Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #6

ΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΚΥΤΑΛΗΣ

Mη ξεχνάτε πως πατώντας στα δεξιά του μπλογκ μου την εικόνα - σήμα της σκυτάλης θα σας φέρνει σε αυτήν την σελίδα κατευθείαν.

Πατώντας τον τίτλο της ανάρτησης του κάθε παίχτη θα πηγαίνετε στο μπλογκ του κατευθείαν.

Όλες οι αναρτήσεις της σκυτάλης βρίσκονται στο μπλογκ της, που χτίσαμε όλοι μαζί κι εκεί θα μπαίνουν και της τρέχουσας.


Μη ξεχνάτε πως όλες τις αναρτήσεις μπορείτε να τις διαβάζετε στο μπλογκ της Σκυτάλης.

  Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη#6


1. Κλαυδία 

Η Ελένη Φλογερά διάλεξε   τη λέξη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

και εικόνα από το pixabay


 


2. Αχτίδα

Η Κλαυδία διάλεξε τη λέξη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

και εικόνα από celebratepicturebooks.com





3. Ανέσπερη

Η Αχτίδα διάλεξε τη λέξη ΑΓΩΝΑΣ

και εικόνα από το pinterest


4. Κ.Verigka

H Ανέσπερη διάλεξε τη λέξη ΡΥΤΙΔΩΜΕΝΗ

και εικόνα δική της


5. Μαρία Κανελλάκη

Η Κ. Verigka διάλεξε τη λέξη ΜΑΖΙ

και εικόνα από newyorker.com


6. Β. Διακοβασίλης

Η Μαρία Κανελλάκη διάλεξε τη λέξη ΧΑΡΤΗΣ

και εικόνα από πηγή



7. Ρένα Χριστοδούλου

Ο Βασίλης Διακοβασίλης διάλεξε τη λέξη ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ

και εικόνα δική του



8. Mia

Η Ρένα Χριστοδούλου διάλεξε τη λέξη ΙΣΤΟΣ

και εικόνα από πηγή  



Τίτλος: Ιστός


9. Onirokosmos

H Mia διάλεξε τη λέξη ΕΡΗΜΙΑ

και εικόνα δική της 


10. Giannis Pit

Η Μαριάννα διάλεξε τη λέξη ΑΓΚΑΛΙΑ

και εικόνα από το pinterest



11. Marina Tsardakli

Ο Γιάννης επέλεξε τη λέξη ΕΜΜΟΝΗ

και εικόνα από το pinterest



12. Μαρία Γ.

Η Μαρίνα επέλεξε τη λέξη ΘΑΛΠΩΡΗ

και εικόνα από Unsplash



13. Anna Flo

H Mαρία Γ. επέλεξε τη λέξη ΑΓΑΠΗ

και εικόνα από Casa Rosa στο fb



14. Γιούλη 

Η Anna flo επέλεξε τη λέξη ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ

και εικόνα από pixabay




15. Χριστίνα

Η Γιούλη επέλεξε τη λέξη ΖΩΗ

και εικόνα δική της


Τίτλος: Ζωή

16. Μαρία Νικολάου

Η Χριστίνα επέλεξε τη λέξη ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

και εικόνα από το pinterest


17. Μαίρη

Η Μαρία Νικολάου επέλεξε τη λέξη ΑΙΧΜΗΡΟΣ

και εικόνα δική της


18. Μαρία Πλατάκη

Η Μαίρη επέλεξε τη λέξη ΑΠΛΟΤΗΤΑ

και εικόνα από loretablogspot.com



19. Σμαραγδάκη Ρούλα

Η Μαρία Πλατάκη επέλεξε τη λέξη ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΝΗ

και εικόνα από το pinterest


20. Τζοάννα

Η Ρούλα επέλεξε τη λέξη ΕΥΧΗ

και εικόνα από το pinterest

Fritz von Uhde, Η Άγια Νύχτα. 1888-89. Πινακοθήκη Νέων Ζωγράφων στη Δρέσδη.



21. To e-periodiko mas

H Tζοάννα επέλεξε τη λέξη ΕΠΙΘΥΜΙΑ

και εικόνα από www.lifo.gr



22. Ελένη Φλογερά

Η Μαρίνα επέλεξε τη λέξη ΠΡΟΣΜΟΝΗ

και εικόνα από το unsplash 





9 σχόλια:

  1. Ωωωωωωωω ξεκίνημα δυναμικό και υπέροχο!
    Πανέμορφη εικόνα αλλά και μια βαρυσήμαντη λέξη από την Ελένη μας για την Κλαυδία μας.
    Βλέπω με εκπληκτική όρεξη ξεκινά το αγαπημένο μας δρώμενο.
    Καλή αρχή λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη μου κι εμένα μου άρεσε η επιλογή της Ελένης πάρα πολύ! Πάντα έχουμε όρεξη απλά σκούντημα θέλουμε! Καλή μας αρχή!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή, με λίγη αγωνία ομολογώ... πρώτη φορά συμμετέχω στο παιχνίδι!!!
    Ενδιαφέρουσα επιλογή, ιδιαίτερα η λέξη.
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή Βασίλη μου αντίθετα εγώ από όσα έχω διαβάσει έχω εμπιστοσύνη στη πένα σου! Τη βρίσκω υπέροχη! Και εύχομαι να σου αρέσει τόσο το παιχνίδι μας και η παρέα που να γίνεις μόνιμος θαμώνας!
      Θα μου δώσει μεγάλη χαρά! Να έχεις μια όμορφη μέρα και μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Μην έχεις άγχος Βασίλη. Η πένα σου έχει δώσει τις εξετάσεις της. Η έμπνευσή σου δοσμένη. Οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  3. Α καλή μας αρχή. Καλή επιτυχία στην Κλαυδία που η αλήθεια είναι ότι δεν την χρειάζεται. Η εικόνα υπέροχη και φυσικά η λέξη φοβερή
    Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή να έχουμε και καλές εμπνεύσεις!
    Ενθουσιασμένη που βρίσκομαι σ' ένα ακόμα δρώμενο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δίνω το εναρκτήριο λάκτισμα του αγαπημένου δρώμενου κι ελπίζω η έμπνευσή μου να δικαιώσει τις προσδοκίες μου και προσδοκίες σας !!!Καλή αρχή λοιπόν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηταν υπέροχη η έμπνευσή σου Κλαυδία μου καλή συνεχεθια και στην Αχτίδα μας.. και σε όλους.. καλή αρχή στην σκυταλη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή