Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #3




ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!


Καλό μήνα σε όλους και όλες! Εύχομαι ο Μάρτιος να είναι όντως ένας υπέροχος μήνας και η αρχή της πολυπόθητης Άνοιξης!
Είναι όμως και ο μήνας που υλοποιούνται υποσχέσεις, όπως αυτή που σας έδωσα για την τρίτη Σκυτάλη μας!

Ανασκουμπωθείτε λοιπόν, και από σήμερα μέχρι την άλλη Πέμπτη 7/3/19 στις 10 το βράδυ ισχύουν οι δηλώσεις συμμετοχής!

Η Σκυτάλη είναι ένα δρώμενο που το αγαπάμε όλοι, που μας κάνει να μοιραζόμαστε αισθήματα και εμπνεύσεις, μας ωθεί να δημιουργούμε και να νοιώθουμε τον σφυγμό των συμπαιχτών μας να γίνεται ένα με τον παλμό της ψυχής μας!

Τους κανόνες τους ξέρετε, 500 λέξεις σε ποίημα, ή πεζό, σε σάτιρα ή ό,τι άλλο πάντα με συνέπεια όπως συνηθίζετε μέσα σε μία εβδομάδα ο καθένας, αρκεί να έχει σχέση με την εικόνα που διαλέγει ο συμπαίχτης σας για εσάς.

Και για να το κάνουμε πιο ενδιαφέρον, ο κάθε  παίχτης στο εξής θα διαλέγει όχι μόνο εικόνα αλλά και μία λέξη που θα πρέπει να αναφέρεται μέσα στο ποίημα ή το πεζό του καθενός.
Η λέξη μπορεί να έχει σχέση με την εικόνα ή να είναι λέξη πρόκληση. 


Στο τέλος ακολουθεί πάντα η κλήρωση για το δώρο μου, φτιαγμένο από εμένα για έναν από εσάς.

Και μη ξεχνάτε πως το άγρυπνο μάτι μου είναι πάντα κοντά σας να σας θυμίζει, να ειδοποιεί και να συντονίζει αν χρειαστεί.

Περιμένω τις συμμετοχές σας λοιπόν!



53 σχόλια:

  1. Δεν το χάνω με τίποτα.. Μέσα λοιπόν με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτή τη φορά πρώτη και καλύτερη ε; Πολύ χαίρομαι και αυτή τη φορά θα διαλέξω εγώ για σένα! Καλόοοο!
      Με χαρά να αρχίσουμε λοιπόν! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα
    Καλή αρχή και στη τρίτη ΦΣ λοιπόν και ανυπομονώ να δω τι θα δούμε και τι θα διαβασουμε και τις εικόνες φυσικα
    Μου άρεσε πολλά που το ανανεωσες με την προσθήκη και της ΛΕΞΗΣ
    Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή 😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση σου! Πολύ ευχάριστο αυτό και δυναμικά να ξεκινήσουμε ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου και καλό μήνα !!! Λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή ;;;; κι εγώ δηλώνω την συμμετοχή μου και ανυπομονώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα... την άλλη φορά μου άργησες! Σ' ευχαριστώ που έσπευσες αυτή τη φορά! Καλή μας αρχή! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα Μαρία μου και καλό μήνα!
    Ελπίζω να μην ξέχασες να φορέσεις το μαρτιάτικο βραχιολάκι σου.
    Ξεκινάς το μήνα δυναμικά.
    Μέχρι την επόμενη Πέμπτη οι συμμετοχές. Ελήφθη όβερ.
    Να έχεις μια πανέμορφη άνοιξη!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αναποφάσιστη Μαρία αλλά αποφασιστική παρακάτω! Σ' ευχαριστώ με χαρά θα σε απολαύσουμε και θα δεις που θα το απολαύσεις κι εσύ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. κυρία, κυρία αφού θα παίξουν οι συμμαθητές μου να με γράψετε και εμένα παρακαλώ!
    Καλή άνοιξη να έχουμε όλοι και καλό μήνα
    Σε ευχαριστούμε, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Ανέτα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Θα σε απολαύσουμε για δεύτερη φορά στη Σκυτάλη! Πολύ χαίρομαι! Καλή μας αρχή και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Βρε βρε η Σκυτάλη μας 3 είναι γεγονός! Καλό μήνα Μαιρούλα. Τον ξεκίνησες όμορφα δημιουργικά. Μέσα κι εγώ. Καλή μας επιτυχία Και μου αρέσει που έβάλες και λέξη κλειδί τώρα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλωσόρισες σ' ευχαριστώ! Καλή μας δημιουργία και καλή απόλαυση! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ωωωωωωωωωω Καλό Μήνα Μάρτη με ...Φωτοσυγγραφική Σκυτάλη #3
    Νομίζω μια πολύ όμορφη και δημιουργική υποδοχή για τον μήνα της Άνοιξης...! Μαίρη μου, φυσικά και καταθέτω δήλωση συμμετοχής, χαρτοσημασμένη δεόντως με το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ κλπ κλπ ξέρεις τώρα ναι ;
    Να ευχηθώ Καλό μήνα κορίτσι μου. Καλή δύναμη στην οργάνωση και υπομονή και καλές εμπνεύσεις στα φιλαράκια όλα εδώ.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ότι επίσημα η Άνοιξη ξεκινάει στις 21 του μήνα! Αλλά για εμάς έχει ξεκινήσει μέσα μας ήδη το νοιώθω! Ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για την παρουσία σου περιμένω ανυπόμονα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Kαλό μήνα να έχουμε!
    Μαίρη μου, υποβάλλω κι εγώ αίτηση συμμετοχής στο παιχνίδι μας που το εμπλούτισες πολύ όμορφα με τη λέξη-κλειδί.
    Ευχαριστούμε για το πρωτομηνιάτικο δώρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία μου δεκτή μετά βαίων και κλάδων η αίτηση και με ανυπομονησία θα έλεγα! Χαίρομαι που άρεσε σε όλους η προσθήκη της λέξης! Τις ευχαριστίες μου και καλές δημιουργίες! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. χεχε! Μετά την Κανελλένια;;;;;;;; ναι, ναι! Και πέρυσι, στην πρώτη φωτο-συγγραφική σκυτάλη
    η Μαρία μου είχε κάμει την πάσα!
    Ναι, με χίλια, και ας βοσκάω αλλού αυτό τον καιρό!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση! Πράγματι κάποια άτομα έχουν πέσει με την ίδια σειρά! χαχα! Πολύ ενδιαφέρουσα σκέψη που με σκανδαλίζει χαχα! Καλή μας αρχή πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αχ πόσο χαίρομαι που είμαι μετά την Αριστέα. Πέρυσι μου είχε στείλει υπέροχη φωτογραφία. Περιμένω λοιπόν και τη φετινή. Παρούσα κι εγώ στη σκυτάλη μας. Πολλά φιλιά, Μαίρη μου, και πολλά φιλιά σε όλους και όλες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Μία μου σ' ευχαριστώ πολύ! Ανυπομονώ να αρχίσουμε! Καλή επιτυχία πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλό μας μήνα φιληνάδα και..σκέπτομαι να τολμήσω ξανά μετά από τόσο καιρόν να συμμετέχω μαζί με σας που είστε κορυφές εγώ το..χαμηλό λοφάκι ( ίσα που φαίνεται!!!)Δεν θυμάμαι καλά τις διαδικασίες ας ελπίσω να μου στείλεις κανένα μέιλ με το τι πρέπει να κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου χαίρομαι πάρα πολύ που σε ξαναβλέπω! Σ' ευχαριστώ πολύ! Θα είναι μια υπέροχη εκτόνωση! Μην ανησυχείς πάντα στις επάλξεις θα επαγρυπνώ και θα βοηθώ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Εγώ θα συμμετέχω με τη ψήφο μου, αρκεί να εχω χρόνο! Καλή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι η Σκυτάλη δεν έχει ψηφοφορία! Είναι η δομή του παιχνιδιού τέτοια που θα ήταν μάλλον άβολη έως ακατόρθωτη. Ωστόσο θα χαρούμε να συμμετέχεις ως παρατηρητής, αναγνώστης και σχολιαστής του εκάστοτε παίχτη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή; 😊 Παρούσα και χαρούμενη, Μαίρη μου. Πολύ ενδιαφέρουσα η προσθήκη.
    Καλό μήνα να έχουμε! 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βέβαια θα ήταν δυστυχία να έλειπε! Ευχαριστώ για το παρούσα, για το χαρούμενη, για το ενδιαφέρον! Καλή δημιουργία και απόλαυση! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα σε όλη την παρέα μας! Σκέφτομαι κι εγώ να το τολμήσω ξανά, αν και το δις εξαμαρτείν... κ.λ.π. κ.λ.π.! Παρούσα, λοιπόν κι εγώ στη σκυτάλη μας. Αναμένω ανυπόμονα να ξεκινήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου ευχαριστώ που ήλθες και θα συμμετέχεις ξανά! Έτσι θα έχουμε την ευκαιρία πάλι να σε απολαύσουμε! Καλή αρχή πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Μέσα κι εγώ!
    Δε θα μπορούσα να μείνω εκτός!
    Καλή μας αρχή και καλό μήνα να έχουμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και οι πέντε λέξεις άπαιχτες! Φυσικά και δεν θα ήσουν εκτός γιατί θα μας έλειπες! Σ' ευχαριστώ πολύ σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. καλησπέρα
    θα τολμήσω να πάρω μέρος κι εγώ
    ελπίζω να τα καταφέρω

    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπαμε και κατ'ιδίαν καλωσόρισες και επίσημα! Θα βοηθώ με τις ενημερώσεις μου και τις ειδοποιήσεις μου! Καλή αρχή!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Μαίρη, καλό και δημιουργικό μήνα! Δηλώνω συμμετοχή με πολλή χαρά!!
    Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία και την ενημέρωση!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Μαρίνα σ' ευχαριστώ που είσαι μαζί μας! Χαίρομαι ιδιαίτερα ελπίζω να το απολαύσεις με όλη την παρέα! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Μαίρη μου
    Η πρόσκλησή σου με τιμά και την αποδέχομαι με χαρά.
    Η πρώτη μου φορά.
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή λοιπόν η σειρά είναι η επίσημη δήλωση συμμετοχής σου και όχι η παραπάνω! Απλά σου το λέω για να το ξέρεις! Εδώ που επιβεβαιώνεις εδώ παίζεις! Σ' ευχαριστώ πολύ καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  19. Γεια σου ρε Μαιρούλα τσίφτισα. Παρούσα κι εγώ κι ο θεός βοηθός! Ξέρεις εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς Χριστίνα μου θα είμαι απίκο! Ξέρω εγώ! Σ' ευχαριστώ που είσαι κι εσύ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Καλησπερα Μαιρη μου μεσα και εγω αφου δεν αφηνω δρωμενο για δρωμενο χα..χα..θα προσπαθησω ομως.. λειπει ο Μάρτης απο την Σαρακοστη οπως λενε και τα κοριτσια πιο πανω; μονο να σφυρας δυνατα...να περνουμε χαμπαρι φιλεναδα ναι;
    Να εχεις ενα ομορο μηνα φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου σ' ευχαριστώ που είσαι παρούσα πάντα! Μην ανησυχείς παίρνω και μαθήματα σφυρίγματος! Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  21. Μαίρη μου καλό μήνα! Τώρα είδα ότι άρχισε η τρίτη φωτο-συγγραφική σκυτάλη και θέλω να είμαι και εγώ στην παρέα και κοίτα να δεις περιμένω πάσα από την Ρούλα που το ίδιο είχε γίνει και στην προηγούμενη σκυτάλη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Ελένη μου σ' ευχαριστώ! Φυσικά και θα είσαι γιατί ούτε θα το σκεφτόμουν να λείπεις! Παίρνουμε παρουσίες το ξέχασες; Εύχομαι να είναι η πάσα χωρίς απρόοπτα υπολογιστών αυτή τη φορά!χαχα
      Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Κι εγώ εδώ είμαι Μαίρη και παρεακι μου.
    Ωραίες λέξεις.
    Ελπίζω να διαβάσουμε πολλες συμμετοχές.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Ρενάκι μου καμάρι μου αργούσες και ανησύχησα. Μετά είπες ωραίες λέξεις και μπερδεύτηκα αλλά δεν με νοιάζει παρά μόνο πως είσαι παρούσα στη δημιουργία μας και στην απόλαυση! Καλή συνέχεια τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Δηλώνω και γω συμμετοχή!
    Καλημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά Μαρία μου σ' ευχαριστώ! Και πολύ ωραίο θέμα η Άνοιξη! Το παιδεύω! Καλή μας αρχή τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  24. Κάτω απ' τη Μαρία;;; Σπεύδω να κολλήσω ξοπίσω της πριν προλάβει κάνας άλλος. οε οε οε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου μαιμουδίτσα μπορείς να αρχίσεις και τα βουντού σου δεν βλέπω τη Μάνια να έχει δηλώσει συμμετοχή!χαχα Θα σε απολαύσω πάλι βασανισμένο μου!χαχα Σ' ευχαριστώ και χαίρομαι που είσαι εδώ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Παρούσα! Είμαι ενθουσιασμένη που έχουμε τόσα δρώμενα μαζί. Μου έχετε φτιάξει το κέφι!
    Σας στέλνω πολλά πολλά φιλιά!
    ΥΓ: Μαίρη μου, προσωπικά σε ευχαριστώ πολύ πολύ που μας ειδοποιείς. Είναι τόσες οι υποχρεώσεις που χανόμαστε καμιά φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου είχα αρχίσει να ανησυχώ! Όπως ανησυχώ για ένα με δύο άτομα ακόμα! Θα τα ψάξω βέβαια αλλά μέχρι το όριο χαχα! Σ' ευχαριστώ που είσαι παρούσα και καλή μας απόλαυση! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Χαίρομαι που σας πρόλαβα! Παρούσα, κι ας άργησα. Και να σκεφτείς πως κατά λάθος άνοιξα το e-mail μου... :(
    Καλό μήνα Μαίρη μου! Σε 'σένα και σε ολους τους δημιουργικός φίλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Ζωή! Άντε λοιπόν και έλεγα πού είσαι! Η μόνη που δεν έχει απαντήσει ακόμα είναι η Δέσποινα!
      Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου που είσαι παρούσα εύχομαι καλή μας αρχή και ελπίζω να διάβασες και την προσθήκη την καινούργια και να σου αρέσει! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Και φυσικά μου άρεσε!!! Είναι πρόκληση να γίνεται κάποια προσθήκη και να "δυσκολευει" που και που!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή