύ!! Και πέρασες την τάξη μπράβο σου άξια!! Εγώ θα κάνω μάλλον ιδιαίτερα μαθήματα έτσι όπως πήγα χιχιχιχι
    Λοιπόν Δικαίωμα!! Ωραιότατη, καλογραμμένη, κοινωνικό θέμα και με το τέλος που ήθελα μια και διαβάζοντας νευρίασα τόσο μ'αυτόν τον πατέρα αφού κατόρθωσες να μου περάσεις όλα αυτά τα συναισθήματα που γεννά ένας αδιάφορος για την οικογένειά του χαρτοπαίχτης. Μπράβο σου
    Και πάμε στη δεύτερη συμμετοχή. Διεστραμμένηηηη τι γυναίκα είναι αυτή;;; Το τέλος μ'αφησε ακίνητη να κοιτάζω το γραπτό σου και να μην πιστεύω στα μάτια μου. Καλά έχουμε δει φοβερές ταινίες θρίλερ που σου κρατούν την ανάσα αλλά κυρία μου αν σε άσκηση γράφεις έτσι, όταν θα γυρίσεις ταινία τι θα γράψεις;;; Και σαν διεστραμμένη κι εγώ σε ψήφισα να το ξέρεις. Καθηλωτική. Και την κατάσταση που επέλεξες και στις δυο σου ασκήσεις σεναρίου τις δικαίωσες επακριβώς.
    Συγχαρητήρια Μαίρη μου Μπράβο σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μου είπε ο δάσκαλος Άννα μου πως τα πήγα καλά! Ναι το ''δικαίωμα'' ήταν έμπνευση της ανθρώπινης πλευράς μου! Άντε το κάθαρμα! Όσο για τη δεύτερη συμμετοχή μου δεν είμαι διεστραμμένη Άννα μου κλαψ! οι κακές παρέες φταίνε... Ο Γιάννης τα έκανε όλα εγώ απλά φέρθηκα επιπόλαιαααα παρασύρθηκαααα! Μα βρε Άννα εδώ που τα λέμε όταν εμπνεύστηκα το θρίλερ ήθελα να τιμωρηθεί ο τύπος. Γιατί αν δεν γινόταν όλο αυτό, θα τα φόραγε στη γυναικούλα με την εξώλης και δεν θα ένοιωθε ούτε τύψεις. Αλλά έτσι... ε; χαχα τιμωρήθηκε και δεν θα μάθει και από ποιον! Άστον μέσα να το ξανασκεφτεί. Και ξέρεις ε; δεν μου πήγαινε να την αφήσω θύμα. Τι να κάνουμε; Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ωραίες οι προσεγγίσεις σου!
    Τα συγχαρητήρια μου Μαρία μου

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελενάκι μου να είσαι καλά μάτια μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και τις δύο συμμετοχές σου!
    πολύ καλές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ κι η δική σου έσκισε! Καλά μιλάμε για έμπνευση όχι αστεία! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Η μία τον έδιωξε, η άλλη τον "κάρφωσε" αυτό θα πει "παίρνω το αίμα μου πίσω"
    Μπράβο για την σταθερή και μεθοδική πρώτη και για την Σαρδόνια δεύτερη ηρωίδα σου Μαρία.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τις διάλεξα ηρωίδες χαχαχα Σ' ευχαριστούν και οι δύο! χαχαχα Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  7. Μαίρη, κι εσύ δυο συμμετοχές! Η πρώτη λύτρωσε, η δεύτερη ξάφνιασε. Ναι, και πέρασες και καλοπέρασες!!! Μπράβο! Πάμε τώρα με φόρα για το επόμενο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου για μένα η δεύτερη ήταν όλα τα λεφτά! Γιατί πρώτη φορά δοκιμάζω τέτοιο στυλ και ύφος και θέμα! Και μου άρεσε ιδιαίτερα! Βουρ λοιπόν για το επόμενο! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου,
    και εσύ με δυναμικό παρόν στην πρεμιέρα της άσκησης....! και μάλιστα με διπλή συμμετοχή. Που και οι δύο τους ήταν ζόρικες, εξαιρετικές, και απέδωσαν τις καταστάσεις που επέλεξες.

    "Το Δικαίωμα'
    Ένα κλασικό οικογενειακό δράμα, η χαρτοπαιξία και τα αποτελέσματά της, σου έδωσε το έναυσμα να σταθείς. Να κάνεις την πλοκή σου. Να παρουσιάσεις τους χαρακτήρες σου. Τα τρία μέλη της οικογένειας. Να μας δώσεις τα κίνητρα της τελευταίας επιλογής. Και το φινάλε κορυφαίο.
    Ο Χαρτοπαίκτης πατέρας εισπράττει την επιλογή που εκτίμησε και "αγάπησε". Και η γυναίκα κάνει το απελευθερωτικό της βήμα.
    Μπράβο Μαίρη μου.

    "Όταν φωλιάζει ο τρόμος"
    Ωωωωωωπ φιλενάδα εδώ κάνεις τη μεγάλη έκπληξη....!
    Δεν το είχα ότι μπορούσες να παρουσιάσεις τέτοια συμμετοχή...!
    Με πολύ σκληρά χαρακτηριστικά ενός αστυνομικού θρίλερ που γενικά "δεν συνηθίζεται" στην γυναικεία πένα. Τελευταία όμως ακολουθείς το ρεύμα της ανατροπής.
    Μαίρη μου απέδοσες το φόβο πάρα πολύ έντονα. Ο Τρομοκρατημένος σύζυγος βρίσκεται εκτός μάχης εντελώς, στο έλεος ενός στησίματος που είναι σκληρό πολύ.
    Διάλογοι και flash back στο φινάλε αποκαλυπτικό. Ειδικά αυτό αποτελεί και την κορύφωση.
    Ένα μεγάλο μπράβο. Περνάς στην επόμενη τάξη με λιαν καλώς χαχαχαχαχαχαχαχαχα.
    Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου καλή μου φίλη, να είσαι καλά.
    Στο επόμενο τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου δάσκαλε εκτιμώ την άποψη σου και δεν κατάλαβα για την γυναικεία πένα. Η Άγκαθα γυναίκα ήταν. Και επίσης όλοι ξέρουμε από ανατροπές. Άσχετα αν δεν θέλουμε να χαλάμε τη ροή του πράγματος. Και να δεις τι ωραία που μου κύλησε. Κατά μένα μόνο με ανατροπή στεκόταν αυτό το κείμενο. χαχαχα Και όσο για το πρώτο ήταν με φυσική ροή. Εγώ σ' ευχαριστώ Γιάννη μου για τις όμορφες στιγμές που μας χάρισες με το δρώμενο σου! Να είσαι καλά και αναμένουμε το επόμενο.

      Διαγραφή
  9. Με κέρδισε περισσότερο το "Δικαίωμα" και αν είχα κι άλλη ψήφο, θα πήγαινε σίγουρα στο ευσύνοπτο θρίλερ σου (το θεωρώ άθλο να ξετυλίξεις σε φόρμα 500 λέξεων, ένα τέτοιο είδος).
    Μαίρη μου, αν μου επιτρέπεται, θα αφιέρωνα το "Δικαίωμα" σ' όλες τις γυναίκες που μάζεψαν τα κουράγια τους και έκαναν μια νέα αρχή στη ζωή τους. Στην πραγματική ζωή βέβαια, το συναίσθημα που θα ταίριαζε περισσότερο, θα ήταν το "Φοβάμαι". Γιατί ο αγώνας ξεκινάει την επόμενη μέρα. Και είναι άνισος. Η "πολιτισμένη" κοινωνία μας, δεν είναι ανεκτική σε τέτοιες συμπεριφορές και η επιβίωση μιας μονογονεϊκής οικογένειας, είναι το απόλυτο θρίλερ. Και συχνά, οι γυναίκες αυτές επιστρέφουν στον δυνάστη τους, για να "μη στερήσουν τον πατέρα απ' το παιδί τους" και όλα αυτά τα στερεότυπα που συγγενείς, φίλοι, δάσκαλοι, ακόμα και ψυχολόγοι, αναπαράγουν.
    Προσωπικά, σ' ευχαριστώ πολύ γι αυτό που διάβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τελικά όντως είναι ωραίο να προσπαθείς να βγάλεις αυτό που θες μέσα σε κάποιους κανόνες. Μου αρέσει ιδιαίτερα και το θεωρώ πρόκληση. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου για τα όμορφα λόγια σου και σίγουρα στην πραγματικότητα είναι όντως θρίλερ. Και φυσικά σωστά το αφιερώνεις. Γιατί θέλει πολύ κουράγιο να αντιμετωπίσεις τις δυσκολίες τέτοιας ζωής. Να είσαι καλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Μαίρη μου ψήφισα και τις δύο συμμετοχές σου!!!συγχαρητήρια!!!όταν διάβασα την ιστορία "όταν φωλιάσει ο τρόμος" έμεινα αφωνη!!λέω τη διαβολογυναίκα είναι αυτή;τακτοποίησε και τον άντρα της και την άλλη με τον χειρότερο τρόπο!!!απαπαπα!!!
    Η άλλη ιστορία ανθρώπινη δυνατη και χάρηκα που βρήκε η γυναίκα το θάρρος να φύγει και να αφήσει αυτή την "αρρώστια"πίσω της και δεν έκανε αυτό που κάνουν οι περισσότερες μένουν σε μια σχέση για χάρη των παιδιών και για να μη διαλύσουν την οικογένεια.....
    Νασαι καλά!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου χαίρομαι που στήριξες και τις δύο ηρωίδες μου και έχεις δίκιο ή μία αποφάσισε να πάψει να είναι θύμα αυτή και το παιδί της και η άλλη αποφάσισε να τιμωρήσει αυτόν που αγαπούσε και την πρόδωσε! Νομίζω πως και οι δύο τα κατάφεραν καλά αφού εμείς το γράφουμε και εμείς αποφασίζουμε και το τι θέλουν. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Μαίρη μου διάβασα και ομολογώ ότι ο Γιάννης είχε μια θαυμάσια ιδέα !! Και οι δυο συμμετοχές σου είναι πολύ καλές να σου πω ότι η πρώτη συμμετοχή σου είναι άκρως διδακτική για καταστάσεις που δεν προχωρούν !! Με τη δεύτερη χαμογέλασα πως στο καλό σκέφτηκες αυτήν την εξέλιξη!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι του Γιάννη η ιδέα ήταν υπέροχη και οι συμμετοχές πολύ καλές! Το διασκεδάσαμε και το απολαύσαμε! Τώρα για το πώς το σκέφτηκα τι να σου πω; Όλα έγιναν στιγμιαία. Ήρθε η έμπνευση κι εγώ την άφησα να εκφραστεί. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου , η καθεμιά ιστορία σου , διαφορετική , με τα διδάγματα της και αμέσως μεταφέρεσαι στην σκηνή της καθεμιάς ιστορίας σου
    μπράβο σου για τις δυο ιστορίες
    εγώ ξεχώρισα και έδωσα 4 βαθμούς στην πρώτη σου ιστορία "Δικαίωμα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σ' ευχαριστώ κορίτσι μου! Η πρώτη ήταν πιο υγιής η άλλη ήταν αρρωστημένο θρίλερ σενάριο χαχα υπάρχουν κι αυτά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες συμμετοχές. Η δεύτερη μου κέντρισε το ενδιαφέρον και την επέλεξα.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου η αλήθεια είναι πως και μένα η δεύτερη μου άρεσε πολύ ακόμα κι όταν την έγραφα ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Οχι μονο δικαιωμα αλλα και δυναμη θελει να το αποκτησεις και η ηρωίδα σου ηταν εκεινη που στο τελος της ειπα μπραβο κορίτσι μου διαβαζοντα το στου Γιαννη..μπραβο Μαίρη μου και οι δυο συμετοχες σου εχουν πολύ δυνατο τελος..σεναρια πραγματικα .. και αφου πηρες και το μπραβο του δασκαλου εεε ναι τόχεις φαινεται..καλη συνέχεια στην γραφη σεναριου φιλη μου..!! καλο σου ξημερωμα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά! Βάζουμε πάντα τα δυνατά μας. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ωωωωωωωωωωωωωωωω! Μαίρη μου, τι σενάρια είναι αυτά που έγραψες και τα δυο εξαιρετικά και δυστυχώς πολύ γνώριμα! Σαν επιστέγασμα θα έγραφα: "Όλα εδώ πληρώνονται" και ας είναι πολλές οι φορές που οι ίδιοι βρίσκουμε τις λύσεις, έτσι δεν είναι; Α! και κάτι ακόμα, υπάρχουν και άνδρες που ξέρουν να "τιμούν το στεφάνι τους"!!!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάλι μπράβο σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφέστατα και υπάρχουν γι' αυτό και μπορούμε και κάνουμε τις συγκρίσεις ώστε να τους τιμάμε και να τους σεβόμαστε όπως πρέπει! Ο σεβασμός πρέπει να είναι αμοιβαίος, το ίδιο και η αγάπη! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Μαίρη μου, πολύ ωραίες οι συμμετοχές σου. Η πρώτη είχε σημαντικά μηνύματα κι η δεύτερη ήταν ένα μικρό θριλεράκι. Μπράβο και για τη συμμετοχή και για την έμπνευση.
    Με το καλό και στα υπόλοιπα δρώμενα μας. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να κάνω πρακτική και στα θρίλερ που αγαπάει ο Γιάννης. Σ' ευχαριστώ Μαρινάκι μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Κι οι δύο σου συμμετοχές ήταν μεστές και καλογραμμένες, Μαίρη μου - ειδικά για τη δυναμική κι ουσία της πρώτης, τι να πούμε; Για τη 2η, ήσουν έκπληξη, καθώς, όντως, δεν σ' έχουμε δει σε κάτι αντίστοιχο. Είναι πολύ δύσκολο να διατηρείς και να κλιμακώνεις την αφήγησή σου, κι εσύ τα κατάφερες περίφημα. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και για τις δυο σου εμπνεύσεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με την γλύκα στην πένα εσύ! Σ' ευχαριστώ ματάκια μου σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  18. Ακόμα γελάω με το κλείσιμο... Πρόσεξε γιατί έχουμε κι άλλο διαγώνισμα με το συμπόσιο τώρα Μαίρη και η Αριστέα μπορεί να μας τραβήξει και κανένα αυτί! :P

    Πραγματικά πολύ όμορφες συμμετοχές, με ροή, ωραία εξέλιξη. Συγχαρητήρια.
    Ξεχώρισα την δεύτερη αλλά τώρα που τις ξαναδιάβασα με άγγιξε η πρώτη. Τι να πεις; Βγάζεις άκρη με τις γυναίκες παιδί μου;!

    Μπράβο και πάλι μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κάθε μία είχε τον τύπο της! Οι δε γυναίκες άβυσσος! Όποιος πει ότι τις ξέρει δεν ξέρει τι του γίνεται. Φιλιά πολλά σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  19. Μαίρη μου συγχαρητήρια και για τις δυο σου συμμετοχές!
    Και οι δύο μυ άρεσαν, αλλά στο παιχνίδι ξεχώρισα τη δεύτερη που τη βρήκα σατανική, με την καλή την έννοια, όποια καλή έννοια μπορεί να έχει δηλαδή! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή