Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Χο Χο Χο ... Secret Santa παρών!

Ήμουν καλό παιδί και φέτος! Αυτό πια είναι σίγουρο, διαπιστωμένο, δεν χωρεί αμφισβήτηση, μη μουγκρίζετε γιατί ... α.... Ό,τι και να λέτε είμαι καλό παιδί! Γι' αυτό και ο Άγιος Βασίλης δεν έψαξε πολύ, με βρήκε στη δουλειά γιατί είμαι και προκομμένο παιδάκι, και μου έφερε το δώρο μου.
Δεν ήξερα μέχρι σήμερα πως ο Άγιος Βασίλης λέγεται και Μαριλένα! Μεταξύ μας δεν είμαι και κουτσομπόλα!

Μου είπε όμως πως είναι το όνομα που χρησιμοποιεί όταν βρίσκεται σε ειδική αποστολή.
Η Μαριλένα λοιπόν, κι εδώ σας κλείνω το μάτι, μου έστειλε ένα πακέτο. Καμινάδα δεν υπήρχε, γι' αυτό και χρησιμοποίησε μια εταιρεία με έλκηθρα που τη λένε κούριερ, για να φέρει το πακέτο.

Η χαρά μου ήταν μεγάλη όταν το παρέλαβα. Το πρώτο πάντως που σκέφτηκα για το ταίρι μου ήταν πως είχα την τιμή φέτος να έχω την αρχιβασιλίτσα δική μου ολόδική μου και τα καλούδια της είναι μοναδικά!

Ξετρελάθηκα με όσα έφτιαξαν τα χεράκια της!
Δείτε κι εσείς!

  
Ένα υπέροχο σπίτι με έναν πανέμορφο κάτοικο από τα χέρια της, μια κάρτα που μπορεί να μην αναδεικνύεται στο κόκκινο φόντο, ωστόσο η ζεστασιά της δεν μειώνεται καθόλου, είναι τόσο έντονη όσο το υπέροχο γιορτινό της κόκκινο!


Μια υπέροχη ρομαντική και ζεστή καρδιά σαν της δημιουργού της, που την κρέμασα ήδη σε περίοπτη θέση για να την βλέπω!


Κι ένα υπέροχο φτυάρι ντεκουπάζ, με ημερολόγιο που κι αυτό πήρε τη θέση του! 
Όλα υπέροχα και συγκινητικά που μου έδωσαν μεγάλη χαρά! 


Εδώ όλα μαζί για να τα θαυμάσετε! 

Μαριλένα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τον κόπο, για τα δώρα, για το μεράκι, για την έμπνευση που μας δίνει χαρά κάθε χρόνο, και εύχομαι του χρόνου να συμμετέχουμε ξανά όλοι γιατί πραγματικά είναι υπέροχη εμπειρία!

26 σχόλια:

  1. Και το είδα το κλείσιμο του ματιού νομίζεις ότι θα μου ξέφευγε;
    Αλλά ναι σίγουρα είσαι καλό και προκομμένο παιδί (σιγά μην πω κάτι άλλο αφού ..α...)!
    Τα δώρα της Μαριλένας μας υπέροχα. Δεν το συζητώ. Να τα χαρείς Μαιρούλα μου. Και οι γιορτινές σου μέρες να σημαδευτούν με χαρά και δώρα αγάπης σαν της Μαριλένας.
    Μπράβο στην αρχιβασιλίτσα σου και για το μεράκι της και την εμπνευσή της
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα προκομμένο κορόιδο είμαι! Αλλά γερνώντας θέλω να πιστεύω πως στρώνω σιγά-σιγά! Φιλάκια Άννα μου! Τα δώρα που παίρνεις και που δίνεις μόνο χαρά φέρνουν!

      Διαγραφή
  2. Μα τί ομορφιές είναι αυτές!!!
    Υπέροχα τα δώρα! Το ένα καλύτερο από το άλλο!
    Να τα χαρείς, κορίτσι μου!
    Μπράβο και στη δημιουργό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σ' ευχαριστώ! Ας είναι καλά το Μαριλενάκι! Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα δωράκια! Να τα χαίρεσαι! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα!!! 😯Κι εκεί στην φωτό με το φτυαράκι το παθα το σοκ γιατί ξεκόλλησε στην μεταφορά το ημερολόγιο από κει που το χα κολλήσει με σιλικόνη!! 🤯 Αχ γιατίιιι;;;
    Μαιρούλα ας κλείσουμε όλοι το μάτι συνομωτικά ότι δεν το δαμε!! 😂😂 Εντάξει με λίγη σιλικόνη όλα διορθώνονται!!
    🤣🤣🤗 Σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ για την εορταστική σου παρουσίαση!! Το δε κόκκινο φόντο είναι φανταστικό!! 😍 Να τα χαρείς όλα τα δωράκια σου καλή μου!! Ήσουν εξαιρετικό παιδί όλον τον χρόνο!! Χο! Χο! Χο! 🎅🎁🎁Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν!! Την καταχάρηκα κι εγώ την δημιουργική διαδικασία!! Τα λατρεύουμε τα Χριστούγεννα αφού!! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να χουμε όλοι καλες γιορτές με γαλήνη κι ηρεμία!! Να σαι καλά Μαιρούλα μου και σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για την συμμετοχή!! Και του χρόνου με υγεία!! Φιλάκια ολόγλυκα!! 😘❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι τακτοποιημένα και το μόνο που βλέπουμε είναι η χαρά που μας φέρνει η έμπνευση σου κάθε χρόνο! Η αναμονή είναι γλυκιά χαχα συνήθως βέβαια... να το πούμε κι αυτό. Αλλά όλα είναι τόσο ωραία! Φιλιά και σ' ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  5. Χο χο χο και ξανά χο χο χο, Μαίρη μου, με τα πανέμορφα και πρωτότυπα δώρα που έλαβες!

    Όταν έτσι γενναιόδωρα ξεκινούν οι γιορτές, το τι έπεται είναι δεδομένο!!!

    ΑΦιλάκια και καλές προετοιμασίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου τι όμορφη που είναι η προσμονή των εορτών και πόση μελαγχολία φέρνει όταν φεύγουν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μόνο το Μαριλενάκι μας βάζει τόση γλύκα στα δώρα του! Να τα χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωωωωπ νάτος ήρθε !!!!! καλοδεχούμενος Μαίρη μου !!!
    και ναι, τι ομορφιές είναι αυτές ; υπέροχα τα δώρα της Μαριλένας. Έχει μια χάρη στα μικρά πράγματα που είναι λατρεμένα. Πολύ γλυκά.
    Και του χρόνου να είστε καλά κορίτσι μου και πάντα να χαιρόμαστε τέτοιες στιγμές.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου το ευχαριστηθήκαμε όλοι τελικά! Να είσαι καλά φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Α , εσύ έχεις πολλή μέσο μάλλον για να πιάσεις δώρο απευθείας που την ίδια τη διοργανώτρια χεχεχε
    είναι πολλά όμορφα όλα , να τα χαρείς όλα
    ξεχώρισα λίγο πιο πολλά την ρομαντική καρδία μου άρεσε πολλά η όμορφη κοπελίτσα με τα χεράκια στα μαγουλάκια της με τις μπουκλίτσες της τούτα τα βιντάζ μου αρέσουν πολλά που θυμίζουν παλιές καλές εποχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω εγώ το μέσον η τύχη μου το έχει χαχα Φιλάκια πολλά να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  9. Μεταξύ μας, μεταξύ μας. Δεν θα το πούμε παραέξω για να σε πουν και κουτσομπόλα (κακοί άνθρωποι, παιδί μου, αρέσκονται να βλέπουν πράγματα εκεί που δεν υπάρχουν ίσα για ν' ανακατεύουν τον κόσμο!). Τι ωραία που το ανοίξαμε παρέα το πακετάκι. Για δώσε μου λίγο το φτυαράκι, μου έκανε πολλή εντύπωση. Θεσπέσιο! Εγώ δεν θα το σκεφτόμουν ποτές! Να τα χαρείς οοολα τα δωράκια, καλό και προκομμένο μου παιδί. ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οι άτιμοι, μόνο το κουτσομπολιό σκέφτονται... Δεν παίρνουν πια παράδειγμα από εμάς.... Σ' ευχαριστώ πολύ και αυτό στο λέω ανάμεσα από τους αναστεναγμούς της κούρασης! Πολλά φιλιάαααααα!

      Διαγραφή
  10. Ησουν λοιπόν καλό παίδι ε? χαχαχαχα
    (μαζεψε την ουρίτσα φαίνεται)
    χαχαχα να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήμουν ή τουλάχιστον κανείς δεν έμαθε τις αταξίες μου χαχαχα Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τέλεια τα δωράκια σου! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σ' ευχαριστώ πραγματικά είναι όλα πανέμορφα!

      Διαγραφή
  12. Mαριλένα - εγγύηση!
    Άψογα τα δώρα της και του χρόνου να είστε καλά Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε αφού ήσουν καλό παιδάκι έστειλε την Αγιοβασιλίτσα να σου φέρει δωράκια.
    Με γεια να τα χαρείς Μαίρη μου.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρένα μου να είσαι καλά και δεν ξεχνώ την χρυσοχέρα μου την περσινή! Φιλάκια!

      Διαγραφή