Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #3!

Και μια και η Σκυτάλη τρέχει με ταχύτητα ξέφρενη, μιλάμε ούτε εγώ δεν περίμενα τέτοια ταχύτητα, νομίζω πως είναι η ώρα να δείξω το δώρο που θα κληρωθεί σε έναν από τους συμμετέχοντες!

Αυτό βέβαια που σκέφτομαι είναι μήπως το καλοκαίρι αργεί για να προλάβει η Σκυτάλη μας να τελειώσει! ΌΧΙ! Δεν γρουσουζεύω! Το καλοκαίρι θα έρθει μου το είπε και εύχομαι να το απολαύσουμε όπως θέλουμε!

Λοιπόν για δώρα μίλησα, για ταχύτητα μίλησα, για παιχνίδια μίλησα, .... τι ήθελα τώρα;
Α! Τη φωτογραφία του τρίτου δώρου.

Γήινη Ματιά



Γήινη Ματιά



Ελπίζω να σας αρέσει, και ελπίζω να το χαρεί όποιος του τύχει με όλη την αγάπη μου!


Και μια και μιλάμε για δώρα να ευχαριστήσω τον Γιάννη μας που μου έδωσε χαρά με το δώρο του  και ευχές πάμπολλες για το Πάσχα με τον δικό του τρόπο! Και είθε η δημιουργία και η φιλία να μην σηκώσει άγκυρα από το λιμάνι μας! Σ' ευχαριστώ Γιάννη μου κι από εδώ!

Giannis Pit ''Τεχνόσπιτο''


36 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα δωράκια σου τυχερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σέβομαι αφάνταστα την γνώμη του καλλιτέχνη όπως εσύ και την γλυκιά σου την καρδιά πιο πολύ ακόμα! Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  2. Θα ξεκινήσω με το δώρο του Γιάννη ο οποίος συνεχώς μας αποδεικνύει πόσο δοτικός άνθρωπος είναι.
    Πάρα πολύ όμορφο. Και χειροποίητο!!!

    Το δώρο το δικό σου με ενθουσίασε, θα είναι τυχερή/ος όποιος το κερδίσει, αλήθεια πες μου πως είναι decoupage και πως το έφτιαξες εσύ;;;

    Νομίζω πως η ''σκυτάλη'' μας δίνει γενικότερα πολύ χαρά :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το δώρο μου είναι φτιαγμένο από τα χεράκια μου! Αλλιώς πώς; Να μην κουραστώ να μην κοπιάσω; Αυτό που θα προσφέρω να έχει μεράκι και αγάπη αυτό θέλω! Να είσαι καλά Στέλλα μου και καλή επιτυχία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και τα δυο!!
    Είστε αστέρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αν μαζευτούμε όλοι μαζί γινόμαστε ένας ουρανός! Πολλά φιλιά καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  4. Τέλειες οι δημιουργίες, όσο κι η Σκυτάλη μας Μαίρη μου!
    Είσαι απίστευτα χρυσοχέρα!
    Σε ευχαριστούμε για την ωραία σου ιδέα, που μας χαρίζει τόσο όμορφα κείμενα.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου υπέροχο είναι το σύνολο των δημιουργιών οι ώρες και οι στιγμές που μοιράζεσαι με φίλους και που αφήνουμε τις ψυχές μας να εκφραστούν! Καλή επιτυχία πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Και μόνο που αφιερώνεις χρόνο να φτιαξεις κατι δικό σου χειροποιητο αυτό κ μόνο αξίζει και λέει πολλά

    Πολλά ομορφο αυπό που έφτιαξες και μέσα κ έξω όμορφες εικόνες

    Όμορφο και το δώρο του κ Γιάννη μας
    Ότι έγραψα πριν για το χειροποιητο ισχύει και για τούτο

    Να το χαρείς

    Χριστός Ανέστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου ότι κάνω το κάνω με μεγάλη χαρά! Σ' ευχαριστώ πολύ σου εύχομαι καλή επιτυχία και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κοιτάζοντας τόσο το δώρο που πήρες από τον Γιάννη, όσο και το δώρο που ετοίμασες για έναν/μια σούπερ τυχερο/η από τους συμμετέχοντες, ήρθε στο μυαλό μου ένα απόφθεγμα του Εμμάνουελ Καντ που λέει "Δημιουργία: ο καλύτερος τρόπος να απολαμβάνεις τη ζωή". Κι εσείς οι δύο, ξέρετε πως να την απολαμβάνετε τη ζωή!!! Τυχεροί όσοι βρίσκονται γύρω σας και τυχεροί κι εμείς που βρεθήκαμε στην blog-ό-σφαιρά σας!!!
    Ευχαριστώ, Μαίρη μου, για ο,τι μου δίνεις τη δυνατότητα να μοιραστώ μαζί σας!!!
    Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου όλοι τυχεροί είμαστε γι' αυτό ακριβώς που είπες! Το ότι μοιραζόμαστε δημιουργία χαρά και αγάπη! Αυτό αξίζει πάνω απ' όλα! Καλή επιτυχία πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα τα δωρα σου! Να τα χαρείς, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να είσαι πάντα καλά και μαζί μας!

      Διαγραφή
  8. Ενα χειροποιητο δωρακι απο τα χερακια σου Μαίρη μου τι ποιο όμορφο για τον φιλο ή την φιλη που θα το κεδρισει στο τελος και θα ειναι τυχεροι ..γεια στα χερια σου .. οπως και πολύ ομορφη η χειρονομια του Γιαννη προς εσενα..με το δικο του δωρακι..
    Αυτη ειναι η γειτονια μας και να την χαιρομαστε όλοι.. να είσαι καλα φιλη μου και να περνας ομορφα φιλακιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου να είσαι καλά πάντα σου εύχομαι και να συνεχίσεις να μας γλυκαίνεις με την γλύκα της ψυχής σου! Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  9. Ωωωωωωωωωω τι εκπλήξεις είναι αυτές!

    Μαίρη μου, σε ευχαριστώ ολόψυχα ειλικρινά για τις ευχές σου. Και για κάθε τι όμορφο που μας χαρίζεις.

    Όσον αφορά το δώρο σου είναι εξαίρετο. Από αυτά που μου αρέσουν στο είδος τους. Αυτά τα παλιά στολισμένα καλλιτεχνικά κουτιά με εξιτάρουν. Είναι υπέροχα.
    Να είσαι καλά Μαίρη μου και πάντα να ζούμε όμορφες στιγμές εδώ.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου με δρόσισες και μου έδωσες χαρά! Αλλά αυτό πράγματι κάνουν οι φίλοι! Σου εύχομαι καλή επιτυχία και σου στέλνω τις ευχαριστίες μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Ομορφιές!!! Τι άλλο να πω; Χρυσοχέρα είσαι, πολυτάλαντος και ο Γιάννης σμίξανε στη μπλογκογειτονιά μας και την ομορφαίνουν!! Η Σκυτάλη μας αγαπήθηκε και εσύ είσαι η υπεύθυνη όχι για το δώρο που χαρίζεις στο τέλος αλλά για την ομορφιά που νοιώθουμε να συμμετέχουμε σε τόσο όμορφο δρώμενο. Το δώρο του Γιάννη να το χαρείς. Είστε και οι δυο μεγάλες καρδιές της γειτονιάς μας.
    Σ'ευχαριστούμε Μαίρη
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μπλογκογειτονιά μας είναι πανέμορφη Άννα μου! Να είσαι καλά κι εγώ σας απολαμβάνω στο έπακρον!
      Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο το δώρο για τη σκυτάλη μας και εκπληκτικός ο φίλος μας ο Γιάννης. Πολλά φιλιά, Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι καλή επιτυχία! Πολλά φιλάκια μάτια μου!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου έχεις ομορφύνει την γειτονιά με την σκυτάλη! Έχουν γραφτεί κείμενα γεμάτα συγκίνηση με κοινωνικά μηνύματα, γεμάτα καλαισθησία, λυρισμό, μέσα από τη ζωή βγαλμένα, αλλά και γέννημα της φαντασίας.
    Το δώρο σου όμορφο, όπως και του Γιάννη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου πράγματι το συναίσθημα είναι μοναδικό των συμμετοχών! Αυτή η ομορφιά είναι δική μας, κόπος μας, κομμάτι της ψυχής μας ανεκτίμητο! Καλή επιτυχία και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. το δωρο ειναι πανεμορφο και σιγουρα θα το απολαυσει ο τυχερος η η τυχερη
    το δωρο του Γιαννη προς εσενα ειναι επισης εξαιρετικο

    καλημερα!
    να περνας ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι επιτυχία στις δημιουργίες σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Μαίρη μου χρόνια πολλά!! Χριστός Ανέστη!!!
    Εχει κατακλύσει την γειτονιά η ιδέα σου!!! Είναι πανέμορφο το δωράκι που ετοίμασες!! Και φυσικά εξαιρετικής έμπνευσης το υπέροχο δώρο του Γιάννη!!!
    Πάντα δημιουργικότητα στην γειτονιά μας!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου χρόνια πολλά χαίρομαι που σε βλέπω! Σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά για τα γλυκά σου λόγια! Η γειτονιά μας είναι φοβερή! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Μαίρη μου, τι όμορφη έκπληξη!! Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει και δώρο και μάλιστα τόσο όμορφο όπως αυτό που έφτιαξες για κάποιο τυχερό από μας!! Γεια στα χεράκια σου είναι υπέροχο, όπως επίσης και το δώρο του Γιάννη μας! Να το χαρείς και να είσαι πάντα καλά, να δημιουργείς και να μας προτρέπεις κι εμάς!
    Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου είναι το αναμνηστικό μου για την κάθε σκυτάλη! Συνεπώς το τρίτο δώρο! Η Μαρίνα και η Μάνια ήταν οι προηγούμενες τυχερές ελπίζω να είναι η σειρά σου! Σου εύχομαι καλή επιτυχία και σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Καλοσυνάτη γελαστή Χριστίνα μου καλησπέρα! Καλή επιτυχία να έχεις ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Πάντα πανέμορφα τα φωτο-συγγραφικά δωράκια σου, Μαιρούλα μου· η ομορφιά κι η καλαισθησία τα διακρίνουν. Υπέροχο και το δωράκι τού Γιάννη. Να το χαρείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μη κάνεις βουντού αυτή την φορά ε; Γλυκό μου μαιμουδάκι σ' ευχαριστώ! Είσαι πάντα γλυκιά και πάντα σε απολαμβάνω το ξέρεις! Καλή επιτυχία πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Το μεγαλύτερο δώρο μας το έχεις δώσει ήδη Μαίρη μου: είναι το κίνητρο να γράψουμε...
    Υπέροχο και το καλλιτέχνημά σου.
    Σε ευχαριστούμε:)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Εσύ ξέρεις από καλλιτεχνία πολύ περισσότερα από εμένα! Εγώ φρέσκια στο σανίδι της δημιουργίας. Εύχομαι να είσαι η τυχερή σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή