Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη# 2 / Το δώρο μου!

Πιστή στις μπλογκοπαραδόσεις μας, και στις συνήθειες που μόνο χαρά γεμίζουν τις ψυχές,  και όσων προσφέρουν, και όσων αποδέχονται, μα και όσων συμμετέχουν στις συνευρέσεις μας κάθε τύπου,
σας παρουσιάζω με την καινούργια χρονιά το δώρο που θα πάρει το άτομο που θα αναδειχθεί νικητής της κλήρωσης που θα γίνει με το πέρας του παιχνιδιού μας!

Είναι φυσικά ένα κουτί φτιαγμένο από τα γλυκά μου χεράκια... δεν θέλω γέλια, αυτές τις μέρες είναι βουτηγμένα στην άχνη και το μέλι μέχρι τους αγκώνες. Μόνο φλουρί δεν έπιασαν, αλλά τι να παραπονιέμαι τώρα.... 


Λοιπόν δείτε....








Και λες και το ήξερα πως η δεύτερη Σκυτάλη θα σας ενέπνεε τους περισσότερους για να ανοίξετε τις ψυχούλες σας, διάλεξα κουτί- βιβλίο!

Ελπίζω να σας αρέσει και ένας από εσάς με το καλό να το απολαύσει!

Σας θυμίζω πως έχουν μείνει δύο συμμετέχοντες. Η Ελένη   και τελευταία μα όχι αμελητέα η Κατερίνα . Αναμένουμε την Ελένη λοιπόν ......


25 σχόλια:

  1. Ωωωωωω ! πανέμορφο !
    και βιβλίο παρακαλώ ! νομίζω Μαίρη του ταιριάζει απόλυτα ! για εικόνα και συγγραφή δουλεύαμε, ιδού ένα εξαίρετο βιλιόκουτο έτοιμο να στολίσει τις προσδοκίες μας. Μπράβο γλυκιά μου, είναι εξαίρετο.
    Καλή χρονιά να ευχηθώ με όλη μου την καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου τελικά στην δεύτερη σκυτάλη το βιβλιόκουτο όντως ταίριαζε καλύτερα. Σ' ευχαριστώ να είσαι καλά και καλή χρονιά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο Μαίρη μου!! Αναμένω με αγωνία, είχα την ευθύνη της έναρξης και τώρα της λήξης!
    Καλή χρονιά με υγεία, δύναμη και ανθρωπιά!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου καλό ξεκίνημα καλό τέλος λέω εγώ! Το άνοιξες με ενθουσιασμό και το τελείωσες το ίδιο!
      Πολλά φιλιά καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά Μαίρη μου στο σπιτικό σου. Πανέμορφη δημιουργία έτσι χρυσοχέρα που είσαι, για ένα υπέροχο δρώμενο που εμπνεύστηκες και αγαπήσαμε. Να σαι καλά και ......ας τελειώσουν οι φίλες να γυρίσει η ρόδα της τύχης!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Άννα μου να είσαι καλά γλυκιά μου! Σε λίγους μόνο μήνες και η τρίτη σκυτάλη θα ξεκινήσει!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μαιρούλα μου, εκπληκτική η δημιουργία σου!! wow!!!
    Καλή χρονιά να έχεις, μάτια μου!
    Με υγεία και όοοολα τα καλά στην αγκαλιά σου!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου καλή χρονιά και χρόνια πολλά να είσαι καλά και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  5. αχα δεν σου πέτυχε το φλουρί ??? πολύ καλά λοιπόν, άμα μου τύχει το δώρο θέλω να το κρατήσεις εσύ χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το βάζω σημάδι το άτιμο και όλο μου ξεγλιστράει! Τι τα θες; Το έχω πάρει απόφαση πια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. ειναι υπεροχο!!!

    χρονια πολλα!
    καλη χρονια!
    με υγεια και καθε καλο!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι να συμμετέχεις κι εσύ σε κάποια σκυτάλη αν θες! Θα χαρώ πολύ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Είναι υπέροχο!!! Τυχερός όποιος το κερδίσει. Καλη χρόνια Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου τουλάχιστον κάποιος θα θυμάται το παιχνίδι το δεύτερο! Να είσαι καλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Τα χρυσά σου τα χεράκια κάνουν θαύματα!!! ✿
    Καλή χρονιά με υγεία και πολλές ακόμα δημιουργίες,
    Μαίρη μου, μιας και το 'χεις γενικότερα, εννοώ -και-
    στη γραφή! ;) Πολλά φιλιά, καλή συνέχεια σ' ο,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα τα γλυκά σου λογάκια με κάνουν και κοκκινίζω! Καλή χρονιά να έχεις ματάκια μου και πολλά πολλά φιλιά! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Μα είναι πανέμορφο!!! Καλή επιτυχία σε όλους! Καλή χρονιά Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σας αρέσει! Καλή χρονιά μάτια μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αμ δεν ήξερα εγώ όταν σου έλεγα πως θα 'ναι τέλειο; Τώρα το λέω έχοντας και τις αποδείξεις μπροστά μου! Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη: δε νομίζω να υπήρχε κάτι πιο ταιριαστό στη θεματολογία παρασκευής δώρου. Και, μάλιστα, είναι 2 σε 1: κουκλάκι ζωγραφιστό + εντελώς χρηστικό. Σου αφήνω πολλά-πολλά μπράβο μ' ένα φιλί, γιατί τρέχω να προλάβω μια μάντισσα, να κάμει τα ξόρκια της και να το κερδίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μαιμουδίτσα μου έτσι να προλές και μετά να μαζεύεις στοιχεία αποδεικτικά. Είδες αυτή την φορά ναι ταίριαξε καλύτερα! Την άλλη βλέπουμε χαχα Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Ουάου!!!!!!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ κουτί, Μαίρη μου. Λοιπόν, αφού ούτε εγώ κέρδισα φλουρί φέτος, κάνω ευχούλα να είμαι εγώ η τυχερή!!!!!!!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου χαίρομαι που σου αρέσει! Καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. και μόνο που είναι φτιαγμένο από σένα με όλη σου την αγάπη και καλή διάθεση μόνο τούτο μετράει
    φυσικά είναι όμορφο κουτί μέσα έξω ,μου άρεσε και ο φιόγκος
    καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου πάντα με αγάπη και μόνο με αγάπη έτσι αξίζει! Εξάλλου αγάπη παίρνω κι εγώ οπότε το λιγότερο που μου βγαίνει είναι να την επιστρέψω διπλή πίσω! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή