Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #3




Οι δηλώσεις συμμετοχών τελείωσαν! Τώρα τα κεφάλια μέσα! Ξεκινάμε παρεάκια μου!


Με την επίσημη δήλωση συμμετοχής η σειρά είναι η εξής:

1)    Μarypertax  
Η εικόνα επιλογή της Ανέσπερης είναι:


φωτο Ανέσπερης

και η λέξη που επέλεξε είναι: '' Λαξεύω ''
Τίτλος κειμένου ''Το όραμα ενός ''τρελού''

2)    Katerina Verigka
Η εικόνα επιλογή της Marypertax είναι:
pixabay

και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Επιλογή''
Τίτλος κειμένου:''Η διαδρομή της κοινωνικής αφύπνισης''

3)    Δελφινάκι
Η εικόνα επιλογή της Katerina Verigka είναι:
photogrist.com
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Συνείδηση''
Τίτλος κειμένου: ''Συνείδηση''

4)    Αννετά...κι
Η εικόνα επιλογή της Delfinaki είναι:
https://www.igre123.net/lunna-lavigne/slike/*_______________________*/40218
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Ηλιοβασίλεμα''
Τίτλος κειμένου: ''Να σου πω ένα μυστικό''


5)   Anna Flo 
Η εικόνα επιλογή της Αννετά...κι είναι:
http://rofllollmao.com/cute/let-me-give-you-a-big-hug/

και η λέξη που επέλεξε είναι : ''Αγκαλιά''
Τίτλος κειμένου:''Μια νύχτα με βροχή''

6)    Giannis Pit 
Η εικόνα επιλογή της Anna Flo είναι:
pixabay



και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Απατηλός''
Τίτλος κειμένου:''Ακροπατώντας στο όνειρο''

7)    Maria Kanellaki
Η εικόνα επιλογή του Giannis Pit είναι:
http://www.eurokinissi.gr/


και η λέξη που επέλεξε είναι:''Αντίσταση''
8)    Airis 
Η εικόνα επιλογή της Μαρίας Κανελλάκη είναι:
Θάνος Τσάκαλος
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Όνειρο''
Τίτλος κειμένου ''Ο υπνοκυνηγός''


9)    Mia
Η εικόνα επιλογή της Airis είναι:
George Christakis
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Λαχτάρα''
Τίτλος ποιήματος ''Misty morning''

10)  Aχτίδα
Η εικόνα επιλογή της Mia είναι:
Mia
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Άνοιξη''
Τίτλος κειμένου ''Άνοιξη''


11)  Woman in blogs
Η εικόνα επιλογή της Γεωργίας Μανασή είναι:
httpstwitter.comkaren_h_wstatus684988242412859392lang=el

και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Διαβάζοντας''
Τίτλος κειμένου ''... του καναπέ''


12)   Onirokosmos
Η εικόνα επιλογή της Woman in blogs είναι:
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Θέλω''
Τίτλος ποιήματος ''Θέλω''


13)   Memaria
Η εικόνα επιλογή της Onirokosmos είναι:

και η λέξη που επέλεξε είναι ''Περιπλάνηση''
Τίτλος ποιήματος ''Περιπλάνηση''


14)   Fish eye
Η εικόνα επιλογή της Memaria είναι:

και η λέξη που επέλεξε είναι ''Γαλήνη''
Τίτλος κειμένου ''Εκείνες οι πρώτες συναντήσεις''



15)   To e-periodiko mas
Η εικόνα επιλογή της Fish eye είναι:


και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Παρελθόν''
Τίτλος κειμένου ''Το παράθυρο της νιότης''



16)   Μαρία Γ.
Η εικόνα επιλογή της ''Το e-periodiko mas'' είναι:



και η λέξη που επέλεξε είναι ''Θρόνος''
Τίτλος κειμένου ''Παλίρροια''



17)   Christina Andromeda
Η εικόνα επιλογή της Μαρία Γ. είναι:
Serge Marshennikov, 1971
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Αίσθηση''
Τίτλος κειμένου ''Αίσθηση''



18)   Σμαραγδάκι Ρούλα
Η εικόνα επιλογή της Christina Andromeda είναι
Ahmet Aydin
και η λέξη που επέλεξε είναι ''Ψάρεμα''
Τίτλος κειμένου ''Αγάπη Θαλασσινή''




19)   Ελένη Φλογερά
Η εικόνα επιλογή της Σμαραγδάκι Ρούλα είναι


και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Καλοκαίρι''
Τίτλος κειμένου:''Τ' απομνημονεύματα ενός κοχυλιού''



20)   Ρένα Χριστοδούλου
Η εικόνα επιλογή της Ελένης Φλογερά είναι
pexels.com
και η λέξη που επέλεξε είναι ''Μυστήριο''
Τίτλος κειμένου: ''Το μυστικό του μπαούλου''



21)   Μαρία Νικολάου
Η εικόνα επιλογή της Ρένας Χριστοδούλου είναι:
unsplash.com
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Ισορροπία''
Τίτλος ποιήματος: ''Ισορροπία''



22)   Lysippe
Η εικόνα επιλογή της Μαρίας Νικολάου είναι:
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Χαμομήλι''
Τίτλος κειμένου ''Το χαμομήλι''




23)   Marina Tsardakli
Η εικόνα επιλογή της Lysippe είναι:
και η λέξη που επέλεξε είναι ''Ελπίδα''
Τίτλος κειμένου:''Οι νέοι είναι η ελπίδα''



24)   Κλαυδία
Η εικόνα επιλογή της Μαρίνας είναι:


και η λέξη που επέλεξε είναι ''Αντίθεση''
Τίτλος κειμένου ''Αντίθεση''

25)   Ανέσπερη
Η εικόνα επιλογή της Κλαυδίας είναι:
και η λέξη που επέλεξε είναι: ''Γυναικοπαρέα''
Τίτλος κειμένου: ''Στην αίθουσα αναμονής''

Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες από καρδιάς!

Και την σκυτάλη δίνει με την επιλογή εικόνας και λέξης κλειδί σε μένα η Ανέσπερη!

Καλή μας Αρχή!



40 σχόλια:

  1. Καλή μας αρχή!!! Καλή έμπνευση ...και καλή επιτυχία στη Σκυτάλη μας που την έχω σίγουρη
    Μέσα τα κεφάλια και πάμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή Άννα μου, καλές εμπνεύσεις! Και χρειαζόμαστε έμπνευση για πολλά! Καλά θα πάει η Σκυτάλη μας δεν ανησυχώ καθόλου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή ,καλές εμπνεύσεις και καλή επιτυχία όχι μόνο στη Σκυτάλη σαν δρώμενο [που για να είναι η τρίτη ,δείχνει ότι αγαπήθηκε] αλλά και στον καθένα συμμετέχοντα και στην ίδια τη Μαίρη [και στο γράψιμο της δικής της ιστορίας αλλά και στη διοργάνωση της ΦΣ
    Ακόμα μια φορά , μου άρεσε πολλά η προσθήκη της λέξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλή αρχή και καλή έμπνευση! Ξέρω πως θα βάλεις τον καλύτερο εαυτό σου όπως πάντα! Θα βάλω κι εγώ τα δυνατά μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή!! Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω και σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη για την ευκαιρία!!
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους!
    Φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή Μαρίνα μου και είθε να το απολαύσεις τόσο που να συμμετέχεις και στις επόμενες! Καλή έμπνευση φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή Μαίρη.
    Ευτυχώς που η διαδικασία με τα μέιλ λειτουργεί άψογα, οπότε δεν φοβάμαι
    ότι θα χάσω συμμετοχή!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή Αριστέα μου και καλή έμπνευση! Οι ειδοποιήσεις καλά κρατούν να δούμε και οι εμπνεύσεις! χαχα Φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  5. ωω περιμένω να διαβάσω με αγωνία, πρώτη φορά θα πάρω μέρος επίσης κι ένα τρακ το έχω :)))
    Μήπως θα σου ήταν εύκολο να μας δώσεις το λινκ πχ της ανέσπερης; Αν και θα την ψάξω κι από μόνη μου

    φιλια σε όλη την παρέα
    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαα εδώ έχω εγώ τρακ Στέλλα μου που είναι η τρίτη μου Σκυτάλη (το πα για να πάρεις κουράγιο,ναι;😍😍)
      Η Ανέσπερη δεν έχει μπλογκ ούτε λογαριασμό στο φέις. Μέσω μαίιλ ενημερώνεται και συμμετέχει φιλοξενούμενη...
      Φιλιά και από εμένα στην παρέα

      Διαγραφή
    2. Μην αγχώνεσαι Στέλλα μου ! Και η Μαίρη αλλά και όλοι είμαστε εδώ, κατά πως λέει η Άννα για να σου δώσουμε ότι βοήθεια θέλεις.

      Διαγραφή
    3. ωωω Άννα μου και Γιάννη μου, ευχαριστώ για το κουράγιο σας - είδα και την πρώτη φωτογραφία, ωραία είναι :))))

      Διαγραφή
    4. fish eye, καλωσορίζω σε στο δημιουργικό αυτό δρώμενο της Μαίρης!!!
      Το blog μου το έκλεισα τον Μάϊο του 2018 γιατί έπρεπε να αφιερώνω χρόνο τον οποίο δεν διέθετα. Λίγο αργότερο έκλεισα προσωρινά και τον λογαριασμό μου στο fb γιατί δεν έβρισκα να μου προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Ένα 8μηνο αργότερα όμως, άνοιξα και πάλι το fb, δεδομένου ότι έχασα όλες τις πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες που γινόντουσαν στην πόλη μου...
      Αυτά σου τα γράφω γιατί θέλησες να ψάξεις να με "βρεις".
      Κράτησε το "τρακ" που έχεις για το "παιχνίδι" μας και μετουσίασέ το σε δημιουργία, αλλά μην αγχώνεσαι!!! Εδώ, δεν βαθμολογούμε και κυρίως δεν συγκρίνουμε τα κείμενά μας!!! Απολαμβάνουμε και χαιρόμαστε την φαντασία μας την οποία το δρώμενο της Μαίρης μας την "τσιγκλάει" με ένα μαγικό ραβδάκι!!!
      Ό,τι χρειαστείς, (αν και είμαι σίγουρη πως τίποτα δεν θα χρειαστείς), είμαστε όλοι πρόθυμοι και διαθέσιμοι να βοηθήσουμε!!!
      Καλή αρχή λοιπόν, από καρδιάς!!!

      Διαγραφή
    5. Καλή αρχή Στέλλα μου να δεις πως θα είναι υπέροχο το ταξίδι και θα συμμετέχεις πάλι! Γιατί μη νομίζεις πως ξεμπλέκει κάποιος έτσι με μία φορά! Η Ανέσπερη φιλοξενείται εδώ από την οικοδέσποινα, και θα δεις πως οι ειδοποιήσεις θα έρχονται στην ώρα τους για την πορεία του παιχνιδιού! Επίσης ρίξε μια ματιά στο λινκ της Σκυτάλης!https://foto-syggrafikiskytali.blogspot.com/
      Θα δεις εκεί όλες τις προηγούμενες. Φιλιά καλή αρχή και καλή έμπνευση!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε Drastiria κρίμα που δεν συμμετέχεις κι εσύ! Ίσως σε κάποια επόμενη. Χαιρόμαστε που είσαι στην παρέα μας! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Με το καλό να απολαύσουμε ένα ακόμη υπέροχο δρώμενο. Καλή μας αρχή και πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου καλή αρχή και καλή έμπνευση σου εύχομαι! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Mε το καλο θα πω και εγω Μαιρη μου καλη αρχη και ευτυχως χτυπας καμπανακι..να είσαι καλα φιλεναδα.. τα φιλιά μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου μην ανησυχείς θα είμαι απίκο! Καλή έμπνευση φιλενάδα μου και καλή μας αρχή! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μαίρη μου, μόλις σου έστειλα στο e-mail σου την εικόνα και τη λέξη δηλώνοντας έτσι την έναρξη του δρώμενου που τόσο αγαπήσαμε όλοι μας!!!
    Καλή επιτυχία !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη λέξη και την πανέμορφη φωτογραφία! Λατρεύω τα δέντρα παρότι τα προτιμώ όρθια! Καλή αρχή και καλή επιτυχία φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Ωωωωωωω εδόθη το εναρκτήριο λάκτισμα ;;;
    Άντε με το καλό λοιπόν παιδιά μου ! Καλή επιτυχία και καλές εμπνεύσεις σε όλες και όλους. Για να δω ! Αει κατάλαβα ! Είμαι ο μόνος άντρας στην συμμετοχή ! άντε καλά ! δεν σχολιάζω !

    Ξέρω ότι θα απολαύσουμε ένα εξαιρετικό δρώμενο και πάλι.
    Φιλάκια. Μαίρη καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α αφίχθη και η πρώτη φωτογραφία ! και η λέξη, που κοντεύω να ...ξεχάσω. Χμμμμμ ξεκινάμε. Όμορφα ! καλή έμπνευση Μαίρη.

      Διαγραφή
    2. Γεια σου Γιάννη μου αρχίσαμε δυναμικά με υπέροχες επιλογές από την Ζωή! Καλή αρχή και καλή έμπνευση σου εύχομαι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη η εικόνα που διάλεξε για σένα η Ανέσπερη, Μαίρη μου. Και μου αρέσει πολύ και η λέξη. Περιμένω να δω την έμπνευσή σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όντως πανέμορφη! Ελπίζω η αναμονή όλων να ανταμειφθεί!

      Διαγραφή
  12. Πω πω, αρχίσαμε κιόλας, ε; Να δεις που αυτή τη φορά τα βουντού θα γίνουν για να έρθει η πολυπόθητη έμπνευση κι όχι για να κερδίσω το χειροποίητο βραβείο. Α, ξεχάστηκα! Έμπνευση δεν είχα ούτε την προηγούμενη φορά. *μορφασμός αλά κραυγή του Μουνκ

    -Καλή έμπνευση, Μαιρούλα!! Πάτα τέρμα τα γκάζια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιμουδίτσα μου σου εύχομαι με ένα πόνο χαχα είναι γέννα κατά κάποιο τρόπο! Αυτή τη φορά θα έχεις έμπνευση μάτια μου το έχω προαίσθημα. Παρότι όλο έτσι μου λες και τελικά φτιάχνεις θησαυράκια. Καλή αρχή λοιπόν και φιλάκιααααααααααα!

      Διαγραφή
  13. Καλή έμπνευση
    Και περιμένω να δω τι ιστορία θα βγει που τούτη τη φωτογραφία και τη λέξη
    Και πως θα συνδυαστουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περιμένω να δω πως θα μου βγει η έμπνευση μου. Επί του παρόντος το στρώνω! χαχαχα

      Διαγραφή
  14. Καλη εμπνευση που θα την εχεις Μαιρη μου σημερα την μερα της γυναικας,,!!! περιμενουμε τα ομορφα.. καλο τριημερο..να περασεις τελεια.. φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι μέρες είναι της γυναίκας Ρούλα απλά δεν το ξέρουν οι άντρες για ευνόητους λόγους!

      Διαγραφή
  15. Καλή μας αρχή.
    Ωραία εικόνα και η λέξη εμπνέει.
    Καλό τριήμερο .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλή μας αρχή και έμπνευση και καλή μας απόλαυση με πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πάμε να λαξεύσουμε τις ιστορίες μας λοιπόν.
    Καλή αρχή στο παιχνίδι μας και καλή Καθαροδευτέρα σ' όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη αρχίσει να λαξεύω Μαρία μου να δω τι θα βγει! Καλή αρχή και καλό τριήμερο σε όλους! Καλή έμπνευση! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία η φωτογραφία και η λέξη χαρακτηριστική, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως.
    Καλή επιτυχία Μαίρη μου και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία, ωραία θα σας ευχαριστηθώ, όσους περισσότερους μπορώ
    Ετσι και αλλιώς μου αρέσει πολύ αυτό το παιχνίδι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαίρη μου εκανα αναρτηση εδω...https://smaragdenia-roula.blogspot.com/2019/05/3.html ελπίζω να αρεσει..σου εστηλα και μεηλ οπου το δεις..
    Καλή εβδομαδα φιλη μου καλη συνέχεια στην σκυταλη μας.. την αγαπη μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή