Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Μιαν Άνοιξη που περιμένουμε... (Σκέψεις και εικόνες #7)




Πάντα όταν σκέφτομαι την Άνοιξη, το μυαλό μου φέρνει ολοζώντανες μπροστά μου εικόνες  ηλιόλουστες, λιβάδια καταπράσινα γεμάτα αγριολούλουδα και δέντρα που μετά το μαστίγωμα του χειμώνα γεμίζουν φύλλα και μπουμπούκια τα κλαδιά τους.


Σκέφτομαι την αναγέννηση! Την Ζωή, την ελπίδα για το αύριο και έναν κόσμο γεμάτο αγάπη. Ακούω τον ήχο κελαρυστού γέλιου δίπλα σε γάργαρα νερά, ενόσω τα έντομα εξορμούν για να απολαύσουν τη φύση και να κάνουν την αρχή των ετοιμασιών τους για τον επόμενο χειμώνα.


Αλλά πιο πολύ η Άνοιξη μου φέρνει συναισθήματα αναμονής μιας έκπληξης. Όχι κάτι συγκεκριμένο. Αλλά την προσμονή και το συναπάντημα με κάτι καλύτερο. Κάτι πρωτόγνωρο. Μια ριπή που θα διώξει τις σκιές των προβλημάτων και θα σε γεμίσει με περίσσια δύναμη.

Ένα συναίσθημα που σε κάνει να νοιώθεις ένα με τη μάνα γη, με τη Φύση, με την Πλάση ολόκληρη.

Συχνά όλα αυτά δεν είναι παρά συναισθήματα που γεννιούνται με την αλλαγή της μέρας και του καιρού.
Ωστόσο σκέφτομαι πως είμαι τυχερή που τα νοιώθω ακόμα. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν χάσει κάποιες εποχές. Δεν νοιώθουν πια την Άνοιξη, ούτε το Καλοκαίρι.
Έχουν μείνει μόνο με Φθινόπωρα και χειμώνες. Πιο πολύ χειμώνες!
Έμειναν στεγνοί, κι αυτό μόνο μια συνέπεια έχει. Το χάσιμο της ικανότητας να αγαπάς και να νοιώθεις άνθρωπος. Να νοιώθεις καλοσύνη.
Όχι! Δεν πρέπει να χάνουμε την Άνοιξη από την καρδιά μας! Πρέπει να την διατηρούμε μέσα μας υποδαυλίζοντας την όταν χρειάζεται σαν την φωτιά. Για να έχουμε κτήμα μας την θαλπωρή της.

Γιατί Άνοιξη σημαίνει Ζωή!






Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο ''Μιαν  Άνοιξη που περιμένουμε...'' της Μαρίας Νικολάου του blog
''Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά''. Ευχαριστώ την Μαρία και ευχαριστώ την Άνοιξη που υπάρχει!

14 σχόλια:

  1. Πραγματικά η άνοιξη έχει αυτό το ποπ της ζωής. Ποπ ο ήχος του μπουμπουκιού όταν ανοίγει :)
    Ωραία συμμετοχή, ένιωσα πως άκουσες το ποπ μέσα σου !!!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά! Η ζωή είναι η ίδια μια έκπληξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα συναισθήματα! Έτσι ακριβώς είναι! Η άνοιξη είναι η ζωή. Τι όμορφες φωτογραφίες!!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου Μαιρη μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες εικόνες Μαίρη μου. Εικόνες που κουβαλάνε στην αγκαλιά τους το άρωμα της Άνοιξης.
    Τελικά, ότι και να πει κάποιος, αυτή η ανάταση και το μπουμπούκιασμα της ζωής δεν αντικαθίσταται με τίποτα.
    Μαίρη μου τίμησες την προσμονή και τον ερχομό της με το καλύτερο.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό είναι η Άνοιξη. Μια έκπληξη που περιμένουμε!
    Σ΄ευχαριστώ φίλη μου για την όμορφη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραίες φωτογραφίες! Με τα λόγια και τις σκέψεις σου, μας δειγμάτισες μια γερή δόση άνοιξης Μαίρη μου.
    Με το καλό να μας έρθει λοιπόν. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραία τα γράφεις , περιγράφεις
    ωραίες και όλες οι φωτογραφίες σου και η γλυκιά χελωνίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφες εικόνες και ωραία συναισθήματα!!!
    Το μεγαλείο της Άνοιξης!!!

    Πολλές Καλησπέρεεεες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υποκλίνομαι στην πριγκίπισσα χελώνα, στο άνθος του τριφυλλιού, στις ανθισμένες καυκαλήθρες, στη χνουδωτή ακακία και σε σένα Μαίρη που μας ιστορείς τη δική σου άνοιξη.
    Ομορφιές και αβίαστες ανάσες Μαίρη μου!!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες εικόνες...ζωής, δηλαδή άνοιξης!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφο Ανοιξιάτικο κείμενο με υπέροχες φωτογραφίες, τη λατρεύω την Άνοιξη και αυτές τις τελευταίες μέρες την χάρηκα με το...κουτάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά Μαιρη μου ειχα την εντυπωση οτι ειχα περασει και ειχα αφησει σχόλιο..αντε αντεεεε.. μαλλον αρχισα να ξεχνω φιλη μου..παλι καθηστερημενη ειμαι..
    Επλεξες και εσύ το εγκώμιο της Ανοιξης και με τις σκεψεις σου και με τις εικονες σου να την κανεις να φανεί ..αλλα οπως βλεπω φιλη μου ο χειμωνας δεν θελει να της παραχωρησει την θεση του επιμενει.να είναι εδώ.. ομως θα φανει δεν μπορεί να κανει αλλιως..τηνπεριμενουμε και το ξερει...
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. καλο σου Σαββατοκυριακο..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι φαν του φθινοπώρου, αλλά αγαπώ και την άνοιξη. Για αυτό που λες, νιώθω κι εγώ πως με περιμένει μια έκπληξη και πως η φύση είναι πιο κοντά μου, μια αγκαλιά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα κ.Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή