Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Το δώρο μου!

Ήρθαν τα Χριστούγεννα, και μια άλλη Αγιοβασιλίτσα, η Αριστέα επέλεξε τις γιορτινές μέρες για να μου δώσει διπλή χαρά! Και η χαρά ήταν τόση που η κουκκίδα μου φούσκωσε από καμάρι και συγκίνηση, και έγινε τόοοοοοσο μεγάλη που μόνο για κουκκίδα δεν μοιάζει!
Το πακέτο όπως πάντα μελετημένο και γεμάτο με ένα σωρό καλούδια... μα μην έχετε αγωνία θα σας τα δείξω παρακάτω ανυπόμονοι πια...!

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε σένα Αριστέα μου για τον κόπο που έκανες για μένα, για το όμορφο ραβασάκι σου με την τόση ζεστασιά και για την τσαχπινιά και το μεράκι του δώρου σου!


Υπέροχη η κατασκευή αυτή η Χριστουγεννιάτικη που μπήκε στην  γωνιά της που λες και την περίμενε, και στόλισε το χώρο μου.



Υπέροχη κάρτα, χριστουγεννιάτικο κρεμαστό στολίδι, πανέμορφες χαρτοπετσέτες ποικίλων θεμάτων, δαντέλα, ένα υπέροχο σαπούνι κάτω αριστερά και ένα σοκολατένιο αηβασίλη!

Μη μου πείτε πως δεν ήταν ένα φανταστικό Συμποσιακό Δωροδέμα;

Σημείωση για Μαρία Κανελλάκη: Οι χαρτοπετσέτες είναι για ντεκουπάζ μη ξεχνιόμαστε!

Αριστέα μου ένα μεγάλο ευχαριστώ και τις ευχές μου για όμορφα Χριστούγεννα!

Καλά Χριστούγεννα φίλοι μου!

39 σχόλια:

  1. Το Αριστάκι μας προσέχει και την παραμικρή λεπτομέρεια, οπότε δεν ξαφνιάζομαι που το δώρο της είναι τόσο...υπερ-τέλειο!!!
    Να τα χαρείς, κορίτσι μου!
    Καλά Χριστούγεννα! Να περάσεις όμορφα και από εμένα μια μεγάλη αγκαλιά και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου χρόνια πολλά σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι πάντα καλά κορίτσι μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα δωράκια που πάνε κι έρχονται συνέχεια, τί χαρά μας δίνουν .
    Με γεια να τα χαρείς τα δώρα σου Μαίρη μου .
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ρένα μου είναι πάντα όμορφο να παίρνεις δώρο από φίλο που έχει βάλει το μεράκι του και την καρδιά του! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Να τα χαρείς Μαίρη μου όλο το πακέτο τα δωράκια της αλλά το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τις χάντρες είναι σαν να το βλέπω στον τοίχο! Πολύ όμορφο!!
    Η σημείωση που αφορά το Μαράκι μας;... τι; Δηλ οι χαρτοπετσέτες πάνε και για άλλη χρήση ναι;
    Καλά να περάσεις αύριο και όλες τις γιορτινές ημέρες Μαίρη μου
    Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Μπορείς να το φαντάζεσαι άνετα γιατί είναι στον τοίχο μου ένα στολίδι σκέτο! Το αστείο που έγραψα για τη Μαρία ήταν από το σχόλιο της το περυσινό αν θυμάσαι για τις χαρτοπετσέτες! Είχα ρίξει ένα γέλιο τότε και ακόμα το θυμάμαι! Να είσαι καλά χρόνια πολλά και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. αχαχαχαχαχαχα!
    Κλαίω με την υποσημείωση για το Κανελλάκι μας!!!
    Μαίρη μου σε ευχαριστώ για την ανάρτηση και τα καλά σου λόγια!
    Χαίρομαι που σου άρεσε!
    Καλά Χριστούγεννα, με ζεστασιά κι αγάπη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ήταν τόσο πετυχημένο το σχόλιο που είχε κάνει που κι εγώ είχα ρίξει γέλιο μέχρις δακρύων!
      Χρόνια πολλά κορίτσι μου και σ' ευχαριστώ να είσαι πάντα καλά και να μας γεμίζεις χαρά με το μεράκι σου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Ωωωωωωωω ορίστε ! ήρθε ο Άη Βασίλης ακριβώς στην ώρα του Μαίρη μου. Με φαρδιά πλατιά την υπογραφή της Αριστέας ! με την προσωπική της έμπνευση και φροντίδα. Ένα προς ένα πανέμορφα και πρωτότυπη η κατασκευή. Να τα χαρείς.
    Καλά Χριστούγεννα Μαίρη μου με όμορφες ώρες. Αριστέα, υποκλίνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χρόνια πολλά σου εύχομαι! Είναι πράγματι όμορφα και όντως τα χαίρομαι! Να είσαι καλά κι εσύ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τα δωράκια έχουν την τιμητική τους κι άλλο που δεν θέλουμε κι εμείς να στέλνουμε και να παραλαμβάνουμε!! Να τα χαρεις Μαίρη μου τα πανέμορφα δώρα σου!!
    Καλά Χριστούγεννα εύχομαι γλυκειά μου!! Ζεστές ευχές για πολύτιμες στιγμές ξεγνοιασιας με τους δικούς σου!! Φιλάκια!! 🎄🍩

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου είναι πράγματι μια υπέροχη εμπειρία αυτές οι εκπλήξεις! Εσύ σαν εμπνεύστρια της ανταλλαγής δώρων το ξέρεις καλά! Χρόνια πολλά κορίτσι μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο το κουτί με τα δωράκια της Αριστέας μας, Μαίρη μου! Πάντα προσεγμένα όσα βγαίνουν από τα χεράκια της!!! Να τα χαρείς!!!!
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου! Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ πολύ! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα δώρα από ένα υπέροχο κορίτσι!
    Να τα χαρείς και να περάσεις υπέροχα Χριστούγεννα!
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ να είσαι καλά και χρόνια πολλά σε σένα και στην οικογένεια σου! Πάντα χαρά και υγεία!

      Διαγραφή
  9. Το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δέντρο που είδα φέτος!!!
    Καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χρόνια πολλά σ' ευχαριστώ! Έχεις τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά μαίρη μου και καλές γιορτές να περάσεις !!
    Τέλειο το δωράκι με άρωμα Αριστέας , να τα χαρείς όλα και να δημιουργήσεις μοναδικά πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Νικόλ χρόνια σου πολλά! Πάντα υγεία και ευημερία! Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα όλα να τα χαρείς!!!
    Χρόνια Πολλά και Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σ' ευχαριστώ χρόνια πολλά και σε σένα να είσαι πάντα καλά! Φιλάκια γιορτινά!

      Διαγραφή
  12. Καλώς τα δέχτηκες, να τα χαρείς και να είσαι καλά να τα χαίρεσαι και εσύ και η φίλη που σου τα έστειλε!
    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, γεμάτη χαμόγελα εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λυγερή μου χρόνια πολλά με υγεία δύναμη και αγάπη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πάντα τόσο όμορφα πακέτα να λαμβάνεις Μαίρη μου, να σε γεμίζουν χαρά και να σου χαρίζουν χαμόγελα! :)
    Με το καλό να μας έρθει το '19 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σ' ευχαριστώ κορίτσι μου να είσαι καλά σου εύχομαι χρόνια πολλά με χαρές πολλές! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Αστείρευτη η φαντασία και η γενναιοδωρία της Αριστέας μας!
    Χρόνια πολλά Μαίρη μου και εύχομαι να είναι με υγεία και Αγάπη στις καρδιές μας!

    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου αλήθεια λες! Σ' ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι χρόνια σου πολλά με χαρά και αγάπη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Μάνια μου σ' ευχαριστώ! Χρόνια σου πολλά με υγεία και αγάπη! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. Χαμογελούσα πλατιά μέχρι που έφτασα στον σοκολατένιο Άγιο Βασίλη. Τότε αναπήδησα κι έσπευσα να σε ρωτήσω: η Αριστέα σοκολατένιο Άγιο Βασίλη; Είσαι σίγουρη πως είναι από εκείνη; Ω! Δεν την αναγνωρίζω! 😮😅

    Εντάξει, σοβαρευομαι: το αριστάκι είναι γνωστή φυσιογνωμία που σπέρνει γλύκα και χαμόγελα με τα καλούδια που φτιάχνουν τα χεράκια της. Να τα χαρείς, κουκιδούλα μου. (Εσύ ήσουν, λοιπόν,αυτό το στρογγυλό πράγμα που αναβόσβηνε μες στη νυχτιά, ε;. Μέχρι τα μέρη μου αστραποβόλησε η χαρά σου. ☺️)

    ΥΓ. Πολλές ευχές για ένα ζούπερ καλό & τυχερό '19. 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσίππη μου ένα υπέροχο σοκολατένιο Αγιο Βασίλη αλήθεια! Και τα δώρα της φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι υπέροχα! Χρόνια σου πολλά μαιμουδίτσα μου με υγεία και αγάπη! Σου στέλνω άπειρα φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Πόσο χαίρομαι να βλέπω τόσο όμορφα δέματα!
    Ό,τι στέλνει η Αριστέα είναι εγγύηση, να τα χαρείς!!
    Καλή χρονιά με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χρόνια σου πολλά! Την ίδια χαρά παίρνω κι εγώ! Να είσαι καλά κορίτσι και η νέα χρονιά να σου πραγματοποιήσει το πιο μεγάλο σου όνειρο! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Μαίρη μου με υγεια και χαρουμενες στιγμες φιλη μου..
    Συγνωμη που δεν μπορεσα να σε ειδοποιησω εχθες το ξυμερωμα την εβαλα την αναρτηση και ειχα μαζωξη στο σπιτι καταλαβενεις αναμεσα στις ευχες και στο κρασακι εγινε..χα..χα.. αφου ορισμενα γραμματα δεν μπορεσα να τα διορθωσω ...χα..χα.. θελω μαθηματααααα!!!
    Ευχαριστω πολύ για την ευκαιρια να βγαλω τα εσωψυχα μου..χα..χα..
    Ο καινουργιος χρονος να φερει σε ολο τον κόσμο υγεια και ειρηνη.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο αφηρημαδα αυτες τις μερες άλλο τιποτα Μαίρη μου δεν σου ειπα τιποτα η αφηρημενη για τα ομορφα δωρακια σου απο την Αριστεα μας ειναι λάρτς αυτο το κορίτσι με ότι κανει αν και περασανε Τα Χριστουγεννα..τα δωράκια σου θα είναι εκεί να σου την θυμηζουν ..!! την αγαπη μου καλή χρονιά..!!!

      Διαγραφή
    2. Ρουλάκι μου σ' ευχαριστώ! Όλα σου υπέροχα μην έχεις άγχος! Είναι ποτισμένα από την γλύκα σου κορίτσι μου! Σου εύχομαι μια γεμάτη χρονιά από χαρά και αγαπημένες στιγμές! Να είσαι πάντα καλά και σου στέλνω μαζί με τις ευχές μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  19. Μα πόσο όμορφα δωράκια έλαβες από την Αριστέα μας! Να τα χαρείς όλα, Μαίρη μου. Περιμένω να δω τις ντεκουπαζένιες (!) δημιουργίες σου!!!!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου χρόνια σου πολλά και καλά! Να είσαι καλά με υγεία και αγάπη! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή