Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

ΚΛΗΡΩΣΗ ΦΩΤΟ-ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΚΥΤΑΛΗΣ #3

ΛΗΞΙΣ

Άλλη μια σκυτάλη έφτασε στο τέλος της, με την συμμετοχή υπέροχων φίλων που μου χάρισαν με την προθυμία τους και τις εμπνεύσεις τους συγκίνηση και χαρά ακόμα μια φορά! Ελπίζω να ήμουν αντάξια σας ως διοργανώτρια και να μην έχετε κάποιο παράπονο. Αν είχατε θα μου το λέγατε φαντάζομαι! 
Η τέταρτη σκυτάλη θα ξεκινήσει με το καλό μετά τον Σεπτέμβριο και όπως πάντα θα στείλω ειδοποιήσεις. 
Το δώρο της τρίτης μας σκυτάλης που σας το έχω δείξει εδώ
κληρώθηκε στην Μαρία Γ. όπως βλέπετε στην λίστα παρακάτω.
Ελπίζω Μαρία μου να σου αρέσει και να είσαι πάντα καλότυχη. 
Περιμένω στο email μου τα στοιχεία σου για να το στείλω.


Στο blog της Σκυτάλης μπορείτε να δείτε όλες τις δημιουργίες σας, με τη σειρά συμμετοχής.

Σας ευχαριστώ!!

Εύχομαι σε όλους καλό Καλοκαίρι!

List Randomizer

There were 24 items in your list. Here they are in random order:
MARIA G
GIANNIS PIT
ANNAFLO
MIA
ANNETAKI
DELFINAKI
MEMARIA
ANESPERI
AIRIS
LYSIPPE
MARINA TSARDAKLI
AXTIDA
SMARAGDAKI ROULA
ELENI FLOGERA
CHRISTINA ANDROMEDA
ONIROKOSMOS
RENA CHRISTODOULOU
KATERINA VERIGKA
MARIA KANELLAKI
MARIA NIKOLAOU
WOMAN IN BLOGS
FISH EYE
TO E PERIODIKO MAS
KLAYDIA

IP: 89.210.125.206
Timestamp: 2019-06-22 16:05:29 UTC

30 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τη διοργάνωση Μαίρη και στη νικήτρια ,να χαρεί το όμορφο δώρο σου
    Καλό καλοκαίρι και με το καλό η τέταρτη ΦΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου γλυκό σ' ευχαριστώ πολύ! Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι και να το δούμε μετά στις φωτογραφίες σου που θα τραβήξεις. Με το καλό θα τα πούμε στην τέταρτη σκυτάλη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τα συγχαρητηρια μας για την διωργανωση Μαίρη μου και για την ομορφη αυτη ιδεα της σκυταλης..
    Ναειναι παντα τυχερη η Μαρία.Γ παντα και να χαρει το ομορφο δωρακι σου..
    Να περνας ωραια με οτι κανεις και να εχεις ενα υπεροχο καλοκαιρακι.. να τα λεμε καπου καπου μην χανομαστε ε; φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου εγώ σ' ευχαριστώ για την παρουσία σου που δεν μας την στερείς ακόμα κι αν έχεις προβλήματα!
      Αυτή είναι και μεγάλη χαρά πραγματικά! Να περάσεις όμορφα και δεν θα χανόμαστε φιλιά πολλά! Ραντεβού στην τέταρτηηηη!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη, αγαπημένη μας φίλη,
    φυσικά και ήσουν άξια διοργανώτρια και της 3ης Σκυτάλης, η οποία πλέον καθιερώνεται και καταξιώνεται στο χώρο των δικτυακών δρώμενων με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την ομορφιά της.
    Ένα δρώμενο που αγαπήσαμε, πλαισιώσαμε και μας έδωσε την ευκαιρία να δώσουμε πολλά καλά δημιουργικά κομμάτια του εαυτού μας.
    Συγχαρητήρια λοιπόν κορίτσι μου για όλα.

    Μαρία Γ. συγχαρητήρια για το δώρο. Το εξαίρετο δώρο. Με όλη μας την καρδιά, πάντα καλότυχη και λαμπερή καλή μας φίλη.

    Μαίρη μου, Καλό καλοκαίρι να έχεις και εσύ και όλοι οι φίλοι/φίλες της γειτονιάς.

    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου η τιμή είναι δική μου που πάντα παρόντες όλοι χαρίζετε τόσες ομορφιές και τόσες απολαύσεις με τις δημιουργίες σας! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα και να γυρίσεις πάντα με ενέργεια για την τέταρτη σκυτάλη μας! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Είμαι πολύ χαρούμενη που έγινα μέλος της παρέας σας!
    Μαίρη, η ανταπόκριση σου ήταν εξαιρετική.
    Σε ευχαριστούμε άλλη μία φορά, το αξίζεις.
    Το δώρο σου πολύ το λαχτάρισα, αλήθεια, και πού χαίρομαι που θα το παραλάβει η Μαρία μας, εύχομαι να το απολαύσει.
    Καλό καλοκαίρι σε όλους μας
    Φιλιά πολλά
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σ' ευχαριστώ πολύ που έγινες μέλος της σκυτάλης και είναι μεγάλη η χαρά μας που έγινες κομμάτι από την παρέα μας! Να περάσεις όμορφα και να φορτίσεις τις μπαταρίες γιατί μετά τον Σεπτέμβρη σκυτάλη νούμερο τέσσερα! Φιλιά πολλά και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Σ'ευχαριστούμε Μαίρη μου γι αυτό το όμορφο δρώμενο που σκαρφίστηκε το κεφαλάκι σου και μας έβγαλες τον καλύτερο εαυτό μας. Είναι άψογη οικοδέσποινα.
    Στο καλό και η τρίτη Φωτο-Σκυτάλη μας και με το καλό να έλθει η τέταρτη. Θα είμαστε πάλι όλοι μαζί να το απολαύσουμε άλλη μια φορά
    Συγχαρητήρια στη Μαρία μας που κέρδισε το δώρο σου. Ανεκτίμητο γιατί είναι από τα χεράκια σου και πάντα εύχομαι να είναι τυχερή η Μαρία να κερδίζει όπως έχει κερδίσει την αγάπη μας. Και εσύ πάντα να είσαι καλά να προσφέρεις
    Ευχαριστώ όλους τους φίλους που συνταξιδέψαμε και σ'αυτό το δρώμενο
    Καλό καλοκαίρι και ξανά μαζί με το σφύριγμα της έναρξης από τη Μαίρη για την τέταρτη σκυτάλη μας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου γλυκιά σ' ευχαριστώ γιατί ποτέ δεν έλειψες από κανέναν μας πάντα παρούσα με τον καλύτερο εαυτό σου! Σου εύχομαι ένα όμορφο καλοκαίρι και θα σφυρίξω να είσαι σίγουρη τέσσερις φορές! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μαίρη μου, άψογη σε όλα!!!
    Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε κι ευχαριστούμε!!!
    Με αδημονία περιμένουμε την επόμενη σκυταλοδρομία μας!!!
    Καλό καλοκαίρι, με ξεκούραση, χαλαρότητα και ποιότητα!!!

    Υ.Γ. Ακόμη ένα τριπλό ευχαριστώ για την φιλοξενία!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Με τις δικές μου ευχαριστίες θα σε ειδοποιήσω στην τέταρτη σκυτάλη μας! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Με τη σειρά μου θέλω κι εγώ να σε ευχαριστήσω Μαίρη μου, για την άψογη διοργάνωση του ωραίου δρώμενου που σκέφτηκες.
    Ίσως να μην έγραφα ποτέ αμ δεν μου δινόταν αυτή η αφορμή.
    Ευχαριστώ κι όλους τους συνταξιδιώτες μας, που με τα γραφόμενα τους μας συντροφεψαν πολλές φορές.
    Είστε άξιοι συγχαρητηρίων όλοι σας και χαίρομαι που είμαι στην παρέα σας.
    Συγχαρητήρια και σε σένα Μαρία μου, να είσαι πάντα τυχερή και να χαρείς το δώρο σου.
    Καλό καλοκαίρι σε όλες κι όλους κσι Καλή αντάμωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου θα ήταν λυπηρό να μην έγραφες ποτέ! Σ' ευχαριστώ πολύ που δέχθηκες να το προσπαθήσεις και τελικά το κάνεις τόσο όμορφα όπως και τόσα άλλα! Με χαρά θα σε δω στην τέταρτη σκυτάλη και εν τω μεταξύ πέρασε όμορφα και χαλαρά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση και την ευκαιρία που μου έδωσες Μαίρη μου να συμμετάσχω στη φωτογραφική σκυτάλη. Χαίρομαι πολύ που απ' αυτή την τόσο αξιόλογη και ευχάριστη παρέα θα μου μείνει ως αναμνηστικό το υπέροχο δώρο σου!
    Η διοργάνωσή σου ήταν άψογη, μας έκανες την όλη διαδικασία πολύ εύκολη. Η επαφή με τις υπόλοιπες φίλες και φίλους που συμμετείχαν με πλούτισαν σε ιδέες, ομορφιά και ευαισθησία.
    Να είσαι καλά και να περάσεις υπέροχα το καλοκαίρι σου.
    Πολλά φιλιά και χίλια ευχαριστώ σε σένα την ψυχή της σκυτάλης και σε όλες και όλους που συμμετείχαν με τα υπέροχα κείμενα και ποιήματά τους.
    Σας ευχαριστώ όλους για όλα.
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε.
    Πολλά γλυκά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ γι' αυτήν την πρώτη σου συμμετοχή και χαίρομαι πολύ που το δώρο που έφτιαξα με τα χεράκια μου έτυχε σ' εσένα! Να είσαι καλά να περάσεις όμορφα και ραντεβού στην τέταρτη σκυτάλη να το ξέρεις! Φιλιά πολλάααααα!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Μαίρη μου για τη διοργάνωση της όμορφης σκυτάλης μας. Συγχαρητήρια και στην τυχερή Μαρία για το πανέμορφο δώρο της. Καλό καλοκαίρι σε όλους και με το καλό και στην επόμενη σκυτάλη μας από Σεπτέμβρη. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου να είσαι καλά και σ΄ευχαριστώ που είσαι πάντα παρούσα! Καλό καλοκαίρι χαρά μου πολλά φιλιά και ραντεβού μετά τον Σεπτέμβρη για την συνέχεια! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μαίρη μου,εγώ αισθάνομαι και πάλι την ανάγκη να επαναλάβω πόσο το δρώμενο, που με τόση σοβαρότητα και συνέπεια διοργανώνεις, λειτουργεί γιά εμένα , σαν κίνητρο γιά να γράψω....Ευτυχώς γιά να διαβάσω , έχω μεγαλύτερη διάθεση αλλά η παρακίνηση γιά γράψιμο, αποτελεί γιά εμένα θεμελιώδη αρχή...Τέλος πάντων , κατάφερα αυτή τη φορά να χάσω και την προθεσμία μου ....γεγονός που με καταρράκωσε αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι δεν θα ξανασυμβεί, διαπιστώνω με λύπη μου ότι ο εγκέφαλος έχει αποσυντονιστεί, ελπίζω όχι μόνιμα....Η Μαρία να χαρεί το δώρο της και πάντα γερή και τυχερή να είναι και όλη η παρέα μας να περάσει ένα όμορφο καλοκαίρι και να ανταμώσουμε πάλι εδώ, στο φιλόξενο αραξοβόλι σου , πανέτοιμοι γιά την 4η Σκυτάλη !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι τώρα το ξέρω πως αν δεν βλέπεις μηνύματα θα παίρνω τηλέφωνο χαχαχα γιατί αυτό που κάνεις σαν τον κεραυνό δεν το χάνω με τίποτα! Σ' ευχαριστώ πολύ να περάσεις όμορφα και στην τέταρτη θα ρίξω κωδωνοκρουσίες! Φιλιάαααααα!

      Διαγραφή
  11. Καλό καλοκαίρι, καλή χαλάρωση (αφού περάσει και το Συμπόσιο φυσικά) από τα δρώμενα, Μαίρη μου σε ευχαριστούμε
    θερμά για όλα! Με κράτησες με τη σκυτάλη στο χώρο, αλλιώς θα είχα εξαφανιστεί εντελώς! ☺
    Εγώ ως γκρινιάρικο καρκινάκι θα πω ότι κάποιες φορές το τρέξατε και λαχανιάσαμε, δεν κάναμε κατοστάρι βρε παιδιά ☺,
    και θα πω ακόμα ότι όταν συμμετέχεις σε ένα δρώμενο πας σε όλους, από ευγένεια, έστω και μετά από καιρό.

    Είχαμε την ευκαιρία να διαβάσουμε πολύ όμορφες συμμετοχές, αλλά και κίνητρο να γράψουμε!
    Μπράβο μας!
    Συγχαρητήρια στην Μαρία Γ. Καλότυχη να είναι πάντα στη ζωή της!
    Πολλά, γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σ' ευχαριστώ για την παρουσία σου! Φυσικά ακολουθεί το Συμπόσιο αυτό δεν το ξεχνάμε βέβαια! Να περάσεις όμορφα και χαλαρά και θα ρίξω σήμα στην τέταρτη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στο Μαράκι κι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα Μαίρη μου, για όλα όσα φρόντισες για όλους μας.
    Το αγαπήσαμε αυτό το παιχνίδι και να είμαστε καλά να ξανασμίξουμε στο επόμενο.
    Καλή ξεκούραση Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ που πάντα βρίσκεσαι κοντά μας όσες τρεχάλες και να έχεις! Να περάσεις όμορφα να ξεκουραστείς και πανέτοιμη να γυρίσεις για την επόμενη σκυτάλη και ό,τι άλλο! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Μαίρη μου πολλά ευχαριστώ για όλα και εύχομαι στη Μαρία να χαρεί το δώρο της και να είναι πάντα τυχερή!
    Έχω πολλά κενά στη σκυτάλη, κενά που εννοείται ότι θα αναπληρώσω τώρα που επιστρέφω σιγά σιγά!
    Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ πολύ! Υπάρχουν και όλα συγκεντρωμένα στο μπλογκ της σκυτάλης! Ενημερωμένο φυσικά! Καλό καλοκαίρι και θα σε περιμένω μετά για νέες εμπνεύσεις! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μπορεί, όταν έρχεται η σειρά μας, να παθαίνουμε μια ταχυπαλμία, ένα πατατράκ, βρε παιδί μου, αλλά στην υπόλοιπη φάση έχουμε ένα χαμόγελο στα χείλη, κι ειδικά στην τελευταία σου ανάρτηση που ρίχνει την αυλαία -με το δωράκι σου- το χαμόγελο γίνεται πλατύτερο, Μαιρούλα μου. Σ' ευχαριστούμε για το κίνητρο και που ήσουν παρούσα, να μας ειδοποιείς.

    Καλότυχη η αγαπημένη μας Μαρία Γ. Να χαρεί το δωράκι της. :)

    ΥΓ. Είδες, έτσι; Δεν είπα τίποτα για το bullying. χαχα Τίποτα, παιδιά. Εδώ, λέμε κάτι δικά μας αγαπησιάρικα. Ε, Μαιρούλα; Πω, μόνο και μόνο γι' αυτό το γέλιο στα μέιλ, άξιζε το κάθε καρδιοχτύπι. Φιλιάααα! Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι όμορφα κι ας ξινίζεις το μουτράκι σου! Σ' ευχαριστώ πολύ που δεν λείπεις και που το ρίχνεις με τόσο έντεχνα συκοφαντικό τρόπο στο φανταστικό bullying που σου κάνω. Μεγάλη τέχνη αυτό να δείχνεις ένοχο ένα πλασματάκι που στόμα έχει και μιλιά καμία, δόντια έχει και το θυμάται αφού έχει φύγει ο αντίπαλος μια τόσο ήρεμη ύπαρξη τι να πω... αλλά και με τις αδικίες σου σ' αγαπάω .... σνιφ τι να πω... ! Ωστόσο μη τολμήσεις να απέχεις από την τέταρτη ... γιατί θα σφαγούμε! Να χαλαρώσεις μαιμουδάκι μου και να ξεκουραστείς και μετάααα.... να γυρίσεις φορτσάτηηηη! Φιλιά πολλάααα!

      Διαγραφή
  15. Μπράβο Μαιρούλα για τον συντονισμό και την ενέργεια που βάζεις και μπράβο και στους συμμετέχοντες. Καλό καλοκαίρι καλή ξεκούραση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαίρη μου σε ευχαριστώ που μέσω της σκυτάλης σου ταξίδεψα στα μονοπάτια της φαντασίας του-της κάθε σκυταλοδρόμου που συμμετείχαν.
    Πολλά φιλιά και καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή